Forums Grüsse

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.
Saphira
Platin Member
Platin Member

Re: Forums Grüsse

Beitrag von Saphira »

Meinen Fünfhunderundersten Beitrag widme ich der Cablecom.

Ich mach hier noch bis 1000, dann geh ich in Rente.

/wurm
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Elias
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Elias »

widme ich der Cablecom :-D
http://www.vimeo.com/elfilmias
http://www.youtube.com/elfilmias

Wage du, zu irren und zu träumen! Hoher Sinn liegt oft in kind'schem Spiel.
(Schiller)
Saphira
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Saphira »

Und täglich grüsst das Murmeltier:

Mein fünfhundertunderster Beitrag. Ein einmaliges Erlebnis, das ich gerne mit der Cablecom teilen möchte (wenn ich denn mal durchkommen würde.)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

meinen 800sten Beitrag widme ich der Zahl 800 ...... weil sie so schön rund ist :lol:
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Meinen 900sten Beitrag widme ich dem Film "300". Wenn man den 3x schaut, dann gibt das 900... oder so. crazyeye
piraña

Beitrag von piraña »

5x :oops:
psyfreak
Platin Member
Platin Member

Beitrag von psyfreak »

meinen 550igsten Beitrag widme ich der Summer Never End Truppe... weil die sich den Arsch für uns auf reissen, um uns das schönste Open-Air zu bieten!!!

DANKE /bigs
Bild Bild and Bild
Nicolas
dj
dj

Beitrag von Nicolas »

Meinen 500 Beitrag widme ich Dir.
"Frieden wird in die Herzen der menschen kommen, wenn sie ihre Einheit mit dem Universum erkennen."
Black Elk, Lakota Medicine Man
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

ich grüsse das forum mit all seinen elementen. 700 beiträge und ich lebe noch :-k unfassbar /happy
Zachariel Drachenherz

Beitrag von Zachariel Drachenherz »

u.s.l. hat geschrieben:ich grüsse das forum mit all seinen elementen. 700 beiträge und ich lebe noch :-k unfassbar /happy
Unfassbar schön. *knuddel*
Goa_Meitli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Goa_Meitli »

450... ( :wink: ...) wer die zahl begründet und mathematisch usenand gno ha wet - bitte melden. aber darum gaz ja nöd...

es grüessli (und küssli n-smile_102.gif ) a all die, womer i mim läbe begägnet sind, wo mer en spiegel aneghebt händ, wo mi usem dräck usezoge händ, wo mir e starchi schultere zum alähne bote händ, wo mit mir dur de wald gstroinet sind, im see umeplantscht händ, mit mir zäme pillzi agmalet händ, langi winterabige kuschlig vorem cheminee und laui summerabige vorem lagerfüür verbracht händ, mit mir gitärrelet und gsunge händ, mir äs lächle uf d lippe und es strahlendwarms härz zauberet, mich verzauberet, da xi sind, wänni trurig xi bin, da xi sind, wänni glücklich xi bin, mir zeiget händ, wie schöns läbe cha si, mir gantwortet händ, wäni öpis xeit oder gschribe han, mit mir a de limmet pizza gässe händ (und en griechische salat 8-[ ), mir ihri gheimnis avertraut, mir zeigt händ, wie wunderbar befreiend-erliechternd mer sunntignamitäg inere wise oder uf me spielplatz oder wo au immer cha verbringe, für min rägebogefarbige schatte /color , für all, wo mit mir divertimento uf youtube zeiget händ, mit mir mitem bike uf de üetliberg gfahre sind und um de zürisee, mit mir im kunschthuus bilder bestunt und am zürisee (oder am balatonsee oder z lugano am see oder z lozääärn und überhaupt am see und z calabria oder z acapulco oder wo au immer am meer) de sunneuntergang bestuunt händ, wo mit mir au am spate sunntignamitag no ufem dancefloor gas gä händ (und überhaupt für all, mit dene ich so wunderbari partys ha döfe erläbe), mit mir vier stund vonere party heigloffe sind, obwohl mer scho a mehrere bahnhöf verbi sind, mir für mich bis damals undänkbari sache i durchus dänkbari verwandlet händ... /bigs , mir e blueme hinter s ohr ta händ, mir en chueche mit blauwiisse pilzli (und mariechäferli und flügepilzli) druf gschänkt händ und susch no so wunderhübschi sächeli, wo mi mit ihrer musig i andri s phäre katapultiert (oder je nach dem au sanfter...) händ, wo geduldig mini spamatacke im mf erdulded :-" , mir en grund gä händ, nöd id vorläsige z ga, mir en grund gä händ, id vorläsige z ga, mit mir e amüsanti zit im maisfäld-labyrinth oder ufem baumhuus oder wo au immer verbracht händ, mich uf reise iglade händ, für min goldschatz, min zauberer, min gälbe smily, min little big bro, für all, wo mirs nöd übel gno händ, wäni au mal gstresst xi bin und nöd so nett (obwohls mer leid ta hät...), für all, woni känne, woni kännelerne wird oder nöd känne, für... unändlich fotsetzbar (mehrfachnennungen möglich)
zäme simmer ois /grim
there's only love

:peace:

:ove:
there's only love
give peace a chance
love like you have never been hurt
bombing for peace is like fucking for virginity
was haben eigentlich schmetterlinge im bauch, wenn sie verliebt sind?
there's no way to peace - peace is the way

Pilzli-Go(H) ☆
(¯`v´¯)
`*.¸.*´
¸.•´¸.☆ ¯`•.¸¸.☆¯`•.¸
M!GuZ / Wasabidelux
dj
dj

Beitrag von M!GuZ / Wasabidelux »

/grim Mein 1800 Beitrag ist für /grim

Mami, Papi, Pumpkin, khainz, Quinto Elemento, Moody, Freakulizer, Akustik, müstik,abraxas x-cess,

,Lila,Dragonfly,Capablanca ,Kollegoli ,The Dude,dalamascus,Melliandra,Suncollector,Psydog , Psymäleon, biberfreund,
TiTaLi, meli, halucinognom, gizmo, dex, u.s.l. , ( (( {-_{-_-}_-} )) ), wallaby, kaidun, Indigo, ChriSmoS, i.dot,
Psygnosis/mindsurfer, 604freund/Psykas, satropa , electropun , psyfreak , altered, Cosinus, Amanita, Saphira,
PsYch0m0n, Thujon, Psychobella, Elias, SäureRaver303, Zauberhäxli , Shmahu , Cat, Ajanix, Jürg, Mahakala, Nicolas ,
Joss, Käpten Hirni, Colin, CyBird,Conclusion,tinu the PsySchlumpf,Flying_Fish,gionaTI ,bestia_climae,blaues
hufeisen,Fallen Angel3 ,Goa_Meitli,Bloodhound,sunshaker,Janosch,@fire,Josh,Waldgnurpf,Equirel,subconsciousmind,
Mirowsky,Gnömlii,ilenja,battlefairy,DavidFraka,strigor,petit.papillon,Jones,edoArdo,fisheh,fräirz,funk0r,Mozart,Alephdesign,
Catweazle,trilobyte,Tribalis,Hobicht,psyarwen,olli,0x1d,Anomali,amoa,Zachariel,jackomo,stregone,Omline,
Traumtänzer,industrialsun,bloodflower_of_psy,Aylon,maguu ,Sven, laserflip,Harachte,Waldfrieden,das_auge_gottes,Axon,Midimal,Pearl,BuddhaNature,guruhe,Silversurfer604,
Raumgleiter,Tamjee,silverhaze,Hallucinelve,psylorg,Dancingdevil,Jonas psylorg,Dancingdevil,Gurgel,Aman,%A%,Pilzli,Candyflip,Timon,Taiph00n,Jonas,shivajanine,Waldgeischtlibli,
blablup,pilztraum,donat,handtuch,Schädelleuchten,lusmeiteli,ZWIEBACK,psy-co,Asrael,Bahiaisis,mondkind,Lockvogel,Anditronik,Anahata,
Morgaine le Fay ,leptit,crawltothesky,spacelove,nadia,Schallkoerper,Guy Cohen, Anam Cara,Tinnitus,Tinnitus,
ayam,SensualSqueak,Ogetronen,ergetix,benny,Scooti,Nachtwandler,damiana,Bobbymarley,Napf-Zwärgli,
Sarat,honderphysiker2k,headbot,Meenakshi,spacerabbit,elfchen,souris Tatzuwurm,Kaklaxon,Moon Boots,,
Human,,Ganesha,nitrous,Voodooman,Medardus,leandros,pinch,Liquid Sunshine, macrozone,Dhanistha,Rojak1,Dr.Magnus,Geckosio,DiViNe,Spider,Salemar,Psyhigh,hopschil,
Jetlag,Bhabrâ,Metalog,makaumakau,Paradoxon,quasiquasi, deva.indraindra,Dr. Acid,mike,Manu,Gnurf,darvida,Samuel,Schmendrick,namtok,
greenhopeg,mr. vogel,www.joker-shop.ch,ninaschninasch,electropublicelectropublic,*SunnY*,Triskele,stampfi,aura,
funtom,caemix,caemix,mirror_of_illusion, DarkSpace,chandrani, bängeli**Luk,gnömli,
Zauberwelt,Father Oblivion,Nejalan,Rusty,-Zoz-,D-A-R-K,parity,Reise zum Echo,
MauA,k.h.,essiggurke,Raphael,Ömli Gnömli,Psyflex,Imox,Clandestina,Tribute,feriraver,Leom / Elecs,strubadix,temple

Und alle die ich vergessen habe und ich wünsche mir die Lieder

Bloodhound
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Bloodhound »

Wow - danke für die Widmung! Und noch viel dankener für die schönen Lieder...regen mich grad zum träumen an *schwelg*
Indigo
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Indigo »

hehe, dä isch geil, Miguz :-D. danke, für all dini liebe widmige und biträg!

mach doch mal e hotty privatparty und lade all die ufgführte persone ii. gäbt bestimmt es lustigs chäferfest.
summ summ brumm bum bum oder so *grins*.

de name defür wär au scho parat: MIGUZ' ONETHOUSANDEIGHTHUNDRED WASABI PS (pferdestärken) PARTY.

/yo
Zuletzt geändert von Indigo am Do 27. Aug 2009, 12:56, insgesamt 1-mal geändert.
"Der intuitive Geist ist ein heiliges Geschenk und der rationale Geist ein treuer Diener.
Wir haben eine Gesellschaft erschaffen, die den Diener ehrt und das Geschenk vergessen hat."

(Zitat von Albert Einstein)

e qui i miei piccoli "fratelli":

- http://www.youtube.com/watch?v=Rp1eOqYF ... re=related
- http://www.youtube.com/watch?v=D3HwnYbU_1A
- http://www.youtube.com/watch?v=49e9rYk5FyI
- http://www.youtube.com/watch?v=zM_MEAijeu0
u.s.l.

Beitrag von u.s.l. »

M!GuZ / Wasabidelux hat geschrieben:/grim Mein 1800 Beitrag ist für /grim

Mami, Papi, Pumpkin, khainz, Quinto Elemento, Moody, Freakulizer, Akustik, müstik,abraxas x-cess,

,Lila,Dragonfly,Capablanca ,Kollegoli ,The Dude,dalamascus,Melliandra,Suncollector,Psydog , Psymäleon, biberfreund,
TiTaLi, meli, halucinognom, gizmo, dex, u.s.l. , ( (( {-_{-_-}_-} )) ), wallaby, kaidun, Indigo, ChriSmoS, i.dot,
Psygnosis/mindsurfer, 604freund/Psykas, satropa , electropun , psyfreak , altered, Cosinus, Amanita, Saphira,
PsYch0m0n, Thujon, Psychobella, Elias, SäureRaver303, Zauberhäxli , Shmahu , Cat, Ajanix, Jürg, Mahakala, Nicolas ,
Joss, Käpten Hirni, Colin, CyBird,Conclusion,tinu the PsySchlumpf,Flying_Fish,gionaTI ,bestia_climae,blaues
hufeisen,Fallen Angel3 ,Goa_Meitli,Bloodhound,sunshaker,Janosch,@fire,Josh,Waldgnurpf,Equirel,subconsciousmind,
Mirowsky,Gnömlii,ilenja,battlefairy,DavidFraka,strigor,petit.papillon,Jones,edoArdo,fisheh,fräirz,funk0r,Mozart,Alephdesign,
Catweazle,trilobyte,Tribalis,Hobicht,psyarwen,olli,0x1d,Anomali,amoa,Zachariel,jackomo,stregone,Omline,
Traumtänzer,industrialsun,bloodflower_of_psy,Aylon,maguu ,Sven, laserflip,Harachte,Waldfrieden,das_auge_gottes,Axon,Midimal,Pearl,BuddhaNature,guruhe,Silversurfer604,
Raumgleiter,Tamjee,silverhaze,Hallucinelve,psylorg,Dancingdevil,Jonas psylorg,Dancingdevil,Gurgel,Aman,%A%,Pilzli,Candyflip,Timon,Taiph00n,Jonas,shivajanine,Waldgeischtlibli,
blablup,pilztraum,donat,handtuch,Schädelleuchten,lusmeiteli,ZWIEBACK,psy-co,Asrael,Bahiaisis,mondkind,Lockvogel,Anditronik,Anahata,
Morgaine le Fay ,leptit,crawltothesky,spacelove,nadia,Schallkoerper,Guy Cohen, Anam Cara,Tinnitus,Tinnitus,
ayam,SensualSqueak,Ogetronen,ergetix,benny,Scooti,Nachtwandler,damiana,Bobbymarley,Napf-Zwärgli,
Sarat,honderphysiker2k,headbot,Meenakshi,spacerabbit,elfchen,souris Tatzuwurm,Kaklaxon,Moon Boots,,
Human,,Ganesha,nitrous,Voodooman,Medardus,leandros,pinch,Liquid Sunshine, macrozone,Dhanistha,Rojak1,Dr.Magnus,Geckosio,DiViNe,Spider,Salemar,Psyhigh,hopschil,
Jetlag,Bhabrâ,Metalog,makaumakau,Paradoxon,quasiquasi, deva.indraindra,Dr. Acid,mike,Manu,Gnurf,darvida,Samuel,Schmendrick,namtok,
greenhopeg,mr. vogel,www.joker-shop.ch,ninaschninasch,electropublicelectropublic,*SunnY*,Triskele,stampfi,aura,
funtom,caemix,caemix,mirror_of_illusion, DarkSpace,chandrani, bängeli**Luk,gnömli,
Zauberwelt,Father Oblivion,Nejalan,Rusty,-Zoz-,D-A-R-K,parity,Reise zum Echo,
MauA,k.h.,essiggurke,Raphael,Ömli Gnömli,Psyflex,Imox,Clandestina,Tribute,feriraver,Leom / Elecs,strubadix,temple

Und alle die ich vergessen habe und ich wünsche mir die Lieder

killllllllllllleeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!

und blib no chli :-D

PS: mir het de drüer (bart) am beschte gfalle :oops:
Antworten