neui website "seelenflug" & Flyer

Psychedelische Künste, Dekorationen, Digitaldesign
Antworten
tanzfee

neui website "seelenflug" & Flyer

Beitrag von tanzfee »

hoi zamä

also ich han andlich mini eigeni website gmacht..villicht händ scho es paar lüt mini seelebildli uf dä sitä vom olaf gseh..( http://www.trancedreamsphere.de )

http://www.seelenflug.ch

ja also da ich ebä es gmisch us html, flash, java script, css, php han, wär ich uh froh wenn ich au äs feedback über d' funktionalität vo minerä website überchömti.. han scho uh schlechti erfahrigä mit websitä und funktionalität mit verschiedeni browser und systems gmacht...

ja und dann hani so us spass äs forum uf wält gsetzt und erscht jetzt gmerkt, dass es ja eigentlich scho eis git;)...na ja falls öpper trotzdem bi mir än iitragli machä möcht, bin ich natürlich mega froh :) ..im momant isch nöd würkli vil druf;)

http://seelenflug.siteboard.de/

also hoff mini sitä und mini bilder gfallet oi:) ..obwohl ich mini Bilder nöd würkli als Psy-Kunst bezeichnä...

und mit sehr viel verspötig mis Neujahrsflyer..

http://www.seelenflug.ch/flyer.html

liebi & liecht

tanzfee
Josh
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Josh »

Salü Tanzfee und herzlech willkomme i eusere chline, fründleche Community. :-)

Ich hami churz chli dur die Site dureklickt und gibe dir hiemit chli Feedback.

Zersch mal: Unter Mac OS X 10.4 (Tiger) und Firefox 1.5.0.1 schiint alles ordentlech z klappe.

Mich persönlech nervt's aber extrem, wenn e Website imene neue Fänschter ufgah söll. Erstens isch jede 2. Bsuecher z unwissend oder z fuul, s blockte PopUp manuell z öffne, und zweitens nervt's, weni nur es einzigs Fenster wott göffned ha, wili mit Tabs schaffe (z.B. ebe bim Firefox).

Au die empfohleni Uflösig vo 1280 x 854 isch erstens überhaupt ned korrekt (s Hauptfänster isch 835 x 578 Px gross), und sowieso - was erwartisch wärded d Bsuecher vo dere Page füre Bildschirm ha?? Wohl im Durchschnitt ned meh als 15'' mit 1024x768 Px...

Und jetz zu mim grösst Kritikpunkt: Flash!
Wieso benützisch Flash? Was gits dir fürne Mehrwert als 1-2 Animatione (wo nach em 2. mal, womer sie gseht het, nur no nervig sind)? Ich chan dir aber säge, was für Nachteil du mit Flash alles hesch: müesami Ladeziite, müesami Plugins (ich wott doch zur Installation vom Flash Player ned de Browser müesse neustarte, weni no 10 anderi Siite offe han), ungwohnts Look&Feel (jedi Flash Siite benimmt sich wieder chli andersch als die vorhergehend), wiiter wird die Siite vo Google und andere Suechmaschine garantiert nie bsuecht (SuMa's verstönd Flash ned), also wirsch vo Google her chum je Bsuecher becho, und last but not least wird en sehbehinderti Person nie dini interessante Gedicht chöne läse uf dere Siite (usem gliche Grund wieso au Google nix versteht). :roll:

Hesch das Ganze ned eifach mit universellem, eifachem, cleanem HTML Code welle mache? Ich gsehne ned ii, wieso du Flash söttsch verwände...

Aber gnueg gmeckered jetze! Dini Siite gfallt mer nämlech susch rächt guet, find's en easy Kombination vo ufwändige Grafike und eifache Logos (s Menü), und au d Gedicht etc. gfalled mer guet.
Chli meh Inhalt wär aber sicher wünschenswert... chli Texte vo dir oder so. :-)

Hoffe mis Urteil isch ned allzu vernichtend, und mues au ned unbedingt stimme für mich - ich als bruefstätige Webmaster luege aber uf so Sache, wieni sie obe beschriebe han. :-)

Dir alles Gueti und wiiterhin viel Spass bim Webdesigne,
Josh
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
When in Danger or in Doubt run in circles, scream and shout! :-D
tanzfee

:) @ josh

Beitrag von tanzfee »

hoi liebä josh:)

ja finds würkli schön diä community entdecks ha:) und lüt mit glichi interessä kannäglernä ..:)

merci viel mal für dis feedback! find mega cool vo än expertä kritik überzcho!

ja das mit dem popup hani gmacht, will ich so ä kompakters erschiinigsbild überchum, da ja dä flashfilm au nur so gross isch wiä das popup-fenschter..aber dini kritikpünkt sind interessant und falls sich meh lüt beklaget werdä ich das au anderä...na ja aber falls öpper ja kein popup will, chan er das zuä machä und mit em afangslink-banner eifach mit derä sitä und fenstergrössi wiiterfahrä und bruchts pop-up nöd..sött das glaub no besser beschriebä, damit diä option au gseh wierd.
merci fürs dini meinig! super han dä aspeckt komplett überseh!

ja das mit dä bildschirmuflösig isch au nöd so gmeint gsi...ich han eifach diä websitä ufem neuä powerbook "15" mit 1280 x 854 uflösig gmacht..und han bemerkt dass min altä flachbildschim bim pc nur bis 1024x768 gaht...und das websitä halt besser mit dä höcheri bilduflösig usgseht und drum das so notiert..was hät dann din mac für ä bildschirmuflösig? ich bin ebä de vo usgangä, dass diä neuä bildschirmä halt au ä 1280 x 854 uflösig hand..
han gar nöd ad fenstergrössi dänkt..merci dass mir das ufzeigt häsch..werdä dä iiwiis löschä, da es nur irräfüherend isch!

mh wieso flash?
ich han scho einigi website mit html programmieret, aber ich find sie ehrlich gseit ebä würkli eifach alt und langwilig...
dann hani au scho mit java-script websitä gmacht..und feschtgstellt dass sie je nach brower und system nöd würkli funktionieret..etweder werdet Layers nöd zeiget oder di ganz grafik verschwindet und funktioniert nöd..und dann bruchts immer irgendwelchi separati versionä für di einzelni browsers...
du als professionellä webdesigner häsch das sicher au erlabt...mit was für än code tuesch dann dini webprojektä programmierä?
php oder anderi neu website-codes zum würkli interaktivi-dinamischi-funktionstüchtigi website programmierä kenn ich halt zwenig..
flash website sind ja interaktivi-filme und sie gsehnt praktisch uf jedem compi glich us..was schieff gah cha sind dynamischi texscht und ebä so vernetzigä mit css.dateiä udn php.dateiä...
und ich han halt es jahr im zwüschäjahr bim interactiondesign-studium mit director gschaffet und das isch sehr nöch am flash...au mit dem filmprinzip..und actionscript isch au es bizzeli wiä z'lingo ufbaut..und zcooli isch us so ä flashwebsitä chamer sehr schnall än projektor machä und ä präsentationscd machä:)..halt wiä im director

aber merci für dini kritik-pünkt! han namlich salber au überleit cha no ä html-sitä-variantä zmachä, damit lüt au ä anderi option zum flash händ:)
und dur dich bin ich andlich würkli motiviert eini zgstaltä und mich wieder mit html und frames zbeschäftigä:) merci vil mal...cool häsch mer richtig än schubs gäh:)

äh aber ich han vo än anderä webdesigner-kolleg chört, dass es tricks giit, zum suechmaschinä ustricksä..han mich eifach nonig würkli genau informiert, will ich das nöd würkli dringend gfundä han..
mh aber mer cha doch duch meta-tags au ä kurzi beschriebig für suechmaschinä inätuä--hani gmeint..mh
merci dass mir wichtigkeit vo därä sach gseit häsch...werdä das so schnell wiä möglich erledigä:)

ja jetzt zum inhalt vo dä websitä..also diä ufwandigi grafikä sind mini arbeit und das was für mich priorität bi derä website isch...alles anderi wiä texscht und menü sind zweitranging. Ussert paar texscht i dä iifüerig und eis gedicht, sind das alles zitatä oder gedichtä us büecher- und ich han au das unä vermerkt..nur det wo tanzfee staht isch es vo mir.
ich bruch sie nur um bilder erganzä oder um si unterschtrichä, aber eigentlich sinds für mini arbeit nöd usschlaggabend...und han halt kein pop-up menü wöllä
aber falls als webdesigner ä schöni idee für mis menu häsch, bin ich uh froh, wenn sie mir beschribä chöntisch:)

mh meh texscht zu mineri person? tja han eigentlich letscht wuchä än biografie-steckbrief verfasst, aber hans nöd online ta..und zwar will ich ebä viel faszinierend find, wenn lüt zwar intimi geheimiss vo mir dur mini bilder erfahred.. mini inneri landschaftä und mini seelebilder gsehnt, aber kei ahnig händ wiä ich würkli heissä, was ich für än bruef han, wiä alt ich bin, wellä sterzeichä ich han, was min lieblingsbuech oder film isch , wo ich wohnä, und was ich zuscht für interassä ussert schamanismus und digitali kunst han...halt ebä ä schamanischi elfä vo ä anderi walt:) ich find das alli diä informationä dur mini bilder lasbar sind und kein zuäsatzlichä steckbrief oder so nötig isch...

bin au uf dini websitä gsi. und find sie cool. es eifachs und schlichts design, mer hat än guetä überblick und navigation isch optimal:)
häsch dann alles mit html und frames gmacht..oder no anderi codes benutzt? ich werde mini html-variante au so i dem stil machä:)

nei dis Urteil isch sicher nöd vernichtend! Im gegeteil..ich han im studium und überhaupt im labä glernt, dass nur produktivi kritik zu gueti projekt fühered, will mer ja di ganz sach nöd numä vo ei sitä gseht, sondern ebä vo verschiedeni ...und so ä besseri lösig findet, wo sich meh a dä wüsch vo dä Benutzer apasst und trotzdem eigeständig und innovativ bliibt.

also nomal vielä dank für dini konstruktivi kritik und für di motivation zum andlich ä html-variantä no dezuä zmachä:) ich werdä i dä nöchschti tag di wichtigä sachä bi mini website anderä und erganzä.

än mega liebä gruess

tanzfee
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

hello,

so, wott min senf auno dezue ge :)
Für dini Ziel, wo der mit dere Page gsteckt hesch, findis eigentli en sehr gueti Site. Das bilder und ufbau kreativ isch muessi nüm betone.
Meg de Uflösig: uf dim Provider (oder vomene Tool) chasch der zuegriffsstatistik lo ge, die zeigt der wie vell pers im monet/ imtag etc uf dinere Page sind, zuedem zeigts der au ah mit wellem betriebssystem das schaffed, welle internet browser und Uflösige au.....zu 80% händ dlüt 1024x768....
öpis woni gad gseh ha isch das mer sIntro filmli (übrigens guet gmacht) ned cha Skipe/überspringe...nach 5 ma luege würis gern überspringe :-)
sPopUp isch be mer blockt worde has au ned gseh - zu dem chani ned vell säge - usser dases jetzt erklährt wird am afang.
I persönlich finde Flash de hammer, und da meg de Meta Tags, wenn dis flash ines HTML Fameset inetuesch (was ja denk au machsch) den chasch ja döt im frameset dini meta-tags ietue oder ned? vorallem für so kunschtvolli Pages isch flash genial....völlif atypischi ufbau vo internet site -> jede merkt den sofort dases KUNSCHT isch bzw. kreativ - hald eifach ned so wie jedi anderi will hald villvill freier chasch schaffe @grafike + ufbau. aber ebe, wet mer en Page mache wo möglichscht allne internet user gfallt (wie firmene, labels etc) den isches secher ratsam sich ad "Norme" zhalte. bzw. html Page mit frames und evtl flash navigation oder so. Ahja durchs betrachte vo de zuegriff gsehsch au 1dütig wie dLeitige vo de User immer besser sind@langi ladezite. Aber ebe wer mit bilder schafft de weiss wie mer da mue und sött verhindere. Chöntisch ja alles usem XML lade, (au dbilder) mit preloader und den bisch interaktiver als mit jedem andere Skript ;) und au gliich schnell. (Flash - Veröff. komprimierung)
ich jedefalls mach i au meischtens en html + flash version. 1. wills mer sowieso spass macht immer neu zbastle und 2tens ebe megem "Faktor umbekannt" das mer Qual vo de wahl hät :-D Es isch hald wie überall, je süberer das mer arbeited (mit fliessarbeite etc) desto besser chund sresultat au. bzw. i ha scho html site stunde lang gladet und flash site nur sekunde + umgekehrt. es chund uf d'arbeit an sich drufa.
I denke bisch sicher ufmene guete weg und du machsch was, wie de josh und vili anderi au, i find da hammer. Und i de Bilder steckt es guets potential findi bzw gueti kreativi iflüss. vorallem mit de natur zschaffe isch schwer, will sie hald de gröscht Künschtler isch :-D

so, senf fertig, jetzt nochli maionnaise...
sforum, im josh und mini page ufd Links haue :shock: :oops:

bye
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Josh
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Josh »

Highdiho Tanzfee! :-)

Rein us Gwunder: woher hesch din Webspace, also vo welem Abüüter?
find mega cool vo än expertä kritik überzcho!
Hrm naja, als Expert würdi mi ned bezeichne, han das alles fasch nur per Learning by Doing und mit vielne, vielne Büecher, Videos und Tutorials glernt. :-) Aber ebe, de Awänder isch de grösst Expert (au wenn er oft ned chan in Wort fasse, was er meint, will er d Fachusdrück ned weiss), drum isches glaub ich am beste, wemmer beides isch - Awänder und Fachkenner. :-)

Ganz allgemein zu Flash würdi dir mal empfehle, de churzi Film z luege:
http://www.designsbymark.com/freetips/w ... index.html
Uf em Mark sinere Siite hets übrigens no e ganzi Schwetti wiiteri gratis Filmli zu diverse Theme, wo mit Webdesign / Grafik z tue händ... lohnt sich sicher, drii z schnuppere, und "dank" em Mark sim typisch amerikanische "Lingual Behavior" wird eim au ned langwiilig... :wink: :oops: :-D
http://www.designsbymark.com/
sött das glaub no besser beschriebä, damit diä option au gseh wierd.
Ebe, wenn d würklech unbedingt es Pop Up wotsch ha, denn würdis erstens ned automatisch öffne (stört viel User, anderi übersehnds und wüssed ned, was jetz gnau passiert isch, und no wiiteri hend en Browser, wo's blocked und ned wüssed, wie's das chönd ändere). Ich würd wenn schon en gaaaanz simpli Startsiite mache mit eme Link zum Pop Up und eme Link zur "iibettete Version". Mit eme hübsche Symbol für jede Link chönt das no ganz hübsch und intuitiv wärde; z.B. s eine Bild chönt es grosses Browser Fenster mit eme chlinere Fenster im Vordergrund zeige (fürs PopUp) und s andere chönt d Siite im einzelne grosse Fenster zeige.
was hät dann din mac für ä bildschirmuflösig? ich bin ebä de vo usgangä, dass diä neuä bildschirmä halt au ä 1280 x 854 uflösig hand..
Mis Powerbook G4 het 1440x960 (15''). De Otto Normalverbraucher het wie gseit 1024x768, aber da muesch es paar Pixel wegzähle wägem Browserrahme, Scrollbars etc. Ich dänke mit 960x720 oder so bisch uf de sichere Siite. :-)
Tipp: schaff mit Mozilla Firefox und lad dir folgendi Plugins abe:
Tidy: http://users.skynet.be/mgueury/mozilla/
Webmaster Tools: http://chrispederick.com/work/webdeveloper/
Mit dene Tools chasch tuusig und 1 geili Sache mache... einmal probiert, und nie mehr ohne! :-D

Hrm Flash... Mer chan ganz geils Züügs demit mache, da gib ich dir Rächt. Aber i mine Auge liit d Kunst da drin, Flash und HTML sinnvoll z kombiniere. Wenn das chasch, denn gsehts ned nur geil us, sondern isch au schnell zum Lade, Google wird zum Stammkunde, und d Stammkunde vo Google wärded au dini Stammkunde... ;-)
Und so muesch au ned 2 Version mache (e HTML und e Flash Version)... das find ich ehrlech gseit ziemlech dämlech, sorry @ ChriSmoS. :wink:
äh aber ich han vo än anderä webdesigner-kolleg chört, dass es tricks giit, zum suechmaschinä ustricksä..han mich eifach nonig würkli genau informiert, will ich das nöd würkli dringend gfundä han..
mh aber mer cha doch duch meta-tags au ä kurzi beschriebig für suechmaschinä inätuä--hani gmeint..mh
Findes immer wieder amüsant, wie Facts, wo vor 5 Jahre no iiwandlos gültig gsi sind, au hüt no für bari Münze verchauft werded... :roll:
S Internet isch wohl das Medium, wo am schnellste im Wandel isch - was hüt in und unabdingbar isch, isch morn velech scho wieder out oder sogar schädlech, will es paar Spammer z viel das Feature missbrucht händ...
Meta Tags wärded hüt fasch gar nüme beachtet, uf jede Fall ned vo Suechmaschine. Klar, besser mer het sie, als mer het sie ned, aber im Allgemeine fahrsch 10'000x besser, wenn din richtig Inhalt guet strukturiersch (mit H1-H7 z.B.), und de de Suechmaschine zuegänglech machsch... und das isch bi Flash ebe ned de Fall. Usserd du kombiniersch Flash mit HTML... aber das hämmer ja scho gha... :wink:
Und no was: versuech *NIEMALS*, Suechmaschine us z trickse... will die merked das schneller, als dir lieb isch, und denn flügsch vom Index und dis Web ward nie wieder gesehn... ;-)

Guet, ich muess zugäh, dass für dini Ziel, wo du mit dinere Page hesch, vieles vo dem, wonich säge, relativiert wird. Aber ich has welle gseit ha, mer lernt ja immer wieder was Neus. :-)
bin au uf dini websitä gsi. und find sie cool. es eifachs und schlichts design, mer hat än guetä überblick und navigation isch optimal:)
Hrm han das Teil scho sit bald 3 Jahr nüme aglänged... sött sie unbedingt mal wieder update, und s Design gfallt mer au scho lang nüme (isch ned mal vo mer, hani billig zämeklaut uf Templatesites)... Lerne momentan Photoshop, damit i zuekünftig *würklech* en 1-Man-Webdesign-Crew bin (chan so ziemlich alles, wo's brucht, zum Website erstelle, nur i Grafike bini no e Niete :? ).
Das Ding isch eigentlech nur no online, wills es relativ bekannts Tutorial druffe het, woni ned eifach wott vom Web näh...
häsch dann alles mit html und frames gmacht..oder no anderi codes benutzt? ich werde mini html-variante au so i dem stil machä:)
Ha die Siite mit HTML, CSS und PHP gmacht gha. Die nächst Version wirdi mit Ruby on Rails mache, PHP gnüegt mine Aforderige nüme *protz*prahl*. ;-)
Ah ja, und no öpis: Never ever use Frames again! Mit Frames hesch ähnlechi Iischränkige wie mit Flash... benutz gschiider PHP, da demit chasch es mit Tabelle löse. :-)

Ah ja, und d Tipps vom ChriSmoS vo wäge Web Statistike etc. analysiere sind wertvoll, wenn d es bestimmts Publikum wotsch aspräche. Wenn d Siite aber für jedermann/jedefrau sii söll, denn mach sie so, dass sie uf *jedem* Compi guet usgseht.

Wünsche dir viel Erfolg mit dinere Page, das chunt nämlech super!

Gruess
Josh
Tanze, bis nicht mehr du dich zur Musik bewegst, sondern die Musik nach deinen Bewegungen spielt...! :-)
---
ChriSmoS
dj
dj
Beitrag von ChriSmoS »

hehe dämlich würd ich ned säge. Es gitt nun mal Bankene und Firmene wo ned mal Flash zuelönd - sprich ".swf" blockt werded, usnahms los...und da bringt dir e site wo "html und flash" hät genau NIX, sorry josh, wil wen den alles html wär und dNavi isch flash, den cha die ned azeigt werde und ergo: chasch ned navigiere ;) also mue mer für die "au" en Lösig ohni flash mache...

vo dem her gseh ich da ned dämlich....klar chasch au "X" anderi sache exportiere usem flash, als html oder gif oder oder......und ja, ich denke au nid das Sie dPage für die Kategorie vo users macht, hät mer nur ned passt megem dämlich.

aber wasi geil find isch, din Ufwand josh! schriebt nid jede so vill tipps/kritik, findi cool :-)
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

die aardvark extension hat mir schon oft unschätzbare dienste geleistet:
http://www.karmatics.com/aardvark/

statistik gibts hier ne gute:
http://www.webhits.de/webhits/browser.htm
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
Josh
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Josh »

@ ChriSmoS:

Genau, darum: Flash is evil! :twisted:
Nein, du hast natürlich Recht in diesem Punkt. Da ich aber denke, dass Flash nur das Tüpfelchen auf dem i einer coolen Website ist (schlussendlich geht es meistens um Content, und auf die 2-3 lustigen Blinkeffekte von Flash kann man notfalls auch verzichten), kann m.E. ohne Weiteres ohne Flash gearbeitet werden, ohne befürchten zu müssen, der Coolheitsfaktor einer Seite sei nun gefährdet. ;-)

aber wasi geil find isch, din Ufwand josh! schriebt nid jede so vill tipps/kritik, findi cool Smile
Danke, danke! :-) Ich habe einfach schon zuviele Psykatastrophen im Web gesehen, da muss endlich was gegen unternommen werden (wobei ich deine Seite nicht zu diesen Katastrophen zähle, @Tanzfee!)... ;-)

@ Abraxas:

Danke für den Tipp! :-)
---
abraxas
administrator
administrator
Beitrag von abraxas »

Josh hat geschrieben: Nein, du hast natürlich Recht in diesem Punkt. Da ich aber denke, dass Flash nur das Tüpfelchen auf dem i einer coolen Website ist (schlussendlich geht es meistens um Content, und auf die 2-3 lustigen Blinkeffekte von Flash kann man notfalls auch verzichten), kann m.E. ohne Weiteres ohne Flash gearbeitet werden, ohne befürchten zu müssen, der Coolheitsfaktor einer Seite sei nun gefährdet. ;-)

nööö, das ist einfach die usability-techniker-programmierer sicht. designer und künstler sehen das eher andersrum :)

schlussendlich ist eine website ganz in flash gehalten auch unterhaltend und spannend, und nicht per se nur verwirrlich oder aufgeblasen. es kommt halt draufan was für eine zielgruppe man ansprechen will und was der zweck der seite ist. reine infos vermittelt man sicher besser auf konventionellem wege. aber wirklich unerhaltend ist eine news-seite ja nicht. das "surfvergnügen" ist bei gut gemachten flash seiten sicher höher, und auch der "infotainment" faktor lässt sich mit flash gut erhöhen.

klar, es gibt viele flash seiten die schlecht gemacht sind, mühsam zu navigieren und zu benutzen. programmierfehler tun dann ein übriges dazu. aber nur weil die jeweiligen designer das tool nicht richtig oder gut eingesetzt haben heisst das nicht, dass flash generell schlecht ist. es würd auch niemand auf die idee kommen HTML zu verteufeln nur weil es so viele schlecht websites gibt. ich denke man sollte sinn und zweck und wie schon erwähnt die zielgruppe im auge behalten. flash hat durchaus seine berechtigung.

auf http://www.tokyoplastic.com/ rumzusurfen und sich die animationen reinzuziehen ist beispielsweise einfach nur geil. ich kenn niemanden der sich die seite anschaut und nachher sagt "bääääääh, flash" ;)

aber in einem stimme ich absolut zu: intros die man nicht abbrechen kann sind nervig. ich verlasse eine seite jeweils direkt wieder wenn ich ein intro nicht abbrechen kann. auch wenn ich sie zum ersten mal besurfe. da muss ein intro entweder wirklich supergeil gemacht sein damit ichs mir anschaue, oder ein anderer motivationsgrund dahinterstecken (wie zum beispiel bei der oben angegebenen seite, um die es in dem thread eigentlich geht ;).
musik und so
http://www.bufta.ch
tanzfee

Beitrag von tanzfee »

hei zamä :-)

So andlich find ich wieder es bizzeli ziit zum mich da maldä: merci viel mal a alli wo mir antwortet händ.

@ChriSmoS: vielä Dank für dini meinig über flash! Un än riesä Komplimant für dini candela-flyers! Diä find ich eifach mega schön und uh verspielt...und websites salber sind au schön gstaltet.

Mh ja das mit em intro skipä..han das jetzt nahgholt.:)
..mal luegä weg derä zweiti html-sitä..also im momant hani nöd so viel ziit zum bastlä..aber falls mal eini staht werd ich mich wieder maldä:)

@josh :merci no für dä link "Web Design Tips"..han zwar nonig würkli ziit cha zum da gross go lasä...aber ich wird das sicher no machä.
Ja und das mit em pop-up bin ich nonig dezuächo..aber cooli aregig.

@abraxas: merci für dä link für statistikä...au da hani nonig ziit cha richtig go luegä gah..aber finds uh interessant!..und merci für dä tokyoplastic-link. isch so ä geniali sitä!

also wünsch oi alli ä schöni ziit :-)

än liebä gruess
Antworten