Mini gsundheit und das züg isch mir zimmlich egal
naja ich mein das au eher i dem sinn, dass ich de asicht bin, dass mini gsundheit einigermasse selbstreguliert vo mim allgemeine befinde gstüürt wird. das mag jetz nöd sunderlich naturwüsseschaftlich sii, aber da ich zu minere strüübere ziite gottsjämmerlich übertriebe und trotzdem immer no kerngesundbin, hani diesbezüglich kei angst.
und doch häsch du scho rächt, s'gsündere isch oftmals au das wo eim meh spass macht... da ich mich aber zum biispiel au absolut ungesund ernähre und trotzdem e hammer figur han *grins&zwinker* bin ich nöd de asicht, dass ungesunds grundsätzlich un-gesund isch, sondern eher dass es sache gitt wo psychisch gseh je nach situation nöd guet tüend, und sache wo guet tüend. und solang ich mich guet fühle, gahts mir au guet. bin dahingehend en richtige gfühlsmänsch...
wenns sozäge schaffsch, d'barriere zöffne und diine gedanke freie lauf zlah (ohni sie a sache zbinde wie "das isch schlecht", "ich sött das lieber nöd mache" usw.), dann steckt da mega viel und mega schöns drin.....
ig find, es gaht nöd so sehr um guet oder schlecht, das sind nur bewertige wo under umständ chönd hälfe, sich z'entscheide... es gaht darum, die geballti ladig gedanke so z'bündle (wie en laserstrahl) dass sie zunere beriicherig i mim läbe werded, statt sich im chaos vonere gaswulche z'verflüchtige. gedanke sind gar nöd so schlecht - d'frag isch nur, was mer demit macht... und irgedwie widersprich ich dir au mit dini eigene wort:
das isch für mich e art meditation. wenn mers ergebnis versuecht zerzwinge, dann klappt nüt... denkt mer hingege in gebündeltere muster me konzentiert sich nur uf öpis; zb. musig; oder no gebündelter uf de repetitivi rythmus oder vo mir us uf de baum det, dann tüend sich igendwie plötzlich völlig neui welte uf
diesbezüglich glaub ich eignet sich goa sogar besser dezue als meditationsmusik, will s'Ego sich mit em Beat beschäftigt ("Bum Bum Bum Bum, boah isch das geil, so heftig, yeah!") während s'eigentliche bewusstsii dur die hochtönli und mitteltön wunderbar inen meditative zuestand gheyt. insbesondere, wämmer dezue tanzt - was aber no nöd mal zwingend isch. bi meditationsmusik fangts ego irgedwänn aa umenörgle... uf all fäll isch das en usgezeichnete weg, ufhöre z'denke, oder das zumindest vill befreiter, positiver oder au fründlicher z'mache als suscht so...
wür ich so stah, dann wür ich mich jetz mal es ziitli für die totali abstinenz entscheide (was nöd "nüechternheit" bedüüte muess). das heisst: kei alk, kei joints, kei chemie, kei nüt.
also ziggis klammere ich da mal us, irged es bizeli chemie, muss scho sii, lah mir doch wenigstens EI droge *g* - ansunschte ja: genau das isch mis ziel. zwüscheziel, endziel, egal - eifach mal es ziel, womer chan erreiche oder au nöd. mer gwünnt, mer verlürt mal bi dem "ränne" is ziel. aber solang mer es ziel hätt, weiss mer wenigstens wämmer verlore hät. und natürlich au wänn mer gwunne hät, und cha das gnüsse.
nacher chasch der au säge: "so, jetz hani 3 mönet absolut nüt gno und jetz dörfich mal wieder voll eis umefläsche; scheissegal was passiert oder wenns ungsund oder "schlecht" isch." ~oder so irgendwie.
das gsehni nöd so. ich möcht ja nöd mit alk ufhöre, um denn wieder mit chemische droge azfange, und au nöd mit alk ufhöre, um dänn in drü mönät wieder glich wiit z'sii. nei ich wött mit alk ufhöre, demit ich eines tages EIS EINZIGS bier trinke, villicht am Samschtig eis und am Sunntig morge eis - und THAT's IT. nöd zwei, nöd 5, nöd meh...
um das zgspüre was ich authentizität nenne, echtheit, demit ich bi mir bliibe, ganz egal, was passiert, segs e abwiisendi frau, sound womir nöd so gfallt oder suscht was.
und vo dem punkt äwäg, und ERSCHT dänn, chömmer nomal drüber rede, ob's scheissegal isch. bis dahin hani es ziel vor auge...
alk macht wohl scho "sinn", wells ja evtl. seinzige mittel sii chönnt, pause vo dir selber zha.
find ich eigetlich nöd - es isch je nach situation genau so sinn-fördernd, villicht ufenanderi art, als nüechtern - aber es isch nöd eifach es betäubigsmittel (usser villicht e betäubig vo dem bewusstsii, vo dem ich im andere thread gredt han), es isch eher es fluchtmittel, wo nöd funktioniert.
ja isch so. skrass am alk, kiffe und zigis isch, dasses ebe nöd so krass isch. schlussendlich händ die droge gnau am meiste igriff i dis lebe gha. be "härtere" droge merkt mer schneller, wora mer isch und überleits sich viellicht scho im vorhinein, wie mer demit umgah söll. be alk/kiff/zigis merkt mers erscht nach jahre oder evtl nie.
au da gib ich dir recht - allerdings zählt kiffe FÜR MICH (!!!) und sowiit ich das gsehne nur für mich - zu de härtischte droge vo allne wo ich mal usprobiert han... nüt anders, nöd mal mdma löst bi mir sone totali, völligi und kompletti desorientiertheit, paranoia und psychose-artige zuestand us. ihr chönd eu das vermuetlich nöd vorstelle, aber bi mir langt ein zuug vomne joint, und mer chan mich öppe 6h lang rauche... de einzig grund wieso ich überhaupt immer wieder mal en joint rauche isch glaub, dass mir das d'lüüt eifach nöd abchaufed, und drum uuumbedingt wänd dassi mal eis rauch - naja, danach wänds das nüm, hehe

(was ich eigetlich durchus nüme mache, nur mängmal, wenn ich grad möcht chli schockiere *g*)
und all die muster z'ignoriere brucht meh als nur e entscheidig, es brucht die richtig stimmig i mir drin. de WUNSCH nüechtern z'bliibe.
doch, es bruucht nur e entscheidig.
nei - es brucht au de wunsch. guet du seisch, wenn ich will, dänn klappts, aber ich glaube nüme so rächt a min wille, für das hani scho zuuuu oft eneme muster nageh, statt das zmache, was ich mir vorgno han und au würkli ha welle mache. aber wenn ich mich druf freue, nüechtern z'bliibe, druf freue, dass am morge alli dänked ich hegi konsumiert, und ich weiss ich ha nöd, druf freue, weg speed aquatscht zwerde, wills glaubed, ich hegi speed konsumiert, wenn ich mich druf freue ide nacht mal penne zchöne und am nächschte tag fit z'sii und de ganz tag z'tanze, wenn ich mir wünsche, all das z'erlebe - und nöd s'andere - dänn klappts au mitem wille. aber natürlich isch e diesbezüglichi, bewussti entscheidig sicherlich hilfrich.
Yoda ein Jedi Meister hat geschrieben:nöd hoffe - mache.
Tu es oder Tu es nicht - es gibt kein Versuchen!
Was meinsch wie oft han ich scho über de satz naagrüblet.
@Melliandra & Kollegoli
Also, im Prinzip händ ihr recht, wämmers us de perspektive gseht, dass mir au mal fehler dörfed und sogar scho fast müend mache, um wiiterzcho. aber es chan doch nöd sii, dass ich immer die gliche fehler mache? es isch scho okay, mal abzstürze, aber nöd jedes zweit weekend. es isch scho okay, aber ich würd eifach mal gern öppis anders erläbe. und die "Wirkung ohne Substanz" isch öppis sehr reizvolls...
@Infected_xD
Das isch es genials erläbnis - und es isch mega, dass du das so erläbt häsch. das mit em backflash... ich weiss es nöd, kei ahnig ob das würkli möglich isch, aber rein vo dem her, dass das was e droge macht, schlussendlich nüt anders isch, als öppis wos im körper scho gitt, uf extremi art uszlöse, chönts scho sii, dass mer es natürlichs flash hät, nachdem de körper das kännt.