langi ziit hani gar nütme tschegged, han sgwüsse abgschaltet und has eifach irgendwie geil gfunde bös zsi, han grössewahn gha, machtgeilheit, glichzitig aber au minderwertigkeitskomplex gegenüber vo anderne ...
hät dänn öppe so usgseh, dassi ide schuel umegloffe bin und mich als antichrischt gfüelt han, wo geg alles und jede uf dere welt rebelliert und wän glichzitig anderi ide pause mitenand gredt händ, hani mi chli, unbedütend, ohni humor mit zwenig schlagfertigkeit usgstattet gfüelt...
de inneri widerspruch zieht sech scho durs ganze lebe...
als chind hani gschleglet, bin extrovertiert gsi, han vil fründe gha, han scho zimli übli sache agstellt, bin aber glichzitig zruggzoge gsi, han vil ellei gspilt, han i mire fantasiewelt glebt und bin zimli sensibel gsi...
immer glichzitig so und genau sgegeteil...
jedefalls, hät sech die "bösi" siite so heftig entwicklet, dassi eifach sache agstellt han und immer wider aastelle, womer schwirig chan vergeh...
ich mein sgit ja irgendwie sone grenze...
öppis chlaue, ok, voll easy, wännis amne grosskonzern chlaue, findis je nachdem sogar berechtigt, solang de verluscht nöd bim ghalt vode mitarbeiter abzoge wird, mal e schlegerei ha, ok, gaht irgendwie au no, solang de ander nöd grad halbtod am bode liit und dänn no uf ihn igschlage wird, aber das meini nöd...
s gaht um moralisch-ethischi abgründ...
aso umbracht hani niemert und grosse schade isch dur mis tue(teilwiis glücklescherwiis) au nöd unbedingt entstande(soferni nöd würkli de antichrischt bin
aber ebe, wie sölls wiitergah? wänni anderne begegne empfindi meischtens im erschte moment grad mal schuld und es schlechts gwüsse bis hi zu selbsthass, so dass eigentli öpper würkli kännelerne, mich selber sii und enand nöcher cho fascht unmöglech isch...und dasch ja irgendwie öppis vom wichtigschte im lebe...findi...