Kinder und Partys

Hier kannst Du allg. Fragen stellen.

Was haltet ihr von Kindern an Goapartys

Mir egal!
10
15%
Finde ich guet.
10
15%
Finde ich absolut Scheisse!!!!!!!!
46
70%
 
Insgesamt abgegebene Stimmen: 66

stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »

Aso bi das wuchenend z niederbipp Party gsi....
Scho womer acho sind isch a eus es kind verbie glofe (ca 9jahr alt)
Weis nid ich has gfühl gha das das anderst en verdrüffneti party gsi isch mit anderst druffne lüd... und zmitst drin sind zwei chlini kind...ehm hallloooooo!!!!!!!!???? #-o
asoo ich weis nid öb ich die einzig bi wo findet das mer dene lüd d kind wegnäh sött oder öb eusi welt würkli scho so kaputt isch....


euri meinige zu dem thema würdet mi eifach uuu interessiere...


Peace
salüüüü xD
abraxas
administrator
administrator
Beiträge: 1934
Registriert: Di 4. Nov 2003, 13:43
Kontaktdaten:

Re: Kinder und Partys

Beitrag von abraxas »

---------------------------------------
musik und so
http://www.bufta.ch
---------------------------------------
u.s.l.

Re: Kinder und Partys

Beitrag von u.s.l. »

stärNdli hat geschrieben:Aso bi das wuchenend z niederbipp Party gsi....
Scho womer acho sind isch a eus es kind verbie glofe (ca 9jahr alt)
Weis nid ich has gfühl gha das das anderst en verdrüffneti party gsi isch mit anderst druffne lüd... und zmitst drin sind zwei chlini kind...ehm hallloooooo!!!!!!!!???? #-o
asoo ich weis nid öb ich die einzig bi wo findet das mer dene lüd d kind wegnäh sött oder öb eusi welt würkli scho so kaputt isch....


euri meinige zu dem thema würdet mi eifach uuu interessiere...


Peace
also - wenn i so chind gse, de findis nideso schlimm, wenns zwüschedüre mammi und pappi a so aläss begleitet - wenns ihne s richtige ufe wäg chönd mitgä. s trurige findi denn, wenns mammi oder de pappi e sone verdröffnete idruck mached, dass es ihre duurzueschtand schint zsi...und d chind die au under de woche müend ushalte. es git aber scho situatione, womer sett mit ältere go rede - es isch nid grad e heili wält, die üsig. öbs de besser wäg isch, als ältereteil so hobbys vor de chind z verstecke, oder usfüerlich über alles offe chönne z rede, da bini mir nideso sicher. d chind spüred und merket ebe meh, als mir grosse meined :oops:

Edit: jetz hemmer zum dudel au no en zwoiti suechmaschine :roll:
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Saphira »

au jaa, endlich wiedermal die Kinder und Party Diskussion, die gabs jetzt wirklich schon länger nicht mehr! /happy


Bin auch dagegen. Gerade in Niederbipp nämlich, haben die Kiddies iiiimmer die Schaukeln besetzt!

Gut, dann halt mal im Ernst:
Bei den meisten Partys von heute würde ich wahrscheinlich meine Kinder, wenn ich welche hätte, nicht mitnehmen. Ich glaube, die wären bei Grosi oder bei Gotti oder wem auch immer besser aufgehoben. Und wenn niemand Zeit zum hüten hätte, würde ich wahrscheinlich eher die Party streichen, als die Kids mitzunehmen.

Dann gibt es aber auch solche Festivals wie das Somuna letzten Sommer, wo man durchaus mit Kind und Kegel erscheinen konnte. Kommt halt drauf an, wie die Party aufgezogen ist und vorallem - wie Verantwortungsbewusst die Eltern sind. Eltern + Drogen + Party + Kind im Schlepptau = gar nicht gut
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Re: Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »



Merciiii abraxas! =) lah d umfrag jetzt glich...hoff das stört nimert...
würd mi ebe schono interessiere... liebs grüessliii
salüüüü xD
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: Kinder und Partys

Beitrag von psy-co »

Die wo eri Kind met ne wand söled das mache!!! Ich find au nid schlim wen min Sohn mal elter wird sie werd ich en sicher au mit ne a en Goa eifach am Tag!!! Und wen lüt bedanke hand wäge lüte saund und Droge a de Goa den mund a kei Festival ga mit de Kinde wel alle norde werd Droge gna ob es ( Hip-Hop isch oder Rock Festivals)
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Bobbymarley
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 387
Registriert: So 4. Jan 2009, 19:16
Wohnort: BL

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Bobbymarley »

Hoi zäme,

Also als erschtes möchti no säge das dini Umfrog, Antwortmöglichkeite e chli krass sind. Gits nüt drzwüsche?

Ich glaub wenn en Erziehigsberechtigte drbi isch und au nach dr Party d Ihdrück mit em Chind bespricht oder eifach offe drüber redet find ich das nit so tragisch, minere meinig noch gseht me schlimmeri lüt an diverse Bahnhöf als an so Goa Partys.

Unter 13 glaubi aber nit das es Kind ane Goaparty ghört. Aber es ghört genauso nit ane Hiphop, rock und wases sünscht no alles git Party ..

Chunnt halt eifach ufd Geistigi Reife drufah, ich han gnueg bekannti wo im Chopf no unter 16 sind aber körperlich total usgwachse, und au ufem papier hend sie es paar jährchen mehr ufem buggel.

grüessli Bobby
Es sind Kling und Freitag, sie unterhalten sich gerade!
Benutzeravatar
Amanita
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 688
Registriert: Di 5. Jun 2007, 00:12

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Amanita »

Hm, wenn mer am nä schönä Sunntig mol es paar Stund mit dä Chind an ärä Party verbii goht, denn find i das easy. Do spillt au s Alter gar kei Rollä.

I dä Nach findi ghöret Chind nöd an ä Party..

Niederbipp han i jetzt au nöd so chindergeignet gfunde, aber sie hend wenigschtens en Spielplatz gha. Aber mer weiss halt au nie, wie ä Party dänn würkli usächunnt..
lg Amanita ૐ

Das Wirkliche ist ebenso zauberhaft, wie das Zauberhafte wirklich ist. (Ernst Jünger)

Bild
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Re: Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »

psy-co hat geschrieben:Die wo eri Kind met ne wand söled das mache!!! Ich find au nid schlim wen min Sohn mal elter wird sie werd ich en sicher au mit ne a en Goa eifach am Tag!!! Und wen lüt bedanke hand wäge lüte saund und Droge a de Goa den mund a kei Festival ga mit de Kinde wel alle norde werd Droge gna ob es ( Hip-Hop isch oder Rock Festivals)

ehmmm duu weisch das du das zerst mit em mami vo dim chline schatz abmache wirsch...
und sie wird dier das zimli sicher nid erlaube... sorryyy din chli schatz muess nid scho mit 8i so huere drogekind gseh....sorrryyyy liebi lüd nüd geg d goaner aber was mer det gseht da frag ich mich sogar amigs... wie komisch isch den das für es chlises kind.... lug wens mal de weg wält oke aber es muess nid vo de eltere dri bracht werde....

asooo weisch amene festival wo egstra en familiebereich isch isch das öbis anders....
aber ich wird mini kind au nie anes greenfield nä oder es hip hop festival....

ha die lieb gell psy-co =)
salüüüü xD
Benutzeravatar
meli
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 732
Registriert: Mo 20. Jun 2005, 09:40
Wohnort: CH

Re: Kinder und Partys

Beitrag von meli »

ich krieg die kriese- habt ihr auch mal neue themen auf lager?

und sonst: ustfse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: Kinder und Partys

Beitrag von psy-co »

meli hat geschrieben:ich krieg die kriese- habt ihr auch mal neue themen auf lager?

und sonst: ustfse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bringsch es neues Theama
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
Benutzeravatar
psy-co
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 386
Registriert: Mo 30. Jul 2007, 20:59

Re: Kinder und Partys

Beitrag von psy-co »

stärNdli hat geschrieben:
psy-co hat geschrieben:Die wo eri Kind met ne wand söled das mache!!! Ich find au nid schlim wen min Sohn mal elter wird sie werd ich en sicher au mit ne a en Goa eifach am Tag!!! Und wen lüt bedanke hand wäge lüte saund und Droge a de Goa den mund a kei Festival ga mit de Kinde wel alle norde werd Droge gna ob es ( Hip-Hop isch oder Rock Festivals)

ehmmm duu weisch das du das zerst mit em mami vo dim chline schatz abmache wirsch...
und sie wird dier das zimli sicher nid erlaube... sorryyy din chli schatz muess nid scho mit 8i so huere drogekind gseh....sorrryyyy liebi lüd nüd geg d goaner aber was mer det gseht da frag ich mich sogar amigs... wie komisch isch den das für es chlises kind.... lug wens mal de weg wält oke aber es muess nid vo de eltere dri bracht werde....

asooo weisch amene festival wo egstra en familiebereich isch isch das öbis anders....
aber ich wird mini kind au nie anes greenfield nä oder es hip hop festival....

ha die lieb gell psy-co =)

Ja wen der so ihne chund warum gosch den a Goa und isch nid nur Goa es so sorry!!!Das ged wider das dübische vorurteil das a de Goa nur Drögelet wert sorry gal mal a en Hip Hop party isch grad so schlim....
wen öber sis Kind Mal a mittag a en Goa mit nid find isch nid schlim!!! Find den schlimmer wemmer vo de Kind Kifft und Sufft!!! A ja und Mami vo mim sohn hed au gse es nimt mal mit a en Goa eifach unter Tag !!!
Gruss grunz grunz
ANTI-POP Productions

Antipop "Sea of Green" EP Free Dowload Here!!!!!

https://rapidshare.com/files/445700354/ ... _Green.rar
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Re: Kinder und Partys

Beitrag von stärNdli »

meli hat geschrieben:ich krieg die kriese- habt ihr auch mal neue themen auf lager?

und sonst: ustfse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja lug wens die nid interessiert oder so den verpiss dich....
lug mich nimmts wunder! und will nid eifach nur die alte sache go dureläse...
eieiei such doch es thema wo die interessiert anstat dini ziet mit unnötige antworte z vertriebe..
=)


jaaa lug wen mer schnell mal so en halb stund verbie gaht und nid grad det isch wo all andere lüd sind isch das öbis anders...aber raffi a dere party sind imfall so druffnigi lüd gsi... sorryyyy und din chli schatz muess dich nid mit achti nachere party go fröge papiiii was isch den das für es wisses pulver gsi wo de komisch ma id nase gschnufft hed...
und jaa es kind ghört allgemein a kei party.......
egal was für sound! sorryyy aber eltere hend so öbis wie en vorbildfunktion.....


grunz grunz /bigs
salüüüü xD
Benutzeravatar
Saphira
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 628
Registriert: Sa 19. Mai 2007, 19:59
Wohnort: CH

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Saphira »

stärNdli hat geschrieben:
meli hat geschrieben:ich krieg die kriese- habt ihr auch mal neue themen auf lager?

und sonst: ustfse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja lug wens die nid interessiert oder so den verpiss dich....
lug mich nimmts wunder! und will nid eifach nur die alte sache go dureläse...
eieiei such doch es thema wo die interessiert anstat dini ziet mit unnötige antworte z vertriebe..
=)



Könntet ihr bitte zuerst mal wieder kurz überlegen, wer ihr seid (erwachsene, respektvolle Menschen mit einem minimum an Intelligenz - nicht?) bevor ihr euch gegenseitig anflucht?

Sterndli ich glaube du kannst Psy-co nicht in die Erziehung seiner Kinder dreinreden, tut mir leid. Schau, dass du's bei deinen richtig machst, falls du mal welche haben wirst.

Und nun, go on - aber nicht wie im Kindergarten - sonst will ich euch nämlich alle nicht mehr an Goas sehen ;-) (auch nicht mit Mami und Papi)
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Benutzeravatar
Voodooman
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 107
Registriert: So 4. Mai 2008, 18:35
Wohnort: Züri City

Re: Kinder und Partys

Beitrag von Voodooman »

Ich find au das Chind überhaupt nöd ane Goaparty ghöred, und das mit de Droge chömer jetzt lang diskutiere
aber ich han dErfahrig gmacht das a Goas meh und vorallem offener Droge konsumiert wird als irgendwo suscht (rauche und suufe inkl.)

Villicht gits Festivals wo das mit de Chind gaht aber Niederbipp isch jetzt nöd würklich chinderfründlech gsi.

▲ ▲
Antworten