auge vertreie?wiso?

Mysteriöse Erfahrungen, Weisheiten, Rätselhaftes.
Antworten
Benutzeravatar
äbiker
Beiträge: 14
Registriert: Fr 13. Jan 2006, 13:44
Wohnort: Ebikon

auge vertreie?wiso?

Beitrag von äbiker »

salut zäme...

Ich han mich doh vom letschte Topic (cheffere,why?) zo dem Thema loh verleite...Wiso dued mer eigentlech d`auge vertreie wenn mer droffe isch?die einte meh die andere weniger?why?die tatsach hed be mer au scho es chlises *schmonzle* ussglöst,aber han au scho dänkt *ui ui ui, hofffentlech gumped dem sini auge mich net grad ahh* lol...ben öber jedi antwort froh...thx
Love the life and life the love...
funk0r
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 282
Registriert: Mi 23. Nov 2005, 10:40
Kontaktdaten:

Beitrag von funk0r »

Werum dases passiert cha der ned säge... wenn mer zvell dinne het wend d'auge vellecht i die ander welt übere? :S Naja...

Uf jedefall mach ichs mit absicht ... resp. verstärchs, falls es scho vu selber passiert... (aber gläbe zwar ned, dass es schomal vorcho esch, dass mini auge halbe verschwunde sind, ussert wenn ichs halt ha welle)

Will wenn i da mache, de chani mi völlig i was inesteigere und vu wenig intus scho sehr vell usehole... heisst jetzt ned, dass i mini auge richtig hirni ufe dreihe, sondern im allg. immer so am umeluege und umedrülle bin mit de auge :P

greez0r
*.* Dont' Panic! *.*
Röm

Beitrag von Röm »

Heya

Dänk esch öppe di glich Ursach wie bem Alkohol. Ade Auge chsch halt sehr viel erchenne sigs Pupille oder S`Augelied wies ufdunse esch. I dänk es chunt daher dass eifach die ganze Substanze vellfach a Orte em Herni wörked wo Signal ad Närfe wiitergehh wärded. Dört füerts denn halt teil Befehl nöm richtig oder enere andere form us. Desshalb chunt der scho nor bem Kiffe alles verstärkt oder luschtig ine well die Signal vertreit wärde - z.B lachsch denn öber öppis wo gar ned mol soooo luschtig esch...:) Em Aendeffekt eschs halt es Gift wo du öber teil Körperteili nüm die voll Kontrolle hesch... :twisted:

Römi
Lila
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1540
Registriert: So 17. Okt 2004, 00:46
Wohnort: Zürich

Beitrag von Lila »

genau das gsehni au so..

das sind halt die üble näbewirkege vode drogää :roll:
Dudo

Beitrag von Dudo »

Glaube das sobald sich die Augen verdrehen,der normale input ausgeschaltet ist und man vielleicht über das dritte Auge sieht oder aufnimmt.
Es kam mir auch schon so vor als ob die Erdung weg ist wenn ich die Augen rumschweifen lass wie sie wollen,und ich erst mal an nem Freiflug Teilnehmen darf.
auch kann ich mich dann nicht mehr oder nur schwer auf das vorhandene konzentrieren und schweife mit den Gedanken auch davon.

Wieso ? Weil`s Spass macht
Benutzeravatar
äbiker
Beiträge: 14
Registriert: Fr 13. Jan 2006, 13:44
Wohnort: Ebikon

@ all

Beitrag von äbiker »

thx för euche Antworte...
Love the life and life the love...
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

ha da öppis interessantes i de kinesiologie glernt....(mach das scho es paar jahre)

wenn me öpper en frag stellt... zb. was hesch gester z nacht g'esse?.... de luegt me doch allig unbewusst für en kurze augeblick mit de auge geg uffe...bevor me en antwort gid

me tued also für en kurze moment s hirn nach infos abfrage....

drum chani mier guet vorstelle, dass halt uf droge d auge nüm so kontrolliert chönd infos abfrage..
Benutzeravatar
Karamejah
Beiträge: 42
Registriert: Fr 24. Jun 2005, 22:34

Beitrag von Karamejah »

vielleicht verdreht man einfach die augen, weil man jemanden gesehen hat den man nicht sehen will...
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

:-D auch ne variante... :roll:
Benutzeravatar
äbiker
Beiträge: 14
Registriert: Fr 13. Jan 2006, 13:44
Wohnort: Ebikon

Beitrag von äbiker »

jo scho...zemlech ihlüchtend ergendwie... :-D
Love the life and life the love...
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: Mi 16. Feb 2005, 15:07
Wohnort: Bern City
Kontaktdaten:

Beitrag von PsYch0m0n »

Beim Konsum solcher Substanzen zuckt ja sowieso alles, wieso nicht auch die Augen.... :roll:
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Benutzeravatar
Morix
dj
dj
Beiträge: 32
Registriert: Mo 16. Jan 2006, 18:38

Beitrag von Morix »

o
Zuletzt geändert von Morix am So 11. Apr 2010, 20:46, insgesamt 1-mal geändert.
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: Mi 16. Feb 2005, 15:07
Wohnort: Bern City
Kontaktdaten:

Beitrag von PsYch0m0n »

Genau du hesches erfasst...
...z viu Strom im Hirni wo planlos dürd Synapsä browseret... :roll:
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: auge vertreie?wiso?

Beitrag von illusion »

Das passiert halt, wemmer zviel vom falsche Pilläli verwütscht. Wemme vom richtige Pilläli zviel verwütscht, de blibet d Äugli schön dit, wos sind - defür verdreit me de Chopf /grim
äbiker hat geschrieben:* lol...ben öber jedi antwort froh...thx
Büdde büdde gärngsche 8-[
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten