Die Suche ergab 2 Treffer

von davee94
Fr 29. Dez 2017, 00:59
Forum: Goa Flirt
Thema: Ich M 23 würde mich über neue bekanntschaften freuen
Antworten: 0
Zugriffe: 8892

Ich M 23 würde mich über neue bekanntschaften freuen

Wenn es dir auch so ergeht und du gerne ein neues Goaabenteuer starten würdest dan melde dich doch bitte per PN ! Ich bin auf der suche nach einer Frau die geliebt werden möchte , mit der ich Partys und leidenschaft für die Musik teilen kann
Weitere Infos gebe ich gerne bei Interesse
von davee94
Sa 4. Feb 2017, 05:32
Forum: Goa Flirt
Thema: Ich M 22 Suche W Goa Liebe
Antworten: 0
Zugriffe: 7451

Ich M 22 Suche W Goa Liebe

Hoi zämme ! Ich bi de Davide 22 und chume vo Thun. I bi sehr e ufgstellti u offeni Person. Bi Sportliche Typ , guet gibaut Mit mer chame guet rede u zläbe gnüsse! Ich bi uf der Suech anere Frau wo mit mer zämme z Goaabentür startet , oder eifach mol en tag in der Natur chillt und Gnüsset , sich gärn...