07.06.08 Petra's Birthday-Tunes

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Psycharox
dj
dj
Re: 07.06.08 Petra's Birthday-Tunes

Beitrag von Psycharox »

cool gsi. gern wedermol. merci
psychedelic, goa-trance und electro-techno-minimal dj http://www.facebook.com/#!/psycharox

download psychedelic dj set: http://www.iguanaloco.ch/BT4_Sound.html
mäsi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von mäsi »

hmmm....aso ich bi ja eigentli nid soo de brichtschriiber über partys, aber gib etz gliich au wieder mal mi kommentar dezue....

aso im grosse und ganze hanis würckli easy gfunde....

de platz isch in ornig gsi und es het grad gstumme mit de azahl partybsuecher.... De näbel het denn nu ganz en luschtigi atmosphere gmacht O:) O:)

zu de musig sägi mal so: es isch immer gschmacksach.....aber mängmal hani halt scho chli müeh gha.... ha so de GOA vermisst....isch halt nid so min gschmack gsi immer....

@Psymush: aso dis set het mich zerschtmal während de party chli zum bewege animiert!! /happy /happy

@Balumba: Din sound findi eh immer geil....immer guet usgläse, guet ufgleit...immer guet für überraschige!! halt eifach immer was speziell`s!!! /yo /happy /happy

@Mindsurfer: Tja,was söll ich da nu schriibe.......?!? has Dier scho gseit, säg`s aber gliiich immer wieder gärn: Wunderbare gfühlvolle fäzige hammer shakesound!!! Wiiter so, Vollgas!!! Es isch echt afig wahnsinnig was du da afig machsch !!!! /yo /yo /yo /yo

Zu de anderne wetti gar nüd gross sägä willi zwenig me im chopf ha wer was wie wenn.....

ich ha freud gha a dene lüüt wo dert gsi sind....es isch soo geil gsi....het mer megamega guet da dasses so en friedlichi super atmosphere gsi isch....und einigi lüüt hend mer so vill gä....egal ob mit wort, mit aweseheit, oder au eifach so!! und dafür danki echt allne!!! dass isch super gsi!!!!!
voll uf de schnurre aber glücklich, und gliich mit voll gladene "Battrie" bini am schluss alei de berg abe gloffä, und dass isch genau s richtig gsi .... wunderschön gsi, wasi ja vermuetet ha, drum bini au abe gloffe und nid ufe zum bähnli.

Ich freue mich ufe baldigi party vo PsychoTunes und uf es wiederseh mit allne wo dert gsi sind. Die partys vo üch hend nu style!!!!!! =D> =D> =D> und da lohnts sich doch amix zcho, wasi vo diverse partys nid immer so cha sägä. Danke
http://www.facebook.com/#!/psyradio

Nehmen füllt die Hände - Geben füllt das Herz.

Der Geist der WAHRHEIT und der Geist der Lüge
ringen miteinander im HERZEN des Menschen,
mit WEISHEIT und Dummheit.
Und wenn ein Mensch WAHRHEIT erwirbt,
so wird er die Dunkelheit meiden.
Psytra_Tunes

Beitrag von Psytra_Tunes »

Mir hend übrigens no sache gfunde...

Rucksäck met sehr wichtige sache dinne(pass, ipod)

bitte melde
Koboldi
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Koboldi »

super paty gsi...
zwägi Lüüt und mystische näbel Place....

nur de sound 2 stund ider nacht ... (electro club sound...)
esch chli fähl am platz gsi!!!...

also bis bald wieder im wald:)))
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

heey... yeah schöni party gsi! /happy /happy /happy

danke für die viele positive rückmeldige zum sound. hed mega spass gmacht! (zwar einige technischi problemli gha, vielleicht de nebel??, füechtigkeit?)

a dere stell danke für s engagement vo de organisation. ier mached das eifach jedes mal wieder genial!! so mached parties bsunders freud! /yo yeah

liebe gruess

mindsurfer
Nachtwandler
Gold Member
Gold Member

Beitrag von Nachtwandler »

@mindsurfer
luschtigs Gspröch gsi zerscht en viertelstund lang uf änglisch :lol: hett mi gfreut dich kennezlerne und danke für din Sound /happy

@Sinan
Geili Sach gsi dich wieder emol zgseh - wieviel Johr isch das här 11?! Und natürlich au no danke für de Sound /happy

@BlaueFee
Immer luschtig mit dir, danke no fürs änfahre (also muesch es im Mario säge), hoffe ihr sind au no guet Hei cho!
Zuletzt geändert von Nachtwandler am Mo 7. Jun 2010, 08:37, insgesamt 1-mal geändert.
piraña

Beitrag von piraña »

ich gib da eifach min grüene punkt, und bedanke mich für das wunderschöne wochenänd.

bis zur nöchschte.
Amanita
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Amanita »

Hans au ä würkli schöni Party gfunde, mit de richtige Lüüt (cha mi do nu aschlüssä).
Bim erschte Mol umstiigä, han i mit emnä schüchä Siitäblick scho mol die erschtä Freaks usgmacht und d Zugfahrt isch denn chli unterhaltender wordä.
Dä Shuttle isch denn zwar zum nä schlächte Ziitpunkt cho, so dass mer leider kei Platz meh gha händ, aber däfür het denn, wo mer mit em nöchstä acho sind, au scho äs Füürli brännt, wo mer üs fräch derzugsetzt hend. Bim Igang hend mer denn au no grad en Getränkeguetschin übercho, merci nomol as Geburtstagschind, mega lieb, dass mir hend dörfä mit dir fiirä.
Isch ä sehr liebevolli Party gsii, mit z'Ässä, Chai, Äschäbächer, gnueg Abfallsäck, Toitoi, schönem Deko, guetem Sound und au dasmol wieder am nä ganz schönä Plätzli..
Dä Näbel hät no chli was zur mysteriöse Stimmig biitreit und z viel Lüüt het's wägem füchtä Wätter au nöd gha. Cha nu sägä merci und bis zum nöchstä Mol *hoff*.

Mir hend no äs violetts Tuch mitgnoh, wo öpper bi dä Hängematte ufghänkt het. Weiss leider nüm wem's ghört, aber falls es öpper weiss oder vermisst, söll er mer doch ä pn schriibä.
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
Tamjee
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Tamjee »

hans au en schöni party gfunde, danke de organisatore vell mol för die party!
Love, Peace and Chuehdärm

Bild
Psymush

Beitrag von Psymush »

So jetzt hani au no Ziit gfunde öpis zäge. Isch super stimmig gsi, danke allne Lüt wo cho sind und die super Stimmig mitbracht hend obwohls ned perfekts Wetter gsi isch. Mol öpis anders im Nebel, aber macht so ne mysteriösi Stimmig.

Danke natürli wieder allne wo so super mitgholfe hend und de Dj's und Live Acts. Het wieder mol alles gstumme.

Freue mich scho uf üsi nächscht Party... scho so halbwägs in Planig :-$ mol luge...

Also bis bald
Psymush & Psycho Tunes Team

Photos bald au wieder uf http://psypictures.myphotoalbum.com
Fallen Angel 2

Beitrag von Fallen Angel 2 »

Danke an Alle, insbesondere Petra für's Organisieren. :)
Der Nebel war ganz speziell hab den glaub noch nie so wahrgenommen, wie an dieser Party.
Hätt gfägt O:)
Der Sound war voll geil, hat mir von anfang bis Ende durchs Band durch gefallen. Kompliment =D>
Louitchy
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Louitchy »

Chan a nume es meeega Kompliment ge!! :)

Isch wunderschön gsi bi eu, d Musig het mer wiedermal passt wie scho lang nüm :) Psymush isch jo wundervoll gsi /happy Huu de isch d Party für mi losgange :D Sowieso teilwiis uuu schöne spezielle Sound gsi :) Bin leider chli früe gange und han vill verpasst wo sicher na uuu guet worde wär.. :oops:

S einzige woni chli vermisst han wär e Wiese oder irgend es Plätzli gsi womer chli me Platz gha het zum anesitze... aber s chan nie alles perfekt sii O:)

*knuddel* vom Tröpfli
Antworten