psycedelic carnival 3 - xtra

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
müstik
administrator
administrator

Re: psycedelic carnival 3 - xtra

Beitrag von müstik »

k.h. hat geschrieben:
müstik hat geschrieben:](*,)
....tragisch was da abgeht...
Du bisch tragisch
was du nicht sagt's ?
wenn dir die leute nicht passen, warum schreibst du denn hier ? um deine agressionen los zu werden ? mach das wo anderst !
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
pfuetze
Silver Member
Silver Member

Beitrag von pfuetze »

@suncollector
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
/yo
in der mitte des paradox, liegt die weisheit
Chrümel82

Beitrag von Chrümel82 »

hier gehts eigentlich um ne party und net ob komerz oder nicht. ich war total entäuscht von der party da sie einfach wieder mal viel zu vollgestopft war sec`s waren a viel zu übel und überhaupt. des war das letzte mal wo ich zu psycedelic carnival gange bin.
Kann sich jemand Moses, Jesus oder Gandhi bewaffnet mit Carnegies Geldsack vorstellen?
Zitat von A. Einstein

Bild
rasta

Beitrag von rasta »

i bi ja nöd ade party gsi,aber ier sind numme no chinsch!!!!!!möcheds doch besser.mer chan au nöd immer alles ha!!!!!tststststs
rasta

Beitrag von rasta »

warum gönder den na an partys,wender ja glich numme no motzet?????
Louitchy
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Louitchy »

Villicht chönt mer jo s nöchste mol eifach im Forum akündige das Kiffe dinne verbotte isch, wemers ja scho vorher weiss. De chan au niemer reklamiere.. 8-[
rasta

Beitrag von rasta »

naja hützutags isch in sämbtliche lokals/clubs rauch verbot!!!!und es isch jo schinbar au am igang gross gschriebe gsie,wegem kiffe!aber so wirds in zuekunft usgseh,überall rauch verbot!da muess mer sich halt dra gwöhne!i bi au en raucher und en kiffer aber so isch leider drealität :-(
@fire
Platin Member
Platin Member

Beitrag von @fire »

Es esch no nie erlaubt gsi@kiffen in clubs oder andersweitig oeffentlichen Veranstaltungen. Wenn dann geduldet. ;-) Kiffen ist und bleibt nunmal in den meisten Laendern dieser Erde verboten, obs gerechtfertigt ist, sei dahin gestellt. Aber augenscheinlich haben unsere Politiker ja irgendwie auch recht,....bei einigen wirkt das beruhigende, zum nachdenken anregenden kiffen wohl nichts und schadet eher einem guten Dialog zwischen den Menschen.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Louitchy hat geschrieben:Villicht chönt mer jo s nöchste mol eifach im Forum akündige das Kiffe dinne verbotte isch, wemers ja scho vorher weiss. De chan au niemer reklamiere.. 8-[
Sorry, aber imene club wies x-tra isches meh als logisch, dass me nid drinne darf kiffe!! usserdem hani gläse, es sig ja dusse gross und breit agschriibe gsi... also hend d'secs s'recht z'reklamiere- und ni d'kiffer!!! vergesset nid: kiffe isch im moment ILLEGAL! und i verstoh jede clubbetrieber, wo das unterseit... es geit schliesslech um sini existenz...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
k.h.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von k.h. »

meli hat geschrieben:
k.h. hat geschrieben:
müstik hat geschrieben:](*,)
....tragisch was da abgeht...
Du bisch tragisch

du bist im begriff, dir etliche feinde anzueignen!!

hör lieber auf die administratoren- sie ermöglichen dir eine plattform und du missbrauchst sie dermassen! PFUI! abraxas hat recht- hinter den orgs stehen auch menschen- und keiner hat das verdient was du rauslässt!
Eine Plattform??? Anscheinend habe ich den Sinn und Zweck eines Forums nicht kapiert. ich dachte immer es sei eine Plattform zur freien Meinungsäusserung. Soll ich sagen, dass etwas voll geil ist, wenn ich es voll scheisse finde. Anscheinend sind hier nur positive postings erwünscht. Wenn Leute keine anderen Meinungen ertragen, ist das nur teilweise mein Problem.... drum chotzt mi au a wieter drüber z schriebe und alles 10 mal müsee säge. wänn er nöd verstönd wasi will sägä, chani au nüt defür. und nomal: ich wür mi nöd so ufrege, würi nöd genauso agfickt werde!
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

Also wos früener no "palais" gheisse het und ame andere ort gsi isch, isches ja DAS kiffermekka schlechthin gsi :-$

Aber Ziite änderet sich liebi lüüt. Wenn unübersichtlich agschriebe isch, dass kiffe verbote isch, denn musmer das au respektiere!!

Ich selber bin nur churz dete gsi, aber das woni gseh han, het mer mega gfalle!! Deko isch sehr speziell gsi und het mich sehr in fang gno, trotz de schlächte belüchtig... will wemer gnau anegluegt het, hetmer gmerkt dasmer sowas no nie gseh het anere party und die Holzkonstrukt sind eifach de hammer gsi!! Würkli mega schöni deko!!
Sound chani nid viel sege, bin den ja wieder gange :)

Wasi halt au chli paradox (im zämehang zum kiffe) gfunde han, isch s' streetwork labor gsi!

Klar, super sach fürd konsumente... aber de club git vor, dass nöd kifft wird, glichziitig "akzeptierets" dass härti droge im Umlauf sind und testet werded... :-# naja, mängisch gits halt sache die verstaht mer ned, aber mer muses akzeptiere :) akzeptanz und tolleranz!

Ich wünsch mir uf all fäll wieder e sone party im xtra vo aphonix! sie hend nämli alles gäh! vergessed das ned...
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Beitrag von °°HeXe°° »

Affengeil wars wie jedes Jahr. Hört mal Leute, es ist nun mal ne Party in der Stadt Zurigo, also ist halt alles ein bisschen anderst als irgendwo in nem Pilzwald. Ich fand die Party wie immer Klasse und freu mich schon auf nächstes Jahr.

@Sakura: Hey Powerschnaaakkli, han trotz langem Protest jetzt au agmolde zum min senf drzue geh. :)
@dalamascus: hahahhaha, erst fremde lüüt dr vodka an grind leere und noher no useflüge, nid din Tag gsi hä? *lol*
3ö~~Happiness is to love and to be loved~~3ö
Saina

Beitrag von Saina »

....@K.H: Du settsch lieber mal dis Muhl zue tue!

Was sell das för en Uusag si: Motze öber öppis wo du sälber gar ned debii gsi besch...Das chads ja wohl ned sii oder??
Werd mal Erwachse!
Ond Ergendwie wörds mich wonder näh wie alt du bisch ond was du för Partys machsch... Ond wer zu dim Fröndeschreis ghört....Uiii,Uiii!

Also ich wär gärn debii gsi...leider eschs ned so passend gsi a dem weekend!

Greats @ Aphonix Crew ond de Trudis!

Samuelito
...Sometimes my head feel`s like a frisbee...
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Käpten Hirni »

Aso aso..wer erwartet im palä denn e spiti goa party? selber schuld..wenn da scho im blick am abend oder 20 min usprise wird wirds hald chli eng, kommerz und ebe clubatmosphärä..i bi serschte mal gsii und wird sicher au nie meh ga...wiso..isch scho alles gseit worde...na ja mir sind hald in züri und szne isch sich hald au am entwickle..nid nur mit em sound au mit em priis..leider abershit happens...bi vorher im kauflüte gsii un han dete scho müsä 20 stutz für en drink zahle...züri hald..cool blibe und uf de summer warte...hehehe übrigens so vil druffni und kaputti lüt hani sit em sommerend nüm gseh..vil under euch sind eifach chrank..proscht:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
°°HeXe°°
Silver Member
Silver Member

Beitrag von °°HeXe°° »

Käpten Hirni hat geschrieben:bi vorher im kauflüte gsii un han dete scho müsä 20 stutz für en drink zahle...züri hald..cool blibe und uf de summer warte...hehehe übrigens so vil druffni und kaputti lüt hani sit em sommerend nüm gseh..vil under euch sind eifach chrank..proscht:-)
Ja, also ich muess scho säge s kauf isch überhaupt nid kommerz und szene club scho gar nid. Hahhahahah, also was bisch den für en luschtige Vogel. Hihi also so herzig.... /doof
Und ufs viel unter euch sind chrank möcht ich jetzt da ehrlich gseit gar nid igah. /doof
Zuletzt geändert von °°HeXe°° am Di 25. Nov 2008, 14:39, insgesamt 1-mal geändert.
3ö~~Happiness is to love and to be loved~~3ö
Antworten