Der Anfigg- und Pöbelthread

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Zachariel Drachenherz

Der Anfigg- und Pöbelthread

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

Wenn ich mir so die Entwicklung des Forums in den letzten Wochen und Monaten anschaue, deutet alles darauf hin, dass viele Leute ein gesteigertes Anfigg- und Pöbelbedürfnis haben.

Anstatt nun andere, kostbare Threads mit solchen Verbalinjurien und zwischenmenschlichen Entgleisungen zu vergiften, hab ich mir gedacht: Kanalisierenmersdoch!

Und voilà, hier ist er, der Nachfolger des legendären Flame-Threads, wo es nicht nur toleriert und geduldet ist, sich gegenseitig mit Wortfäkalien einzudecken, sondern eindrücklich erwünscht.

Also, legt los, und gebt euer Schlimmstes! Dem Sieger winkt ein lebenslanger IP-Bann aus dem Mysticalforum!!!

/yo
abraxas
administrator
administrator
Re: Der Anfigg- und Pöbelthread

Beitrag von abraxas »

bisch en huere tubel sonen scheiss thread eröffne
;)
---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
Zachariel Drachenherz

Hey, hey, so war das nicht gemeint Abra! Ich meinte natürlich, dass sich alle anderen anfiggen, ich mag's nicht ertragen, wenn ich selber angefiggt werde!!!!

:-D

Dann schliess den Thread doch, aber ich denke nicht, dass Du die Cojones dafür hast! Ist eh ne völlige Weichei-Moderatoren-und-Admin-Truppe hier im Forum... Pfff... nicht mal für Ordnung sorgen könnt ihr!

[3... 2... 1... *lockdown*]
Suy
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Suy »

ey cooli idee...genau s'gliche han ich mir vorher au gad überleit gha, jedoch mit dä anahm dases das i däm forum sicher scho git :!:

ja demfall wünsch ich allne teilnehmer viel kreativität und erfolg!

was raus muss, muss raus :n25
Ich habe keine Zeit, mich zu beeilen.

Das Juwel des Himmels ist die Sonne, das Juwel des Hauses ist das Kind.
ninasch

Beitrag von ninasch »

huere gopferdamisiech..min arschmuskel tuet weh.. wott nöd scho wieder e tablette fresse...wär isch gschuld? wär wott de chopf anehebe?*grr*
dich verwütsch i scho na
Zachariel Drachenherz

ninasch hat geschrieben:huere gopferdamisiech..min arschmuskel tuet weh.. wott nöd scho wieder e tablette fresse...wär isch gschuld? wär wott de chopf anehebe?*grr*
dich verwütsch i scho na
Hmm... Da kommen mir Erinnerungen an schon etwas länger zurückliegende Konversationen hier im Forum zusammen mit einer Verwechslung einer anderen "Ninasch" auf Swisspsy in den Sinn... /bigs crazyeye

MF-Ninasch: Dann nimm mal den Finger aus dem Arsch und mach was! Und dann klappt's auch mit dem Schliessmuskel! Ansonsten lass halt die Finger von Deinen Ka(c)kteen zu Hause und ich halte meinen Kopf sicher nicht hin! Nicht wenn im gleichen Posting "Arschmuskel" "Kopf hinhalten" und "erwischen" vorkommen!!!! [-X

/grim
ninasch

Beitrag von ninasch »

*lol*.. bin gester bim arzt gsi.. arschmuskel het aber i dem zämehang nüt mit schlüssmuskel z'tue..haha

hetsch d'ärztin sölle gseh wo sie uf em rötngebild mini lendewirbel zählt hät 1mal, 2mal, 3mal... denn het sie mir eröffnet das ich ein lendewirbel zvill han (ja 6 nöd 5!) und das führt siitlich zu verspannige.. tja jetzt dörfi 9mal i d'physio...

aber dini erinnerig tüüscht dich natürlich nöd *lol*
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

boah geil ich fühl mi zum erste mal so richtig dihei i dem forum xD

ich fang mal ah mini wuet uselah:

WAS DENKED SICH DIE EINTE EICH, KENNED EINEN ÜBERHAUPT NID, HEND ABERS GFÜHL SI WÜSSED ALLES ÜBER EIM, NUR WEG DENE PAAR ITRÄG IMENE FORUM WO SOWIESO MEISTENDS NUR ÜBER ANDERNE IHRES LEID BRICHTET ODER GLACHT WIRD UND PÖBLED SINNLOS UME NUR WILL ÖPER MAL EN FEHLER MACHT BZW EN FALSCH VERSTANDENI MEINIG VERTRITT ODER IRGENDWAS MACHT WO IHNE GEG DE STRICH GAHT, ODER SICH I EUNE AUGE LÄCHERLICH MACHT (DENN ISCH MER GAT D "BITCH/DE NEGER").
NUR WILL IHR KEI AHNIG HEND DEVO WAS WÜRKLICH ABLAUFT ISCH DAS KEI GRUND DIE PERSON NUMENO AZPÖBLE UND SIE ÖFFENTLICH SCHLECHT ZMACHE.
LANGSAM HANICH SO S GFÜHL DIE EINTE CHÖMED MIT SICH SELBER NID SO Z SCHLAG... WAS MIR AU VÖLLIG EGAL ISCH ABER DENN LÖND ANDERI LÜT USEM SPIEL.
UND DENN CHUNNT DA NO DAS "ICH HA DAS UND DAS VO DIR GLESE UND DAS UND DAS VO DIR GHÖRT ABER DICH NO NIE GSE UND MICH NIE MIT DIR UNTERHALTE, TROTZDEM FIND ICH DICH IEDS SCHEISSE/FICK ICH DICH AH WIL ES MACHT JA SOLCHE SPASS/SO MERKT NIEMERT WIE SCHEISSE ICH SELBER EICH BIN"... WAS MICH EBENFALLS EN SEICH INTERESSIERT, SOLANGS MI IN RUEH LÖND. SOTTIG MENSCHE SIND I MINE AUGE EH SELBER SCHULD.
NUR DENN LÖND DIE LÜT WONER SCHEISSE FINDET BITTE AU IN RUEH. WENN ICH ÖPER SCHEISSE FIND LUEGI DASI DEM MÖGLICHST USEM WEG GAH UND NIX MIT IHM ZTUE HA UND GAH NID IMENE FORUM UF KONFRONTATION ZUM MICH GEIL FÜHLE.
SCHLUSS AM END ISCH DENE PERSONE DENE IHR SCHRIBED NEMLI NID GHULFE SONDERN IHNE WIRD WEH TAH.
STELLED EU MAL VOR SO ÖPIS WÜRD MIT EU GMACHT WERDE ICH GLAUB NID DASS IHR DA GROSSI FREUD HETTED, WENN IHR PLÖTZLICH DE NEGER VOR GANZE COMMUNITY SIND NUR WILL LÜT WO KEI AHNIG HEND DE LATZ NID CHÖND HEBE, BESTS BISPIL RAMPADAM.
KLAR MACHTS SPASS, HIER ÜBER ANDERI HERZZIEH DOCH EIGENTLICH ISCH DAS RECHT UNMENSCHLICH UND HET NIX MIT SPIRIT UND ALL DEM ZTUE... UND DE SINN VOM FORUM ISCHES GRAD GARNÖD
GWÜSSI LÜT MACHED SICH HALT EIFACH AMEL ZUM HORST WILL SIS NID BESSER WÜSSE IM MOMENT UND GWÜSSI SACHE WO DIE LÜT SCHRIBEND SIND FALSCH ODER SI WERDET FALSCH VERSTANDE, NUR SIND IHR ALL AU KEIN TICK BESSER WENNER EU ÜBER SI LUSTIG MACHED ODER SIE GRAD NOME ZUM DEPP MACHED SOWAS ISCH TROTZ ALLEM IMMERNO VERLETZEND FÜR DIE PERSON WO DRUNDER CHUNNT UND EIGENTLICH SCHO FAST CYBERMOBBING SO WIE IHR DAS DA TEILWIS MACHED.
IHR WENND DOCH AU DASMER EU NID VERURTEILT WENN IHR MAL EN ANDERI MEINIG HEND, AU WENN DAS I ALLNE ANDERE AUGE FALSCH ISCH WEND IHR DOCH EUI MEINIG CHÖNE VERTRÄTE OHNI SCHISS HA ZMÜESE DASS GRAD ALL ÜBER EIM HERZIEHND DENN.
UND ICH SEGS IMMER WIEDER GERN WER I DE LEHMHÜTTE SITZT SÖTT NÖD GEGE D WAND PISSE, SPRICH: DAS WAS EU AM ANDERE AM MEISTE STÖRT, STÖRT EU TÜÜF IN EU DRINN A EU SELBER. DENKED MAL ÜBER DAS NAH.

MIR PERSÖNLICH ISCHES EICH SCHEISS EGAL WIE IRGEND E PERSON USEMNE FORUM WO MI NO NIE GSE HET UND NO NIE ES WORT MIT MIR GWECHSLET HET ÜBER MICH DENKT, UND DIE MEISTE WO SO ÜBER MICH DENKT HEND HEND MI IRGENDWENN KENNEGLEHRT UND VO SELBER S GEGETEIL Z SPÜRE BECHO.
ABER ICH WILL NORMAL CHÖNE I DEM FORUM SCHRIBE OHNI APÖBLED Z WERDE UND WENNER ES PROBLEM HEND DENN SCHRIBENDER EN PN A MICH UND NID IN GLICHE THREAD EN OFFTOPIC AFICKEREI.
nitrous
Gold Member
Gold Member

Beitrag von nitrous »

hab' ich hier eben NEGER gelesen..??!
Zachariel Drachenherz

nitrous hat geschrieben:hab' ich hier eben NEGER gelesen..??!
Wotsch puff?
ninasch

Beitrag von ninasch »

hab' ich hier eben NEGER gelesen..??!
rückwärts lesen und NICHT aufregen ;-)
l
Catweazle
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Catweazle »

Somebody droped the N....bomb :x

*On topic* Hey was luegsch so? Scheisse wotsch Feteli oder was?
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Zachariel Drachenherz

Ein Dunkelhäutiger mit Gazelle zagt im Regen nie... Scheiss Political Correctness, macht eines der besten Palindrome zu nichte...
shivajanine
Platin Member
Platin Member

Beitrag von shivajanine »

Sky hat geschrieben:boah geil ich fühl mi zum erste mal so richtig dihei i dem forum xD

ich fang mal ah mini wuet uselah:

WAS DENKED SICH DIE EINTE EICH, KENNED EINEN ÜBERHAUPT NID, HEND ABERS GFÜHL SI WÜSSED ALLES ÜBER EIM, NUR WEG DENE PAAR ITRÄG IMENE FORUM WO SOWIESO MEISTENDS NUR ÜBER ANDERNE IHRES LEID BRICHTET ODER GLACHT WIRD UND PÖBLED SINNLOS UME NUR WILL ÖPER MAL EN FEHLER MACHT BZW EN FALSCH VERSTANDENI MEINIG VERTRITT ODER IRGENDWAS MACHT WO IHNE GEG DE STRICH GAHT, ODER SICH I EUNE AUGE LÄCHERLICH MACHT (DENN ISCH MER GAT D "BITCH/DE NEGER").
NUR WILL IHR KEI AHNIG HEND DEVO WAS WÜRKLICH ABLAUFT ISCH DAS KEI GRUND DIE PERSON NUMENO AZPÖBLE UND SIE ÖFFENTLICH SCHLECHT ZMACHE.
LANGSAM HANICH SO S GFÜHL DIE EINTE CHÖMED MIT SICH SELBER NID SO Z SCHLAG... WAS MIR AU VÖLLIG EGAL ISCH ABER DENN LÖND ANDERI LÜT USEM SPIEL.
UND DENN CHUNNT DA NO DAS "ICH HA DAS UND DAS VO DIR GLESE UND DAS UND DAS VO DIR GHÖRT ABER DICH NO NIE GSE UND MICH NIE MIT DIR UNTERHALTE, TROTZDEM FIND ICH DICH IEDS SCHEISSE/FICK ICH DICH AH WIL ES MACHT JA SOLCHE SPASS/SO MERKT NIEMERT WIE SCHEISSE ICH SELBER EICH BIN"... WAS MICH EBENFALLS EN SEICH INTERESSIERT, SOLANGS MI IN RUEH LÖND. SOTTIG MENSCHE SIND I MINE AUGE EH SELBER SCHULD.
NUR DENN LÖND DIE LÜT WONER SCHEISSE FINDET BITTE AU IN RUEH. WENN ICH ÖPER SCHEISSE FIND LUEGI DASI DEM MÖGLICHST USEM WEG GAH UND NIX MIT IHM ZTUE HA UND GAH NID IMENE FORUM UF KONFRONTATION ZUM MICH GEIL FÜHLE.
SCHLUSS AM END ISCH DENE PERSONE DENE IHR SCHRIBED NEMLI NID GHULFE SONDERN IHNE WIRD WEH TAH.
STELLED EU MAL VOR SO ÖPIS WÜRD MIT EU GMACHT WERDE ICH GLAUB NID DASS IHR DA GROSSI FREUD HETTED, WENN IHR PLÖTZLICH DE NEGER VOR GANZE COMMUNITY SIND NUR WILL LÜT WO KEI AHNIG HEND DE LATZ NID CHÖND HEBE, BESTS BISPIL RAMPADAM.
KLAR MACHTS SPASS, HIER ÜBER ANDERI HERZZIEH DOCH EIGENTLICH ISCH DAS RECHT UNMENSCHLICH UND HET NIX MIT SPIRIT UND ALL DEM ZTUE... UND DE SINN VOM FORUM ISCHES GRAD GARNÖD
GWÜSSI LÜT MACHED SICH HALT EIFACH AMEL ZUM HORST WILL SIS NID BESSER WÜSSE IM MOMENT UND GWÜSSI SACHE WO DIE LÜT SCHRIBEND SIND FALSCH ODER SI WERDET FALSCH VERSTANDE, NUR SIND IHR ALL AU KEIN TICK BESSER WENNER EU ÜBER SI LUSTIG MACHED ODER SIE GRAD NOME ZUM DEPP MACHED SOWAS ISCH TROTZ ALLEM IMMERNO VERLETZEND FÜR DIE PERSON WO DRUNDER CHUNNT UND EIGENTLICH SCHO FAST CYBERMOBBING SO WIE IHR DAS DA TEILWIS MACHED.
IHR WENND DOCH AU DASMER EU NID VERURTEILT WENN IHR MAL EN ANDERI MEINIG HEND, AU WENN DAS I ALLNE ANDERE AUGE FALSCH ISCH WEND IHR DOCH EUI MEINIG CHÖNE VERTRÄTE OHNI SCHISS HA ZMÜESE DASS GRAD ALL ÜBER EIM HERZIEHND DENN.
UND ICH SEGS IMMER WIEDER GERN WER I DE LEHMHÜTTE SITZT SÖTT NÖD GEGE D WAND PISSE, SPRICH: DAS WAS EU AM ANDERE AM MEISTE STÖRT, STÖRT EU TÜÜF IN EU DRINN A EU SELBER. DENKED MAL ÜBER DAS NAH.

MIR PERSÖNLICH ISCHES EICH SCHEISS EGAL WIE IRGEND E PERSON USEMNE FORUM WO MI NO NIE GSE HET UND NO NIE ES WORT MIT MIR GWECHSLET HET ÜBER MICH DENKT, UND DIE MEISTE WO SO ÜBER MICH DENKT HEND HEND MI IRGENDWENN KENNEGLEHRT UND VO SELBER S GEGETEIL Z SPÜRE BECHO.
ABER ICH WILL NORMAL CHÖNE I DEM FORUM SCHRIBE OHNI APÖBLED Z WERDE UND WENNER ES PROBLEM HEND DENN SCHRIBENDER EN PN A MICH UND NID IN GLICHE THREAD EN OFFTOPIC AFICKEREI.

Ich kann das nicht lesen, das tut in den augen weh /aaahh

und für was diesen pöbel thread, GOA isch eh tot :-#

R.I.P. wirsch immer in meinen herzen bleiben /wurm
Don`t dream your life, live your dreams
Sky
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Sky »

Neger isch es wort wo mir scho so lang bruched, scheissegal solang is nid amene neger seg.
Antworten