was du nicht sagt's ?k.h. hat geschrieben:Du bisch tragischmüstik hat geschrieben:![]()
....tragisch was da abgeht...
wenn dir die leute nicht passen, warum schreibst du denn hier ? um deine agressionen los zu werden ? mach das wo anderst !
was du nicht sagt's ?k.h. hat geschrieben:Du bisch tragischmüstik hat geschrieben:![]()

Sorry, aber imene club wies x-tra isches meh als logisch, dass me nid drinne darf kiffe!! usserdem hani gläse, es sig ja dusse gross und breit agschriibe gsi... also hend d'secs s'recht z'reklamiere- und ni d'kiffer!!! vergesset nid: kiffe isch im moment ILLEGAL! und i verstoh jede clubbetrieber, wo das unterseit... es geit schliesslech um sini existenz...Louitchy hat geschrieben:Villicht chönt mer jo s nöchste mol eifach im Forum akündige das Kiffe dinne verbotte isch, wemers ja scho vorher weiss. De chan au niemer reklamiere..
Eine Plattform??? Anscheinend habe ich den Sinn und Zweck eines Forums nicht kapiert. ich dachte immer es sei eine Plattform zur freien Meinungsäusserung. Soll ich sagen, dass etwas voll geil ist, wenn ich es voll scheisse finde. Anscheinend sind hier nur positive postings erwünscht. Wenn Leute keine anderen Meinungen ertragen, ist das nur teilweise mein Problem.... drum chotzt mi au a wieter drüber z schriebe und alles 10 mal müsee säge. wänn er nöd verstönd wasi will sägä, chani au nüt defür. und nomal: ich wür mi nöd so ufrege, würi nöd genauso agfickt werde!meli hat geschrieben:k.h. hat geschrieben:Du bisch tragischmüstik hat geschrieben:![]()
du bist im begriff, dir etliche feinde anzueignen!!
hör lieber auf die administratoren- sie ermöglichen dir eine plattform und du missbrauchst sie dermassen! PFUI! abraxas hat recht- hinter den orgs stehen auch menschen- und keiner hat das verdient was du rauslässt!

Ja, also ich muess scho säge s kauf isch überhaupt nid kommerz und szene club scho gar nid. Hahhahahah, also was bisch den für en luschtige Vogel. Hihi also so herzig....Käpten Hirni hat geschrieben:bi vorher im kauflüte gsii un han dete scho müsä 20 stutz für en drink zahle...züri hald..cool blibe und uf de summer warte...hehehe übrigens so vil druffni und kaputti lüt hani sit em sommerend nüm gseh..vil under euch sind eifach chrank..proscht:-)