->hät öper vo dene wo am schluss gange sind mini grüäne schue mit gno?
han sie nämich vergässe
bitte mälde...
tobi

..jepp, die isch wieder abgholt worde, vomene riiisig erliechterete fahrer!!! danke a dere stell.. isch glaubs es gschenk gsi oder sowas.was mich noch wunder näh, hab eine gürteltasche gefunden und an der bar abgegeben. Hat sie den weg zu ihrem besitzer/in wieder gefunde?

tagtraeumer hat geschrieben:ja scho min gürtel hani wieder übercho....danke villmahl shivajanine fürs abge a der bar!! Das meitli wo a de bar gschaffed hed, hed sich scho hoffnige gmachd das niemer das ding chunt go abholesorry aber i hange a dem teil....susch het is ire gschänkd!!
jaja....immer die chlauerei....fröie mi wie en chline goff uf de tag woni eine uf frischer tat ertappe....tagtraeumer hat geschrieben:ja scho min gürtel hani wieder übercho....danke villmahl shivajanine fürs abge a der bar!! Das meitli wo a de bar gschaffed hed, hed sich scho hoffnige gmachd das niemer das ding chunt go abholesorry aber i hange a dem teil....susch het is ire gschänkd!!
i ha die party au mega gnosse ghöre aber au zu dene wo susch eigentli nie a dark-partys gad.....dä platz döt obe häd eifach öpis....
wasi na wed sägä! Bitte liebi luet ich glaub die ziite wo mer alles eifach kan umelige la ade partys sind verbii au wennss schaad isch!! Isch e zimlich truurigi bilanz xi wos händ müesse zie...wievil rucksäck sind wäg cho 10 stuck?? und 3 laptops...wo bi am bothales sine glaub wieder füürecho isch!
i wöd eifach sägä wän jedä chli me uf siis züüg lueged passierd da sicher weniger, glaub das thema mitem chlaue muen meh beachtig becho well das chas eifach nöd si!!!!! Findes u schaad aber da södad mir ali mitenand öpis dägege unterne...
i freui mich uf hüd abe in rüti kul dasdi därf ächli ad bar go schaffe....peace