06.02.2010 Mystischer Schneetanz --OUTDOOR--

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
mystica

Re: 06.02.2010 Mystischer Schneetanz --OUTDOOR--

Beitrag von mystica »

Samira hat geschrieben:
mystica hat geschrieben:
Samira hat geschrieben:
mystica hat geschrieben:supertolli party gsi!!
het sich echt glohnt doch no verbii z'luege!
geniali stimmig, und ganz liebii lüüt :-D
au s'uufrume het spass gmacht. hät ja fascht so müesse si mit de neue bekanntschafte wo mer gmacht het und no de ganzi namitag het derfe gnüsse :D
d'vorfreud uf dä 3ti teil isch scho riisegross /bigs

jooooo wen isch den die 3 /bigs

10 oder 17te april :D
däämfall au debi? /bigs

yiiihaaa /happy siiicher, scho ah de erste & zweite debie gsie!! aber ah die 3 gahni nur us hoffnig e person wieder zgsee!!
grüessli Samira ;)

hehe has glääse.. würd der gern helfä aber ich bin nöd so guet was näme ahbelangt.
aber wenns schicksal will denn gsehschen bestimmt wieder :D
Zaubermanu
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Zaubermanu »

huiii, de thread han ich ja bis jetzt garned bemerkt :oops: ;) isch demfall würklich e party gsie wo sich lang ibrennt het :D ...

Ich muess würklich sege, dass isch e wunderschöni party gsie!! Vo mir us gits absolut nüd zmeckere oder zbemängle, e chlini, fiini und vorallem e party wo voller liebi zur musik, wärmi und voller freud organisiert gsie isch. Es isch wundervoll gsie zum eifach nur dete sie und en teil devo sie, a jedem ecke, oder besser gseit baum ;) het mr sWese wo dNeptunes atriebe het gspührt... I mine auge het alles gstumme, es het e bar gha, super sound (danke a alli acts, ihr hend mich devogleite lah wie ichs selte erlebe), schöni decko, sogar es "Dach" über de Tanzflächi, wärmends Füür (wo immer wieder gnährt worde isch), e gmüetlichi "kuschelecke" und zu gueter letsch eifach die lüt, mir sind sZweite abgreist, und sind öpe 12te acho, soviel lüt kenne glernt, so gueti gspröch und die aura wo über dere party glege isch, eifach nur super... ich chan eu nur danke dass ihr die party zu dem gamcht hend was sie worde isch... :-)

itritt isch für mich absolut keis thema gsie, ich zahle gern für so e herzlichi party - wür sogar au meh zahle. (die lüt hend harti arbeit gleistet hei, dass isches wert!!)

Danke dir Michi dassd mitcho bisch, isch super lässig gsie, bisch echt en mega zwäge.. Danke an Hole und dini musikalisch freud, isch schön gsie dir zuezluege ;) .. Danke au ad Nicole, bisch e liebi, danke für de kaugummi wod extra bisch go hole :lol: ... und au danke em Luca, isch cool gsie mit dir und dim nette wese... Und danke allne andere "gsiechter" .. hei du, Gsicht... (ihr wüsset wa i meine ;-) )

@samira, wenn ich de luca mal wieder gseh gib ich mis beste und fragen nach kontaktdate für dich ;) .. chume us de gliche region, triff ihn amigs a partys, aber ha selber kei nummere odr so :oops:

Natürlich bin ich am 3te Teil au wieder sofort wieder debie, vielicht chan ich ja min teil bieträge... Ich danke eu vielmal...
tiefe verbeugung
Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist.
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bobbymarley »

Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
_INTER_
Silver Member
Silver Member

Beitrag von _INTER_ »

Very nice Bobby!!
Coookieees!
Ganeshalive

Beitrag von Ganeshalive »

yeeaahhh!!!!
Bobby du bisch dä geilscht!
merci fürs video!!!
aber häsch doch na anderi sequenzä oder?
Antworten