was isch euch wichtig bimene ma?
isch irgendwie no schwirieg e antwort ghä, wüe irgendwie isch ja alles einigermasse wichtig, ussert gäld isch für mich am wenigschte wichtig!!!

ja, do hesch rächt!!!Melliandra hat geschrieben: Drum isch au da eigendlich: ES MUESS EIFACHT PASSE. =o)

everything comes backZauberhäxli hat geschrieben:
Es hät scho tolli und interessanti Mänsche da im Forum, au wämer sie oft nöd persönlich kännt, sind eim die einte dur ihri Biträg scho vertraut. A dere Stell merci vilmal dass ihr min Arbeitsalltag so versüssed, knuddel![]()

ich glaube, das isch bi mir umgekehrt... zerst lieb ich voll und ganz und äbe bediengigslos und mit dr zyt dür enttüschige und verletzige veränderet sich liebe und ich wirde vorsichtig us sälbstschutz!Saphira hat geschrieben: Bedingungslose Liebe - der Rest ergibt sich. Ich sage Bedingungslose Liebe ergibt sich erst aus anderen Faktoren und nicht von Anfang an. Ich kann einen Menschen, den ich nicht kenne, nicht bedingungslos lieben. Aber natürlich ist die Liebe das Wichtigste und lässt auch so über manche Defizite liebevoll hinwegsehen.