Sauberkeit a Goapartys?

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Conclusion
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Conclusion »

langsam?

mann käpten... bisch am penne?

*gg*
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

*ggg* stimmt conc...han ebe en guete tag hüt und will nid zu agro würke..aber wenn mich frogsch..die meischte sind so wies bi mir unde stoht...hahahah..aber es git au liebi suberi goaner..hahahah
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

ja grüezi zersch mal

findeder nöd dasser jetzt teils chli zu apokalyptisch düend?

ich meine ja klar, vieli lüüt wo a goas gsesch spinned, aber aso so schlimm wie ihr dass da jetz verzelled kennich dass aso nöd.
a megahappening wie em bellaluna klar, da hats viel säuniggel und völlig kaputti, zwar minere meinige immer no e minderheit, aber sie falled scho düütlich uuf. halt vor allem am dreck. aber wiederum glaub ich nöd dass de hauptsächlich vo de blüemli glöggli lüüt versursacht wird, sondern eher vo de sunnebrülle läderjacke lüüt, so zum jetz mal mit vorurteil gäg vorurteil zargumentiere.

ich meine was hender denn geg die glöggli lüüt? die sind doch meistens friidlich.klar es hat au viel wo 2 mal anere goa gsi sind und ab dänn nur no glöggliblüemli und "ohm-chleider" aziend und sich wie hippys fühled. aber isch doch no schön, vieli jugendlichi hend ihre weg halt nonid gfunde und sind mal punk dann hiphoper und schnell wieder was anders. da findichs schöner wenn sie versueched chli farb und friedefreudeeierikuchen zverkörpere als igendwelchi kraasmaan gangstaman. dänn sinds so zäge nöd uf "die dunkle seite der Macht" grutscht. und a dene partys wos eher viel söttigi hät gseh ich ämmel nie würkli viel abfall am bode liege. well zum klischee vomene blüemlimensch ghört nunmal, dass mer naturverbunde isch nud siin abfall nöd uf de bode rüert. und wennmer mal so eine gseht was an bode schmeisse, isches ämmel voll kei kunscht dem maniere bii zbringe, well er will ja sim "klischee" gerächt werde. be so sunnebrülle johnnys isch das scho viel schwieriger, die sägeder no schneller mal fick dich oder waas maan gah doch zum mami.

aso was demit eigentlich säge will: pro BLüemli!!!!
und schliesslich sind ja nöd all wo blüemlichleider ahend nöd sich selber und versueched nu igendwo dezue zghöre.

so da no links zu partybilder wos fascht nur blüemlilüüt hät und ich möcht amerke, dasses det praktisch kei abfall am bode hat und fasch jede au sini zigistummel in chübel rüert.
http://www.seltsam.ch/galerie/burgruine ... ndex_5.htm

http://www.seltsam.ch/galerie/fruehligs ... ndex_3.htm
luege a wie wiis de bode isch, det würsch jede zigistummel gseh

http://www.seltsam.ch/galerie/fruehligs ... ndex_6.htm

und adene partys hilft fasch jede uufrume wennden frögsch oder sogar wennden nöd frögsch

aso so viel zum ach soooo kaputte goa-blüemli-"möchtegern"-VOlk
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Ach wie schön, dass es Klischees gibt und man jeden Menschen in eine Schublade stecken kann... :twisted:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

Ich finde de Kollegoli het ganz recht vowege blüemliii lüüt... Es sind meistens die Arrrogante Lüüt ebe we gseid sunnebrülle usw. Wemer die was fraget wirsch ahgfiggt,bi blüemli lüüt chamer au mal en luschtige witz lah fahre oder suscht was si findets no luschtig und figget dich ned aa. Bi de einte sunnebrüllefreaks mussmer ja mängmal scho fascht angscht ha die was zfrage,egal was ob etz füür oder en zigi. Ich verstah die lüüt halt au ned soo wo ide nacht mönd sunnebrülle ah ha. aber jedem das seine.

Was dete i dem fotoautomat passiert isch findi also das aller aller letschte... das isch ja total hässlich, die einte lüüt hend eifach kei respekt me vor natur und de realität. Es isch schlimm.
Me chan leider überhaut nix dagäge unternä.Aber ich weiss wen ich mal so en sauhund erwische anere party oder suscht wo chan er dete mal go putze. Das isch eifach ken ahstand.Sorry

PeAcE & BlüüüüüemLiiii
Psymäleon
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Psymäleon »

Da muss ich mir für die nächste Party doch glatt ne Sonnenbrille kaufen, mir ein paar Glöckchen umhängen und mich natürlich mit Blüemli schmücken. Dann ist die Verwirrung perfekt und ich kann meinen Abfall in den Kübel werfen, gleichzeitig aber jeden doof anschnauzen und barfuss völlig arrogant und cool auf dem Dancefloor stehen... :twisted:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Ihr habt ja alle recht:-)))

Peace und Blüämli

P.S. ha früher auch Glöggli am handglänk kaa, doch hani si wider weg gnoh das bim onaniere inere wg chli peinlich isch:-))

Bi ja selber es Bluemechind:-))))
Peace und Blüämli:-))))))
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

smile käpten :D ok den verstahnis joo dases wieder wegna hesch :D muss sicher no nerfig gsi sii...

peace
Cat
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Cat »

Käpten Hirni hat geschrieben:

P.S. ha früher auch Glöggli am handglänk kaa, doch hani si wider weg gnoh das bim onaniere inere wg chli peinlich isch:-))

:lol: Chasches ja as lingge Handglänk binde....
oder Dich an Takt vom Sound halte (was villi ebe leider nöd mached), dänn stört's au nöd...
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

Muss i am olli rächt gä!

Ich chan jetzt mal vu minere Siite her verzelle (will i mi gad chli betroffe gfüehlt han), was blüemli+glöggli züügs abelangt(resp. d'alegig) ... Bevor ich a goas gange bin, wär mer das wahrschindlich ned mal im traum igfalle irgendwo es glöggli änezmache... D.h. dur goa resp. de ifluss woni dur lüüt a genau settig Partys (siehe Link vum Olli), gha han, hani denn de gfalle dra gfunde... Aber überhaupt ned übertribe... kenne lüüt, wo de nach Partys gad rätzdätz hend müsse alles ändere in sache style... Merlinstand hier, Merlinstand da... hauptsach Merlin (miner meinig scho fascht carharrt / southpole / D&G mässig ^^) ...
S'gliiche gilt ufen gwössi art au fürd Dreadlocks (En Supergoaner muss doch schliesslich au Dreadls ha ^^) Aber ebe... jedem das seine und schliesslich find ich Dreads sowie die schöne goa-jägglis au schön! Teilne stohts, teilne ned =)

Esch sicherlich uf en gwössi Art es "dazugehören" aber denke schwerscht, dass das ned de hauptgrund esch, werum das mer denn ufzmal chli andrsch deher chunt(emel bei moi)... Letschtenendes muss ja jede selber wösse, ober sich jetzt en bluemestruss oder gar en chilleglogge neumet montiert!
Esch ja denn dem sini sach! I finde d'alegig vu dene sog. "neo-hippies" mega witzig und halt uf ihri art eige... gfallt mer also! (luschtigi gnömlis und zwerglis und elfeli ;o) Vellvell besser als SupaGinGstA-ghetto-styLe!

Das het mer denn mini ultra breite carhartt hose vertribe aber trotzallem ned en total neue style bracht... Chli meh farb is läbe... aber überhaupt ned übertribe so à la hauptsach superfarbig und toll... alles isch doch so schöön und blaa ..

Und zudem muss i säge, dass i mi absolut ned als "Neo-hippie" fühle :S Ich bin ich und das ist auch gut so!

Finde dasch zimlich krasses schubladisiere wo da gmacht wird...
Schubladisiere tüemer doch all... aber am beschte die schublade nonig abschlüsse, demit vellecht de mal es neus register drin platz findet ;)

Und i glaub jetzt kem einzige, dass er ned irgendwo irgendwas "kopiert" het (wäge de ussag 1mal goa und denn blüemli und glöggli judihui) ... mer sind doch alli immer am "kopiere" bzw. kopieret und tüends eso verwende, wies für eim selber stimmt! Egal ob alegig, gedankegäng oder irgendwelchi Chochrezept! Ganz eifach... Erfahrigsustusch...

sodeli... ganz ganz brutal offtopic :D Jä nu!

Und demit i jetzt wiedermal Ontopic bin...

Findes au mega schad, wie gwössi lüüt ihre müll ohni schlechts gwösse im züüg umenand tschuutet und alles an bode schmeisse müend!
Respektlos gegenüber de Organisation (sie müends ja butze.. jaja) und zudem en frächheit gegenüber de Natur... De chöme zig so komischi lüüt anen so schöne platz, lose brutal luuti musig, stampfet s'gras in bode, verschüchet d'tierli und lönd zudem no de Müll la ligge... Nättnätt!
Naturverbundeheit = I de Natur gu umedrögele?! ... naja...
I leischte zwar au ned vell fürd Natur selber... aber i finds öppis mega schöns und respektier si absolut und schmeiss au nüm s'züüg respektlos neumet in wald (was frühner ned ganz eso xi esch! Das Leben ist ja schliesslich zum lernen da!)

Und was die grusige WC's abelangt... Das nännt mer egoistisch verhalte... Hauptsach mer chan de eigeti Schiss gu abdrücke... de het mer sis Problem nämli glöst... irgendwie au no nätt oder...

Debi heissts doch immer, dass die cheibe goaner doch so mega tollerant sind und ja alli akzeptiere und de natur sorg gäbet... Debi wird glaberet und glaberet, schublade erstellt und de grüchtechessel zum lodere bracht... naja

Mensch sein ist menschlich oder so ;o

Uf all fäll wünsch i eu allne en wundervolle, sunnig verblüemlete und agnehme day :p

GruzZ
*.* Dont' Panic! *.*
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

@Psymaleon

*gg* ich mag deine Schreibart :P
*.* Dont' Panic! *.*
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Also nach dem Weekend "Bella Luna Dance Festival" chamer zu dem Thema wieder vill brichte......hmm leider vill negativs....

Also ich has rächt krass gfunde wie die ganzi Wiese übersät gsi isch mit Bier Dose und Zigistumel......und leider muend ja ned nume Party konsumänte das ganzi mit em erste Tageslicht aaluege....sondern ebe au alli Wägrandturischte wo am Festival ufem Sunntigsspaziergang verbie laufed....hmm so entstönd natürlich au weniger gueti Vorurteil zu dere Szene.....und vo dene gits glaub doch au scho gnueg negativi......

Problem die chömed immer erst wämer am selbe Platz wieder en neue Versuech für den Party wot starte.....dä sind nämli die vode Gmeind wo sind cho luege au schwiriger z überzüge das es en guedi Sach isch für die Junge.....hmmm

Wie de Koleg OLI da scho mänge Punkt ufzellt häd gids halt au no die verletzigsgfahr a so Abfallstück.....
Im Summer wänn all wieder gern Barfuess laufed chas rächt muesam sie.....so uf es paar Bierdose umezlaufe.....(Alla Atmosphere 2005 Altdorf....ded sind Dose in Bode ine gstampft gsi und ich hammer de Fuess so zimli übel verschnitte)

So jetz no zude WCs....also ich glaube die wo amigs so zimli alles träffed usser dschüssle sind da schod Manne.....ich glaube es isch ned so schwer es bitz uf suberkeit zachte wie dihei......also dihei möchti ja au nie en so verschissnigi schiessi aträffe......
S Bella Luna Team hät zwar rächt gued glueged das die ToiToi (BOXIs) öbe mal glert worde sind.....vorwürf wäred da falsch....es lit am Nutzer.....

Also hoffe das all esbitz meh Rücksicht uf d Natur neh chönd und somit allne ade Party meh Freud chönd verbreite....

Greez UV Spider
Bild
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

sünnebrülle händs a um de Zuestand chli zverschleiere und vorallem will demet sganze Gsicht Kaschiert wird, sprich es chönt hindedra en hammer frau oder Ma sie, me gsehts eifach ned und dsunnebrülle gebed hald scho en form vor, die findet sich schöner so versteckt *g* und das macht cool, und mit pulver hemmer den au no s"+i" pünktli für darroganz!

gitt ja e guete thread über dGrüpplis a goa partys...

i find im kollegO sini meinig au sehr guet. aber oft, oft oft gsennd dlüt das nid mit Abfall etc... i ha au so kollege wos luschtig finded bierdeckel wiene freesbee flüge zlah (egal wo hi)....very lustig ähä...vorallem au nachem 17734650325 mol...... i weiss, da isch ned MEGA MEGA schlimm, aber das isches ja eigetli doch, will weni den was säg ala ja werom rüersch es weg? lieses uf! den wirds belächlet....i müesst gad en diskussion afo was werom und wieso ned guet isch wegzrrüere, und au werom ers sell ufläse und ned d'Müllmänner (brötliplatz) etc.... aber ebe, da isch kei arschloch kolleg, au kei arrogante neinei ganz normal, au chli "neo-hippy" touch, aber ergendwie me NEO als Hippy...lol......wasi demet wett säge isch: Wenns sogar be so eim, esoo müesahm isch zum klar mache bzw. diskutiere, zeige wieso dases schlecht isch - ja den gsehts schlecht us. aber es isch eso, vorallem würders, au wenners uglässe hätti, nögschtmal au weder gmacht, and thats the point. Es isch dene Lüt i dene moment wo sie so sache mached völlig egal/bedütigslos was da vör uswirkige hät, sie gsennds garnöm und/oder wennds nüm gseh. I merke au: das wenn den mal so richtigi 4,5 neohippys zämesitzed, und die betreffend person dezue hockt, den genau glich über alles philosophiert etc... i dene moment rüert de nix weg, will ja dreaktione scho vorussehbar sind, sobald nur 1vo dene NeoHippys umesind, de rescht sind sini "normale" kollege den wird wieder deckel gschosse etc, s'isch ja so lustig! und die istellig isch die miest verbreitist, de mensch passt sich im umfeld hald au immer a!
die säged den: ja döt häts au abfall, macht ja kein underschied me wenis au anerüer, wird e putzt! etcetc...eifach kein bezug me zu dem ganze, voll dWegwerfgsellschaft! sooooo vill lafered anstatt zliefere.....alles bestaht imne chreislauf, scho nur ei zigistummel hät 5 jahr zum abbaue LOL, EIN EINZIGE ZIGISTUMMEL! ha glaub no jedem bsuecher wo a üsre partys gholfe hät ufzruume es breits lächle gschenckt. Das sind eifach Lüt wo zu dem stönd was sie uselönd und den au Tate spreche lönd....sry, da isch eifach en super sach so was zgseh, da chönti amigs grad de Rescht vo de sauerei vergesse.....so sache tüend guet...und i hoffe es regt anderi zum nodenke a.....was es leider oft zwenig macht hani sgfühl...will 1stens: me isch da um party zmache, ned um ufzruume und 2tens isch party den au mal verbie und me isch kabutt (vo was au immer) und wott nur no hei! i säg ja ned das mer den überall umesekle mue und alllles ufruume sett, je me je besser, dasch klar....aber au wenns nur de egge isch wo mer sind HängPlatz hät isch da scho en grosse Schritt....de gsehts de egge nebedra au, und êine hät bock das au zmache etc....chönt amigs e welle entstoh...me müesst sich nur druf
achte bzw. gedanke mache....

aber als allererschts, set me sich immer selber uf dFinger luege anstatt de anderne....scho das isch gnueg schwer...

edit:
die toitoi gschicht, hmm, isch überall a partys sehr schlimm! es gitt ja de Trend das extra zmache hani emel im TV gseh, en Typ wo da extra macht, i mein verbiezschiffe etcetc...da wirds no viel grüsiger... denke nid da a goas immer so eine (mehreri) sind....säg nur dases das als Trend gitt und den isch dWarschinlichkeit gross dases viel Lüt gitt, wos eifach nid chratzt wens den verbiegschosse händ...wie anderi scho gseit händ: Die (gruusige)Benützer händ den ja ihre scheiss erlediget, selled die andre selber luege wos bliebet. De Spruch, äääääh.....dasch sone typischi art vo eusre gsellschaft....
Zuletzt geändert von ChriSmoS am Mi 7. Jun 2006, 11:19, insgesamt 1-mal geändert.
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beitrag von funk0r »

aber als allererschts, set me sich immer selber uf dFinger luege anstatt de anderne....scho das isch gnueg schwer...
Ganz genau! Zerscht mal vor de eigne huustier suuber mache!
*.* Dont' Panic! *.*
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

Nachdem ich geschter im TV gseh han, was sich am "Rock am Ring" so für Abfall asammlet uf de Camping-Plätz, sind eusi Partys heilig, aber ebe, es esch zum Teil au bi eus sehr schlimm.

Vorallem an Gross-Aläss wie der ZOOM! Wieso bringes die ned häre, dass sie halt wie an andere Festivals en Gruppe vo Lüt händ, wo sich chli um de Abfall kömmeret? Oder wenigstens Abfallsäck/-tonne ufstelle? Wenn de Bode scho öbersäit esch vo abfall loht mer natürlich schneller öppis am Bode lo legge, wills ja "eh nömm druf ah chonnt".

Wenn aber (wie zB bi Kokopelli) ständig chli Abfall zämegläse wird gsehnd das d Gäscht au ond laufe vellecht eher mal es paar Schritt zum nöchschte Abfall, anstatt s zügs eifach an Bode z gheie...
Antworten