hät öpper en rat?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member

hät öpper en rat?

Beitrag von Nichtlustig »

han irgendwie scho zimli vil scheiss gmacht und erlebt...teilwiis abartige scheiss, wo die meischte lüüt gar nie uf d idee cho würded sich demit z beschäftige...

langi ziit hani gar nütme tschegged, han sgwüsse abgschaltet und has eifach irgendwie geil gfunde bös zsi, han grössewahn gha, machtgeilheit, glichzitig aber au minderwertigkeitskomplex gegenüber vo anderne ...

hät dänn öppe so usgseh, dassi ide schuel umegloffe bin und mich als antichrischt gfüelt han, wo geg alles und jede uf dere welt rebelliert und wän glichzitig anderi ide pause mitenand gredt händ, hani mi chli, unbedütend, ohni humor mit zwenig schlagfertigkeit usgstattet gfüelt...

de inneri widerspruch zieht sech scho durs ganze lebe...

als chind hani gschleglet, bin extrovertiert gsi, han vil fründe gha, han scho zimli übli sache agstellt, bin aber glichzitig zruggzoge gsi, han vil ellei gspilt, han i mire fantasiewelt glebt und bin zimli sensibel gsi...

immer glichzitig so und genau sgegeteil...

jedefalls, hät sech die "bösi" siite so heftig entwicklet, dassi eifach sache agstellt han und immer wider aastelle, womer schwirig chan vergeh...

ich mein sgit ja irgendwie sone grenze...

öppis chlaue, ok, voll easy, wännis amne grosskonzern chlaue, findis je nachdem sogar berechtigt, solang de verluscht nöd bim ghalt vode mitarbeiter abzoge wird, mal e schlegerei ha, ok, gaht irgendwie au no, solang de ander nöd grad halbtod am bode liit und dänn no uf ihn igschlage wird, aber das meini nöd...

s gaht um moralisch-ethischi abgründ...

aso umbracht hani niemert und grosse schade isch dur mis tue(teilwiis glücklescherwiis) au nöd unbedingt entstande(soferni nöd würkli de antichrischt bin :-k )...

aber ebe, wie sölls wiitergah? wänni anderne begegne empfindi meischtens im erschte moment grad mal schuld und es schlechts gwüsse bis hi zu selbsthass, so dass eigentli öpper würkli kännelerne, mich selber sii und enand nöcher cho fascht unmöglech isch...und dasch ja irgendwie öppis vom wichtigschte im lebe...findi...
biberfreund

Re: hät öpper en rat?

Beitrag von biberfreund »

Du solltest vielleicht mal grundlegend an deinem Wertesystem arbeiten - auch dir selber gegenüber. Ich würde mit mir selber auch nicht zurecht kommen, wenn ich Diebstahl und Schlägereien voll easy finden würde.

Der Weg zur Besserung beginnt damit, sich in solchen ("klienen") Dingen zu ändern. Der Rest kommt dann schon...
Gnurf
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Gnurf »

Ich glaube nicht, dass du der Antikrist bist.

Ich denke dass jeder ein Produkt seiner Handlungen ist. Willst du dich ändern so ändere deine Handlungen (hat auch was mit 'Wertesystem ändern' zu tun)
Niemand ist 'einfach so wie er/sie ist' , so wie auch niemand entscheiden kann: und jetzt bin ich so! Veränderungen sind langsame Prozesse welche Geduld brauchen.

Ich vergleich es mit dem Erlernen eines Instruments. Zuerst zupfst du an den Saiten der Gitarre und es tönt nicht wirklich nach viel - mit kleinen Schritten, Übungen und Geduld kannst du erste Akkorde spielen. Mit zunehmender Übung werden Rythmusgefühl und Technik besser und irgendwann spielst du dein erstes kleines Lied.

Mein Rat:
Habe Geduld und ändere deine Handlungen. Stehe zu deiner Sensibilität und deiner 'lieben' Seite und versuche sie in deine Handlungen einzubeziehen. Lass dich nicht entmutigen durch Misserfolge oder Leute die dich falsch verstehen - keiner packt die Gittarre und spielt sofort super. Je mehr du anders handelst, desto mehr wirst du eine andere Person werden.
Der Frosch, der im Brunnen lebt, beurteilt das Ausmaß des Himmels nach dem Brunnenrand
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

da hast du schon recht mit dem gegenteil.
um nur eins zu nennen... grössenwahn basiert aus einem minderwertigkeitsgefühl heraus.
damit versuchst du dies zu kompensieren.

in jeder schwäche liegt auch deine stärke. mein rat wäre an dich zu versuchen sie alle zu erkennen. nach der ursache zu suchen. so tief wie es geht. tust du ja bereits mit diesem thread.
allerdings ist unser verstand sehr schlau, und wir wissen oft einen weg drumherum. wenn es dir alleine nicht gelingt, kannst ja immer noch rat bei einem psychologen beiziehen.

erkenntnis ist der beginn der auflösung.
GEH DEN WEG DES HERZENS

aurora
Silver Member
Silver Member

Beitrag von aurora »

Hallo
Achte auf deine Gedanken, halte sie fest nimm dir die Zeit und versuche dann von alleine dein Geheimnis in deinem Innersten zu spüren.
Fühlst du es? Nun versuchen die Gefühle wahrzunehmen. Wie fühlt es sich an?

Wenn du dabei kein gutes Gefühl entwickeln kannst und immer wieder von dem Leid gapplagt wirst und weißt nicht weiter so ist es an der Zeit und ich rate dir gleich heute noch mit jemandem darüber zu sprechen, am besten mit jemandem wo sich mit seelische Fragen gut auskennt (Fachperson).

Du kannst auswählen zwischen Psychologe oder Psychotherapeut und falls beides nicht (noch nicht) in Frage kommt so kannst du es mit einer christlichen Gemeinschaft versuchen.
www.qhs.ch
kann ich dir empfehlen
*aurora*

Das Leben besteht aus undendlich viele Geschichten. Einige Leute erzählen dir Dinge die, nach Deiner Meinung nach, völlig verkehrt scheinen. Lebe dein Leben nach deiner Geschichte!
Nichtlustig
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Nichtlustig »

merci fürd antworte...
Du solltest vielleicht mal grundlegend an deinem Wertesystem arbeiten - auch dir selber gegenüber. Ich würde mit mir selber auch nicht zurecht kommen, wenn ich Diebstahl und Schlägereien voll easy finden würde.
das hani doch nur im verglich zu anderne sache gmeint...

logisch isch es scheisse, wämer öppis chlaut, aber wämer us armuet dezue zwunge wird findis ok...

gwalt isch natürli au scheisse...aber wämer halt agriffe wird und sich dänn wehrt, chas schnell mal zunere schlegerei cho(han mich übrigens selber nöd gwehrt, womer anere party öpper d fuscht id fressi geh und 50 stutz klaut hät)...

ich mein sgit ja scho no irgendwie heftigiri sache als das? wänni etz mal irgendwo öppis klaud han oder e schlegerei gha han wird mi warschinli nöd s ganze lebe mit schuldgfüel plage müesse...das hani gmeint demit...ich han schulgfüel und es schlechts gwüsse weg anderne sache und mis problem isch, dassi 1. schwierigkeite han mit em ufhöre bi gwüssne sache und 2. dass die schuldgfüel zu selbsthass füered und de selbsthass dezue, dassi kä beziehige igah chan (und au, dassi mängisch zgfüel han ufgrund vo mire vergangeheit vo allne ghasst zwerde...)
Je mehr du anders handelst, desto mehr wirst du eine andere Person werden.
das findi no guet...dur das, dassi en anderi person wirde, bechumi au e gwüssi distanz und au en anderi gfüelslag wäni uf die person us de vergangeheit zrugluege...und dasch au no wichtig, dassi würkli ufhöre mit dem shit, woni nachher es schlechts gwüsse han...
Wenn du dabei kein gutes Gefühl entwickeln kannst und immer wieder von dem Leid gapplagt wirst und weißt nicht weiter so ist es an der Zeit und ich rate dir gleich heute noch mit jemandem darüber zu sprechen, am besten mit jemandem wo sich mit seelische Fragen gut auskennt (Fachperson).
machi scho zimli lang und s hilft mer teilwiis au(isch miner meing nah e zimli gueti psychiaterin)... aber isch halt mängisch glich no guet, wämer au no paar anderi meinige ghört...
in jeder schwäche liegt auch deine stärke. mein rat wäre an dich zu versuchen sie alle zu erkennen. nach der ursache zu suchen.
ich känne d ursache und die sind teilwiis no vil heftiger als alle scheiss zämegnoh, woni agstellt han...aber wäns um schuldgfüel und um es schlechts gwüsse gaht, langets halt nöd, nur z wüsse, wieso, dass mer so worde isch wie mer isch und dassmer selber viel scheiss erlebt hät...

wänn eine en andere halb tot z prüglet, isches zwar fürs verständniss vo sonere tat wichtig, dassmer weiss, dass me i de chindheit selber gwalt erlebt hät, aber wäg dem füelt mer sich ja glich no schuldig... :-k

was stärchene und schwächene betrifft hani sgfüel bi mer zimli klar drüber, wieni so tigge...

und ich gsehs chli andersch...gwüssi sachene meuni eifach sii lah, da gilts widerstand z zeige und nöd de schwächi ruum z geh...i dere art vo schwächi liit kei sterchi, findi...

aber wänns nur um eigeschafte gaht findi häsch scho rächt...wämer bspw. en wüetige mensch isch, chan das für kreativität oder im sport förderlech sii...en iifersüchtige mensch wird wahrschinli weniger dezue neige liideschaftslos und gliichgültig zwerde...en naive mensch chan dert schöns gseh und erlebe, wo die meischte andere nur scheisse erlebed, usw.
Waldfrieden
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Waldfrieden »

wie wärs mit professioneller hilfe?

such dir einen therapeuten, dem du vertraust, denn ohne vertrauen geht gar nichts. irgend wann kommt der punkt, wo du zu weit gehst, und dann ist es ein MÜSSEN von staates wegen...

je früher du aktiv wirst, desto besser für dich.

veränderungen sind nie leicht, und je mehr hilfe, dest besser. Grundsätzlich finde ich es aber super von dir, dass du dir gedanken machst. Den ersten schritt hast du also schon getan. Sich alleine helfen ist aber sehr schwierig. alleine aus dem grund, dass du viele dinge gar nicht sehen kann, die ein aussenstehnder sehen kann und dich untersützten kann.

habe mit strafrechltich eingewiesenen gearbeitet und daher eine gewisse erfahrung

sorry, dass ichs gleich so gerade aus sage....

wünsche dir viel kraft und vergiss eins nicht: es liegt an dir und niemand anderem. DU trägst die Verwantwortung für dein leben, und niemand anders!
"Es führt kein Weg zum Frieden,
Frieden ist der Weg"

Mahatma Gandhi
Antworten