Mystischer Frühlingstanz Glanzenburg 8. Mai 2010

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

Re: Mystischer Frühlingstanz Glanzenburg 8. Mai 2010

Beitrag von NEPTUNES P.O. »

NEPTUNES P.O. hat geschrieben: ...dän isch dplanig für dä frühligstanz agstandä und us verschidenschtä gründ han ich dän schlussendlich gseit das ich dasmal bim frühligstanz leider nöd chan mitmachä im o.k.(planig, organisation, durchfüherig) . ich chumä eifach nur go soundä.....
NEPTUNES P.O. hat geschrieben:
NEPTUNES P.O. hat geschrieben: ...dän isch dplanig für dä frühligstanz agstandä und us verschidenschtä gründ han ich dän schlussendlich gseit das ich dasmal bim frühligstanz leider nöd chan mitmachä im o.k.(planig, organisation, durchfüherig) . ich chumä eifach nur go soundä.....
alles klar? oder immer nanig? wür mi ja ehrlich gseit nöd verwunderä!!!
lg DD
Psyalor

Beitrag von Psyalor »

Naja es isch nid billig gsi das stimmt aber de Itritt bi ig bereit gsi z zahle für die tolli Party. Vo de übertüürete Barprise hani nüt mitbecho -> säuber Sache mitnäh isch haut eifach scho z beste.

Wes ou nid die besti Goa isch gsi woni je ha erlebt, hani doch viu schöns gseh ghört und erläbt. Danke a euch nätti Lüt, danke euch Neptunes und danke Wiyaka. Mit dir mache Goas spass =D

(nomal zu Wärbezwäcke =P Fotos vom Mystischen Frühlingstanz)
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

Punkto Baarpriise hani ehrlich gseit au gar nüt z motze. Ha aber au fasch nume Wasser trunke dür d Nacht ^^ Vo däm här muesi säge: E absolute Pluspunkt dases gratis Wasser gä het. Das mues scho au no gseit sii!
NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

@psyalor....mega schöni fotis häsch gmacht! dankä dir
Wiyaka

Beitrag von Wiyaka »

Hmm, i finges jitz no spannend, was da so für Emotione ufechöme...aber vilech isch besser, wes die Lüt wo müesse mau chöi säge, wassi Scheisse finge und me cha überd Fähler diskutiere, wo si gmacht worde. I ha nüt mitübercho, wöu das mini erschti Party vode Neptunes isch gsi, nume dases für mis Budget ou grad chli tüür isch...isch ja würk än Outdoor und nume wöus ä illegali Party isch gsi duets dr Priis no ni rächtfertige vo mir us gse, aber jah, chame gloub aaluege wime wott... Ar Bar ischsmer eh fasch immer z tür, auso chani da ni viu drzue säge. Bi ou zfriede mit viu Wasser und emne Bier. =) Und vowäge weniger Droge nä, süsch würdmesech ni abem Sound ufrege...mit hets ender düecht, mit me Droge wärs vilech abgange, aber so leider hüfig ni würklech. Aber äbe, äs het ou äs paar ganz geili Acts drbi gha und äs isch haut immer Gschmackssach. =) Ha denn ou richtig d Sou chönne usela u bi wäg däm zfride ;)

I möcht mi ou no ganz härzlech bedanke bi aune womer geng äs Lächle iz Gsicht hei zouberet mit ihrne Pois und de Lüchtdinger da. Äs isch wunderschön gsi! =D

Hehe u merci Psyalor, s het gfägt!

Jaja, das wärs öppe, Peace u schlafet guet /color
dj-frontal

Beitrag von dj-frontal »

Jaja I jetz au no! /doof

Aber wa söll i säge, i glaube Mir hent dete e fetti Party gfieret All Mitenand! /yo
Mir vo MAGIC-LOUNGE hent volle isatz bracht und dere Party es Herz gä und i wür bhaubte Mir hent da suverän gmacht! /yo
Suverän isch au das Neptuns Eus MAGIC-LOUNGE gfröget hent für dere Party es Herz zgä! THX to Neptuns!
Was de Rest a gaht wie Prise und Sound und Abfall usw. Isch doch immer sgliche und es wär ja Langwielig we me nit so Reports chan Lese!:-)))))
Aber Sound ische ja eh Gschmacksach und Zuestands abhängig! /doof I has de Hammer gfunde /yo
Allgemein Price na ja I ha ja nüt müesse Zahle!:-)))))))) an andre Ort is nit Billiger es chostet leider alles Geld ](*,)
Abfall isch ja au es leidigs Thema es lieht a Eus Allne de eigend Abfall nit eifach a Bode zrühre und ligge zlah wer da nit cha ghört eigentli nit id Natur ](*,)

Isch doch eifach e Hammer Party gsi /yo

Ps: Wür gern e mal mit dem Rede wo sgfühl het für 1000 Fr macht me so e Party wird sicher Intressant! /ohaa
@ Martin. Wieso zäme mit Neptuns?
Will Ich keinem Nei säge wenn i mis Soundsystem cha stelle und den no gnüsse, a ja und Sounde tuen I au fürs Läbe gern! /yo
Da isch gnueg Grund warum /ohaa

Danke a Nepzuns und en mega Dank a mini Helfer, Wäspi, Gorgi, Sexi Lexi, Susi, Nadin, Martin, Reto
KeiFantasieFürName
Gold Member
Gold Member

Beitrag von KeiFantasieFürName »

jo böh was bruchsch 100 stuz maximal förs benzin, denn no bitz partymaterial wasmer aber meischtens cha wederverwärte und halt verpflegig... oder hend ihr djs ahlag und deko müesse zahle??
Das Wort Religion stammt von Religio was bedeutet "finde zu dir selbst"
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bobbymarley »

Es Halbtax / Visa suecht immerno ihri bsitzerin... Barbara mäld di mal :lol:
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Black Teddy
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Black Teddy »

isch sit langem wider mal e abartig geili party gsi. /doof
Z sounde het mega spass gmachtund es het andersch grockt.
Danke au de lüt wo so geili stimmig gmacht hand und party zum choche brocht händ.

greez Black Teddy a.k.a. Tricykl
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

So, ich melde mich auch mal wieder zu Wort.

1. In und um Zürich sind die Preise halt etwas höher, das wissen wir doch ;-)

2. Ob diese Preise von Neptunes nun angemessen sind oder nicht..., vergesst bitte nicht: IHR werdet nicht gezwungen, es zu bezahlen. Ganz im Ernst, wenn ihr das so "unter aller Sau" findet, dann macht auf dem Absatz kehrt (ist jetzt dieser Ausdruck zu stark eingedeutscht? :-D ) und hängt halt ne Nacht lang sonst im Wald rum, gratis. Wenns euch so gegen den Strich geht. Mit dem Bezahlen des Preises gebt ihr euer Einverständnis und ihr Unterstützt diese "Abzocker" (sorry Neptunes, ich zitiere nur!) auch noch.

Weiters frag ich mich - selbst wenn jetzt die Jungs 500.- oder 1000.- plus gemacht haben, die sie sich zu dritt aufteilen - ist das denn gleich moralisch unvertretbar? Reich wird man vom Goa-Partys veranstalten vermutlich nicht. Dann haben sie halt mal ein gewisses Investitionskapital für die nächste Party zur Seite.

Es gibt Partys in allen Preisklassen. Es gibt sogar gratis Partys, auf Spendenbasis. Welche wir mit unserer Teilnahme finanziell oder inhaltlich unterstützen, ist unsere Entscheidung. Letztendlich sind wohl alle froh, ist das Angebot zur Zeit noch vorhanden und gebens wirs doch zu - müssen wir uns nicht um alles selbst kümmern. Der Preis ist von Anfang an klar (spätestens bei Beginn der Party) im Gegensatz zu vielen anderen Attributen. Über schlechte Organisation, fehlende Infrastruktur etc kann man sich ja immer noch im nachhinein beschweren, falls nötig. Doch der Preis wurde wohl von allen bezahlt, die hier von Abzocke reden?

Anyway ihr werdet ja hoffentlich schlau aus der Sache geworden sein.
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
phloroscent

Beitrag von phloroscent »

unser versuch 2009 auf spendenbasis eine remember party zu finanzieren, funktionierte absolut nicht. ich musste bald jedem einen blasen, dass er überhaupt eine 10 note spendete. aber bei den drogen war der preis kein thema. war mal kurz die bar nicht besetzt, wurde sogar bier gestohlen. fazit: wir mussten 500 franken drauflegen.

das blöde gemotze von abzocke kann ich gar nicht mehr hören und mich saphiras meinung nur anschliessen.
Dragonfly

Beitrag von Dragonfly »

UND vergleicht man die 25 Franken für eine Nacht lang Sound mit anderen Musikstilen, ist eine Goa irgendwie schon eine extrem billige Art und Weise in den Ausgang zu gehen. Will man sich an einem Abend irgendwo irgend ein Konzert irgend einer Band anhören, dann zahlt man schnell doppelt so viel (oder je nach Bekanntheitsgrad der Band sogar noch bedeutend mehr) und das Konzert dauert dann erst noch in der Regel nicht länger als zwei Stunden.
Nim2

Beitrag von Nim2 »

hallo mitenand
Isch coooli party gsi aber leider hanich mis iphone ded verlore hed
das niemert gfunde? gruess
BuddhaNature
Platin Member
Platin Member

Beitrag von BuddhaNature »

Dann hoff ich mal dass Dein Iphone wieder zu Dir zurückkehrt.
Hat womöglich nichts mit Dir zu tun, aber ich dachte auch vor wenigen Tagen, es ist schon merkwürdig sich über den Preis zu beschweren und dann sehe ich die meisten mittlerweile die ein Iphone als ihr Eigen nennen. Will jetzt aber auch nicht verallgemeinern. Vermutlich liegt das Budget der Gäste an Partys einfach ziemlich weit auseinander.

Ich war ja nicht dabei, aber 25 für Eintritt für ne Outdoor sollten zu rechtfertigen sein. Heute morgen war ich ja im ex-wooz, und dort wird man 30 (oder warens gar 35?) locker, und dies für einen Club wo man wöchentlich mehrere Partys hat.
Und ich finde es Toll wenn man Wasser gratis abgibt. Trinke mittlerweile eh nix anderes. Und wenn selbstmitgebrachtes konsumiert werden darf, versteh ich die Einwände noch weniger.
Das teuerste für mich sind mittlerweile die Parkbussen geworden. Und dafür kann ja ein Veranstalter wenig.
GEH DEN WEG DES HERZENS

NEPTUNES P.O.
Silver Member
Silver Member

@ Saphira =D> =D> =D> =D>
@ Phloroscent =D> =D> =D> =D>
@ Dragonfly =D> =D> =D> =D>
@ BuddhaNature =D> =D> =D> =D>
Antworten