1-3 May Microfusion

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
naladin
Re: 1-3 May Microfusion

Beitrag von naladin »

Hey ja! Die Party isch e Bombe gsi! Bin zitewis sälber hin und weg gsi vo dem was da abgange isch im ug!!! /bigs

Was mi meeeeeeeeeega gfreut het isch d zämearbet mit allne Helfer a de Bar, Kasse und de Garderobe. DANKE MERCI THANKS a:

Lukas / Päsce / Noodle / Mimi / Sarah
Jeanine / Indii / Dave / Jim / Romina
Fiona / Chris / Fäbe / Free / Joel
Nadine F. / Jevi / Helena / Sebi / Jöne
Timo / Corina / Bräuti / Simba / Philippe E.
Nadja / Röff / Davide / Hugo / Sandro P. / Frodo / Kathrin / Lucien
Paul / Robin / Friiken / Kurt Lorenz / Basti / Samu / Bräuti /
Donat / Milo / Andrina / Sandro+Domi
unbekannte Gast wo het welle Barerfahrig sammle :) und alli woni vergässe han z erwähne

Di meischte hend ihri Schicht iighalte, und wenn mal e Lücke uftaucht isch, hani innerst chürzischter Zit en Helfer gfunde wo iigsprunge isch. Es isch e riese Freud gsi, mit eu zäme z schaffe!! =D> =D> =D>

Ha die Zit im UG mega chöne gnüüsse, au wenns vill z tue geh hät. Echt geili Erfahrig gsi!!!

Gaaaaaaaaaaaanz liebe Gruess, Nadine
panta rhei
Animi Defectus

Beitrag von Animi Defectus »

LEIDER WURDEN UNS NEBST DEN 2 RUCKSAECKEN MEHRERE TUECHER WAEHREND DER PARTY GEKLAUT. ES HANDELT SICH UM HANDGEMALTE EINZELSTUECKE, DIE NICHT ERSETZBAR SIND UND WAEHREND DEN 3 JAHREN PARTY-ORGANISIEREN IMMER FIX ZU UNSEREM DEKO-KONZEPT GEHOERT HABEN. DIE TUECHER, INSGESAMT 6 STUECK, HINGEN ALLE IM CHILLOUT NEBEN DEM MAINFLOOR UND WURDEN AM SONNTAGMORGEN WAHREND DIE PARTY NOCH AM LAUFEN WAR GEKLAUT.. BITTE FRAGT DOCH HERUM OB IRGENDJEMAND ETWAS GESEHEN HAT. WIR SIND UM JEDEN HINWEIS DANKBAR!!!!! GUTER FINDER- ODER VERMITTLUNGSLOHN IST GARANTIERT (CHF 500.00).

IHR KOENNT UNS DIE TUECHER ODER DIE RUCKSAECKE AUCH ANONYM AN FOLGENDE ADRESSE SCHICKEN:

PLEASE SEND THE STOLEN PAINTINGS AND BACKPACKS TO THIS ADRESS:

NICOLAS EUGSTER
IN DER SCHWERZI 26
8617 MOENCHALTORF
076 468 01 78 / 079 209 44 47
nicodiereise@gmx.ch

Bild

Bild

Bild

Bild
Zuletzt geändert von Animi Defectus am Mi 13. Mai 2009, 10:04, insgesamt 3-mal geändert.
Catweazle
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Catweazle »

huere gopferdammi nomal!!! So en scheiss regt mich eifach anderst uf. Warum muess es immer wieder so Arschlöcher gäh wo gönd go Tüecher chlaue? Es isch ja jetzt leider wirklich nit es erste mal das me vo Partys ghört wo Deko klaut wird. Es isch eifach nur trurig und verdammt armselig ](*,)

De chunt no dezue das die Tüecher erstens oft sehr tüür sind und no viel wichtiger isch, dass die Tüecher oft Unikat sind und en absolut unbezahlbare persönliche wärt händ!!!

Sorry aber das han ich jetzt eifach müesse loswärde, ahhhhhh

Cheers
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

naladin hat geschrieben:
Di meischte hend ihri Schicht iighalte, und wenn mal e Lücke uftaucht isch, hani innerst chürzischter Zit en Helfer gfunde wo iigsprunge isch. Es isch e riese Freud gsi, mit eu zäme z schaffe!! =D> =D> =D>

Ou ja, fascht vergässe: a dere stell 1000000000000000000 dank an Milo, wo eifach so ohni mit de wimpere zucke mini schicht a de kasse überno hät!! häsch bestimmt no was zguet vo mir, das het mi echt us de schueh ghaue!!
Danke danke danke danke :)

Zu dem mit de Tüecher: eifach nur :-k :-k ](*,) ](*,) [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X [-X huere schweinerei gaht ja überhaupt nöd!! Bi so schlächtem Karma gahts nöd lang bis wieder zu eim zrugg chunt!!
Druck eu ganz fescht de tumä dases wieder zrugg chömed!
hoeschi35
Silver Member
Silver Member

Beitrag von hoeschi35 »

muess au noas dr zue saege..................! /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh
immer wenn annere party deko klaut wird oder anders zueg het das kein schwein gseh.
ueber 400 aerschliwacklers aber gseh tuet niemmer was. /grim /grim /grim
he kuetlis strenget doch mohl euer choepfli a das muess doch wer gseh ha.............?
das sind 6 grossi tuecher und vorallem muess dr oder die jenigi hilf ka ha oder mit dr leitere
die abeghollt ha. crazyeye crazyeye
weill abegrisse sinds nid worde susch werens jezt am arsch.
wiso gits immer so luetlis wo klauen was mi am meischte AKOZT DAS NIE WER WAS GSEHT ODER GSEH HET.
und wie dr sebi gschriebe het zum teill chasch die werk gar nid zahle wills selber gmacht werden.
EN GUETE TIP AN EU MISSE DRECKSAECK BIM ERIC AM STAND ZAHLT ME CA 50.-
UND HET ES TUECH NOCH WALL. /frage /frage /frage /frage
AM ERIC HENDS AU AN DR SUBNAUTICA WEREND DR PARTY VISAVIS VOM JOCKER SINEM STAND
TUECHER WONNER VORNE UFGHAENGT KA HET GMUGET.
/pille /pille /pille /pille
hoffe fuer d animi hoschis das sich wer meldet oder sie grad zu eu schickt e schoeni wuche
und gruesse alli recht herzlich
bis bald im wald eure hoeschi vibrative sounds and light
skogsfru

Beitrag von skogsfru »

DANKE DANKE DANKE für die fabelhafte Party!!
:01s

Hat gerockt ohne Ende - oder leider "mit" Ende... bin aber am Sonntag Mittag nur heim weil ich kaum mehr stehen konnte vom vielen Tanzen n-smile_2575.gif n-smile_2576.gif

Mega liebe Menschen um mich gehabt,
super Stimmung,
geiler Sound,
tolle Deko,
Super Organisation ( mega fettes Merci an die netten Helfer, die die Toiletten sauber gehalten haben =D> )

Alles in Allem ein echtes Party Highlight !!
/bigs
Uns selbst wählen und sein, anstatt einem unfassbaren Glück hinterherzurennen
mitra

plimmm das war so wieder ein hammer party

Beitrag von mitra »

han wichklich spass ka /happy /happy /happy
muss mich no am BIOTEC bedanken furs uflegga dass war genial zum die party beenden =D> DANKE ps.ich suche die 4 jahre kans du mich helfen???

find die org. sehr besonder dass deko laser die malerinnen so coole dj`s tja symple D isch sehr geil gsi die ander au aber so ein schon live :-({|= =D> =D> =D> =D> han ich nicht gewartet hats wirklich gerockt /yo /yo

meine jacke isch au verschwunda ich habe sie in gardarobe abgegeben plotzlich isch sie am boden gsi wass sool dass isch scho 2 mal ich werde sie erkenen dan hat diese person es problemem ich klaue nicht sachen vo der anderi lut also gibe sie zuruck es wahr meine geburts tag geschenkli un du klaues die ein fahr...so ein scheisse
Continus

Beitrag von Continus »

Ich möchti mich au no bi allnä Helfer bedankä für die Leistigä!!!
Und natürlich eusem Animi Team supper Isatz vo A-Z vo allnä
und dä Manu und äm Rob vo Biolive supper zämäarbet gerne wieder mal.

Isch echt ä supper Party, für ä supper Sach gsi.

D`Kind in Varanasi chömed durch eu ä gueti Hilf über!!!

Schön isch gsi das so ä grossi Party ohni negativi Stimmig under dä Hälfer und Org. abgloffä isch, das isch au nöd überall so....

Um so schad isch das bi eus nach ämä supper Endi, doch noch negativi Stimmig ufcho isch!!!!

Wäg üssnä Tüecher!!!!!!!!

Die Person wo die Tüecher gnoh het muess wüssä das die Tüecher dir kei Spass und Glück werded geh, sie werdet nur negatives Karma überdich usschüttet. Die einzig Lössig isch sie an ihrä Platz zrug sbrinngä. So chönd sich viele Leute über die Bilder freuä a üsnä Partys und erfülled so ihrä Zäck........

Luca
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

weiss nicht ob ich lachen oder weinen soll /aaahh

Das mit den tüchern tut mir leid für euch und hoffe das sie auch wieder vorkommen.

Ganz ehrlich, wer mitm herzen diesen sound geniesst würde niemals auf die idee kommen etwas zu klauen.
hoeschi35 hat geschrieben:muess au noas dr zue saege..................! /aaahh /aaahh /aaahh /aaahh
immer wenn annere party deko klaut wird oder anders zueg het das kein schwein gseh.
ueber 400 aerschliwacklers aber gseh tuet niemmer was. /grim /grim /grim
he kuetlis strenget doch mohl euer choepfli a das muess doch wer gseh ha.............?
das sind 6 grossi tuecher und vorallem muess dr oder die jenigi hilf ka ha oder mit dr leitere
die abeghollt ha. crazyeye crazyeye
weill abegrisse sinds nid worde susch werens jezt am arsch.
wiso gits immer so luetlis wo klauen was mi am meischte AKOZT DAS NIE WER WAS GSEHT ODER GSEH HET.
braucht nicht mehr dazu gesagt zu werden. Wegschauen ist ja immer die einfachste lösung.

peace und blümele und so /grim
Don`t dream your life, live your dreams
ChriSmoS
dj
dj

Beitrag von ChriSmoS »

wills sehr dreist gsi isch.

- am sunntig morge (tag dure) chönt mer meine dOrg isch party scho am zämeruume.
- anschienend isches fakt das mer e Leitere ö.ä. brucht hät zum abhänke. wer würd scho denke das wen eine mit leitere es Tuech (resp. 6!) abenimmt, das Tuech klauet wird? sry, aber wer gaht grad go frage: "hey chlausch du das jetzt grad?"
- druffni lüt, langi party nacht, da isch jede chli uf sim planet au wenns i de glich galaxie esch.

ich hoff das die Tüecher zruggchömed. trurig sowas...
Zuletzt geändert von ChriSmoS am Mi 6. Mai 2009, 17:32, insgesamt 1-mal geändert.
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
schons*

Beitrag von schons* »

tuecherchlau! ich verstahns nöd... wie chönd äs paar so grossi tüecher unbemerkt dävo cho? das isch doch gar nöd möglich! leid dut mer vorallem stuech vom martin! das tuech mitäm muster i dä mitti und bäum/pilz ussedra... er häts selber gmahlt und euis äs paar mal as herz gleit, dass mers so ufhänked, dasses nöd klaut chan werde!
und dänn isches am sunntig eifach weg. PFUI! :-( macht sich da eine/eini än gspass und gaht a goas go die geilsti deko chlaue? was lauft? sicher sonen goa-kunst-sammler... wo bi sich dihei än verborgne ruum hät mit dä geilste psychodelische kunst! tsss.... und wer hät öpis dävo? niemert!

:-({|=

liebe nico! dir au äs fetts DANKE ! häsch super gmacht... die monate langi planig hät sich echt glohnt. ich unterstütz di gern wiedermal bi somene projekt! au wenns amigs nur äs zuelose gsi isch! hani gern für dich gmacht! :n1
Auf ein weiteres... /happy
trekking_the_globe

Beitrag von trekking_the_globe »

what should I say??? ehehehe :-" :-"
Great party, great organization (thankx to Nico and all the Animi crew, as to the ''helfers'' for this beautiful reunion and for having a
patience of saint) O:) O:) I know that was not quite easy for both parts... /color /color
all artists did it very well, congratulations to all of you, and was also nice to meet some: Catweazle, Urban Tribe,Galactikvibes...
Beautiful people at the dancefloor, it was a pleasure to dance, and to play on your side... thankx again for this booking... and also another big thank you to Nico... mate, we will find us again and talk better...
and for those who stealed the deco, put your hand in your consciousness, think better about you did and see the lack of respect and etic to the organization...

peace...

namasté...

Globetrekker (SpaceNomads)

P.S. and don't forget
16th MAY
TALAMASCA // ABSOLUM // TRYAMBAKA // SICK ADDICTION // D_MANIAC
@ the same place as this one :-({|= :-({|= :-({|= /bigs /bigs /bigs
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bobbymarley »

Habe nun die Videos von der M!CRoFUSIoN in Bülach fertig hier die links!!! Auf MetaPower.ch 1920x1080 zum Download ! Youtube.com 1280x720(3 Videos=30 Minuten) User : Methpower Stichwort Animi Defectus in 120 x 720 ,es sind 3 Videos mit einer gesamtlänge von 30 Minuten , Viel Spass wünscht MetaPower /// von MetaPower SwitZerland Pre am 1241666477
Empfehle den Downloadlink von Metapower.ch da bessere Qualität.

Part 1

Part 2

Part 3

/yo
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Asrael
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Asrael »

hey marco ,easy filmli, hesch s ja no dures soundfilter programm duretätschd,
aber es chan si das de finger ufem mikrofon gha hesch??

lg oli
Asrael `s Decoration http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gro ... 6590733152
vorläufiges datum Jonglierfestival kulti 18/19. Juni
Asrael84@gmx.ch
http://www.Lunastix.ch
http://www.Kulturfabrik.ch +Jongliertreff ,Mittwoch
http://www.AnimiDefectus.ch
Bild
Animi Defectus

Beitrag von Animi Defectus »

Sodeli, no es paar positivi News /color

Eusi Spendegelder sind definitiv acho..

S'Saraswati Education Center het vo dem Event e Spend vo CHF 1800 erhalte. 25% devo gönd a die alltägliche Chöschte vode Schuel ane und 75% werded fürs neue Land wo spöter e grosses Schuel- und Uebernachtigscenter für Strassechind druf baut wird ufd Site gleit.
De Betrag setzt sich zeme us 20% vom Reingwünn (CHF 1300) + CHF 500 direkte Spende (Gagen von einigen DJs)..Meh infos zum Projekt findet er under: http://varanasivolunteer.blogspot.com/

DSchwiizer Berghilf het CHF 300 für ihri Energieprojekt übercho. Die Spend lit im Verhältnis zur Umweltbelastig vo eusne Flüg vode internationale Acts.

Bis bald.. :-" /bigs
Antworten