30.April 2007 > Hexenzauber > Freaks of Nature

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

bin erst am morge uf maua cho, weli mich dann musikalisch au wie erwartet suppermegaoberbegeistered hät. hans zwar scho viel gseit, aber sägs nomal: das findi eifach meeega schöni, herzlichi musig. wow! wie mich das uf e reis mitnimmt isch eifach mega.

d'party hatme guet gfalle. isch e schöni stimmig gsi ufem dancefloor. würkli sehr sehr friedlich.

d'musig hatme, usser maua natürli, nöd gfalle.... naja ich chan mich nöd jahrelang mit em eis zu eis genau gliiche begeistere. aber das isch ja es defäng altbekannts thema, dass individualität nöd grad was gfragts isch.

@organisatorische dingses

ich find es bruucht im wald jetz aso würkli keis wc. wasser isch schön wenns hat, aber me chas ja würkli selber mitnäh. am morge hats dann ja au wasser gha. han paar lüüt sich gseh ufrege, dass es kei bier gid.... ihihihi, ich has luschtig gfunde. mir persönlich sind die meiste partys eh immer zbsoffe. wenns nach mir gächt, brüüchtis gar kei bars an partys.

na dann: geili party gsi!
PsyBLüemLiii

Beitrag von PsyBLüemLiii »

Also ich finde das es nötig isch wc zha, meine isch ja meeega amüsant go schissä i wald oder suscht was, und vorallem wen überall ane kackt wird isch das ahgnähm? ich empfinde das für grussig. Ich bi am morge swägli ufeglofe gäg i wald und han frauebinde am waldrand liege gseh, findet iher das abetitlich? also ich ned... Aber easy lömer das thema kacke usw isch ja au natrülich..

aber no was respekt vor de NATUR? mhh isch das würkli so respekt wemer muen go anekacke und frauebinde umelieget ade partys?

Peace
parabellum
Silver Member
Silver Member

Beitrag von parabellum »

moll, geili party isch das gsi. s fählende wc lueg ich nöd als minuspunkt ah, isch ja wohl verständlich anere waldparty. die wahri schwachstell isch minere meinig nah die praktisch nöd vorhandeni deko gsi (schwach schwach dmt, au wänns absicht gsi isch), sowie die viele raver und glägeheitsgoaner, wo ide nacht de dancefloor für sich beasprucht händ, obwohl sichs chuum bewegt händ. tja. das isch am morge zum glück besser worde, sobalds hell worde isch, hät wahri goa-stimmig gherrscht. meh hani eigentli nüme zum säge. usser dass digital sun wieder mal voll abgange isch, aber das verschtaht sich ja vo sälber.
corrupting a life's just trouble and strife.
MauA
Silver Member
Silver Member

Beitrag von MauA »

[quote="Kollegoli"]bin erst am morge uf maua cho, weli mich dann musikalisch au wie erwartet suppermegaoberbegeistered hät. hans zwar scho viel gseit, aber sägs nomal: das findi eifach meeega schöni, herzlichi musig. wow! wie mich das uf e reis mitnimmt isch eifach mega.

HIHI....danke Dir :-) freud mi jedesmal di tanze zgseh wenn i am sounde bi....u au suscht :-) apropo.....ha mal etz dri glosst....u din sound isch de HAMMER!!!!

Dankä für de schö Uftritt u au es grosses dankä a die geniale Djs vor u nach mir :-) Hett mr uh guet gfalle!!!!!

Bis baldelibald
folle

Beitrag von folle »

hi all!!!! es war a wünderschöne party!!! ich fand die location sehr gut,und auch die Leute waren super! ja, es gibt etwas zu verbessern- in meine Meinung de Sound war ein bisschen zu leise...

gibt es photos von dieses party? i hope..

greetz and thanks to all!! hope to see u soon! ciauuuuuuuuuuuu!! \:D/
Locos

Beitrag von Locos »

war einfach nur a geile party! =D>

als mer um 5e znochmittag richtung parkplatz gwandert sin, war da sound no immer geil.... mir hend scho wiedr umkehre welle.

d'Location war absolut natur pur, chönt ned geiler si.

Liabe Grüass us Vorarlberg.

M.
Locos

Beitrag von Locos »

hets ma des gad doppelt posted. ;D
Zuletzt geändert von Locos am Mi 2. Mai 2007, 11:22, insgesamt 1-mal geändert.
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Die Nacht habe ich ebenfalls ausgelassen. Bin dann auch erst auf den frühen morgen gekommen. Unterwegs paar witzige Sachen erlebt. Die Buschauffeure in Bülach haben über Busse voll "komischer" frühmorgentlicher Fahrgäste diskutiert :-D
Dann auf Wegsuche im Wald (wurden wohl einige Zeichen von Joggern entfernt). So gings also über die Finnenbahn. Dort gleich noch drei junge Joggerinnen erschreckt, natürlich nicht absichtlich. Sorry gäll! O:)
Auf dem Platz angekommen, noch jenes Leute. Die Nacht muss wohl anders abgegangen sein. Die Energie auf dem Platz war ziemlich krass, ein wenig drogenlastig vielleicht? Habe mich daran einwenig gewöhnen müssen. Als ich aber aklimatisiert war konnte ichs sehr geniessen. Genau zum richtigen Zeitpunkt. Denn dann kam Maua. Der Sound von Dir hat mir am besten gefallen und mich berührt. Grosses Kompliment! Da muss ich auch mal für Olli eine Lanze brechen, mir gehts Soundtechnisch genau gleich!
Schön, einige neue Menschen kennengelernt und ein paar alte Bekannte angetroffen zu haben!
WC's wären schön gewesen, gabs aber früher auch nicht. Ich denke mal nicht, dass die Veranstalter mit solch einem Ansturm gerechnet haben. Ausserdem fand man auf Hinweis der netten Bardame Lila nicht einmal fünf Gehminuten vom Platz enfernt einen Brunnen. Wenns dann kein Alk mehr hat...sorry! Verdursten musste niemand!
Einzig der staubige, da trockene, Waldboden war im Tanzbereich zum atmen nicht sehr angenehm (falls das überhaupt jemand registriert hat;-)) Aber das ist an allen gösseren Festivals im Sommer ein Problem. Vom Abfall her war es eigentlich nicht so schlimm, da die Org. und pflichtbewusste Partybesucher vorzu aufgeräumt haben. Es waren einige Menschen erstaunt, als ich meine Asche und Stummel jedesmal in meinem mobilen Aschenbecher deponiert habe und in den genügen vorhandenen Abfallsäcken schliesslich entsorgt habe. Ist wohl nicht selbstverständlich...
Alles in allem ein positives Fazit. Mir hats sehr gut gefallen! Danke für den schönen Tag!

PS: Gewisse Vorurteile wegen meiner Kleidung oder Person lieber selber mit einer Diskussion klären, aber bitte nicht hinter meinem Rücken und noch so laut, dass ichs höre. Dank meiner Nüchternheit ein paar solche Situationen mitbekommen.
Toleranz! Streicht das Wort in Zukunft aus eurem Vokabular im Zusammenhang mit Goa! Ebenso das Wort Spirit! Nur noch ganz wenige wissen was das wirklich heisst. Ich habe an diesem Tag sehr wenige Leute mit einem "ehrlichen" lachen gesehen. Danke Euch für diese Geschenke! Ach Mensch ich werd alt...gut so!
Zuletzt geändert von Nicolas am Mi 2. Mai 2007, 12:17, insgesamt 3-mal geändert.
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Ebenfalls Doppelpost. Scheint einwenig Probleme zu haben, die gute Datenbank. ;-)
Zuletzt geändert von Nicolas am Mi 2. Mai 2007, 11:55, insgesamt 1-mal geändert.
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Napf-Zwärgli »

hey nocolas das met em mobile aschebecher keni au ganz gut
t lüt luege emmer komisch wen am apfallsach besch ond dini seck lärsch.

jojo hofe das es au mol de andere lüt bewoster werd das mehr meh zo de natur luegt esch en kline schret met de zigis sammle aber en grosse schret fört Natur.
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Napf-Zwärgli hat geschrieben:hey nocolas das met em mobile aschebecher keni au ganz gut
t lüt luege emmer komisch wen am apfallsach besch ond dini seck lärsch.

jojo hofe das es au mol de andere lüt bewoster werd das mehr meh zo de natur luegt esch en kline schret met de zigis sammle aber en grosse schret fört Natur.
Ich hab mal einen runden aus Metall mit Zigihalter bekommen (sehr gut verschliessbar) "für e subers Züri" steht drauf...
psylorg
Gold Member
Gold Member

hmmm...

Beitrag von psylorg »

guete morge oder daag oder was au immer.

tiefe, feschte und erholsame schloof isch das gsy.
dä hany au dringend nötig gha:)
ha die freaks of nature party voll de hammer gfunde.
niemols hätt y dänkt, dass do soviel lüt chöme.
vorallem am morge nochdäm d sunne ufgange isch, isch sehr agnähmi schöni stimmig gsy. mags halt eifach wenn me sich bim danze gegesytig alacht und alli fründlich mitenandr umgöhn.
die guete und weniger guete sache sin wyter obe scho ufzellt worde.
bringt nüt wenn y do au no mi sänf drzue druck.
ha s paar tolly unterhaltige mit verschiedenschte guete lüt gführt, und so mängi glatti lüt kenneglernt.
numme eine hany voll nyd chöne ärnscht näh.
e öppe 40/45 jöhrige typ (sry schlächt im schätze), wo mr het wölle sin pilzstand für unsery partys ufschwätze. bsunders ei ussag vo ihm findy höchscht drnäbe.
är het gseit wenn är an unsere party sin "dräck" verchauft, wird ich gseh, dass denn alli lüt viel besser druff sin und d stimmig viel besser seig.
hanem denn rächt deftig mi meinig verklickeret. jo das doch jede wo wött söll drooge näh, aber sich dä stuff sälber mitbringe oder weiss dr kuckuck wo här hole söll. und dass guety stimmig nyd vom drogekonsum abhängig isch. an bmr partys wird nie eine offiziell so lachgasfuck oder sunschtigs drogezüg verchaufe!!! die wort vo mir hän denn drzue gführt, dass är mir devo gloffe und mr vo dört a ussem wäg gange isch. jo mues saage dass passt zu däm typ. so öppis vo niveaulos...tz tz tz

hamy chum chönne vo däm ganze waldzirkus trenne.
gärn wäri no viel länger blybe. aber wie seit me? denn goh wenns am schönschte isch:)
das hän mr denn au gmacht.

thx allne wo die party möglich gmacht hän und däne wo uns yglaade hän.
mr chöme gärn wieder!
Zauberhäxli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Zauberhäxli »

Im grosse und ganze han ich a däre Party vil Spass gha.

Aber wie so mängisch im Läbe, cha eim halt nöd alles gfalle.

Scho uf em Wäg vum Bus ad Party händ einigi Jungs so blödi Sprüch abglah wie zum Bispiel; oh jetzt müend mir no so wit laufe, gahts no!!
Was wit, hä gahts däne nüme guet??? Sind öbe 10 Minute gsi, also überhaupt nöd wit!!!

A dä Party acho, han i zerscht mal müesse all mini liebe Lüt knuddle, schön öi wider mal gseh zha!!! Und äs hät uuuuhhhh vil Lüt gha i dä Nacht, uf dä Tanzflächi sind leider sehr vil nur blöd umägstande und händ so dä Platz für die Lüt wo händ wellä tanze sehr beengt. Stimmig i dä Nacht hät mir au nöd so passt. Mir häts vil zvil Lüt gha, wo nur händ wellä blödsinnig Droge näh und däne Party zimlich am Arsch verbi gange isch. D`Vibes i dä Luft sind dementsprechend i dä Nacht eher chli negativ gsi. Ich han mi bis am Morge nöd richtig chöne wie dihei fühle.

Aber zum Glück han ich mini liebe Lütlis um mich ume gha. Mir händs eifach zäme gnosse, Witzli grisse und glachet gäll Lila, hehehe. A dä Bar hani dänn no dä stärkst Drink vu mim Läbe gha, Whiskeycola garniert mit Blätter :lol: Jesa häsch es definitiv sehr guet gmeint mit mir, uiiii sehr stark!!! Nach dem Drink und äme Schwanktanz häts mi dänn für äs Wili umghaue und ich bin chli go schlafe.

Dä Satz "Morgenstund hat Gold im Mund" häts sich a däre Party sehr bewährt. Für mich isch Party erscht am Morge richtig losgange. Die unagnehme Partygäscht sind gröschteteils verschwunde gsi, däfür sind no einigi liebi und härzlichi Lütlis däzuecho und mä hät richtig Platz gha zum tanze. Stimmig und Vibes sind au vil besser worde.

Leider hät das schöne Sunneliecht au dä Abfall wo überall uägläge isch zu Tage bracht. Han mi darum grad entschlosse zum go fötzele. Und dänn isch MauA cho, uiiii da han i müesse ä Pause mache bim fötzele, dä Sound hät mi so sehr zum tanze bracht!!! Dä Sound vu MauA isch eifach zuuuu geil!!! Sidefini Tönli und Melodie wo mi tüf im Härz berüehrt händ, däzue aber no en Bass wo eim nöd ruhig hät sitze lah, so hüpfig dass i nüme han chöne ufhöre mit tanze. Grosses Kompliment du süessi Frau, ich bins dir aber scho persönlich go säge, ich chans chum erwarte dich wider mal zghöre!!!

Schweren Herzens bin ich um min Schatzi scho am Mittag hei, ich hans wider mal richtig gnosse.

Danke ad Organisation...
ayam
Silver Member
Silver Member

Beitrag von ayam »

als ich am morge am 10.30 öppe uf de platz cho bin hani also ned schlecht gstuuned, mega viel lüüd am tanze! super stimmig, geniale sound!
also a grad a afange hüpfe und hans mega gnosse ... defür jetzt muskelkater i de wädli ;-)

jedefalls 10000 dank, isch würkli luschtig gsii!!!

hmmm, und wege wc find i halt scho das das a e party ghört wo meh als 100 nase sind! weiss a ned... wenn den d'lüüd wered es loch grabe und dede ihres gschäft drinn verrichte, den gächds ja a wieder... aber so isch scho chli gruusig, vorallem hend mer all die biker leid da wo ded nachher düre gfahre sind!
Nicolas hat geschrieben: PS: Gewisse Vorurteile wegen meiner Kleidung oder Person lieber selber mit einer Diskussion klären, aber bitte nicht hinter meinem Rücken und noch so laut, dass ichs höre. Dank meiner Nüchternheit ein paar solche Situationen mitbekommen.
ärgere dich doch ned über so unqualifizierti ussage. bin a scho vomeme 18-20 jährige kücke a pöpled worde ich clubtussi sell wieder hai und hei nüüd a somene "spirituelle" ort z'sueche!
lach, leider gang i scho a goas wo sie wahrschindli nedemal gwüsst hed das es so öppis gid. und das ich chli wert uf ästhetik leg und freud dran han mich "normal" z'chleide sell ja niemerd störe .... und suscht selber schuld!!
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Melliandra »

ayam hat geschrieben: ärgere dich doch ned über so unqualifizierti ussage. bin a scho vomeme 18-20 jährige kücke a pöpled worde ich clubtussi sell wieder hai und hei nüüd a somene "spirituelle" ort z'sueche!
lach, leider gang i scho a goas wo sie wahrschindli nedemal gwüsst hed das es so öppis gid. und das ich chli wert uf ästhetik leg und freud dran han mich "normal" z'chleide sell ja niemerd störe .... und suscht selber schuld!!
=D> =D> Kuuli Ussag!
*poink*
Antworten