Naturschutzeinsatz 22 Juli. 2006 9.00

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Antworten
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Naturschutzeinsatz 22 Juli. 2006 9.00

Beitrag von ChriSmoS »

Samstag 22 Juli. 2006 9.00
Naturschutzeinsatz
Ökologische Aufwertungsmassnahmen in der Riedmatt Kleindöttingen, Burlen. Schilffmähen, Heckenpflege und Abfallsammeln mit Grillplausch und anschliessendem gemütlichen Beisamensein. Kurze Einführung über den Amphibienschutz und den Wert von Feuchtbiotopen durch Ester Krummenacher (Wildtierbiologin) und Naturfachmann Paul Abt.
Für Mittagsverpflegung ist gesorgt, für die Abendverpfelgung ist jeder selbst verantwortlich.

gruss pascal

// letschtmal sind ja 3,4 lüt vo do cho :) diesmal ischs im Naturschutzgebiet Burle, wär doch no witzig wen wieder so viel wie mögli chömed und den hauemers zäme ad V.I.R.U.S go fäschte :-D


Pics vom letschtemal a de Aare:

Bild
Bild
Bild
Bild
Ein Geschenk an unsere Wildbienenarten

Bild

Text und me Bilder @ http://www.woodarts.ch/About/projekte/umweltar.htm
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
lusmeiteli

Beitrag von lusmeiteli »

hey, das fingi de e geili aktion! leider hani denn kei ziit (ächt kei usred!!!) aber i hoffe doch, dass ganz vili lüt düe mithälfe, isch ja für e guete zwäck und jede tag e gueti tat!! :-D
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

sali lusmeitli, schad chasch nid cho, aber easy, cha ned emmer klappe :)

ha scho denkt schriebt garniemert was.... obwohls mer ja so oft vo suberkeit, spirit, natur etc do i dem forum händ... :?
jez wär en Möglichkeit do....
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

Wür ja gärn, aber muess leider au schaffe... :cry:
Wänn aber wiedermal so öppis, egal wo, stattfindet, bitte witerhin poste, so Infos und Uufrüef findi super! =D>
Es git sicher einigi Lüüt, die gärn so Sache mached, mer chunnt nu sälte zu Infos... leider... die sött mer ebe nöd müesse sueche, sondern die müend eim zueflüüge...
Wünsch Öi vil Spass und vil Erfolg, und dass ganz vil Lüüt chömed und hälfed... :P
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

Hey Chrismos, namal ä Frag:

Und wie findet mer Öi dänn genau? Das Gebiet isch ja nöd grad chli... :roll:

http://map.search.ch/kleindoettingen
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
LittleMissGinger

Beitrag von LittleMissGinger »

Hy ChriSmoS ;-)

Wäre auch gerne mal dabei bei so einem Projekt! Darum jeweils frühzeitige Info, gell?. Habe dieses WE leider auch keine Zeit zu kommen, wegen Renovationsarbeiten. Und sowieso sind momentan grad weit und breit Sommerferien angesagt, wo viele Schmetterlinge eben ausfliegen um auszuspannen und Blumen zu geniessen (wie ich). Herbst wäre doch auch eine gute Jahreszeit für solche Arbeiten/Aktionen?

Schön, dass sie auf Dich zählen können, lieber Chris! Weiter so - die Natur wird Dir es danken.

Gruzz & Cheers
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

Hallo er Zwoi :-)

@cat: Hesch da en schöni Charte gfunde :) sobald über dAare fahrsch, und den zChlidöttige bisch, gahts richtig Leuggern. Wen mer uf dcharte luegt isch das: nach Links-Ufe in egge..... Grad döte wo die Charte abgschnitte isch, wohn ich, lol.... muesch ma bizli nach links drucke, den gsehsch doch döt bem Wald sone komische Fascht-Runde chreis?? das isch en Windhundrennbahn, grad hinder dere Windhundrennbahn isch s'Naturschutzgebiet. Am beschte ischs so erklährt: Vo Chlidöttige richtig Leuggern, sobald chlidöttige fertig isch (Ortstafle Burlen) chasch bem Chrüz (da gseht me guet) abbüge, richtig wald hindere, wen be dem Chrüz direkt neb de Hauptstrass bisch, chasches eigentli garnöm verfehle...eifach fahre bis dstrass fertig isch, bzw parkplätz vo de brötli stell afönd.....tönt jetzt velecht schwirig...aber es isch gnau so wienis beschrieb, ned me und ned weniger hehe....isch ned esoo gross das Gebiet.

@ginger:
jo i weiss, 2 wuche isch ned gad esooooooo früe....hoffe dasis nögschtmal früener cha dri tue. jo weisch, im winter bzw früeling isches allne zchalt gsi wo mers gmacht händ, chasches ebe nie allne rächt mache hehe.....hoffe dases nögschtmal klappt :)
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

@ hihi, merci, ich weiss jetzt wo, het Öi doch bestimmt a dä Aare une nöimet g'suecht... :roll:
Det isch ja au Naturschutzgebiet...
Ich chume sicher, wänn i na öpper finde, wo für mich gaht go schaffe, villicht scho am morge und susch wird's halt Namittag, wie g'seit.
Isch es megaschön's Gebiet, bi det scho öppe mit mim Hund umezottlet...
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

Ich muess mich da ganz, ganz fett entschuldige... 8-[
Ha würkli welle cho und bi nach der Arbet voll iipennt uf em Sofa... :oops:
Falls ich das irgendwie wieder cha guet mache??? :roll:
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Antworten