I schribä, mirä meinig nah, oft zu langatmig u neigä drzuä ä chli meh z sägä aus guät wär!
Trotzdäm dankä

Jedä? Also ich mit Sicherheit nödDer Fragensteller hat geschrieben:Woni vor knapp 3jahr no usämä Buäch vom Jan van Helsing zittiärt ha, das si nach äm Irak-chriäg ä Finanzkrisä wärdä herbifüärä het mi no jedä (wi so oft) fürnä spinnär ghautä.

Das chamä äbä uf di beidä artä gseh,Anahata hat geschrieben:klar doch, aber he...alles reinigung...
aber mer gspührt ganz klar immer me was abgaht...
ich hoff eifach, dass nüm all zu vill durädreihed.
follow the light

der 3. Weltkrieg...=?The Dude hat geschrieben:Jedä? Also ich mit Sicherheit nödDer Fragensteller hat geschrieben:Woni vor knapp 3jahr no usämä Buäch vom Jan van Helsing zittiärt ha, das si nach äm Irak-chriäg ä Finanzkrisä wärdä herbifüärä het mi no jedä (wi so oft) fürnä spinnär ghautä.Au wänn ich mittlerwiile am Herr Holey skeptisch gägenüber stahn, isch sini Arbet doch sehr wertvoll alles in Allem...
L&L
Ps. Ich persönlich hett zwar scho früener miteme Finanzcrash grächnet.. Han nöd umesuscht scho 2003 alli mini Bankkontene ufglöst.. Und wämmer bedänkt, das s'Gäld s'wichtigst Instrumänt vodä Hintertane isch, isch au irgendwie logisch, das alli Hebel in Bewegig xetzt werded, zum das Werkzüüg nöd z'verlüre.. Aber egal wie sie sich möged ufbäume, äs isch ä besiegleti Sache.
Greeez vomene andere Spinner![]()

und uf was hesch diä doch rächt riskannti Aktion (guät, Investiärä isch zwar no riskanntär aus s'Gäut usä z näh) de genau gstützt? I meinä us weunä quellä (wed mär diä nid chasch/wosch agäh längt mär ou d'agab vo dr quellart z.b. Lektüre, Pers. Prophezeiung vo z.b. Manager u.s.w) u vorauäm zu weläm zitpunkt heschäs du scho vorgahät? vor 2003?The Dude hat geschrieben: Ps. Ich persönlich hett zwar scho früener miteme Finanzcrash grächnet.. Han nöd umesuscht scho 2003 alli mini Bankkontene ufglöst..
Das isch ugärandäräm einä vo viunä witerfüärändä vorussagädalamascus hat geschrieben:der 3. Weltkrieg...=?The Dude hat geschrieben:Jedä? Also ich mit Sicherheit nödDer Fragensteller hat geschrieben:Woni vor knapp 3jahr no usämä Buäch vom Jan van Helsing zittiärt ha, das si nach äm Irak-chriäg ä Finanzkrisä wärdä herbifüärä het mi no jedä (wi so oft) fürnä spinnär ghautä.Au wänn ich mittlerwiile am Herr Holey skeptisch gägenüber stahn, isch sini Arbet doch sehr wertvoll alles in Allem...
L&L
Ps. Ich persönlich hett zwar scho früener miteme Finanzcrash grächnet.. Han nöd umesuscht scho 2003 alli mini Bankkontene ufglöst.. Und wämmer bedänkt, das s'Gäld s'wichtigst Instrumänt vodä Hintertane isch, isch au irgendwie logisch, das alli Hebel in Bewegig xetzt werded, zum das Werkzüüg nöd z'verlüre.. Aber egal wie sie sich möged ufbäume, äs isch ä besiegleti Sache.
Greeez vomene andere Spinner![]()

do bini ganz diner meinig!!Goa_Meitli hat geschrieben:don't worry - be hippie...
drop acid - not bombs![]()
wänn die das würed kapiere, gäbs de blick scho längscht nüm![]()
abraxas hat geschrieben:böööööse