High way to Dance (M!GuZ B-Day)
- Käpten Hirni
- Platin Member

ähm ((())) dings mit chlammere...hesch scho recht wege de schnelle beurteilig u cha ja scho sii het die "Frau" das nid bewusst ignoh, doch i glaub da eher weniger wie ja de miguz erwähnt het was sie alles intus kaa het chamer da weniger vorstelle. Doch i ha scho vil gseh i mine "goa-jahre" u gseh chum meh lüt vo därä ziit will die meischte eifach zvil ineloh hend u siche de müsä entscheide; zwüschet de droge und goa..kenne niemert wo sich den für goa entschide het..zum glück..doch scho mal das findi biz bekloppt wend lüt nüm a goas chönd wills nüm wend konsumiere..u ja kenne gnueg lüt wo sich a eim abig pilz, tröpfli und den all stund speed inelönd u den no suufet wie en weltmeischter....na ja schlussendlich mues jede selber wüsse aber i würs guet finde all dealer gar nid ineloh...oder hald dorge under 20 jahr nid verchaufe..u lsd und goa findi sowiso öppis wo zvil fürs hirn isch...na ja egal wird dä summer no vil so däppe geh wo sich nid chön kontrolliere..schad aber nid mis bier:-) peace und filzluus
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Hmmmm,also ich mues sägä:Psychedelica send so heimtückisch,dass mer a eim Tag jenes vertreit und de nimmt mer amene andere Tag vilecht halb sovel wie bem letschte mol und es chunt gar nöm guet und verrüert eim vom derbschte!Demit wotti sägä,dass psychedelica extrem unberechebar esch.Das heisst ned d Droge selber sondern de Zuestand vo eusere Psyche esch uschlaggebend ob mers verträged. I han Lüt erlebt in Goa die hend jahrelangi Erfahrig mit LSD und co und hend immer mega vel gno und send superdruf gsi und eines schönen Tages,sends usgflippt und hend absolut dBezieig zu de Realität verlore. Uiuiuiui,han do Sache erlebt. Oder ebe i han früener au easy chöne tröpfle und gnüsse und ja han nie öpis schlechts erelebt, bis ich suscht im Lebe chli Stress gha han und nüm so zfiede gsi be mit de ganze Lebessituation, ja und de hani wedr mol es tröpfli gno und es esch mer gar nöm wohl gsi. Ha de zum Glück vorzietig d Handbremsi chöne zie aber ebe ned jede het de halt die Glegeheit no gnueg früe,vor s würkli abflügt. He ja.gnüssed psychedelica doch nume wenn ihr im Lebe würkli glücklich send und ade party esches ebe au sone Sach,mues eim nume e schräge Idruck oder e Begegnig oder e Ton im Sound cho und es chan eim scho zur innere Mitti usrüere und eim ufe schräge Film bringe&jenachdem chans Jahre go zum das verarbeite,vorallem wenn mer e sensibli Seel esch. Natural Power is the real Power.Mach glaub es Guarana und Krüterhäxli Ständli ar nächschte Party.Bolenat
full connexion by the glittering rainbow of love& lights&happyness
-
Titali
-
Kollegoli
- Platin Member

Aso wenns interessiert no zur info (hani vom kolleg GHÖRT, wo sich au um das meidli kümmered hät und eine vo dene wod ambulanz gholt hät):
das meidli seg 15 und heg ein ganze DOI, öpe 2 Filz und 6 Tröpfli gno. das hät ihm ihri kollegin verzellt.
aso ich denke nöd, dass mer soviel verabreicht überchunnt, das hät sie wohl scho "freiwillig" gno. Naja, aso dassmer da völllllig überkeit isch ja logisch.
vill chani da nöd dezue säge, mini meinig isch, dass das meidli an fortgschrittener Unwüsseheit und eventuell chronischer Dummheit liidet und dass de wo ihre das gäh hät, soferns nu eine gsi isch, au nöd ganz "normal" isch. De Staat sött sich ernsthaft überlege propagandafreii Drogekund i de schuele iizfüehre.
Gändere snöchschtmal besser chli O-Saft und villicht no es halbs rüebli.
aso ich denke nöd, dass mer soviel verabreicht überchunnt, das hät sie wohl scho "freiwillig" gno. Naja, aso dassmer da völllllig überkeit isch ja logisch.
vill chani da nöd dezue säge, mini meinig isch, dass das meidli an fortgschrittener Unwüsseheit und eventuell chronischer Dummheit liidet und dass de wo ihre das gäh hät, soferns nu eine gsi isch, au nöd ganz "normal" isch. De Staat sött sich ernsthaft überlege propagandafreii Drogekund i de schuele iizfüehre.
Gändere snöchschtmal besser chli O-Saft und villicht no es halbs rüebli.
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
@Kollegoli
genau das hani vermutet problem esch eifach da 1Liter O-Saft nüd gnützt het was eigendlich meischtens Helft und mer ned gnau gwüst het ob si schüscht nu was dene het ose Psychoactivi sache well i dem fall wer O-saft ned so das und sproblem esch au eri kolege hend ere unbedingt valium welle gä und valium esch aso ned so schön zum obenabe zcho.
Wen man kein Mass hat dan lehrt man eins zu haben sie esch aso ganz selberschuld
propagandafreii Drogekund i de schuele ifüehre das stimmt ebe scho
genau das hani vermutet problem esch eifach da 1Liter O-Saft nüd gnützt het was eigendlich meischtens Helft und mer ned gnau gwüst het ob si schüscht nu was dene het ose Psychoactivi sache well i dem fall wer O-saft ned so das und sproblem esch au eri kolege hend ere unbedingt valium welle gä und valium esch aso ned so schön zum obenabe zcho.
Wen man kein Mass hat dan lehrt man eins zu haben sie esch aso ganz selberschuld
propagandafreii Drogekund i de schuele ifüehre das stimmt ebe scho
-
Kollegoli
- Platin Member

aso de mitem o-saft hani meh als witz gmeint, dass sie snöchst mal vo afang a nu osaft söll näh.
aber ich fändis guet, wämer de bulle ebe so sache wie de mitem valium klar macht. wenn sie nämlich dparty go abstelle chömed, well mir de ambulanz alütet, münds ja demit rächne, dassmer snöchscht mal so es problem uf eusi art, sprich mit valium oder so, lösed. und das isch sicher nöd so gsund und villicht au gföhrlich wenn mer vo medizin nöd so viel verstaht.
vo dem her isches verdammt wichtig, dass sie eus nöd defür bestrafed, dass mir sproblem vernünftig, und ja in ihre eigede auge richtig, lösed.
und es muss de gmeinde, de bulle oder wem au immer au klar sii, dass es scheisse isch, wenn sie versueched goa-parties zverhindere und kei bewilligunge gebet. goapartys wirds immer gäh, legal oder illegal, und so verbot füered genau au dezue, dass dgoaner be söttige problem nümm werded hilf vo ebe z.b. de ambulanz beaspruche. und das isch garantiert nöd im sinn vo de gmeinde usw.
aso de mitem o-saft hani meh als witz gmeint, dass sie snöchst mal vo afang a nu osaft söll näh.
aber ich fändis guet, wämer de bulle ebe so sache wie de mitem valium klar macht. wenn sie nämlich dparty go abstelle chömed, well mir de ambulanz alütet, münds ja demit rächne, dassmer snöchscht mal so es problem uf eusi art, sprich mit valium oder so, lösed. und das isch sicher nöd so gsund und villicht au gföhrlich wenn mer vo medizin nöd so viel verstaht.
vo dem her isches verdammt wichtig, dass sie eus nöd defür bestrafed, dass mir sproblem vernünftig, und ja in ihre eigede auge richtig, lösed.
und es muss de gmeinde, de bulle oder wem au immer au klar sii, dass es scheisse isch, wenn sie versueched goa-parties zverhindere und kei bewilligunge gebet. goapartys wirds immer gäh, legal oder illegal, und so verbot füered genau au dezue, dass dgoaner be söttige problem nümm werded hilf vo ebe z.b. de ambulanz beaspruche. und das isch garantiert nöd im sinn vo de gmeinde usw.
@ Kollegoli
Also wenn es so mal so weit ist das ich ein Organisator erwische der anstatt die ambulance rufen das auf eigete faust versucht dann werde ich ihn Persönlich anzeigen denn dann wird mit Leben gespielt das ist weder lustig noch zu verantworten. Auch wenn man damit rechnen muss dass die Party abgebrochen wird ich würde es niemandem raten es auf eigene Faust zu machen, es währe nämlich unterlassene Hilfeleistung und kann im ernstfall mit Bunker bestraft werden also immer den Ambulance Wagen rufen egal was für konsequenzen es für die Party hat denn da hört das Spiel auf......
Peace und ein Hammergeilen Sommer wünsch ich allen!!!!!!!!!!
Also wenn es so mal so weit ist das ich ein Organisator erwische der anstatt die ambulance rufen das auf eigete faust versucht dann werde ich ihn Persönlich anzeigen denn dann wird mit Leben gespielt das ist weder lustig noch zu verantworten. Auch wenn man damit rechnen muss dass die Party abgebrochen wird ich würde es niemandem raten es auf eigene Faust zu machen, es währe nämlich unterlassene Hilfeleistung und kann im ernstfall mit Bunker bestraft werden also immer den Ambulance Wagen rufen egal was für konsequenzen es für die Party hat denn da hört das Spiel auf......
Peace und ein Hammergeilen Sommer wünsch ich allen!!!!!!!!!!
-
Kollegoli
- Platin Member

aso nomal dass mich niemert falsch verstaht:
ich finde me sött hilf leiste, au wennmer villicht bestraft wird, aber me sött nöd bestraft werde, fü dassmer hilf leischtet
aber genau das isch passiert. sie heged zudem no jenes autos usegnoh nach dem vorfall.
so und jetz hani mini mayonaise gnueg dezue gäh!

ich finde me sött hilf leiste, au wennmer villicht bestraft wird, aber me sött nöd bestraft werde, fü dassmer hilf leischtet
aber genau das isch passiert. sie heged zudem no jenes autos usegnoh nach dem vorfall.
so und jetz hani mini mayonaise gnueg dezue gäh!
-
M!GuZ / Wasabidelux
- dj
Kollegoli hat geschrieben: sie heged zudem no jenes autos usegnoh nach dem vorfall.
wen droge im schpell send getzt das halt das esch logisch und ferschtendlech cha jo si dases eine uf der autoban so flasht den esches aso nüme luschtig für alli beteiligte
und goa partys hend halt LEIDER de ruef Drogepartys au wens ned immer schtimt , wobi aber i dem fall fo dem Meitli hets sechs weder mol bestätiget dases halt so esch
Ich ben au ned deför das mer druffe Autofahrt i dem fall esch polizei schwer der Freund und helfer
halt ned fürd Goa Party gänger sondern vo jenschte andere Automobileschte und Mitmensche
Es ged gwüsni rechtlinie womer sech set dra hallte und wemers ned macht esch mer selberschuld
und weis uf was mer sech ilod das esch absolut ner DISKRIMINIREND voder Polizei
- Käpten Hirni
- Platin Member

Finds sowiso chrank mit 15ni ane goa...warum stoht amigs ab 18 uf de flyer..???..na ja lang lebe das schlössli.....hugahaga
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Ab 18 währe ich auch dafür nur wenn du es auf den Flyer schreibst dann glaubt es dir so oder so keiner und an Outdoorpartys ist das so schwirig, in Clubs währe dass so glaube ich einfacher zu kontrollieren.
Und Miguz du hast absolut recht, wer mit dem Zug und ohne viel Stoff im gepäck nach hause geht hat auch nichts zu befürchten......
peace
Und Miguz du hast absolut recht, wer mit dem Zug und ohne viel Stoff im gepäck nach hause geht hat auch nichts zu befürchten......
peace
-
psygnosis/mindsurfer
- Platin Member

ja das man nach parties kontrolliert werden kann, dass weiss man doch. und das war auch schon immer so. wir wurden auch auseinander genommen nach der party..... aber naja.... die polizei tut ja nur ihren job.
das mit dem alter stimmt natürlich schon.... aber ich ging auch schon mit 15 an meine erste party und habe nie drogen genommen, was wohl daran liegt, dass ich mir schon sehr früh bewusst war, was drogen aus einem menschen machen können. diese erfahrung war hart und shockierend, aber sie machte mich stark. nicht jeder hat solche erfahrungen erlebt und ich wünsche es auch niemandem. es gibt auch 20 jährige mit dem unerfahrenem konsumverhalten eines 15jährigen. andererseit gibt es 15 jährige, die sich besser im griff haben, als 30jährige... usw.
die ursache liegt meiner meinung nach in der schwammigen aufklärung über drogen, im umfeld der person und letzlich in den erfahrungen der leute. schade dass gewisse leute solche dinge selber erleben müssen, statt von anderen zu lernen, aber hoffentlich hat das mädel was daraus gelernt!
das mit dem alter stimmt natürlich schon.... aber ich ging auch schon mit 15 an meine erste party und habe nie drogen genommen, was wohl daran liegt, dass ich mir schon sehr früh bewusst war, was drogen aus einem menschen machen können. diese erfahrung war hart und shockierend, aber sie machte mich stark. nicht jeder hat solche erfahrungen erlebt und ich wünsche es auch niemandem. es gibt auch 20 jährige mit dem unerfahrenem konsumverhalten eines 15jährigen. andererseit gibt es 15 jährige, die sich besser im griff haben, als 30jährige... usw.
die ursache liegt meiner meinung nach in der schwammigen aufklärung über drogen, im umfeld der person und letzlich in den erfahrungen der leute. schade dass gewisse leute solche dinge selber erleben müssen, statt von anderen zu lernen, aber hoffentlich hat das mädel was daraus gelernt!
Also ich kann dir da nur zustimmen.. Habe auch mal viel Konsumiert und dann musste ich schon ein bisschen von den Partys weg. Bin aber in unregelmässigen Abständen immer mal wider gegangen. Es sind halt schon die schönsten Partys auf der Welt. Und das auch oder gerade erst ohne Drogen. Es ist aber nicht so, dass ich nichts mehr konsumiere, nur das mass habe ich eben gefunden und das heisst ich nehme sicher nicht mehr an jeder Party eine Line, Pille usw...Käpten Hirni hat geschrieben:Doch i ha scho vil gseh i mine "goa-jahre" u gseh chum meh lüt vo därä ziit will die meischte eifach zvil ineloh hend u siche de müsä entscheide; zwüschet de droge und goa..kenne niemert wo sich den für goa entschide het..zum glück..doch scho mal das findi biz bekloppt wend lüt nüm a goas chönd wills nüm wend konsumiere..
Ich möchte auch noch etwas über das alter sagen: Ich bin kurz vor meinem 19 Geburtstag an meine erste Party gegangen. Ich wusste da noch nicht viel über Goa, die Musik, die Drogen usw. Kam mir damals so vor wie in einer anderen Welt. Überal die happy People, die Neonfarben, die Musik. einfach WoW.. Ich habe mich aber an der ersten Party noch nicht sonderlich wohl gefühlt, weder viel mit Leuten geredet, noch getanzt. 2-3 Wochne später an meinem 19 Geburtstag bin ich auf meine 2. Party gekommen. Als ich ankam wurde mir schon die erte Pille angeboten. Und ich habe abgelehnt, am Morgen wollte ich dann aber doch etwas von dem "Happydraufmachersuperpartystoff" probieren und habe von einem Kollegen ne Line erhalten. Ich war damals 19 Jahre alt und Heute muss ich sagen, es war zufrüh. Es war eine intressante Erfahrung, aber zu früh.
Wenn ich dann höhre, dass 14-15 Jährige Drogen konsumieren, dann muss ich diese Fragen, ob sie überahaupt Wissen was sie da Konsumiren, und was sie damit ihrem Körper und oft auch ihrer Psyche antun? OFT KÖNNEN SIE KEINE ANTWORT GEBEN!!!
Peace and Love
Wahrlich, keiner ist weise, der nicht das Dunkel kennt.
H. Hesse
H. Hesse