PSYCHEDELIC CARNIVAL - 11.11.2006

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
gionaTI
Platin Member
Platin Member

PSYCHEDELIC CARNIVAL - 11.11.2006

Beitrag von gionaTI »

Finally back home… Real FUN tonight !

So what can I say:

Location: was my first party in X-tra , very very very nice . At the beginning not so much space for dancing… :evil: after 03:00 was OK. Perfect-soundsystem !!

Deco: BENE BENE,funny laser-show :lol: :lol: :lol:

People: lot of crazy and great people …. ehehehe ! BELLI BELLI… too many “curious “ at the beginning!

Sound: I appreciated all artists and djs…. OFORIA the NUMBER ONE, his live act went by to quickly (shit, like 5 seconds in my mind)! Nooooooooooo già finito !!!! 8) :lol: :-(

Grazie 1000, to organizers and to everybody who participated, this will be another unforgettable experience !

CU you soon

Ciauz ciauz
sMangiaDa faMiliaA

"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"

_:: Rolling Bassline Addicted ::_
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

yo, das isch wieder mal es festli vo de superlative gsi!! dr sound isch de absolut hammer gsi- müstik, du hesch dim name wieder mau aui ehr gmacht- es isch zuuuuuuuuu geil gsi!! goma het mi au sehr erstuunt- i ha gar nid gwüsst dass dä so geile sound macht, obwohl i ne scho mehrmals live ghört han...

s'deko isch e chli spärlich gsi. dr club isch aber doch - entgege mine erwartige - sehr gross gsi und es het au cooli lüütlis gha...
i ha war wieder mai viel zviel gsoffe, ha aber bis am 3 voll mis fest gha und ha mi dem mitem schatzi ufe heiwäg gmacht...

thanks- het mega spass gmacht...!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

War ne geile Party.

Nonstop guter Sound (ausnahmslos!), gute Location (für Indoor...) und das beste daran: Gute Leute! ;-)

Hehe, was ich am X-Tra noch amüsant finde: Am Anfang der Party verirren sich oft noch viele Neugierige, welche mit Goa sonst ja nicht so viel am Hut haben, an die Party. Da sieht man mal ein paar Leutz, die man sonst nicht an Parties trifft. Ist manchmal noch ganz amüsant. (Manchmal auch nicht, wenn man die Aggro-Hip-hop etc. Leutz bedenkt... hab dieses Mal aber zum glück keine derartige Begegnung gehabt, hihi.)

Soundmässig hab ich die Party von Goma an mitbekommen und bin dann morgens so gegen halb 11 gegangen (war da noch Jackomo am auflegen?). Kompliment an alle, die da Musik gemacht haben... War nur noch endgeil! :-) (Kann hier nicht mal nen Favoriten ausmachen, waren alle absolut am Oberen Ende der "Skala" *g*).

Ganz edel am X-tra finde ich die grossen Fenster. Ist schon ein anderes Gefühl, am Morgen Indoor zu Tageslicht tanzen zu können anstatt im abgedunkelten Raum.

Ja, und jetzt zum Besten von der ganzen Party: Die Meute der Leute!
Bin also schon froh, dass ich schon in der Nacht an die Party bin anstatt erst auf den Morgen. Denn sonst wäre ich wahrscheinlich Madame Butterfly und dem netten Gsichtli nicht über den Weg gelaufen. War zwar leider nur ein kurzes Gespräch, aber doch lang genug um zu spüren, was ihr zwei für gute Seelen seit. Und nicht nur ihr... :-) Aber ich zähle hier nicht weiter auf, Gruss auf jeden Fall an alle, denen ich begegnen durfte. Und natürlich auch an die "nicht getroffenen".
Was mir auch noch so gefallen hat: Das es bis zu meinem Abschied noch so ne Menge tanzwütiger Leutz auf der Tanzfläche gab! Boah, jup, ist geil gewesen: Genug Platz zum Tanzen und genug Leute um sich gemeinsam in immer höhere Sphären zu tanzen!

So, aber ich denke, ich lege jetzt mal über das Winterhalbjahr ne Partypause ein. Wollte eigentlich sowieso nicht mehr an Indoors gehen, und ich denke, es wird schwer, diese Indoor-Party überhaupt noch zu toppen. Drum, wenn's wieder warm und schön wird sieht man sich bald im Wald.

Danke für die Party, war ein Erlebnis der X-Tra Klasse. *gg*
Peace
A.
gionaTI
Platin Member
Platin Member

Beitrag von gionaTI »

Drachenherz hat geschrieben:
Ganz edel am X-tra finde ich die grossen Fenster. Ist schon ein anderes Gefühl, am Morgen Indoor zu Tageslicht tanzen zu können anstatt im abgedunkelten Raum.
yeahh... the "artificial sunrise" 8) 8) has been a big surprise, didn't expect it :shock: :shock: Very cool :-D
sMangiaDa faMiliaA

"Arriba! Arriba! Ándale! Ándale!"

_:: Rolling Bassline Addicted ::_
müstik
administrator
administrator

Beitrag von müstik »

ohh jaaa das war eine hammer party ! hab schon gedacht dass viele leute kommen aber so viele woow :-) war ein cooles feeling zu sounden und abzugrooven ! mir persönlich gefällt das x-tra super, die loc. ist einfach perfekt für eine party dieser art. roberto hoffe der clubbesitzer ist zufrieden und ihr könnt diesen club nochmals im "goa" sound erklingen lassen.

von der musik war fast alles fett! als super knaller : OFORIA !!!!! hammer groove sound. goma dein sound kommt mit einem anderen gewand das mir sehr zusagt !!!! respekt an deine neue linie im sound, weiter so! echotek war überraschend gut! und auch tsuyoshi war auch sehr psychedelisch unterwegs. die ausnahme machte analog pussy, die show war cool aber der sound doch etwas dürftig. jackomo = geiles morgen set! passte gut zum künstlichen sonnenaufgang *lol*

das publikum fand ich auch angenehm, hab keine schlechte erfahrungen gemacht. war einfach nur PARTY angesagt! und es ging so richtig ab auf dem dancefloor.

danke an alle hände die diese party möglich gemacht haben !!! bitte noch einmal !?

ps: lieben dank an die tessiner truppe ! ihr seit ja hammer cool drauf ! das joghurt war die krönung *looooool*

ps: danke alex für die fotos , sind fett geworden!
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
Röm

Beitrag von Röm »

Ei ei ei am Afang hets mi rächt agschisse wo i gseh han wie vell Lüüt dases get...aber i mues säge trotzdem dasi scho u lang a keiner Indoor me gsi ben und v.a ned a soner rise Party hani sooo mis Fescht gha :P

Danke vell mol för de Sound(!!) d`Liebi und s`mitenand! Denn send nämli anderi Faktore total unwichtig...
satropa
Platin Member
Platin Member

Beitrag von satropa »

Jo, also zerscht ha ich gar nid welle go, bin denn allei hin und ab denn nie mehr allei gsi...hehe. (danke Drachi für dis Agebot als POL der RUHE *gg* au wenn ichs niä gnutz ha)

Soundmässig ha ichs guät gfunde vorallem im Jackomo sis Set het mich überzügt. Oforia ha ich leider verpasst will ich am quassle gsi bin.
Spricht für de Stardj, wenn er nach sim Set bis Endi Party mit em Volk abshaked (ich mein jetzt nid der Müstik..*lach* du hesch aber au Durchaltevermöge zeigt).
Dank der absolute Spitze Alage im Palais isch der Sound meeeeeeega phett übercho...yes.

Isch mini 3. Goa Party im Palais gsi und jedesmol isch es Hammer gsi. Het immer chli viel Lüt gha aber tja was sölls, git warm im Winter und solangs nid vo der Decki tropft isch es nid tragisch :-)

Herzliche Dank an die wo kei Mühe scheuen sich en renomierte Zürcherclub als Goaparty Location z'schnappe ;-)
Zuletzt geändert von satropa am Mo 13. Nov 2006, 11:55, insgesamt 1-mal geändert.
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
UV-Spider
Silver Member
Silver Member

Beitrag von UV-Spider »

Absolut Hammer!!!!

De Sound isch mal wieder ein ganzi Party lang voll abgange....bessergseit dLüd sind voll parat gsi...(Halt bitz vill Komerz Party gänger aber das isch im Xtra ned zvermide....)

Toll hani jedoch gfunde, dass mer glich all Freaks wo susch ade Outdoors zgseh sind au azträffe gsi sind....

Deko mueni säge isch halt wieder mal so es Moderns Grossdeko gsi....nüde speziells mit ere Magische aziehigs chraft....aber ha eigendli au nüd anderes erwartet.

Analog Pussy naja gschmaksach, aber für mich es bitz zu Popig...

OFORIA häd mer also ned schlächt pässled genau so euisi schwitzer acts wie de Müstik und GOMA....hammer wiemers vo dene au gwohnet isch...

Also alles in alem ein glungnigi Xtra Party

CU all
Bild
scocio

Beitrag von scocio »

X-TRA FUNNY PARTY!!!!!!!!

Groovy beginning with magical muestik dj set...

Too much people in the first part of the night but then with a little bit more space the party was perfect... a lot of crazy people!!!

Great music by every dj(Analog Pussy and her particular show was also amusing... :P ), not too much deco but really beautiful and super laser show by Muestik... (be careful with your laser... 8) :lol: :wink: )

First time we heard Oforia and can't be the last one for sure!!!
Also Jackomo and Tsuyoshi were super!!!

See you to Fairytale!!! Hope to see you all there!!!!

p.s.: Muestik did you liked the Aloe Vera yoghurt?!?!?! :lol: :lol: :lol:

Message post by il folle and scocio.

p.p.s.: il folle lost his dj Phantomas t-shirt... :oops: :lol: if someone has any information please contact us, thanks! [-o<
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

So viele Leute auf dem Dancefloor bis zum Schluss, das sagt wohl einiges über die Party aus ;-)

Bis auf ein paar Ausnahmen ein super Partyfolk mit vielen Bekannten Gesichtern 8) Gruss nochmal an alle und danke für die vielen Komplimente :lol: Danke auch nochmal an Roberto für die Gastfreundschaft!

Der Sound hat mir wirklich auch durchgehen gefallen, obwohl ich leider den Electro-Anfang von Müstik verpasst habe :? Bloss Oforia hätte ein
Bisschen länger spielen dürfen und das Original von "Return of the Machines" wär mir auch lieber gewesen ;-) Echotek hat mich auch überrascht! 8)

Ein Teil der Fotos sind schon online, es kommen aber noch ein paar weitere optische Leckerbissen von Feri. stay tuned...

Pics:
http://www.dideldum.ch/galleries/show/128 (Alex)
http://www.dideldum.ch/galleries/show/127 (Manu)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Müstiks' three Faces ;-)
Bild
Bild
laotse

Beitrag von laotse »

TSUYOSHI BISCH DÄ BESCHT!! gern bald wieder drü schtund. und au all andere händ musig vom feinschte bracht. usser analog pussy, die händ mi überhaupt nöd berüert, aber isch grad guet gsii ä chlini tanzpause z mache vor äm tsuyoshi.
natürlich ist es keine angenehme sache festzustellen, dass die leute, die mit einem übereinstimmen, vollkommen wahnsinnig sind.
philip k. dick, valis-trilogie
Scooti
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Scooti »

Jo esch e fetti Party gse !
Wasi ned e so toll gfunde ha esch, dass es zviel lüt gha het (kei platz zum shake). Es wär fett gse wenns e chli besser belüftet gse wär (ha jetzt no chli halsweh). Eg ha s güehl gha dass eg kei Platz gha ha zum nöime Relaxe. Das findi ebe no guet a der Outdoor Partys, me cha sech en Platz sueche wome sech emmer weder cha zrug zieh und e pouse mache.
Das hani chli vermisst aber schösch es voll n1 gse, vorallem der Sound.
Cya @ next Outdoorparty :wink:
strigor

Beitrag von strigor »

so, jetz han ig mol zit gfunde, um ou chli im forum mitsrede:-) - für mi isch das d party vom johr gsi! eifach nur geil! überall liebi lüt, bekannti gsichter, hunderti vo umarmige, geile sound (TSUYOSHI eifach hammer) - churz gseit, für mich het eifach alles gstumme!
jackomo
dj
dj
Meeeega gsi...

Beitrag von jackomo »

isch ja da hammer gsi :-D :-D :-D
i chan mi da nu alna aschlüssa wo bis jetzt inagschrieba händ.isch eifach nu da oberhammer gsi.
riesa dank a ali wo a dära party mitgwürkt,gholfa,organisiert,putzt,tanzt,musiziert,gredet,trunka,gässa,graucht oder suscht eifach was gmacht händ,dass es so usacho isch,wieas cho isch ! ! ! DANKE ! ! ! :-)
speziella dank natürlich an roberto und sis team
gärn wieder amal
Jackomo
Zuletzt geändert von jackomo am Mo 13. Nov 2006, 19:55, insgesamt 2-mal geändert.
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

so nach langem wieder mal en indoor-party.. und mer heds guet gfalle. D location isch super. bi devor no nie im X-tra gsi und muess säge:.. mol isch wirkli en glungne club.

soundmässig heds mi nid ganz so packt bzw nid wirkli durs ganze line-up. en super afang mit em müstik... obwohl i leider nid s ganze set ghört ha. Nachher em renato si sound... sauguet wie immer.. ungwohnti ziit für si sound, aber es hed super passt. nachher analog pussy... ziemlich en enttüschig... ok easy show, aber völlig lahme sound. es hed irgenwie tönt wie es teenie-konzert. Eifach so kei punch im ganze... speziell, aber nid mi gschmack. nachher de tsuyoshi...wooow! Hut ab! Fätzige Sound und au ganz sympathische Siech. Oforia isch au ganz guet gsi... de Rest hani nüm mitbecho, ha mich denn früehzitig verzoge, bevor i vor luuter tanze umgfloge wär.

Vo de lüüt her heds mer nid immer so passt. Es hed halt au viel Idiote azoge, aber mit dem hani au grechnet. Es isch mer ziitewiis eifach so z eng gsi, dass ich mich zwischedurre chli is ruhige ha müsse zrugg-zieh.. danke hie no am roberto für die möglichkeit. :-D

danke au no fürd föteli @biberfreund.

na dann.. schöni wuche zäme und bis es anders mal

gruss

gnos
Antworten