Ausbruch
ehm angel, wotsch jetzt en masse sälbstmord uslöse???Fallen Angel 2 hat geschrieben:wohin? dahin wo der Regenbogen scheint.
dahin wo unsere Seele hinführt, dahin wo wir eins sind mit dem Universum, eins mit der Kraft unserer innersten Wünsche...
wenn nicht Konvention uns leitet sondern Emotion.
Dahin wo wir uns selbt verwirklichen im Angesicht der Weltseele.
Lasst uns aufbrechen in eine Welt - in unsere Welt - in die Welt die alles verwirklicht, was uns noch unwirklich erscheint.
wüe um das zereiche, muesch wohl stärbe... viellecht wirsch es im läbe nachem tod so erfahre oder viellecht ir nächschte inkarnation ufemne ANDERE planet...!!!
oder wie ar anam cara ihri signatur (find die imfall so dr haMMer)
Haltet die Welt an....... ich will aussteigen !!!!!
The Drums don't Stop... 

-
Fallen Angel 2
@Titali
ney! das wär ja billig...
eifach so husch zrugg zum ursprung, ja klar dänn bisch au det, aber ebe nöd als mänsch, sondern als "was-au-immer"
nei das läbe chasch nur lebändig erfahre, oder was meinsch wieso simmer überhaupt inkarniert?
wär ja suscht gar nöd nötig.
Solang ich no en feststoffliche Körper han, möchti de eigetlich au bhalte (oder so ähnlich) - und mit dere existenz, uf dere existenzebeni womer so sind, halt ebe immer wiiter zu mir selber zrugg finde, alles gseh, erkenne etc. was halt möglich isch.
Mit "Aufbrechen" hani nöd selbstmord gmeint, sondern voraschriite und ufbräche, öffne, d'chette spränge, woni mir sälber agleit han, oder vo anderne agleit übercho han. Also durchus sehr lebändig gmeint das ganze.
Frei sein! Echt sein! Mich sein!
ney! das wär ja billig...
eifach so husch zrugg zum ursprung, ja klar dänn bisch au det, aber ebe nöd als mänsch, sondern als "was-au-immer"
nei das läbe chasch nur lebändig erfahre, oder was meinsch wieso simmer überhaupt inkarniert?
wär ja suscht gar nöd nötig.
Solang ich no en feststoffliche Körper han, möchti de eigetlich au bhalte (oder so ähnlich) - und mit dere existenz, uf dere existenzebeni womer so sind, halt ebe immer wiiter zu mir selber zrugg finde, alles gseh, erkenne etc. was halt möglich isch.
Mit "Aufbrechen" hani nöd selbstmord gmeint, sondern voraschriite und ufbräche, öffne, d'chette spränge, woni mir sälber agleit han, oder vo anderne agleit übercho han. Also durchus sehr lebändig gmeint das ganze.
Frei sein! Echt sein! Mich sein!
ja ha dich dänkt ja scho richtig verstande...eine vo mine grösste wünsch isches ja au, dass zparadies wieder uf därde zrugg chunt!!!
ha meh als gnue nase voll vom liiide und de gsetz hie uf dr ärde!
aber es isch üse frei wille gsi, wieder uf die ärde zruggzcho... mir hei üs entschiede zrugg is rad vom schicksal zcho, vom karma und halt dermit zlos vor vergässeheit zieh...
ja, vergässe heimer wär mir sind und das sobald meh afot dänke... als neugebornigs baby weisches no, aber jeh elter mir wärde, je mehr verlüüüre mir üs wieder und müesse afo üs wieder erinnere wär mir würklech sind!
looooos ab nach SHAMBALLA... wohl zletschte paradies uf ärde!
drum lieb ich die nid eso bekannti legände lemuria... das isch für mich zparadies uf ärde gsi, bevor dr untergang mit atlantis agfange het!
ha meh als gnue nase voll vom liiide und de gsetz hie uf dr ärde!
aber es isch üse frei wille gsi, wieder uf die ärde zruggzcho... mir hei üs entschiede zrugg is rad vom schicksal zcho, vom karma und halt dermit zlos vor vergässeheit zieh...
ja, vergässe heimer wär mir sind und das sobald meh afot dänke... als neugebornigs baby weisches no, aber jeh elter mir wärde, je mehr verlüüüre mir üs wieder und müesse afo üs wieder erinnere wär mir würklech sind!
looooos ab nach SHAMBALLA... wohl zletschte paradies uf ärde!
drum lieb ich die nid eso bekannti legände lemuria... das isch für mich zparadies uf ärde gsi, bevor dr untergang mit atlantis agfange het!
The Drums don't Stop... 

-
Fallen Angel 2
das mitem liide isch es speziells thema. ufenart chömmer das nöd umgah, will s'liide de ursprung vom glück isch.
aso damit mein ich jetzt nöd irgedwelchi sadomaso-praktike lol sondern ich mein das im bezug uf "die gesellschaft" (copyright)
ohni die gsellschaft, ohni die "bürger", ohni das normale, gesittete - ohni de rahme wo eim das büütet, ohni die langwiiligi, cooli (un-ufgregt) lebenswiis wo die meischte praktiziered und au praktiziere wänd, und darin durchus läbe chönd, ohni all die lüüt,
wärs gar nöd möglich frey z'sii. ich ha am drachi mal gseit: "das bürgertum wo de hesse beschriibt hät de darwinismus überwunde, es gitt keis fusträcht meh, mir händ gsetz - nöd de stärcheri gwünnt, sondern de wo meh geld hät - das isch de grossi vorteil vom bürgertum, das isches was sie erreicht händ uf dere erde... und es gitt au kei evolution meh, es gitt kei entwicklig meh, sie läbed im stilstand. die absoluti überwindig vom darwinismus also".
Shamballa, Irischi Sage, "die ander Wält", so nah und doch so fern - villicht? ich will mich da nöd uf physikalischi sältsamkeite berüefe wie das mit de paralleluniverse, ich glaub, das isch mir als theory doch es biz zu kompliziert. und doch isch de traum villicht gar nöd so wiit wäg. villicht nöd "in real" - vermuetlich gitts keis mystischs tor, womer durespaziert und dänn isch mer det wo legende no wahr sind. aber villicht gitts ja e möglichkeit schritt für schritt en teil vo all dem z'verwürkliche. z'inkarnisiere.
de himmu uf ärdä schaffä
und de afang liit in dir drin, zumindest wenn all das wahr isch, dass in dir alles isch, was jemals gsi isch, d'fulmination vo allem was jemals passiert isch, lebt in dir und mir - i allne mänsche und tier wiiter. villicht in form vo genetik, villicht gahts aber au über so wüsseschaftlichi erchlärige use. villicht sind mir all die legende, vo dene mir träumed, all das paradiesische, edle - villicht au böses. alles vereint i dem ganze mänschheit-dings wo mir uf dere welt händ.
und mir händ de zuegang zu dere chraft wo in eus schlummeret, mir müend nur usefinde, wiemer sie chönd wecke. nöd magie - und doch irgedwie magie. schöpfigschraft, schaffenschraft, mir erschaffed die welt wo mir wänd, wo mir glaubed, dass mir's chönd.
bispielswiis ISCH es möglich, dass mir alli autos abschaffed (will jetz nöd drüber diskutiere, isch nur es bispiel
) - aber es isch halt nöd ganz so eifach. 
aso damit mein ich jetzt nöd irgedwelchi sadomaso-praktike lol sondern ich mein das im bezug uf "die gesellschaft" (copyright)
ohni die gsellschaft, ohni die "bürger", ohni das normale, gesittete - ohni de rahme wo eim das büütet, ohni die langwiiligi, cooli (un-ufgregt) lebenswiis wo die meischte praktiziered und au praktiziere wänd, und darin durchus läbe chönd, ohni all die lüüt,
wärs gar nöd möglich frey z'sii. ich ha am drachi mal gseit: "das bürgertum wo de hesse beschriibt hät de darwinismus überwunde, es gitt keis fusträcht meh, mir händ gsetz - nöd de stärcheri gwünnt, sondern de wo meh geld hät - das isch de grossi vorteil vom bürgertum, das isches was sie erreicht händ uf dere erde... und es gitt au kei evolution meh, es gitt kei entwicklig meh, sie läbed im stilstand. die absoluti überwindig vom darwinismus also".
Shamballa, Irischi Sage, "die ander Wält", so nah und doch so fern - villicht? ich will mich da nöd uf physikalischi sältsamkeite berüefe wie das mit de paralleluniverse, ich glaub, das isch mir als theory doch es biz zu kompliziert. und doch isch de traum villicht gar nöd so wiit wäg. villicht nöd "in real" - vermuetlich gitts keis mystischs tor, womer durespaziert und dänn isch mer det wo legende no wahr sind. aber villicht gitts ja e möglichkeit schritt für schritt en teil vo all dem z'verwürkliche. z'inkarnisiere.
de himmu uf ärdä schaffä
und de afang liit in dir drin, zumindest wenn all das wahr isch, dass in dir alles isch, was jemals gsi isch, d'fulmination vo allem was jemals passiert isch, lebt in dir und mir - i allne mänsche und tier wiiter. villicht in form vo genetik, villicht gahts aber au über so wüsseschaftlichi erchlärige use. villicht sind mir all die legende, vo dene mir träumed, all das paradiesische, edle - villicht au böses. alles vereint i dem ganze mänschheit-dings wo mir uf dere welt händ.
und mir händ de zuegang zu dere chraft wo in eus schlummeret, mir müend nur usefinde, wiemer sie chönd wecke. nöd magie - und doch irgedwie magie. schöpfigschraft, schaffenschraft, mir erschaffed die welt wo mir wänd, wo mir glaubed, dass mir's chönd.
bispielswiis ISCH es möglich, dass mir alli autos abschaffed (will jetz nöd drüber diskutiere, isch nur es bispiel
nice gschriebe angel - like always!!
für mich sind legände und längst vergässeni zyte nur erinnerige dra, dass ich dört scho mau gläbt han!!! dönt jetzt viellecht dämlech für vieli ohre hie, aber für mich stimmts... i mir ihn wecke so legände nur sehnsucht und erinnerige dra, dass ich mau im paradies ha gläbt und dass es wieder möglich isch, dörthie zcho... isch irgendwie min atrieb und min glaube!
nur äbe, wenn weis niemert... ussichte stöh im moment nid eso günstig
aber dröime witer dervo
für mich sind legände und längst vergässeni zyte nur erinnerige dra, dass ich dört scho mau gläbt han!!! dönt jetzt viellecht dämlech für vieli ohre hie, aber für mich stimmts... i mir ihn wecke so legände nur sehnsucht und erinnerige dra, dass ich mau im paradies ha gläbt und dass es wieder möglich isch, dörthie zcho... isch irgendwie min atrieb und min glaube!
nur äbe, wenn weis niemert... ussichte stöh im moment nid eso günstig
aber dröime witer dervo
The Drums don't Stop... 

-
Fallen Angel 2
Solangs no Mönsche gitt wo en Traum händ, solangs no Mönsche gitt, wo de Läbed, solangs no Mönsche gitt, wo niemals ufgeh händ - solang isch de Planet Erde mini Heimat. All die Mänsche, wo no träumed, vereined die geballti Ladig vo Energie und Lebenschraft zu dere Mänsche fähig sind. Die Mänsche sind's weshalb die Mänschheit no lang nöd verlore isch. Sonen Mänsch möcht ich werde, und sii. Nöd normal - sondern einzigartig. Villicht übernimm ich mich ja au mit dem Wunsch, villicht bini ja scho allzu fest-gfahre, zu sehr verhaftet i dere Normalität. Aber falls das so isch, so hani zumindest nöd ufgeh. Sälbscht wänn ich das Ziel nöd erreiche, so isch de Tod (i villne Jahr) vermuetlich no nöd s'Ändi. Ja eigetlich isch sogar jede Tag sone Art Neuafang, mit jedem Traumzuestand, isch mer für churzi Ziit "tod", und hät villicht ja ebe doch jede Tag e neui Chance, sich selber z'sii. Dihei z'sii - in sich. Und mit all dem was üs zur Verfüegig staht, Wüsseschaft, Mytholgoie, Religion, Sound, Gspröch, Kultur, Kunst, Geographie, History, Fantasy, ALL DAS wo vo Mänsche, teilwiis sehr "bürgerliche" Mänsche erfunde und gläbt wird, bringt ein Tag für Tag es birebizeli nöcher zu sich selber. Wämmer nur d'Auge öffnet - das allei, muemer sälber mache. De Rest passiert eifach.
ANGEL - wake up 
du bisch ja schoooo lang en träumer und läbsch i dim traum!!! viellecht muesch nid ufwache um lebändig zwärde, sondern us dim traum erwache und begriffe, dass scho lang eso bisch, wie de gärn wettisch sie... viellecht "nur" i dim innere und in wort und schrift, aber dr wäg isch bereit für dich, aber laufe muesch ihn alleini!!!
jetzt chunt mir grad es gedicht in sinn... es rührt mich jedesmal vo nöiem:
Spuren im Sand
Eines Nachts hatte ich einen Traum:
Ich ging am Meer entlang mit meinem Herrn.
Vor dem dunklen Nachthimmel erstrahlten,
Streiflichtern gleich, Bilder aus meinem Leben.
Und jedesmal sah ich zwei Fußspuren im Sand,
meine eigene und die meines Herrn.
Als das letzte Bild an meinen Augen vorübergezogen
war, blickte ich zurück. Ich erschrak, als ich entdeckte,
daß an vielen Stellen meines Lebensweges nur eine Spur
zu sehen war. Und das waren gerade die schwersten
Zeiten meines Lebens.
Besorgt fragte ich den Herrn:
"Herr, als ich anfing, dir nachzufolgen, da hast du
mir versprochen, auf allen Wegen bei mir zu sein.
Aber jetzt entdecke ich, daß in den schwersten Zeiten
meines Lebens nur eine Spur im Sand zu sehen ist.
Warum hast du mich allein gelassen, als ich dich am
meisten brauchte?"
Da antwortete er:
"Mein liebes Kind, ich liebe dich und werde dich nie
allein lassen, erst recht nicht in Nöten und Schwierigkeiten.
Dort wo du nur eine Spur gesehen hast,
da habe ich dich getragen."

du bisch ja schoooo lang en träumer und läbsch i dim traum!!! viellecht muesch nid ufwache um lebändig zwärde, sondern us dim traum erwache und begriffe, dass scho lang eso bisch, wie de gärn wettisch sie... viellecht "nur" i dim innere und in wort und schrift, aber dr wäg isch bereit für dich, aber laufe muesch ihn alleini!!!
jetzt chunt mir grad es gedicht in sinn... es rührt mich jedesmal vo nöiem:
Spuren im Sand
Eines Nachts hatte ich einen Traum:
Ich ging am Meer entlang mit meinem Herrn.
Vor dem dunklen Nachthimmel erstrahlten,
Streiflichtern gleich, Bilder aus meinem Leben.
Und jedesmal sah ich zwei Fußspuren im Sand,
meine eigene und die meines Herrn.
Als das letzte Bild an meinen Augen vorübergezogen
war, blickte ich zurück. Ich erschrak, als ich entdeckte,
daß an vielen Stellen meines Lebensweges nur eine Spur
zu sehen war. Und das waren gerade die schwersten
Zeiten meines Lebens.
Besorgt fragte ich den Herrn:
"Herr, als ich anfing, dir nachzufolgen, da hast du
mir versprochen, auf allen Wegen bei mir zu sein.
Aber jetzt entdecke ich, daß in den schwersten Zeiten
meines Lebens nur eine Spur im Sand zu sehen ist.
Warum hast du mich allein gelassen, als ich dich am
meisten brauchte?"
Da antwortete er:
"Mein liebes Kind, ich liebe dich und werde dich nie
allein lassen, erst recht nicht in Nöten und Schwierigkeiten.
Dort wo du nur eine Spur gesehen hast,
da habe ich dich getragen."

The Drums don't Stop... 

-
Fallen Angel 2
hm, tönt für mich chli nachere usred. "ich bin ja scho lang so, chani ja no chli uf mim bürostüehli umegammle" - nei, das isch mir z'liecht. und mich ufneme "herr" abstütze? nei, das schaff ich au ohni understützig, muss ich sogar ohni schaffe, wills süscht nöd echt wird. das gilt nur für mich, wenn dir das öppis gitt, will ich das nöd schlecht mache. genau das meini ebe, demit dass es ganz vill möglichkeite und gedanke und philosophie gitt, wo dir din weg ufzeiged, oder wie psychobella gseit hätt, quasi i dene bürgerliche mänsche sone art wäg-(oder au weg?) wiiser z'finde - dini wahrheit finde, und sie läbe. aber nöd so eifach s'gfühl ha mer säg ja scho lang so, das isch au wieder stillstand, halt ufenanderi art, das isch wie en althippy wo findt, er segi jo eh vill wiiter als die ganze gsellschaftslütlis, und dänn i sinere bedütigslosigkeit verharrt, statt sini träum würkli z'verwürkliche und z'läbe? nei also das isch mir zu ego, zu einseiitg, zu wenig. Nietzsche lässt grüssen lol - naja mal luäge 
Zuletzt geändert von Elias am Sa 20. Dez 2008, 15:14, insgesamt 1-mal geändert.
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias
Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
http://www.youtube.com/elfilmias
Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
-
Fallen Angel 2
@Titali
Harte Worte und durchaus gerechtfertigt. Ich hätte mich grün ärgern können, als ich auf dem Nachhauseweg gemerkt habe, wie arrogant das war, was ich da geschrieben habe. Naja, sieh es als Zeichen, dass ich halt noch nicht dort bin, wo ich sein will - und Entschuldigung
. Genau diese Arroganz ist es eben, die ich als eine der Ketten geortet habe, auch nach den Gesprächen mit Menschen, die in ihrem (religiösen) Glauben durchaus ähnliche Erkenntnisse fanden, wie ich zum Beispiel an einer Goaparty.
Wäre ich nicht wieder den Ketten verfallen, hätte ich vielleicht sinnvolleres schreiben können - anerkennen, dass es verschiedene Wege gibt, ja geben muss, für verschiedene Menschen, ist das nicht auch eine Erkenntnis? Vielleicht hilft mir das ja auf meinem Weg, wenn ich halt auch mal einen riesen Müll schreibe - die Reaktion auf die Aktion ist jedenfalls wertvoll.
Allerdings; wenn ich im chliine - au in chline biiträg... - meh zu mir selber finde, wänn ich eines Tages a dem Punkt aglangt bin, wo ich voll zu mir stah chan, mich sozsäge eis fühle mit mir selber, dänn öffnet das au die Chräft wo momentan beschränkt werded dur Vorurteil und Urteil und vieli "Muster" wo ich usläbe, und immer wieder läbe.
Da stah z'bliibe isch nöd okay, ich verlahne dur das min Pfad, und das z'ändere isch sinnvoll. Bringt villicht sogar Sinn. Irrtümer ghöred sicherlich dezue, aber ich glaube ich gspür scho sehr dütlich, dass ich no nöd de Mensch bin, wo ich eigetlich wär. Zu viel Zwäng und Gsetzmässigkeite wo mini ganz persönlichi Quelle immer no allzu starch underdrücked und so verhinderet, dass ich ufwache us dem Traum.
Und ihn verwürkliche. Will das ganz grosse, wird niemals cho, wänn ich nöd die chline Schritt eifach gahne.
Irgedwo muemer ja mal afange. Und ebe will ich nonig det bin, wo ich sii chan - machi ja die fehler, womer in villne Threads gseh chan ("Kinder an die Macht", SUISA), wo nüt bringed, und genauso sind, wie ich ja ebe nöd sii möcht.
Villicht bruchts scho au no e zimmlich grosse Portion Selbstironie - also Humor, es bizeli weniger verchrampftheit. Will - wämmers genau nimmt, händ so Lüüt wie de Nietzsche ihres Ziel ja letztlich nöd erreicht. Während anderi wie Gandhi vill meh erreicht händ, und de Welt wiitergeh händ, eifach dur ihres sii. Eifach deshalb will sie sich selbst nöd verrate händ.
Hmm. tja meh fallt mir da jetzt au nöd dezue ii. halt wiiter mache, wiiter irre, bis es eines Tages wie Schuppe vo de Auge gheyt, bis mer eines Tages weiss, was de eigeni, richtigi Wäg isch.
Harte Worte und durchaus gerechtfertigt. Ich hätte mich grün ärgern können, als ich auf dem Nachhauseweg gemerkt habe, wie arrogant das war, was ich da geschrieben habe. Naja, sieh es als Zeichen, dass ich halt noch nicht dort bin, wo ich sein will - und Entschuldigung
Wäre ich nicht wieder den Ketten verfallen, hätte ich vielleicht sinnvolleres schreiben können - anerkennen, dass es verschiedene Wege gibt, ja geben muss, für verschiedene Menschen, ist das nicht auch eine Erkenntnis? Vielleicht hilft mir das ja auf meinem Weg, wenn ich halt auch mal einen riesen Müll schreibe - die Reaktion auf die Aktion ist jedenfalls wertvoll.
Allerdings; wenn ich im chliine - au in chline biiträg... - meh zu mir selber finde, wänn ich eines Tages a dem Punkt aglangt bin, wo ich voll zu mir stah chan, mich sozsäge eis fühle mit mir selber, dänn öffnet das au die Chräft wo momentan beschränkt werded dur Vorurteil und Urteil und vieli "Muster" wo ich usläbe, und immer wieder läbe.
Da stah z'bliibe isch nöd okay, ich verlahne dur das min Pfad, und das z'ändere isch sinnvoll. Bringt villicht sogar Sinn. Irrtümer ghöred sicherlich dezue, aber ich glaube ich gspür scho sehr dütlich, dass ich no nöd de Mensch bin, wo ich eigetlich wär. Zu viel Zwäng und Gsetzmässigkeite wo mini ganz persönlichi Quelle immer no allzu starch underdrücked und so verhinderet, dass ich ufwache us dem Traum.
Und ihn verwürkliche. Will das ganz grosse, wird niemals cho, wänn ich nöd die chline Schritt eifach gahne.
Irgedwo muemer ja mal afange. Und ebe will ich nonig det bin, wo ich sii chan - machi ja die fehler, womer in villne Threads gseh chan ("Kinder an die Macht", SUISA), wo nüt bringed, und genauso sind, wie ich ja ebe nöd sii möcht.
Villicht bruchts scho au no e zimmlich grosse Portion Selbstironie - also Humor, es bizeli weniger verchrampftheit. Will - wämmers genau nimmt, händ so Lüüt wie de Nietzsche ihres Ziel ja letztlich nöd erreicht. Während anderi wie Gandhi vill meh erreicht händ, und de Welt wiitergeh händ, eifach dur ihres sii. Eifach deshalb will sie sich selbst nöd verrate händ.
Hmm. tja meh fallt mir da jetzt au nöd dezue ii. halt wiiter mache, wiiter irre, bis es eines Tages wie Schuppe vo de Auge gheyt, bis mer eines Tages weiss, was de eigeni, richtigi Wäg isch.