danke danke danke
Prima Sequentia 07.02.09
Prima Sequentia 07.02.09
ja saperlot isch das e stimmig gsi
danke danke danke
danke danke danke
Zuletzt geändert von Nonius am Mo 9. Feb 2009, 01:05, insgesamt 1-mal geändert.
- Grooveschnegge
Re: Prima Sequentia 07.02.09
Ja, super Party xi!!!
DZugfahrt het sich eidütig glohnt. Superschöni Deko/Belüchtig, eifach - aber würkigsvoll
De fini Sound vom Aquafeel het zum Träume verleitet, vili fröhlichi Gsichter hen mi zum Strahlä brocht, umetorklendi Gstalte hen mi immer wiedermal verschreckt - und au anderi...
Ja und Shybe
ich bin än riesä Fan vo Dir
Also das Set wo Du do wieder häregleit hesch ......... hmmmjubelfreusuperdonnergrommelzappelfetzigeohreundkörperverzauberndesupersound - jawoll und usruefezeichä

Dankä a alli wo das Fescht ermöglicht hend - und au däne wo dihei bliebe sind
es isch sooo schön xi mol Platz zha!!!! 
Dankä a alli wo das Fescht ermöglicht hend - und au däne wo dihei bliebe sind
Jep isch cooool gsi und es het richtig platz ka zum tanze was sich i dr super stimmig zeigt het.
Meeerci viel mol an Aquafeel für dis erste lied vo Andromeda, het mi mega zrug ufs ozora 2008 gschuuubet
Schön gsi wiedermol soo viil bekannti gsichter uf eim fläck z ha
Meeerci viel mol an Aquafeel für dis erste lied vo Andromeda, het mi mega zrug ufs ozora 2008 gschuuubet
Schön gsi wiedermol soo viil bekannti gsichter uf eim fläck z ha
-
dex
No ganz verpennt, verpeilt u verchachlet sitz i jetzt do und versuche schriftlich zämezfasse werum i die party soooo super toll han gfunde...
...... es glingt mir aber grad nid drum versuech is spöter nomol
...... es glingt mir aber grad nid drum versuech is spöter nomol
mann mann mannn oh mannohmann....
also mier hat es sehr gut gefallen. Sound durchs band für meinen geschmack...stampfend...verspielt...melodiös....vielen dank an alle DJ's und Live acts...ihr wart super. Und hier soll auch gesagt sein: respekt für die Artisten...ihr habt es mal wieder geschafft dass wir eine party mit radio signal ( 0 db) machen konnten....ich musste nie gross eingreifen, und das schätze ich sehr...
Kornel ( omline) und sein team hat diese party sehr gut organisiert...alles hat geklappt wie am schnürchen. Bravo
Ich habe mich auch darüber gefreut, forumsmitglieder persönlich kennenzulernen...
Mit meinem arbeitsgerät war ich auch sehr zufrieden...ich hatte die infrabässe etwas stärker angesteuert...so dass die anlage dieses mal noch wuchtiger daher kam.... zum teil an der grenze...aber eben GEIL !!!
Ich muss mich aber auch entschuldigen...denn ich hatte bei einem dj die höhen etwas angehoben da der sound etwas "matt" war, vergessen diese korrektur aber aufzuheben als der wechel kam...so dass ca während 20 minuten etwas giftige höhen im saal waren....zum glück hatte dies jemand gehört und mich darüber informiert...denn ich war gerade mit quatschen an der bar beschäftigt....
Nun sehr gutes fazit...und gerne wieder wenns heisst : PRIMA !!!
der tonfuzzi
Kornel ( omline) und sein team hat diese party sehr gut organisiert...alles hat geklappt wie am schnürchen. Bravo
Ich habe mich auch darüber gefreut, forumsmitglieder persönlich kennenzulernen...
Mit meinem arbeitsgerät war ich auch sehr zufrieden...ich hatte die infrabässe etwas stärker angesteuert...so dass die anlage dieses mal noch wuchtiger daher kam.... zum teil an der grenze...aber eben GEIL !!!
Ich muss mich aber auch entschuldigen...denn ich hatte bei einem dj die höhen etwas angehoben da der sound etwas "matt" war, vergessen diese korrektur aber aufzuheben als der wechel kam...so dass ca während 20 minuten etwas giftige höhen im saal waren....zum glück hatte dies jemand gehört und mich darüber informiert...denn ich war gerade mit quatschen an der bar beschäftigt....
Nun sehr gutes fazit...und gerne wieder wenns heisst : PRIMA !!!
der tonfuzzi
Das Leben ist zu kurz für schlechte Soundsysteme.
-
Dragonfly
Jiiihaaa, das war wieder eine ganz tolle Party.
Auch mir hat der Sound sehr gefallen. Insbesondere gefallen haben mir Tandem und noch ein anderer DJ....bin mir aber nicht mehr sicher wann der gespielt hat, weis auch nicht mehr wie er heisst. Ich glaube es war so um 13h-14h. Das letzte Stück bevor Tandem gespielt haben war auch der absolute Hammer!!!! Kann mir jemand sagen von wem das ist?
Ah ja, die Deko fand ich auch wunderschön. Vor allem die Muster, die mit den Lasern an die farbigen Plastikplanen an der Decke gezaubert wurden.
Gerne wiedermal!!!
Ah ja, die Deko fand ich auch wunderschön. Vor allem die Muster, die mit den Lasern an die farbigen Plastikplanen an der Decke gezaubert wurden.
Gerne wiedermal!!!
liquid soul - global illuminationDragonfly hat geschrieben:Das letzte Stück bevor Tandem gespielt haben war auch der absolute Hammer!!!! Kann mir jemand sagen von wem das ist?
http://www.psyshop.com/shop/CDs/ibo/ibo1cd058.html
cheers
-
Dragonfly
dankööö!martin hat geschrieben:liquid soul - global illuminationDragonfly hat geschrieben:Das letzte Stück bevor Tandem gespielt haben war auch der absolute Hammer!!!! Kann mir jemand sagen von wem das ist?
http://www.psyshop.com/shop/CDs/ibo/ibo1cd058.html
cheers
wunderschöns deko, sidäfiini alag, fette sound vo de küntschler, friedlichi lüüt wo mer cha stundelang uf em urchigä holzbode zämmä umähüpfä, gnueg platz zum tanzä und immer schön frischi luft...viel z schnell isch wieder dunkel wordä
danke für das fäscht, het mer mega passt bi eu

danke für das fäscht, het mer mega passt bi eu
- erdmaendli
hey liebi lütlis
......es meega fetts kompliment zu dem abig!
es het eifachd alles gstumme
....d liveacts hend ordentlich dampf gmacht,
de sound isch kristall klar übere cho
.....wunder wunder schöni decko,
gspickt mit sehr geile farb und liechteffekt, joo und peoples sind so ziemli alli mächtig
guet druff gsi
....
liebi grüess eu allne
es het eifachd alles gstumme
de sound isch kristall klar übere cho
.....wunder wunder schöni decko, gspickt mit sehr geile farb und liechteffekt, joo und peoples sind so ziemli alli mächtig
guet druff gsi
liebi grüess eu allne
- Lichto
- Silver Member

Der absolute Kracher, für mich eine der beschte Indoors der letschte Zeit !
Gnug Platz zum abshakere, nette Leut, en guete Chai, schöne Deko und Lights, absolute Haaaaaammer-PA ( K&F isch halt scho Premium ), wunderschöne Psy-Sounds, liebe Secu's, so muss sei !
Das einzig, was schad war, daß es manchene Leut amlt so schräg innefahrt...
Der Typ, z.B., der gmeint hat, er muss so agressiv abgeh un d Leut mit Absicht arempele und stoße, so daß fascht no zu e Schlägerei komme wär... Zum Glück hend Leut eigriffe ! Wenn Pogo willsch, musch halt uf das Punk- oder Hardcore-Konzi geh !
Oder der Affekopf, der gmeint hat, er muss am Morge die Fenschter erklimme und dr Vorhang zur Seite reiße, eifach völlig unpassend so Show...
Naja, wird’s wohl leider immer geh. Isch halt Psy...
Ansonschte überwiegd :
Absolut Reschpekt und Merci an d Orgs und au d Leut wo dort gweh sin !!!
Gnug Platz zum abshakere, nette Leut, en guete Chai, schöne Deko und Lights, absolute Haaaaaammer-PA ( K&F isch halt scho Premium ), wunderschöne Psy-Sounds, liebe Secu's, so muss sei !
Das einzig, was schad war, daß es manchene Leut amlt so schräg innefahrt...
Der Typ, z.B., der gmeint hat, er muss so agressiv abgeh un d Leut mit Absicht arempele und stoße, so daß fascht no zu e Schlägerei komme wär... Zum Glück hend Leut eigriffe ! Wenn Pogo willsch, musch halt uf das Punk- oder Hardcore-Konzi geh !
Oder der Affekopf, der gmeint hat, er muss am Morge die Fenschter erklimme und dr Vorhang zur Seite reiße, eifach völlig unpassend so Show...
Naja, wird’s wohl leider immer geh. Isch halt Psy...
Ansonschte überwiegd :
Absolut Reschpekt und Merci an d Orgs und au d Leut wo dort gweh sin !!!
Also mir hat es auch richtig gut gefallen. Viel Platz zum tanzen, dafür aber etwas kühl.
Martin's DJ Set war das beste, was ich in letzter Zeit gehört habe. Zu diesen Sounds könnte ich tagelang tanzen. Weiter so!!!!!!!!!!!
Martin's DJ Set war das beste, was ich in letzter Zeit gehört habe. Zu diesen Sounds könnte ich tagelang tanzen. Weiter so!!!!!!!!!!!
jep isch wiedermal e spass gsi.gueti musik,hammer soundsystem,deco au schön stimmig gsi...
gern wiedermal
gern wiedermal
-
Psychobella
- Platin Member

Eigentlich han i nur churz welle inegüxle am Vormittag uf em Heiweg, aber de Sound und d Stimmig bi de Lüt sind so mitrissend gsi, dass i bis zum Schluss ha 'müesse' bliebe 
Danke villmal...und es Kompliment a s Deko-Team, das hätt sehr schön usgseh
D Heifahrt hätt sich denn relativ chüehl und erfrischend gstaltet...ich wünsche em neuie Bsitzer vo minere Jacke vill Freuid demit (pass uf, de Rissverschluss chlämmt öppedie...)
Danke villmal...und es Kompliment a s Deko-Team, das hätt sehr schön usgseh
D Heifahrt hätt sich denn relativ chüehl und erfrischend gstaltet...ich wünsche em neuie Bsitzer vo minere Jacke vill Freuid demit (pass uf, de Rissverschluss chlämmt öppedie...)
Sei das Wunder, das du erleben willst! 
Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
-
dex
So i probiers nomol 
Also i han das fest sehr gnosse. D Musik het mir durchs band eigentlich guet gfalle au wenns i de nacht mal e chli en hänger het gha für mi gschmack. Aber das isch nume churz gsi oder eifach nid mi gschmack vo sound.
Da i zum erstemal i mim lebe i de kulti bi gsi het mi de ort selber natürlich zusätzlich fasziniert.
Merci a Kornel für die Party und merci a alli beteiligte und gäst. Es het GROCKET!!!
Also i han das fest sehr gnosse. D Musik het mir durchs band eigentlich guet gfalle au wenns i de nacht mal e chli en hänger het gha für mi gschmack. Aber das isch nume churz gsi oder eifach nid mi gschmack vo sound.
Da i zum erstemal i mim lebe i de kulti bi gsi het mi de ort selber natürlich zusätzlich fasziniert.
Merci a Kornel für die Party und merci a alli beteiligte und gäst. Es het GROCKET!!!