Halli Hallo
Möcht mich au nomal herzlich bim Dave für das Fäschtli bedanke!!! Es isch ä wahri Freud gsi deht ume z'tigerä
S'esse isch wiä immer unschlagbar lecker gsi und nöd z'knapp bemessä...vorallem diä riisä Steaks...hans nödmal möge fertig ässe so grosszügig sind diä gsi
Diä aschlüssend Party isch nach es paar startschwierigkeite dänn au richtig in schwung cho und d'Soundalag hät endlich so tönt wiä mers händ wellä

S'Deko und s'Liecht isch für diä gross Wiese halt eher minimal ghalte gsi. Das liit da drah, dass mer z'erscht Party händ wellä uf em Chiisplatz vor dä Hütte mache...aber wo mer acho sind händ mer das super Plätzli hinter em Hüssli entdeckt

und bim ablick vo däm super Plätzli händ mer nöd chönä wiederstah und händ alles deht uf d'Bei gstellt. Und wo dänn Sterne am Himmel erschinä sind, isch sowieso alles Deko überflüssig wordä...

Nachdem bi allne d'Verdauigsmüedigkeit verfloge isch, sind dänn au all diä tanzwilde, wohlgnährte Partyhüpfer a ihres Werk gange und es isch so richtig s'Tanzbei gschwunge worde...
Dä Dr. Magnus hät da super arbät gleischtet und dä Tanzfunke i dä Lüüt fürekützelet!

Aschlüssend händ dä Mosaik und dä Psychosomatik d'Stimmig grandios wiiter triebä und dä Lüüt mit fetta Beats und Gitarreriffs igheitzt!

So langsam aber sicher bin ich dänn immer chribliger worde uf mis Set und hans chum meh chönä erwarte diä hüpfend und gumpet Masse in Morgä z'begleitä...während diä erste Sunnestrahle fürägügslet händ isch es dänn endlich sowit gsi und es hät mega Spass gmacht allne uf mini Art en guetä Morgä z'wünsche...
Wo dänn d'Sunne so richtig fürä cho isch händ d'Lüt num wellä ufhörä umezgümple...und so hät en vertanzte sunnige Goa Sunntig sin lauf gno...wo dänn sogar dä Hütlimeischter verbi cho isch und mer s'Hüttli suber abghe händ, hät er eus erlaubt uf em Wiisli wiiterzmache so lang mer wänd...juhuu
So isch es immer spöter worde und es hät so usgseh alls wür niemert wellä heigha und so isch immer wiiter tänzlet und glachet worde

bis in spöte Namitag...
Das ischwieder eimal meh es super grillier...äss...und Tanzspektakel gsi wo du uf Bei gstellt häsch Dave

Merci!!!
Ich wünsch der no en schönä Uslandufenthalt und viel schöni Moment uf dim Reisli!!!
Eu allne sunnigi Grüessli vom Om Gnom...