AlienSpace Project FantasyIsland Sat, 07 .Sun, 8 Juli 2007

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
FEA

Beitrag von FEA »

Alatáriël

Beitrag von Alatáriël »

=D>
guet gmacht FEA-Schatzi :dja :ove:

...nur schad hät dä Akku schlapp gmacht...
Tinnitus
dj
dj

Beitrag von Tinnitus »

es wär vilicht mal en idee, en thread z'eröffne, wo tipps und ratschläge drin stönd, was mr sett beachte, wenn mr en gueti party organisiert. Ich sälber han na nie en party organisiert. chan drum au kei ratschläg geh. aber lüüt wo scho eini gmacht hend chönd erfahrige ustusche und enand hälfe. wil ich glaub würkli dasses irgendeinisch eifach nur na wird heisse: "ihr wänd e Goa-Party mache?! chunt ned in frag!!" und das wär eifach zu schad!!
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member

Beitrag von SäureRaver303 »

...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
rizraz
Silver Member
Silver Member

Beitrag von rizraz »

schad Akku leer!!!!
Die Kunst einen Drachen zu reiten

Erfolg ist das Ergebnis deines Denkens
Philine

Beitrag von Philine »

finde de fallen angel het's so zemlich guet uf de ponkt troffe. es esch no zemli schwer en ribigsloosi parti dorezfüehre und z'organisiere..vorallem idere grössi..ich dänke die wo nonie bi ehre parti sälber metgholfe hend chön gar ned beurteile was för en meega uufwand dehender steckt...&was mer alles muen beachte - je länger je meh

s'fangt bi jedem einzelne aa..zerscht mol chli sälber öberlege&esoo..ned emmer grad de fehler bi anderne sueche..
vorallem fendi's schad das de zämmehalt ide ganze "szene" wo sich emmer als tolerant, wältoffe, verständnissvoll.. freakig ond so wiiter bezeichnet eigentlich zemli greng esch wens om so sache goht.s'esch halt eifach eso das mer nüt chan verallgemeinere, so au ned die liebe lüüt wo goapartis bsueched..

d'deko het mer super guet gfalle ade parti, esch met u vel liebi gmacht gsii, das het mer gseh =D>

SooO weni alli mini gedanke wör uufschribe weri morn no dra.
drom...

TschüSsUs

biS zUm NeGsTe TänZLii :De2
Um die Probleme unserer Zeit zu lösen,
müsste der Mensch das Gebot der Nächstenliebe von ganzem Herzen verwirklichen !
witchy_63

Beitrag von witchy_63 »

HALLO @ ALL
also die party isch dr hammer gsi.....vom 10zobe bis morge am 2, isch affe geile sound glofe.
am sunntig ab dr 10 genauso wenn nid sogar besser.
also so wiet ichs mitgriegt han isch die party bewilligt gsi!! nur dr buur händs erst im letzte momänt gfroget gha...ächt, kei wunder das dr buur wyss sich so quer gstellt het. wär er nämmlig friener gfroget worde hett er uns es stück land gäh zum d`auto anestelle und zählt....grins, mir händ versuecht mit ihm zverhandle, was nid klappt hett "sad*
schad...denn wärs nid so äng uf em zälltplatz gsi.
hihi mir sind mit em wohnwage do gsi und händ en offizielle platz binere bürin griegt...uff! dorum han ich nur die ziit an dr party mitgriegt wo ich dunde gsi bin.
"life akts am sunntig am morge vertriebt kummer und sorge"..

hey lütlis die sind doch mega dr hammer gsi und das au am sunntig *smile*, sind froh das es so gsie isch und nid anders!!
TG polizei isch denn garnid so kulant wies einigi dänggt händ.
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Gnömlii »

gümperli hat geschrieben:also ich han d party cool gfundä.... dä sound isch hammer gsi au wänn nöd immer ganz mis ding und d deko sowieso.... sicher häts paar mängel gha aber hey nobody is perfect...... ich hets nöd besser gschafft.... 8-[

hey häts nöd mal gheissä dass es uf dä adrässä ufem itrittsbändeli fotene und film hät`! han aber nüt gfundä?

hät suscht no öper me fotene?
=D> GENAU!!! =D>
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
yannc
Beitrag von yannc »

ja stimmt ich entschuldoge meine äusserung mit der deko hab sie nur an paar stellen wahrgenommen und da war vieles niedergetrampelt easy schöne deko gsi, habs auf bildern denn gesehn!!!
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

De DJ woni gmeint hat am Samstag mittag von 13.00 Uhr bis um 15.30 gesoundet:

HANK (FantasyIsland)

für die absolut atemberaubende stunde:

DANKE

es isch dr hammör gsi!
Antworten