es seehr guets thema @tinu
psychedelischi musig, isch fü mich musig mit öpis "hinderem vorhang"; es isch nöd nur das da, was im erste augeblick oder "ohni erfahrig" zghöre glaubsch, sondern no meh, ebe öpis hinder de kullisse. wämers jetz uf "dark" bezieht, gaht das guet uf: lost mers ohni erfahrig und rein "mit em chopf", dann denkt mer "wääh, was söll dann das, dass wummeret ja nur sinnlos"... wämers aber zuelaht und ufhört dra umezstudiere, dann versetzts eim ine art meditation.
psychedelischi musig versetzt mich allgemein ine art meditative zuestand. es bringt wie min "innere fluss" is rotiere und, wenns dann au würkli psychedelisch isch, dann chreist und schwingt alles nur no i mir inne. psychedelik isch was i de musig, was mir en rahme gid und freirum laht: de freirum zum mis eigene ding durezzieh und en rahme zum das ganze irgendwie uf e "gmeinsami ebeni" zbringe.
jetz möchti aber no säge, dass fü mich psychedelischi musig, nöd die einzig guet musig isch. psychedelik isch meh e art "meditationshilf".
zudem chunnt psychedelik uf e art, wie in verschiedene mischforme vor. guete "dark" zb bestaht fü mich nur us psychedelik und nüt anderem. es hat null gfühl drin und isch fü mich reins grüst zur meditationshilf. zudem findich "dark" be wiitem nöd die einzig psychedelisch musig. es gid no meeega viel anderi psychedelischi musig.... ob härt, schnell, oder langsam und sanft, das tuet nüt zur sach. au gedüdel staht de psychedelik nöd im weg, wasi da mal säge möcht (well da sind ja anschiinend vieli anderer meinig). zb everlasting sun oder end of the world vo greehouseffect oder release vo subconsciousmind sind fü mich hochgradig psychedelischi und gliichziitig düdligi lieder.
was ich a de goas vermiss, isch anderi psychedelischi musig als "dark", das gid nämlich. ich finds schön, wenn mal ide nacht "dark" lauft, das ich mich völlig chan zruggzieh und mini eigeni meditation ganz ungstört chan duregäh.... aber fü mich isch das nöd es gliich schöns gfühl, wie wenn ich chan mini eige meditation durezieh und gliichziitig no vo de gfühl ide musig tüüf berüehrt wird (was "dark" ebe nöd macht)... die geilste psychedelische lieder sind fü mich die, wo mich zersch oder gliichzitig psychedelisiered (mich dauge schlüsse lönd, mich ine art repetitive bewegigsablauf bringed, mich d'ärm schön flüüsig chreise lönd, mich allgemein innerlich wie verflüssiged, mini gedanke flüüge lönd) und gfühlsmässig berüered. ime psychedelische zuestand berüehrt zwerde und es ehrlichs und tüüfs externs gfühl aztreffe, isch so zimli was vom krassischte, was ich je erlebt han. bem "dark" zb binich nur idem psychedlische zuestand... ich bin uf enere reis, gseh viel tüüfgründigi sache und bin überwältigt.... so wie bem normale physische reise. wenn jetz es gfühl chunnt (was ja bem "dark" ebe nie passiert), dann isch das e so, wie wenn ich bem normale reise, nach vielne meega krasse erlebnis, en nette mensch triff, mit dem ich die chan teile.... boaaahh, oder?
und ebe das isches, was ade goas fehlt. well "dark" lauft imho gnueg und vorallem wird au immer meh laufe. findi eigentlich au iiisy so. aber e ganzi party nur immer das eine psychedelische ding, wies ja wahrshciinlich ade mental soup sii wird, isch me dann doch chli zviel (zumal min körper dere belastig niemals sinnvoll wür standhalte, us rein physische gründ).
psychedelik gids au in ganz sanfter musig. es muss nöd immer brättere. chillout gids zb sseeehr viel psychedelische.
das lied vo mir, findi zb psychedlisch (es gid natürli psychedelischers, aber ich finds psychedelisch. vorallem au die mischig vo psychedelisch und gfühlsmässig):
http://www.esnips.com/doc/12e32f4f-7f51 ... chlispiele
oder das lied vo mir, isch fü mich es bsp. fü sanfte psychedelische und dann au düdlige psy:
http://www.esnips.com/doc/68406f5e-6896 ... bel-steigt
psychedlik isch au was erlernbars bzw. die meiste lüüt bruuched zersch erfahrig in psychedlik zum sii chönne erchenne und was demit afange; d'fähigkeit zum hinder dkuliise zluege; das zgseh/zghöre-->zgspühre, was nöd fürs aug/ohr ersichtlich isch. uf musig mussme sich allgemein chönne iilah... be gwüsse musig muss me offe sii und siini übliche gedankemuster wie in hindergrundstelle. ich behaupte, das sich meh lüüt uf psychedelische "dark" chönnd i lah, als uf psychedelischi anderi, sanfteri musig, wells ebe härt isch und das meh zum gedankemuster vo vielne lüüt passt. sis herz mussme dezue nöd öffne; me chan sin schutz ufrecht bhalte--> ~hüüle mussme nöd~, me isch in sicherheit. (will jetz "dark" nöd abwerte. will nur erforsche wieso sich viel lüüt nöd uf sanfti, emotionali musig chönn ilah)
es gid so geili psychedelischi nöd härti und au düdligi musig... wieso lauft die fascht nie? wieso nur uf de eine siite chalti und unpsychedelischi musig (meistens fullon) und uf de andere siite chalti (gfühlslos) und psychedelischi musig ("dark")? die warm und psychedelisch musig fählt (vo ussnahme mal abgseh).