Psycadelic Virgin 16.09.07 i de Forch

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

Dän hat geschrieben:
zu Pinky und Brain:Was ist los mit euch? Wo ist euer düdel-sound?
@ Flashmax: Muss dir erlich sagge das mir es wennig weg cho sind vom volle düdelsound. und es isch au 4:00 am morge zei dass mir spielt hand nachem Dr. Magnus, sütet nod djs sich ebitz mit de zeit appases wo sie spielt? Abber es wird eh widder schönneri sets vo us geh wan es au de zeit entspricht :jumper:
Ja klar, das verstahni, dasmer ned vom einte extrem is andere chan überegumpe... susch chömed die voll gflashte no en herzkoller über :-D Ich blib eu aber trotzdem treu und folg euch a jedi party woner uflegged :-)

Vilicht gsehmer eus ja mal bi eu im rüümli une zum chli soundä, han letschti mal mitem Luca gschriebe dasi jetzt au agfange han. Wär toll mal mit eu chli ufzlegge :-)

psygreeez

Raphi
joker

Beitrag von joker »

i bi au dä party gsi bin zum glück nacher is amphitheater dä sound isch ja voll dänäbet gsi und sdecko wiä anegschmissä und bim igang hend diä normale fuessgänger au fascht nöd durä chöne vor drüü wuchä isch au en party det gsi diä het gfäget wiä nä more und diä lüüt wos gmacht hend sind biz cleverer gsi diä hend sogar aschäbecher verteilt und en suubäre platz gha am morgä und nöd so duuräknallti lüüüt gha sorry aber dass isch min idruck! müend afig alli so versifft si und sich jedes mal so kantä z`ghä schaaaad wünschä dänä gueti besserig
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

joker hat geschrieben:i bi au dä party gsi bin zum glück nacher is amphitheater dä sound isch ja voll dänäbet gsi und sdecko wiä anegschmissä und bim igang hend diä normale fuessgänger au fascht nöd durä chöne vor drüü wuchä isch au en party det gsi diä het gfäget wiä nä more und diä lüüt wos gmacht hend sind biz cleverer gsi diä hend sogar aschäbecher verteilt und en suubäre platz gha am morgä und nöd so duuräknallti lüüüt gha sorry aber dass isch min idruck! müend afig alli so versifft si und sich jedes mal so kantä z`ghä schaaaad wünschä dänä gueti besserig
:n55 :n55 :n55 :n55 :n55 :n55 :n55 :n55
glöglipfüdi

Beitrag von glöglipfüdi »

Merci vil mal dä organisatore ihr hit öches beschtä gä!
Mir ischs vorcho wi im Trum, überal hetz glüchtet un gfunklet das isch ja voll ä sinnes überfluetig gsi für mi.
O d kläng wo üs begleitet hi si für mini Öhrli fröidig gsi vor allem
Rasael und Hervé si die absolute Energie zueflüss =D> (aua mini Füessli)

Bis gligligli Tanja
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

joker hat geschrieben:i bi au dä party gsi bin zum glück nacher is amphitheater dä sound isch ja voll dänäbet gsi und sdecko wiä anegschmissä und bim igang hend diä normale fuessgänger au fascht nöd durä chöne vor drüü wuchä isch au en party det gsi diä het gfäget wiä nä more und diä lüüt wos gmacht hend sind biz cleverer gsi diä hend sogar aschäbecher verteilt und en suubäre platz gha am morgä und nöd so duuräknallti lüüüt gha sorry aber dass isch min idruck! müend afig alli so versifft si und sich jedes mal so kantä z`ghä schaaaad wünschä dänä gueti besserig
Häsch dich jetzt extra neu do ameldet zum anonym chöne din fruscht uszloh? ](*,)
Ich finds jo au nöd gut das anderi do dri schrieben das ä anderi party scheisse gsie sägi. Die müend halt nöchstmol s line up chli besser studierä. ;)

Es hät gnueg äscherbecher ka a dere party und vo sauerei kei spur am morge.
Kurz und büngig: alles isch perfekt gsi bis uf dä shuttel wo 5.- kostet hät für dä kurzi weg. Danke für die schöne stunde uf em Zürcherberg =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Catweazle »

Hey sorry Joker, aber ich finde din report voll denäbe, so vo wäge dekos si nur so anegschmisse gsi. Die lüüt wo das gmacht hän sind sit em Mittwuch abig a däm platz gsi, und händ sich e riese müeh gä, um so e schöni deko zmache. I die party isch u viel ziht und härzbluet dri gsteckt worde. Und ja so vo wäge äschebächer, wie scho erwähnt worde isch hets gnueg kha, aber wenn du anschienend zfuul bisch 2-3 meter z laufe, bisch du sälber schuld.
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Chachy

Beitrag von Chachy »

Peinlich peinlich Joker! Weiss nicht was du denn für einer bist, aber ganz normal kannst du ja nicht sein in Anbetracht deines Posts. An was für Goa's gehst du denn so? Ich fand's eine ganz tolle Party, mit ganz normalen Leuten und wenn die versifft waren, dann warst du wohl noch nie an einer anderen Goa, es gibt weiss Gott andere Parties an denen ich war, wo die Leute viel verschlissener dahergekommen sind. Und noch was: Wenn dich das so stört, dann bleib in Zukunft Goas fern und geh ins Kaufleuten - Basta! (Gut dort hast du dann halt die Schneehäschen)
Zuletzt geändert von Chachy am Mi 19. Sep 2007, 08:36, insgesamt 1-mal geändert.
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

spry irgentwo hesch du doch en ege ab sisch der hammer gsie und dlüt andersch chill git weiss gott viel schlimmers
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
Philine

Beitrag von Philine »

@joker
hesch du ächt usversehe be dim name es R z'vell gmacht :jump: MuaHa

neei...fend din schwafel do obe chli lasch

:peace:
Um die Probleme unserer Zeit zu lösen,
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !
white
Silver Member
Silver Member
Beitrag von white »

Mir isch au nur positivs vo dem Wuchenend in Erinnerig blibe. S'het ganz vil neui und ganz vil alti Gsichter gha und die Mischig isch super cho.
Au das d Bulle mit sich rede lah hend und grad wieder abzoge sind isch nöd selbstverständlich, da chömer em Sven danke säge, dass hinedure alles guet greglet gsi isch. Es isch halt es SVP versüüchts Gebiet det obe und daher sind eus gwüssi Awohner nöd so guet gsinnt gsi. Anyway hammer gsi lüüt =D>
Chachy

Beitrag von Chachy »

Dass d'Bulle umegsi sind hani nöd mal gmerkt. Wän sind dän die ufkrüzt?
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Catweazle »

Ja öpe uf die 1 am mittag, die händ doch nur presänz welle zeige :mrgreen:

Het eigentlich öper fotis vo de Party?
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Chachy

Beitrag von Chachy »

ach so, ja da bini scho wieder dihei gsi, han ächt nüm chöne, die ganz ziit tanze isch ebe scho no asträngend und ich bin mir lang wild umetanze ja eigentli gwöhnt (D'n'B) :)
Louis Cyphres

Beitrag von Louis Cyphres »

Ja Ja d*Schlümpf sind au gschnell d *siebete am Igang gstande.ca. 11.00 Uhr.
Händer e Bewilligung !!?? hätter gfröget. Ja hani gseit, denn häns au feschtgstellt, das es schön seg bi üs und sind wieder gange mit de Bemerkig sie säget kei Spielverderber und hän üs en schöne Tag gwünscht........ schön das die liebe Lüt e sone schöne Applaus becho hei. =D> =D> =D>
Zum liebe :-k Joker :-k es isch rundrum super gsi.......wenn dich der Neid beschlicht dank ich dir villmal für das Kompliment chasch jo susch no mit mir uf P.M. e chli philosofiere über gueti oder schlechti Goa Partis :De2
Also an alle die vor Ort waren: Danke fürs erscheinen und die Ordnung auf dem Platz.

Euer Louis
Carpe Diem........
SpickyTricky

Beitrag von SpickyTricky »

huhu!!!
mir häts au super gfallä.. wie immer:) sogar perfect!!

hehe zum joker wett ich nüt meh sägä.. ich finds nur arm sonen shit da ine go schribe.. aber passt ja zum mysticalforum...
freu mi scho uf nächscht mal..

grüässli hugo
Antworten