Magicmushroom in Zurich
- Waldfrieden
- Gold Member

ech möchti da en satz brenge wo en mohnbuur us afghanistan mol gseid hed: ihr habt uns den alkohol gebracht, wir bringen euch das heroin....Kollegoli hat geschrieben:abraxas hat geschrieben:
demnah findich isch das au kei verherrlichung wasich da mache. ich wiedergib nur drealität, so wie ich sie ufnimm. und die isch: mit pilz chönnd mensche besser umgah als mit z.b. koks, alk, zigis, gras, speed, shugi usw.
was er demt hed welle säge? d europäer hend en jahrtausende alte tradiotion met alk und chönd met dem omgo, ned aber d afghane und umgekehrt...
und esch und blibt halt im moment e so: es werd gsetzlech als glich schlemm agluegt. entweder mer tolerierts und lod d fenger devo oder mer nemmt s risiko und d konsequenze in chauf. jedem das seine.
au der her pastor hed gwösst was er macht, doher han ech kei metleid met ehm... wenns em so wechtig esch chan er uf östrich go, dört esch abgseh vo tröchnete pelz alles legal
Zuletzt geändert von Waldfrieden am Do 26. Apr 2007, 11:20, insgesamt 1-mal geändert.
Seit wann können die Europäer mit Alkohol umgehen? Für meinen Geschmack gibt es da viiiiiiel zu viele Leute in Europa, die ein Alkohol-Problem haben um so etwas zu behaupten.Waldfrieden hat geschrieben:d europäer hend en jahrtausende alte tradiotion met alk und chönd met dem omgo
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
- Waldfrieden
- Gold Member

olli
- Gold Member

wenn die judikative ihren job machen würde,mydriasis hat geschrieben: Ich finde bei solchen fällen ist es unangebracht die exekutive bzw die judikative zu kritisueren, sind ja auch nur leute die ihren job machen...
wäre das wirklich zu begrüssen.
die exekutive hat ja gehandelt - nun wird es aber endlich mal zeit für ein urteil.
eine rechtsgrundlage zur freiheitsberaubung....
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
Nur die Dosis bewirkt, dass ein Ding kein Gift ist.“
Bombastus Theophrastus von Hohenheim, genannt Paracelsus (1493 bis 1541)
-
bloodflower_of_psy
- Gold Member

-
Waldgnurpf
- Platin Member

- Platin Member

Hallo Velo? I glaub i ghör ned rächt. Be eus im Vollzog läbt mer wie en König.. gseh do öberhaupt keine Parallele!olli hat geschrieben:take special care with the shrooms - the swiss police arrested a family father without any judgement court for almost one year,
it's like the us government is treating people in guantanamo...
but anyway... nobody cares.
Hesch du s'Gfüehl: nome well är Pelzi vertickt sig er de letschti Mohikaner wo no för Grächtigkeit kämpft i dere Wält??
I gseh das wie de tinu. Er esch eifach en Gschäftsmah gsi ond het wie jede andere guet verdient met deale.
http://www.mrsgreen.ch
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
im internationale verglich (bsonders met guantanamo, läbe eusi gfangene wie könige). du weisch genau wie i das meine .. mer cha es schwitzergfängnis absolut ned met guantanamo vergliche .. oder????Kollegoli hat geschrieben:?Be eus im Vollzog läbt mer wie en König..
1 jahr in u-haft/einzelhaft gsesch du wie es läbe als könig...? naja, dann möcht ich aber nie wie en könig behandelt werde.
was mer ide schwitz als schlemm empfendet, also wie du seisch zB "1 jahr in u-haft/einzelhaft" wörd i vell lieber absetze, als zB 1 Johr i emene thaliändische Gfängnis .. ond döt bechonnt mer so en Strof wäg ere Lapalie.
http://www.mrsgreen.ch
-
olli
- Gold Member

ähm.... kann das sein, dass so mancher bis dato nicht kapiert hat,
was ich meinte????
ich habe nicht die haftbedingungen vom "beautiful beach resort guantanamo"
mit dem in irgendeinem berner knast gleichgesetzt.

nein, eigentlich ging es mir darum, dass pastor david genauso wie
die terrorismus verdächtigen OHNE einen prozess/gerichtsurteil ihrer
freiheit beraubt werden.
es gibt länder, dort gilt jemand so lang als unschuldig, bis seine schuld
bewiesen ist.
okay, man hält personen nur wegen "verdunklungsgefahr" fest....
die bei einem familienvater normalerweise nicht besteht.
da hier ja viele genauestens wissen was der pastor alles schlimmes getrieben hat,
wundere ich mich, wieso die judikative ihm nicht endlich mal
den prozess macht....????
was ich meinte????
ich habe nicht die haftbedingungen vom "beautiful beach resort guantanamo"
mit dem in irgendeinem berner knast gleichgesetzt.

nein, eigentlich ging es mir darum, dass pastor david genauso wie
die terrorismus verdächtigen OHNE einen prozess/gerichtsurteil ihrer
freiheit beraubt werden.
es gibt länder, dort gilt jemand so lang als unschuldig, bis seine schuld
bewiesen ist.
okay, man hält personen nur wegen "verdunklungsgefahr" fest....
die bei einem familienvater normalerweise nicht besteht.
da hier ja viele genauestens wissen was der pastor alles schlimmes getrieben hat,
wundere ich mich, wieso die judikative ihm nicht endlich mal
den prozess macht....????
“Alle Dinge sind ein Gift und nichts ist ohne Gift.
-
Kollegoli
- Platin Member

ja das stimmt ganz klar was du seisch, edo.
im internationale vergliich gahts euse gfangene natürli scho viel besser.
dennoch ischs mit könige zvergliiche en gar zu unverhältnismässige vergliich.... sägeme die eine händs absolut oberdräckig, die andere zimli dräckig.
vergliiche mit guantanamo chamers insofern (ja es isch durchuss grad en sehr krasse vergliich), als dass i beidne situatione folter zur unterdrückig vo ufständige agwendet wird.
viel werded mir da villicht nöd zuestimme, aber 1 jahr u-haft/einzelhaft isch au folter. und sicherlich e ultraextremoberkrassi folter. stelled eu mal vor ihr wäred "nur scho" für 3 mönet ellei igsperrt? nur wells irgendwo anderi lüüt gid, wos mit ihre foltermethode no viel meh übertriibed und no perverser sind, heissts nöd, dass eusi schwiizerbehörde nöd au pervers vorgönd unds mit ihrne methode übertriebed!
im internationale vergliich gahts euse gfangene natürli scho viel besser.
dennoch ischs mit könige zvergliiche en gar zu unverhältnismässige vergliich.... sägeme die eine händs absolut oberdräckig, die andere zimli dräckig.
vergliiche mit guantanamo chamers insofern (ja es isch durchuss grad en sehr krasse vergliich), als dass i beidne situatione folter zur unterdrückig vo ufständige agwendet wird.
viel werded mir da villicht nöd zuestimme, aber 1 jahr u-haft/einzelhaft isch au folter. und sicherlich e ultraextremoberkrassi folter. stelled eu mal vor ihr wäred "nur scho" für 3 mönet ellei igsperrt? nur wells irgendwo anderi lüüt gid, wos mit ihre foltermethode no viel meh übertriibed und no perverser sind, heissts nöd, dass eusi schwiizerbehörde nöd au pervers vorgönd unds mit ihrne methode übertriebed!
- electropunk
- Platin Member