08.12.07 Logitanz - Logirecords

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Enoki
Silver Member
Silver Member

Re: 08.12.07 Logitanz - Logirecords

Beitrag von Enoki »

Salüü
Aso ich hans eimalig gfunde, und ich möchte allne Helfer und DJ's danke!!!! Bravoo!!!
D'Lüüt sind abartig guet druff gsi! :peace:
D'Musik (Psyfloor olé!) und Deko eifach erschti Sahne gsi! =D>

Ich hoffe mer gseht sich bald wieder :-D

Liebi Grüess us Züri, schönee...
sSummi

Beitrag von sSummi »

Ich chan nur eis säge: ich han mi die ganz Nacht restlos glücklich gfühlt! Hät glaubs chum e Minute gäh woni nöd gsmilet han :mrgreen: hät sooooooo guet ta 12h (so guet wie) dureztanze. Und das no mit Lüüt wos au so gange isch... isch u schön gsi! Danke für die genial Musig und danke für eui Begleitig!
Isch schön gsi Midimal wiedermal zu dere Ziet zghöre... han Freud gha wie immer! Und de Neelix am Morge hät au voll gfäget - juhuuu!

@ Galakticvibes: Sehr gerngscheh! :-) isch echt vo Herze cho und hät au grad so guet passt... n-smile_0436.gif -> you know what I mean ;-)

CU soon! XX
"Die längste Reise ist die Reise nach innen."

Was Du schenkst, bleibt immer Dein Eigen; was Du behälst, ist für immer verloren!
*SunnY*
Silver Member
Silver Member

Beitrag von *SunnY* »

was ne crazy crazy party...
gaaanz viel supa geiler sound, supa geile leute, jeder sah vollkommen zufrieden aus, alle haben gerockt ohne ende, richtig geil, so muss sein :)

dann hab ich am morgen, oda am mittag? könnte auch nachmittag gewesen sein, noch meinen lieblings-markus getroffen!! ist mir immer wieder eine riesen freude, wenn du mit deiner zauberkugel an mir vorbei schwebst!!

hab mich auch riesig gefreut dich wieder zusehen michi, auch wenns echt schon ganz schön spät war..

irgendwann hätte mich dann fast der schlag getroffen als mir jemand sagte es sei acht. wie acht? acht acht? sonntag abend 20 uhr?? hätte ich nich arbeiten müssen, wäre ich sicha noch länger dort gewesen, hab dann dir kurve gerade noch so gekriegt..

es war sooo toll, erinnere mich jedentag an diverse nettigkeiten dieser langen langen "nacht" und sie zaubern mir stehts ein lächeln aufs gesicht..
°°*ein tag ohne lächeln ist ein verlorener tag*°°
hoeschi35
Silver Member
Silver Member

Beitrag von hoeschi35 »

hallo ihr lieben goanerli
WIR VON VIBRATIVE SOUNDS UND KIAI VON LOGIRECORDS
moechten uns von ganzem herzen bi allne GOANERL UND DIE WO IMMER NO AM FLUEGE SIND
bedanke.
mir vo VIBRATION SOUNDShaend leider nued vo dr party ka.
Doch die mega geili crew vo eus isch eifach dr hammer gsi.
Dr DAEN HOESCHI KIAI LUEDIA BEDANKET EUS VO MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEGA HERZE BI EU.
DEN AU NO ES DANKE AN MELI DR MICHI,MIKESC.SPICY TRICKI,GIFTZWAERG UND CELAPHIN FUER DA MEGA SOUND IM PROGIFLOOR VOM SUNNTIG BIS AM MENTIG AM FUEFI AM NUMITTAG.
allso ihr lieben leute mir gsehn eus an dr 5 JOHR PARTY VIBRATIVE SOUND IN DR VOLTAHALLE AM 12JANUAR 2008 IN BASEL
MIR WUENSCHEN ALLNE GOANER RECHT SCHOENI FESCHT TAEG UND EN GOA MAESSIGE RUTSCH INS NEUE JOHR VOM HOESCHI
Sakura

Beitrag von Sakura »

Danke viel-viel mal für die glungeni Party! S'einzige wasi nöd e so toll gfunde han isch, dass teils Lüüt rächt aggressiv am Umeschupfe xi sind, aber defür chönd d'Org natürlich nüt. Ich mein, au wänn's mal e chli volle isch, git eim das doch no lang nöd s'rächt enander e dere Wäg und vor allem mit voller Absicht im Züüg go umeschupfe. [-X

Naja, trotz blauem Zäche und Aug bin ich sehr glücklich, dass ich die Party ha dörfe gnüsse. Hoffe es wird no vieli traumhafti Nächt i dere Hammer-Location in Zuekunft ghä!

Peace, Love & Light!
Treat people like you want to be treated. Peace, Love & Light!
k.h.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von k.h. »

Salü zäme
Isch hammergeil gsi. So laht sichs au geil indoors fäschte. Danke allne Beteiligte, Organisatore, Hälfer und Gäst. Meci Logirecords, VibrativeSounds und am Logierhuus und sine Bewohner.
Vor allem aber au möchti mi bi all dene bedanke, wo en grosse Isatz gleischted händ, au wänns nöd zu de Hälfer zellt händ (Getränkeschlepper, u.s.w.). Ohni Lüt wi oi würds so Parties nöd geh. Meci
Und sorri allne wo wäg em grosse Adrang dusse händ müsse warte.
bis zum nöchschte
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!
Celaphin
dj
dj

Beitrag von Celaphin »

Hi zemme,

auch ich möchte mich für die Mega Party bedanken. Hat super viel Spaß gemacht. Danke für die Einladung und die Gastfreundschaft. Die Party war bestens organisiert und die Stimmung war einfach nur faszinierend. Hoeschi möchte ich danken für die super After-Party im Progifloor. War einfach Killa und wir haben es super Rocken lassen.

Besonderen Dank an Kiai, Claudio und die ganze Crew von Vibrative Sounds

greetz Chris (DJ Celaphin)

http://www.active-neo-psy.com
http://www.myspace.com/Celaphin
buenas

Beitrag von buenas »

Könnte mir jemand sagen wo ich jene Musik (in Form von CD / Internet) finden könnte,
die im Chillout gespielt wurde?

Liebi Grüess
I don't pretend to be "Captain Weird", I just do what I do.
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

jepa

das isch echt en hammer hammer geili party gsi, nume leider viel zviel lüüt. Defür isch deko sound ales hammer geil gsi!! nume ich bi erschütteret gsi wo ich die Fraue-WC gseh han... Die sind ja weg griesse worde,sowas hani doch no nie gseh,aber easy, defür isch dstimmig ales hammer geil gsi,dlüüt und eifach würki ales.

merci vielmal und hoffe doch ufnes negstmal aber bitte mit weniger lüüt =)
David Fraka
label
label

Beitrag von David Fraka »

buenas hat geschrieben:Könnte mir jemand sagen wo ich jene Musik (in Form von CD / Internet) finden könnte,
die im Chillout gespielt wurde?

Liebi Grüess
hallo buenas :)

ich war dj im chillout floor zwischen 3 und 7 uhr morgens. warst du der typ der nach meiner email addresse gefragt hat? jedenfalls, ich kann dir eine kleine auswahl an namen von meinen lieblings chill/downbeat alben & compilations geben:

Secret Garden Compilation (FrakaSound rec)
der letzte track "Spectral Paradisis - Sonnenwerfer" ist wunderschön. den kannst du HIER anhören.
Dissolving Clouds (Interchill rec)
Illuminations (Dragonfly rec)
Wider Horizons (Dragonfly rec)
Multiple Organism (Nice Dreams Music)
Ott - Skylon (Twisted rec)

Klick einfach auf die links um die cd anzuhören und zu kaufen. schreib mir doch bitte eine pn falls du noch mehr namen möchtest :)
gruss
david
Zuletzt geändert von David Fraka am Mi 12. Dez 2007, 18:18, insgesamt 1-mal geändert.
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
buenas

Beitrag von buenas »

@Nygma

Danke für die Links, werd mal reinhören/schauen =D>
I don't pretend to be "Captain Weird", I just do what I do.
scheppermarie

Beitrag von scheppermarie »

hallo liebe leut...
hammer, hammer party!
besonders beeindruckt war ich von pinky und brain. waaaaaahnsinn!!! ihr habt mich echt fertig gemacht!!! gibts von dem sound auch was in cd- form?
würd mich freuen... =D>
SensualSqueak
Silver Member
Silver Member

Beitrag von SensualSqueak »

phuu....das isch würkli en geili party gsi.... hoffe de winter gaht soo wiiter ;)
musig hani eigentli durs band geil gfunde... me het immer schön zwüsche proggi und psyfloor chönne abwechsle..
am meischte öberzoge hend mi denn aber doch eifach de midimal,sokrates!! und sesto....
deko isch au supi gsi..me het gmerkt dass dir nid eifach alles am samschti namitag so schnellschnell aneklatscht hend..
au es RIIIIIIIIIIEEEEEEESSSSSSSEEEEEEEEE merci an claudio, logirec. und vibrative sounds....
het uuu spass gmacht bi euch z'spiele (au wenni scho meeeega uf de schnorre gsi bin)....
he
Gold Member
Gold Member

Beitrag von he »

so und dass ich auch noch meine senf dazu geb...

eine party kann nur gut gewesen sein wenn man stundenlang getanzt hat und nicht gemerkt hat wo die zeit hin ist...

war zum erstenmal an der location..und obwohl ich indoor nicht mag fand ichs doch echt super...

man hatte sogar ein tropenfeeling die ganze nacht durch auf dem psyfloor...trotz winter...

:)

dankeschön...
*Das Leben ist eine Reise,
und reisen ist das Leben*

!!! *** better roads for Queensland *** !!!
sleeper

Beitrag von sleeper »

das war ne super party.....
bin echt froh das ich das nich verpasst habe, was ich wohl hauptsächlich Claudio zu verdanken habe!!
Vielen, vielen Dank dafür Claudio...!!!
das Logiehrhaus ist ne geniale Location, und Stimmung war auch sehr gut.
hat mir spass gemacht ein paar Fotos an eurer Party zu mache,
werd wohl noch ein paar Tage brauchen bis ich sie auf http://www.seltsam.ch laden werde da Zeitmangel.
Aber ich werd mich bemühen das bald zu machen :-) .

es grosses DANKESCHÖN no an alli wo met ehrem isatz de Event ermöglicht händ
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

lg mike
Antworten