Ich wöt goh Musik produziere...

Generelles über Trance-Musik
Benutzeravatar
Equirel
dj
dj
Beiträge: 512
Registriert: Fr 13. Okt 2006, 16:24
Wohnort: Berikon AG

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von Equirel »

Ha do au chli metgläse ond mech wörd wonderne öb öpper weiss was für es Midi Keyboard guet isch zum afoh?
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von 0x1d »

ich han mit dem da agfange -> http://www.soundonsound.com/sos/feb05/i ... dio1.l.jpg
50 stutz vom kolleg abgkauft... aber bin sicher s git besseri...

i find s sött fasch scho paar drähregler ha, vorallem wemmer acid sounds wot mache... finds eifach 100 mal gmüetlicher so z schrüüble we mit dä muus *hust*
es paar chnöpfli zum starte, stoppe und mute sind sicher au no vo vorteil ;)
vo demher chönt das no easy sii http://de.m-audio.com/products/de_de/Ox ... -main.html
aber weiss halt au nöd so recht...
mittlerwiile hani chli anderi asprüch und bedürfnis hehe
dex

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von dex »

I han damals mit Cubase Version 1.0 agfange un eme Yamaha SY99 16 Kanal Midi Worksation. Ufgnoh han i das ganze am afang uf Kassettli u de schnell mal uf Minidisc gwechslet *g* Zu dere Zyt het en CD Brönner 1fach für e PC no so um die 1000 Franke kostet.

Cubase, Reason oder Ableton sind an sich all guet zum afange. Wobi i Reason am beste finde für das wells halt spielerischer isch und alles was Du machsch Visualisiert isch wie z.B. Kabeli vo grät zu grät verbinde usw :)
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von kaidun »

Ha do au chli metgläse ond mech wörd wonderne öb öpper weiss was für es Midi Keyboard guet isch zum afoh?
CME
hammer teil. chosted aber au es bez öbis und definitiv ned für liveacts geignet.

Edirol PCR 1
hammer für unterwägs med integriertem audio interface
Benutzeravatar
0x1d
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 259
Registriert: Mi 1. Nov 2006, 08:54
Wohnort: Winterthur
Kontaktdaten:

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von 0x1d »

hm wieso isch de CME nöd für live acts geignet? gseht doch schrüüblig us ;)
Benutzeravatar
kaidun
artist
artist
Beiträge: 665
Registriert: Sa 3. Sep 2005, 16:47
Wohnort: Biel / Bienne
Kontaktdaten:

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von kaidun »

wenn medem auto bes vor dbüni chasch fahre esch easy..
esch eländ schwär und unhantlich.. aber de bööörner für de pris..
little nemo
Beiträge: 12
Registriert: Mi 26. Sep 2007, 15:07
Wohnort: st.gallen

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von little nemo »

wennd mit reason schaffsch isch s behringer bcr2000(32 drehregler) oder bcf2000(motorisierte fader) voll geil zum chli "intuitiv" schaffe, choschtet knapp 200 fr. und chan mer au für live-acts guet bruche... uf reason chasches eifach iistöpsle (isch au midi-interface) und hesch scho alli presets für redrum, subtractor, malström usw., uf cubase müest mer denn allerdings alles selber programmiere, isch mir z blöd gsi.
Benutzeravatar
PsyKay
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Mi 16. Dez 2009, 17:17
Wohnort: Luzern

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von PsyKay »

ich würd au gern mal chli musik mache, gsersh eifach mol just4fun füre freundeskreis. bi immermal wieder chli mit fruityloop am umebastle, aber teilwiis chumi eifach nid wiiter willi en melodie oder so im chopf ha unds eifach nid änebechume, und teilwiis hani au müeh mitem ufbau.

kennt ober en siite oder hed öber da es fertigs oder unfertigs projekt met fruity loop waser mir mal chönnt schicke? eifach um chli de ufbau usw zgse.

usserdem gits ja vili plugins für FL, z.B Albino. chunnd mer au ohni die zschlag?

und en letschti bitt: hed villicht öber en ordner met fellne samples woner würd ufelade? am beschte halt chli vo allem.

Viele dank

PsyKay
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: So 4. Jan 2009, 19:16
Wohnort: BL

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von Bobbymarley »

mir gohts genau glich wie dir kay, viel idee, aber am umsetzte happerets eifach ](*,)
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von derphysiker2k »

salve.
ihr müsst einfach weiter dran bleiben! dass am anfang nicht das usse kommt was ihr wollt is schon klar. einfach weiter üben, mit kollegen reden die gleiche vst benutzen, n bissl "rumschrauben" ....., dann wird das mit der zeit ganz sicher. man findet immer wieder neue kniffe\kombinationen heraus und so errreicht ihr euer ziel.


in dem sinne


mfg
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
Benutzeravatar
PsyKay
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Mi 16. Dez 2009, 17:17
Wohnort: Luzern

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von PsyKay »

Naja, schon klar. in meinem Freundeskreis allerdings bin ich der erste der diesen schritt "wagt" ](*,) Wie gsehd das eigentlich mit melodie us? guets bispill Juice vo GMS, die melodie isch eifach so de hammer, aber ich han kei plan wie ich so öbis ohni spezielli hardware sell änebecho (klar wirds nie so grob sie wie mis gnannte bispiel)
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von derphysiker2k »

wie soll ich sagen...fang erstmal an mit software synthis und anderen digitalen tools rumzuprobieren ;) dann lösen sich deine meisten fragen von selbst.
im bezug auf dein beispiel: es is schon nen umfangreicher sound. mit der zeit wirst du auch schnell hören welche elemente da zusammenfliessen(das kann man (ich) nicht so leicht beschreiben). wenn ich jetzt mal den "melodie gebenden" ton nehme: ich hör nen flanger nen phaser viel delay und n langes release.ausserdem scheint mir die attack n gutes stück nach vor verschoben... ! :shock:

weisste jetzt in etwa was ich mein? :P is alles n bissl schwer zu erklären(zeigen lassen und selbst probieren is da am besten).


aso...nein du brauchts nicht zwingend hardware zum produzieren(ausser nem PC!) sie kann aber sehr inspirativ sein und zum live spielen macht sich das auch immer gut.

mfg /yo
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
Benutzeravatar
PsyKay
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Mi 16. Dez 2009, 17:17
Wohnort: Luzern

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von PsyKay »

Ja, ich verstehe (so halb =p) was du meinst ;) nur kenn ich niemanden der selber so musik prodziert. Interessieren würd es mich schon extrem, sich das alles einfach mal zeigen zu lassen... mal zu sehen was mich da eigentlich jeden tag wieder zum lächeln bringt wenn ich die musik höre :)

Danke dir jedenfalls schonmal

Lg Kay
Benutzeravatar
derphysiker2k
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 440
Registriert: Do 22. Nov 2007, 14:25
Wohnort: Züri

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von derphysiker2k »

sehr gerne! vllt haste ja mal zeit, dann zeig ich dir gerne wie ich das handhabe /bigs
ansonsten schau dir mal n tutorial auf youtube an, je nachdem mit welcher software du musik machen willst.


mfg
Kokain ist Gottesweg!
--d(o.O)b--(dir zu sagen, dass du zuviel Geld hast.) --d(o.O)b--


Solange mein Chef so tut, als würde er mich richtig bezahlen,
solange tue ich, als würde ich richtig arbeiten.

Wer etwas kann, TUT es,
wer etwas NICHT kann,UNTERRICHTET es,
wer es WEDER TUN NOCH UNTERRICHTEN KANN,
LEITET ES
Benutzeravatar
PsyKay
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 111
Registriert: Mi 16. Dez 2009, 17:17
Wohnort: Luzern

Re: Ich wöt goh Musik produziere...

Beitrag von PsyKay »

hey! super nettes angebot! was ich auch nicht ausschlagen kann /doof Heute bin ich im Sedel, Two years Burnhead Productions... morgen siehts auch eher düster aus, und dann sind ja die Festtage. Am besten sagst du mir wann du so zeit hast :mrgreen: Und wo wohnst du? kannst mich natürlich auch Pm'n wenn das nicht public sein soll ;)

Lg Kay
Antworten