www.drachenherz.ch

Antworten
Drachenherz

www.drachenherz.ch

Beitrag von Drachenherz »

sodeli, endlich mal gschafft, en Rohfassig vo http://www.drachenherz.ch online z'stelle.

Sone ungfähri Vorstellig, wohii's mit däre Page gah söll, hani scho, wär aber gliich no froh um Feedback und Inputs, was IHR so gern ufenere Homepage hättet. (hehe...)

Peace
A.
Titali

Beitrag von Titali »

hehe andi, chasches doch nid losi :wink:

luege mer die page gärn a... aber mues jetzt mol go koche, ha hunger!

schöni ferie :wink:
kiss titali***
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Hehe TiTaLi...

Wenn's Netz eine hät, dänn laht's eine nüme los... *g*

Aber immerhin bini jetzt es bitzeli vom "nume Internet konsumiere" wägchoo und fange endlich ah, s'Netz au "kreativ" z'nutze, hehe.

Und macht doch no spass, so a dä eigene Homepage umezbastle. *g*
Titali

Beitrag von Titali »

hey drachi

ja, macht spass sone homepage! aber vergiss nid, immer alles spichere und texte vorallem ou im word! mini date sind bis hüt im jeseits verschwunde :evil: zum guete glück ha ich die wichtigste texte, wo ich sälber gschriebe ha ihm word no! ha äbe schüsch nie kopie gmacht *shit*

chunt guet dini homepage :wink: jetzt muesch se eifacht no fülle :lol:

was wetsch de genau mache? nur just for fun oder wotsch ou mau öpis abiete?

naja, mini page wirds next year wieder ghä... wot online shop mache und so!

also du, schöne nami wünsch ich dir :wink:
kiss titali***
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

hehe, danke für's Aaluege vo dä Page TiTaLi...

Jup, jetzt gaht's ums fülle...
Han eigentlich vor, einersiits en Blog z'füehre, woni in meh oder weniger regelmässige Abstände min Senf zu allem mögliche gibe...

Dänn würdi gern es paar vo mine Geschichtli und Texscht vorstelle...
Und in Zuekunft natürlich au neus veröffentliche.

Im Forum wär's cool, sich eifach es bitzeli uustusche z'chöne, am beschte wär feedback uf mini "schriebkünscht", wott mich ja schliesslich au wiiterentwickle...

Na, und ein, zwei wiiteri Sache hani au no vor, ebe schöni Bildersammlig und vilich chunt au mal en Shop-teil ine, wer weiss... *g*

Joah, soviel zu dem... *g*

Ah, und das leidi Thema sicherheit... zum glück wird immer eimal täglich server-siitig es backup agleit, zuesätzlich hani au immer es backup vo dä index. dateie... mal luege, hoffe, mini siite überlebt, ohni dass sie vo hacker niedergmacht wird... :-&
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

So, jetzt habe ich für mein Netz-Tagebuch auch eine Kommentar-funktion implementiert. So kann man direkt zum Blog ein Feedback abgeben. :-)

Hihi, diese HP-Software ist wirklich genial.

Hey Chris, an dieser Stelle nochmal ein von herzen kommendes dickes fettes "Dankeschön" für die Empfehlung, auf Mambo/Joomla umzusteigen!!! *bigsmile*
ChriSmoS
dj
dj
Beiträge: 653
Registriert: Di 26. Okt 2004, 14:04
Wohnort: Burlen
Kontaktdaten:

Beitrag von ChriSmoS »

Salü Andi,

cooli Texte hesch druff. Da wird sicher öpis schöns wachse und gedeie uf dinre Page :)

Hehe mir hät de Samstig gfalle gha wo du uf bsuech gsi bisch und i ha der gern ghulfe, sowieso weni de nacher gseh wie öpis nadisna entstaht. Wiiter so. Hope to see you soon.

greez
chris
alles was du hast, hat auch dich

www.soundcloud.com/badbug
www.youtube.com/chrismos84
Drachenherz

Beitrag von Drachenherz »

Wieder mal ein wenig die Page geupdatet...

http://www.drachenherz.ch ist nun ein wenig interaktiver geworden.

Hab ne bessere Kommentar-Funktion eingebaut, jeder und jede kann nun wieder seinen Senf dazu geben, ohne dass ich von Spambots zugemüllt werde.

Im Drachenforum kann nun ohne Registrierung gepostet werden. (Zumindest solange, bis es zugespamt wird, dann wird wohl leider wieder eine registrierung von Nöten sein...)

Und zu guter Letzt hab ich für den Dude noch seine ganz persönliche Ecke eingerichtet, wo er seine eigenen Texte posten kann, aber auch sonstige Gedanken und natürlich auch seine Literaturempfehlungen.
Die Dude'sche Ecke

In diesem Sinne: gutes Lesen, und vergesst nicht, ab und an auch mal euren Senf abzugeben, schliesslich leben wir ja im Zeitalter des "Web 2.0", welches ja nicht nur für den Konsum da ist, sondern zum mitmachen für alle. *g*

Peace, LOVE & LIGHT
Drachi
Antworten