Cherokee hat geschrieben:dalamascus hat geschrieben:ihr sueched eh frau und ken typ.....
süscht würet sich doch jenschti meldä...

igendwie hani s gfühl, für manne isches schwiriger, sich z zweite uf e frau izla für en drüer als für fraue mit re andre frau und me ma. aber vilich tüschi mi au...
ich stell mer grad vor, was mir so alles als ma dure chopf würd schiesse, und zwar i dem momänt, i dem d würfu für sones drüerspieli scho gfalle wäred.
situation mir (manne, in überzahl

) : "hmm... läck... was, wemmers z zwoite versauet?" "de ander het au komischi boxershorts a." "wie macht mer dene klar, dass mer en lochwächsu brucht/wett/müesst???" "was, wenn i us versehe a ihm achomme? oder är a mir? und was erscht, wemmers gfallt? lömmer sie links lo ligge?"
oder aber; sie (fraue, ich in underzahl)

: "hey... cool bliebe... immerhi chasch zum erschte mal d usred bringe, sie siget z zweite gsi." "für vier brüscht hani eifach zwenig händ... oder es muul." "merkt die, das mich die ander meh amacht?" "was, wenn sie mich plötzlech lönd links lo ligge

?" "e film luege häts doch au brocht - oder?" "schatz... das isch nid MIS chnü!"
und so witer...
viel spass z wievielte au immer