guckst du:Dragonfly hat geschrieben: C64? Wasch das? Mit Cubase hanis gmacht
Dragonfly hat geschrieben: Und wasmi haut extrem aagsproche het, isch die starchi Mystik-Bezogeheit, das "Spirituelle" i däre Musig.
wiä definiersch du spirit i de musig? meinsch mit überladenem sound und thusig acidlines, isch de sound tüfgründig? so nomal zum mitschribä: DA ISCH DOCH ALLES SUBJEKTIVDragonfly hat geschrieben: Die Acid-Melodie hei definitiv öbbis Magischs, töne sehr ähnlich wies Didgeridoo
mer cha au im musikantenstadel ´´spirit und mystik´´ inä interpretierä (denn höh, trompetä tönt ja wie digeridoo
meinsch nid das anstatt s´endprodukt klang, viel wichtiger für de spirit isch, us welem hintergrund und aspekt mer musig enstah laht? und da welä unterstellä, das gwüssi stil eifach nur massetauglich konzipiert sind, oder durch weniger acid und weniger spure, liechter zum produzierä sind, also nei... und weg quantität: glaubsch du das ernschthaft, das will hüt meh musig zuägänglich und selbstmachbar isch, automatisch qualität zu gunschtä vo quantität (absurd bispiel eigentlich i dä musig) ibüesst wird? meinsch früener, wos sich elektronischi musig zmachä nur e oberschicht het chönä leischte, hegs meh mystik gha? glaub ich nid!... es isch nid de sound wo sich verschlächteräd, sondern euses musigkonsumverhaltä... denk mal drüber na!
also wenn du dini spiritualität gförded vo de, uhuhuh ´´infiltration´´ vo de szenä gsehsch, weiss ich au nüm witer! cha dir doch schnuppe si, ob de negscht dim klischee vo ´´spirit´´ entspricht... de spirit isch i dir drin, und ebä doch nid abhängig vo so iflüss (oder vo wiäviel lüt genau dem klische enspräched, inrä gmeinschafft)! gang mit guetem bispiel vora! mer muess gwüssi sache au akzeptierä und tolerierä a lüt... da bringt wahre ´´spirit´´ inä gmeinschafft, und nid usselektierä vo vermeindlich weniger spirituelä lüt und musigstilrichtigä (nachem eigetä subjektivä masstab)!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dragonfly hat geschrieben: Du chunnsch i öbbis ine, wo di extrem aaspricht, sich aber grad imene extreme Umbruch befindet und vo Iiflüss infiltiert wird, wo schiinbar die ganzi Mystik, die ganzi Spiritualität extrem minimiere.
kei angscht, liebä dragonfly, din oldschool sound wird nid usterbä! vill tönd so, als ob neui iflüss und idrück, alti wert oder sogar ganzi stilrichtigä (wiä ebä oldschool) tönd verdränge und infiltrierä... debi stirb de sound genau wiä jazz nid us!!!! es git ja immer wieder parties, wo de ach so ´´spirituel´´ sound vo früener gspielt wird... nomal zum mitschribä und mitdänkä: ES WIRD EIFACH E STETIG WACHSENDI VIELFALLT! au wenn sich sache vermisched, und so neus enstaht (oder einheitlich werded), wirds de ander stil immer no geh (es lit eifach a eu, das isch de punkt)! und wer meint, er chöm nid uf sini chöschtä a parties, musikalisch und spirituel, de söll doch BBBBIIIIITTTTTTTTEEEEEEEEEEEEE sini eigetä events mit entsprechendäm konzept machä!!!!!! da wer viel sinnvoller, als eifach motzä!! liferä nid laferä!!!!!!!!!!!!!!!!!!Dragonfly hat geschrieben: Jazz-Festivals hets wohl scho ide 60er oder no viu früener gä...und gits au hüt no. Und d Musig tönt nid viu anders.
klar doch.... aber gsehsch diä gmeinsam befürchtig nid, durch ´´iwanderei und infiltration´´ sis kulturguet zverlürä? ich gsehn da seeeeehr ähnlichs verhalte (au wenn d´wert logisch andersch sind, kei frag) überleg malDragonfly hat geschrieben: Dasi mit SVP-Affe vergliche wirde isch e usgwachsni Beleidigung. Das chani nid akzeptiere! I bi nid intollerant, i steue nume gwüssi Entwicklige in Froog.
denk ich ebä au! isch miner meinig nah eher zunrä ´´standart-goaparolä´´ vercho, diä behauptig ufzstelä!!!!!!fallen angel hat geschrieben: nur das mit em umbruch, gsehsch du möglicherwiis chli z'ernst. ich ha eifach nöd würkli sgfühl dass goa in die "geldscheffel"-richtig tendiert. natürlich gilts das z'verhindere wänns so wär, aber ich find eifach nöd dass es eso isch
versteh ich ja irgendwie, wenn mer da so rechnet... aber trotzdem kommt mir gleich das in sinnfallen angel hat geschrieben: wenn von hundert leuten 30 etwas vorleben und der rest lernt oder merkt zumindest irgendwas, durch deren verhalten, so ist dies realistisch. wenn es 30 leute sind, die irgendwas vorleben, und 2970 die das gar nicht mitbekommen weil es so viele leute hat - naja... mathematisch gesehen schwierig
nid falsch vestah! sicher nid diä glichä wert! aber ich glaub zu gsesch de zämähang