Woodroom Happening 3 - 30.05.09

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Woodroom Happening 3 - 30.05.09

Beitrag von Waldgnurpf »

Gueti lüt super musig und sogar s'wätter het pässlet.

Angeri hei sicher meh zum brichte aus ig ;)

Was mir chli negativ isch ufgfalle das am morge widermau überall ghüder umeliggt, es git eifach immerno so dumpfbackene wo zigis i wald spicke und eine uf dicki hose mache.

Hie no es paar pics

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
604freund/Psykas
Platin Member
Platin Member
Re: Woodroom Happening 3 - 30.05.09

Beitrag von 604freund/Psykas »

ja de cheibe abfall immer, bi au zimli gschockt gsi vorallem wiit in wald ine, uf alne wegli...debi hets recht vil grossi abfallsäck gha... und jo die cheibe raucher... ](*,) verstohni echt nid!!! aber ha nid vil anders erwartet, send jo meeeega vel lüt döt gsi... weiss öpper e zahl?
alles andere isch super gsi, usert dasi mega müeh gha han de platz zfinde, sind vill lüt mitm auto oder au zfuess im dorf umegirret... di arme ahwoner...werded sech jo au gedanke gmacht ha... en shuttle weri ev. scho was gsi, aber isch halt au mit ufwand und personal verbunde... isch suscht wörkli e superschöni party gsi, amene tolle platz, mit luschtigem deko, super sound, easy leutz, und irgendwie relativ wenig liichene am morge... :? guet, han au na par stunde pennt wos hell worde isch, aber ich han emel nid vill ***-lüüt gseh... het mi no positiv überrascht

danke allne orgas, und allne wo ghulfe hend di unmengene a abfall izsammle...
˙·٠•●°^°●•٠·˙Mensch: Das einzige Lebewesen, das erröten kann. Es ist aber auch das einzige was Grund dazu hat! (Mark Twain) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙ich kann gar nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte... (unser Dude)˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Die Notwendigkeit des Überlebens der menschlichen Rasse wird im allgemeinen überschätzt! (Leslie Dean Signer) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙Wenn der Wind des Wandels weht, bauen die einen Schutzmauern, die anderen bauen Windmühlen...(aktuelle schweizer politik sieht auch etwa so aus...!) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

˙·٠•●°^°●•٠·˙auch Müll im Kopf ist Umweltverschmutzung (VriMvriM?) ˙·٠•●°^°●•٠·˙

Bild
Flying_Fish
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Flying_Fish »

=D> yep, hat sich gelohnt. stimmung, sound, leute..war echt cool.

vielen dank an alle mitwirkenden!
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Aaaah, das war eine ganz schöne Party! Mitten im Wald, gefällt mir halt am Besten! Herzlich aufgemacht, schöne Deko, und die Musik hat durchwegs gepasst! Da mehr Leute kamen als erwartet, gingen die Getränke gegen Morgen aus, und zu essen habe ich leider auch nichts gefunden...sonst alles tiptop!

Namen und allzu süsse Zuneigungsbekentnisse lasse ich an dieser Stelle bewusst weg, aber es war toll mit euch, Leute :-)
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Nachdem ich nach enttäuschenden Partyeindrücken die Goaszene sehr hinterfragt habe, konnte ich mit diesem Anlass wieder Frieden schliessen. Dafür danke ich den Orgs und den entsprechenden Menschen, die einen grossen Teil dazu beigetragen haben.

Meine Erwartungen für die Party waren also nicht allzugross. Umsomehr freute es mich, als wir auf dem Weg zur Waldhütte auf die „Forumsprominenz“ trafen, welche sich dann auch zu unserem Basislager gesellte. Ja, unser Plätzchen mitten im Geschehen. Einige waren ja zuerst etwas skeptisch, ob es denn dort auch „chillig“ genug wäre =), aber letztendlich dockten wir alle an die bereits installierten Decken an und richteten uns ein.

Die Tanzfläche war zu dem Zeitpunkt bereits gut gefüllt (je nach Geschmack auch überfüllt). Allgemein waren sehr viele Leute dort. Viele altbekannte Gesichter, aber auch solche, welche lokal eher zu einer etwas „primitiven“ Stimmung beitrugen. Ich nahm mir aber vor, denjenigen einfach ihren Raum zu lassen und so konnte ich die Szene gut ignorieren.

Da wir erst kurz vor ein Uhr Morgens ankamen, verpassten wir leider Orgonflow. Die Musik in der Nacht war für mich persönlich oft etwas zu poppig. Gameboy schaffte es dann wieder mich mitzureissen. (Obwohl die beiden Musiker davor und danach auch immer wieder mal Phasen hatten, die mir durchaus gefielen.) Das Set von Sensual Squeek und Psychorax am Morgen war Hammer!!! Jaaa, das ist Musik für mich – lebendig, offen, mitreissend, verspielt, psychedelisch, verträumt bis dynamisch. Welcher von den beiden war das mit den Dub-Einlagen? Hat mir extrem gefallen!

Mit guter Musik, tanzen, sich krummlachen, Waldspaziergängen und leckerem Chai trinken, ging auch der Morgen sehr schnell vorüber bis wir am Ende müde aber glücklich nach Hause gingen.
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
energetix

Beitrag von energetix »

Saphira hat geschrieben:Nachdem ich nach enttäuschenden Partyeindrücken die Goaszene sehr hinterfragt habe...
WORD!!! Hani aso gester au denkt...Bi aber in Olte gsi....De senf detzue gibi de morn ab.....
hede

Beitrag von hede »

Merci a d'orgs. isch äs guets Fäschtli gsi! Ich findes übrigens SUPER EHRLICH, wänn für so ä kurzi Strecki kein Shuttlebus fahrt! Isch uf jede Fall besser, als wänn ich mit em Zug dur die halb Schwiiz fahre, demit ich am Morge mit eme Shuttle hei muess, wo dä Fahrer die ganzi Nacht am dure dance gsii isch.................was ich doch am eintä oder andere Fäschtli scho so erlebt han!
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Jo das isch es schöns Fäschtli gsii, ganz viel liebi Lüüt..

Shuttelbus find i au keis Muss, aber wenn denn d Wägwiiser verschwindet, isch es halt scho chli mühsam chrüz und quer umänand z laufä. Glücklicherwiis sind mir vo dä "Drüü Engel für Mysticalforum" mitgnoh worde, susch würde mer jetzt no a dä Chrüzig stoh und über die richtig Richtig diskutierä.

D Lüüt uf dem Floor sind mer chli z viel und au chli z aggressiv gsii, aber do i under dä Wuchä kei Ziit zum schlofä han, han i das mol chli chönnä no holä. Vielä Dank au no fürd Decki, isch doch nöd so warm gsii.

Dä Morgä isch umso schöner gsii und plötzlich het mer überall bekannti Gsichter gfundä, wo mer im Dunklä überseh hät. Und mit nu 2 Bier an ärä Party z sii, isch au mol wieder äs ungwohnts Gfühl gsii..

Hoffä es git bald äs Woodroom Happening 4! Und mer trifft sich den wieder im MF-Basislager 1.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Roy Black

Beitrag von Roy Black »

einer der wenigen partys die mich dieses jahr voll überzeugen konnten. doch mehr leute hätte der platz sicher nicht mehr geschluckt. auf der tanzfläche ging es ab und zu relativ eng zu. wäre auch schön, wenn der veranstalter beim nächsten event ungefähr die marschdauer vom bahnhof angeben würden. habe es in 40 minuten zu fuss absolviert, doch für solche strecken habe ich mir extra ein mobiles bike zusammengebastelt.
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

so au mol mine senf dezue gä.
fendes mega schad wen lüt emmer wägem wäg mönd reklamiere go etz sch ca set 11 johr an goa partys ond mues langsam aber werkli säge die hötige pipels sind emmer meh am verweichliche früener hets ke shutel betreb gä do hemmer au wege gha womer 2h uf eus hend müesse nä ond do het ke einzige reklamiert ond so.

vo minere meinig her söts au höt zo tags meh partys gä womer tsfues mues ane party laufe duet de meiste lüt secher besser t natur klei meh ts gniese die fröschi loft ond au dasmer meh zo de natur luegt suberkeit osw heist jo ned dasmer wemer mues laufe dasmer au de möl eifach an strosserand werft oder?????

söt etz nüd negativs sie ond het etz au ned wörkli öbis met de party ts due got etz werkli nor om das omemötzle im algemeine.

zo de party es mega komplimänt ats woodroom Them eifach emmer weder super nice wicke wönschi euch allne
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Aman
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Aman »

Hi at all

also vo minere site booooooommmmm. bin sehr überrascht gsii wie heftig das abgange isch. ha so mit 200-300 peaples grächned a dere party und dann ......sorry falled mer kei wort mehh ihh

klasse publikum danke a euch alli hed fett spass gemacht für euch spiele danke danke danke
au ans woodroom team creemee gsii

sound was ich gehört habe gameboy sensualsqek(weis grad nid wie mer schriebt) coole sound
ha zwar nid alles mitbecho well ich mini razion schlaf brucht han dj ide nacht schöööön gmixed hender

grezzz

byybyy
/yo /aaahh
Aman- orgonflow
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Fallen Angel 3 »

@Napfzwärgli
das stimmt ja alles, nur wärs halt scho nöd schlächt wänns wegwiiser het. dänn isch en fuessmarsch au keis grössers problem. im normalfall. was natürlich scho hilfrich wär, wär sone ungefähri agab, wie lang dasses gaht, für die lüt wo zb grad en fuess verstucht händ oder suescht wie nöd so guet z'fuess sind.

fraglich isch ehner, wie vill autos dass es gha hät. ;) wenn das d'konsequenz isch, wänns kein shuttle hät, so isches villicht doch besser es hett eine?

aber item, d'party isch jedefalls mega schön gsi, au mit de autos und de autofahrer wo alles liebi sieche und siechinne sind. O:)

btw. bella, thanks fürs mitneh ;)
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Ich meine, irgendwo gehört zu haben, dass sie die Pfeile extra abmontiert haben, damit nicht noch mehr Leute an die eh schon volle Party kommen?! Ob das wirklich so war, weiss ich aber nicht.
Fallen Angel 3
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Fallen Angel 3 »

schon möglich, nur wenn du mit dem letzten zug kommst, ist es dann etwas schwierig zu fuss wieder nach hause zu gehen ;)
Das was wir brauchen, das was wir geben - das sind wir.
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

n-smile_0615.gif

n-smile_0318.gif
Antworten