...ein feuerwerk der gefühle - dieses kleine, grosse fest...ein wunderschöner platz mit aussicht, eine hütte zum aufwärmen - samt einer gesprächsbereiten besucherschaft, ein luxuriöses, stehts sauberes wc, ein gastgeber, der trotz allen strapazen, die so ein fest einem antun kann, einen willkommen heisst, und mit seiner musik zum nachdenken bringt, der herausfordert, man möge sich anstrengen, die botschaft zu verstehen, die in seiner musik stets vorhanden war, ein publikum, dass durch nichts zu bremsen war, egalisiert von den sphärenarbeitern hinter den geräten und instrumenten, eine anlage, die es gut mit mir meinte, denn ohne die aussetzer hätte ich weniger von den menschen mit auf den weg bekommen, soviele gespräche nicht geführt, soviel lächeln tanzend nicht wahrgenommen, soviel energie nicht geteilt, soviel forum, ohne weit und breit einen internet-anschluss zu sehen, soviel längschti zipfelchappe, soviel verspielti hünd, soviel frau i jedem ma, so viel ma i jedere frau, und trotz aller sonntig-nomittags-philosophie blibts eso, dass ich mir s einti bildlech eifacher vorstelle cha, als s ander, soviel psychobella zum gärnha, elektropunk zum überrasche (aber dich hätti au nid dehinder vermuetet

) soviel bahia, der - chan säge, wer was wott - für mich soöpis, wie de held vode nacht worde isch, au wenn d alag nid het welle, denn ich schätz es, wenns no djs git, die sich hinders mischpult troued, und s abgmachte ping-pong troued z verloh, z verloh für es experimänt, dass viel ehrlicher isch, als jedes fo a bis z plante und vorbereitete set, das ich jemals ghört ha - egal wie perfekt dass es mag klunge ha, soviel jacki am mittag, mis lieblings-goa-hündli, soviel bezaubernds wäse, dass mini warme händ küehlt, ohni z erahne, dass ich ohni es chärtli und es komplimänt fo ihre ändi septämber immernoni meh als zä iträg gleischtet hätti, will mir das einte komplimänt muet gmacht het, no en itrag, und no en itrag, und no eine is forum z setze - und ich lieb sie für das, egal öb sies chan nä oder nid

...
...läck du mir, isch das en satz gsi - und denno uf hochdeutschdialäggt...
...merci viel mal an alli, di dit gsi sind, und sälbschtverständlich au a alli forumslüt, die nid dit gsi sind...es isch sit langem wiederemal en party gsi, die mich i mim innerschte troffe het, obwohl ich mich nid cha dra erinnere, jemals annere party so wenig tanzt z ha...
tschau zämme