Deutsche Polizei und Goa Parties

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Suncollector hat geschrieben:das eigentliche problem der gesellschaft, die leider immer öfters denkt, den alltag ohne rausch nicht mehr ertragen zu können, ist mit sporadischen polizeikontrollen und verboten auch nicht gelöst. man kratzt an der oberfläche mit höchst repressiven mitteln.
Das es nicht ein wirkungsvolles Mittel ist, das die Behörden oft einsetzen, darüber müssen wir wohl nicht diskutieren. Leider können wir daran in absehbarer Zeit aber auch noch nicht wirklich viel ändern. Das aber die gewählten (aufgezwungenen) Mitteln aber an Konzentrationspunkten - und das sind Goaparties nun einmal - vermehrt eingesetzt werden, ist nur eine absolute Folge.

Der von alpaka vorgeschlagene Weg, wäre wohl ein Schritt in die richtige Richtung von unserer Seite. Jedenfalls würde man damit wohl mehr erreichen als mit der Haltung: Scheiss Behörden, die wollen die "Randgruppen" doch nur schickanieren und aus der Gesellschaft drängen.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

aso de beigschmack und dass die drüffnis was kaputtmacht, isch ganz klar.

nu ich finde, dass das da im forum jetz scho chli gar krass dargstellt wird. vieli verschiedeni droge werdet konsumiert und vo teils lüüt au in grosse menge. aber ganz e so schlimm ischs doch jetz ächt nöd und ganz e so schlimm gsehts doch au für die ussestehende zumindescth nöd immer us.

aso a dene partys wo ich ämmel bin, wenns nöd grad es megahappening isch, gseh ich ämmel nu öppe 4 % kaputti gsichter. ide nacht ischs villicht andersch, da gsehni gsichter nöd, aber am morge sind die viele strahlende und ernsthaft glückliche (und nöd igendwie pilleglücklich oder so) gsichter ächt nöd züberseh. au nöd für en spaziergänger und das gseht mer au ämmel be de spaziergänger, wie zumindescht gwüssi miteme schmunzle a eus verbii laufed (klar es gid au anderi, wo a eus verbii laufed als wärmer aliens)

ich chum immer meh sgfühl über, dass en grosse teil vom problem au an eus (aso jetzt nöd adene vo eus wo ihre drogekonsum nöd im griff hend, sondern ebe vo de "aständige") liit. ich meine wenn vieli vo eus sich scho so meh oder weniger vo dere drogekapüttnis afrässe lönd, wirds au nöd eifacher. damit will ich nöd säge, dass mers problem, wo sicher inere gwüsse grössi vorhande isch, ignoriere und eifach bluemig wiiter mache soll. ich denke zumindescht en teil vom problem laht sich löse, indem die wo "aständig" sind nöd afanget en hass uf die wod szene kaputt mached entwickle. klar freu ich mich au nöd nonstop über die. aber dennoch versuech ich ämmel mit dene lüüt zrede und uf e art mit dene kolleg zwerde. und mit rede meini nöd, ihne ihri schandtate nonstop vorzwerfe, sondern eifach au über vo mir us belanglosi sache- irgend e gmeinsami interesse hät mer dohc mit jedem. wenni dann mal was säg, sie sölled doch bitte dem schöne gebilde goaparty chli sorg hebe, häts e so sicher hundert mal meh würkig.

gaopartys sind halt au (und ich betone au nöd "nur") uufangbecki für "psychisch agschlageni". aber das macht doch au en teil devo uus, aso ich weiss nöd wies vo 10 jahr gsi isch, aber hüt zumindescht - da isch verdammt viel liide(schaft) drin, ebe chli himmel und hölle. dvorstellig, mit alles gsunde, uufgstelle und "positive" lüüt e party zfiire isch i dem rahme halt nahezu e utopievorstellig. mir sind doch au e art sälbschthilfegruppe, zumindescht für en teil vo eus.

ich denke fascht jede wo da schriibt gaht doch gern a goas, au wenns det kattüttis umehät. und so schlimm ischs doch jetz echt nöd, susch würd mer ja nöd gah?

die richtig wo de alpaka adüütet findi uf jede fall guet, zum zrugg zu meigentliche thema ^zcho. so chli politik dörft ruhig ide partys verpackt sii oder zumindescht vo de orgs betriebe werde. so z.b. party mit drogeinfoständ isch da ja scho de afang wo gmacht worde isch. eifach gseit bruche mer vor allem ade grosse partys no meh so züüg.

so jetz hani aber viel gschriebe, jetz gahni hei und morn strahli fröhlich a irgendenere party ume - bis dann.
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

aso ech mus säge es sind da es paar ganz gueti und wichtigi sache agsproche worde!

zum bispil das mit de autos..ich meine ifinds ja au toll wäni mit em auto direkt ad party chan fahre..nimes jedoch gern in chauf mitem shuttle zgoh wenn party defür friedlich ablauft und es paar stund lenger goht!

das mit de droge..me set so guet wie möglech das ganze versteckt mache..also ufm wc oder de halt chli tüüfer in wald..vorallem wens hell esch unds chönti spaziergänger ha..oder na schlimmer im zug,bushaltstell etc..

und es seted sech d lüüt au chli zrug halte in öffentleche plätz immer nur über droge rede..

sound luutstärki..lieber mal bizli lisliger mache..vorallem wenn scho mal en ruhestörig gmäldet worde esch und polizei scho mal cho esch..spötestens vo denn aa set me allne djs säge sie selled ned zluut mache..und d djs selled da doch au iihalte..

abfall..tami wenns güselseck ume häd..tönd doch eue abfall au bitte det ine und ned efoch an bode schmeisse...

ich hans gfühl wenn all dene "sache" me beachtig wür gschänkt werde hetemer scho weniger problem und stress..

aber ebe es git scho en teil vo lüüt wosech adie sache so guets goht halted..aber leider zvil wodas gar ned intressiert..und so isch dänkech mal au de ganz ruef vode goaszene zerstört worde..

und so ganz eifach isch de sicher au ned ufzbaue..da müssted sech möglichscht alli dra halte aso sache.. :idea: :idea: :idea: :idea:
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Das grundsätzliche Problem ist im Allgemeinen so alt wie die Menschheit selbst:

Kommt ein Fass zum Ueberlaufen, muss man einen neuen Deckel draufnageln...

Sensobene: Die Gärung des Inhaltes ist unter Kontrolle zu halten, sonst schäumt das Fass definitiv über, die edle Flüssigkeit läuft aus, der Boden wird überflutet, auch die daneben liegenden Fässer. Eine grosse Pumpe muss dann daher kommen, um alles wegzusaugen und sauber zu machen. Sonst ist man früher oder später genötigt, den wunderschönen good old Keller zu räumen und zu schliessen, weil er sonst stinkig, schimmelig , morsch und schlussendlich baufällig wird.

:wink:
Antworten