gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitiger...

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Sympathikuska

gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitiger...

Beitrag von Sympathikuska »

neui Wuchä, neus Glück? Gits dä antibünzli :lol: Gentleman-Goaner mit guetem Charakter wo vielsitig interessiärt isch, also nid nu Partys im Chopf hätt..... :?: :?: :?:
Sozialfäll liäber nid. :?

nur tote Fische schwimmen mit dem Strom :-D

Enjoy life
Sympathikuska
klangwelt7

ja das gits sicher...

Beitrag von klangwelt7 »

ja so einä gits sicher...sogar 2 oder 3 aber findä das isch immer so ä sach.... aber wer weis...vielicht hesch ja scho einä troffä
Benutzeravatar
stampfi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Zigeuner

Beitrag von stampfi »

@Sympathikuska

Asso ich wör fast d'Mehrheit vu dä Goaner i diä Kategorie tuä wo Du am suächä bisch. Oder binni jetzt echt äs bits z'Kurzsichtig? :-k
biberfreund

Beitrag von biberfreund »

stampfi hat geschrieben:@Sympathikuska

Asso ich wör fast d'Mehrheit vu dä Goaner i diä Kategorie tuä wo Du am suächä bisch. Oder binni jetzt echt äs bits z'Kurzsichtig? :-k
Nenei, hesch scho rächt 8)
silverhaze
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 230
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:07
Wohnort: CH --> Kt. SG
Kontaktdaten:

Beitrag von silverhaze »

ich bispilswis han nid nur partys im chopf ^^ :)

im sommer villicht mal anere party, aber höchstens 1mal in 2 mönet :) im winter hauptsächlich in de berge am boarde :)
Zuletzt geändert von silverhaze am Mo 28. Aug 2006, 21:49, insgesamt 1-mal geändert.
psygnosis/mindsurfer
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 654
Registriert: Fr 8. Jul 2005, 11:29

Re: gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitige

Beitrag von psygnosis/mindsurfer »

Sympathikuska hat geschrieben:neui Wuchä, neus Glück?
am beste jedem tag d chance ghä dass er de besti vom lebe wird :-D denn klappts au mit em glück..

du sprichsch es wort a woni mega wichtig finde: vielsiitigkeit! genau das macht doch s lebe interessant. mer sind ja no jung, mer hend alli weg offe. zumene bünzli chani mi nämli nid zellä, die hocket doch jetz deheime in ihrem warme sessel und lesid de blick und reged sich über irgendwelchi klinikeite uf :lol:

ich denke es isch halt schwer z säge ob öpper nur uf parties abfahrt, vorallem anere partie isch das schwer z beurteile :? ich persönlich gha gern a parties, eifach nid allzuoft, wil susch nüm so viel spass macht. ich findes allig eifach chli schwer anere party öpper nöcher kenne z lerne. vieles isch eifach blablah...was mängisch au mit em zuestand vo denä lüüt zämehang chönt ha. Gentlemen...! isch guet, das bini au gern. für mich heisst das vorallem de nötig respekt z ha. aber ke ufgsetze respekt, sondern eifach en ehrlichi und liebevolli umgangsart. bis jetz hani die goanerin (ähnlichi interesse sind scho nid schlecht :-) ) leider noni gfunde.

wünsch der uf jede fall viel glück uf diner suech.... vergiss aber nid nur z sueche, sondern au z gfinde :lol:
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

hmmm?
wie was anderes ausser parties? öhm... :-k
gibt es denn ein leben neben und nach dem goa?
*kicher*
ne im ernst, musst wohl ein bischen besser definieren was du meinst...
also so zeitweise im sommer kanns schon vorkommen, dass ich beinah jedes wochenende auf ner goa anzutreffen bin...und vielen anderen hier gehts auch so....beisst sich das mit deiner vorstellung denn?
denke aber doch, dass die meisten hier recht open-minded sind, es gibt atheisten, esoteriker, vegetarier, fleischesser, punker, rocker, fussballer, musiker, optimisten, schwarzmaler, freidenker, weltuntergangsbefürworter, alte hasen, gurus, flamer und jede menge sonstiger aktivisten... und ausserdem: nicht alle die auf goa stehn haben die obligatorische zipfelmütze, ein fluoreszierendes mushroom-shirt oder glöckli am fuss....*muahaha* :lol:

nicht so ernst nehmen bitte, hatte heute morgen einen clown zum frühstück...haha

bye und viel glück! :wink:
Benutzeravatar
industrialsun
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 285
Registriert: Di 7. Jun 2005, 10:57

Beitrag von industrialsun »

ja ig bi gloubs schono vielsitig interessiert!

zum bischpiu bini im summer a goas azträffe, und im winter a tech/industrial! *lol*

oder de göi mer nid i usgang, sondern fuere deheime!

oder de mache mer marathon-24h-poker-öbe!

aber ig bi ja eh ä frou :wink:
Benutzeravatar
Käpten Hirni
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Fr 2. Sep 2005, 09:37
Wohnort: Rapperswil

Beitrag von Käpten Hirni »

<----bin ein kameleon:-) immer und überall und doch nicht dort wo man es erwartet:-)

also trau dich....aber nur noch bis november i dä schwiiz:-))))))

proscht und Killerpilze Vs. Tokyo Hotel:-)
Liebe Kinder gebt gut acht, Stille bricht ein in dieser Nacht. Seit euch selbst erhellt im Licht, bleibt zufrieden und dicht. Bier schmeckt, Goaner weniger, asozial sind viele..naturbewusst wenige...proscht und Dosenbier..leider keine ferien mehr aber dafür wider ab januar 2009 bis januar 2010..hahaha
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Re: gits Goaner die nid nur Goa im Chopf händ? Je vielsitige

Beitrag von Waldgnurpf »

Sympathikuska hat geschrieben: nur tote Fische schwimmen mit dem Strom :-D
Bi fisch u schwümme mängisch mitem strom ... süsch gäbs ja nie antworte i däm forum \:D/
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
LittleMissGinger

My Lovemobile

Beitrag von LittleMissGinger »

Wennt Goasowieso mit eme Velo chöntisch vergliche, so isches es guets Ventil und macht d Luft und de Druck ide Reiffe us. S'Läbe muesch aber mit de Pedale düretrample. Währschafti Felge und es guets Pneuprofil stützed s'Hauptgstell ebe erscht durch fini Nebedsache und Vielfältigkeit. Süsch git's öppis Chlapperigs.

S'lohnt sich jedefalls, ines Velo öppis z'investiere: Es hebet, wenn't em guet luegsch mind. es halbs Läbe lang. Und wenn denn en geile Dynamo und es rot-fluereszierendes Rückliecht fachmännisch ibausch, wird dich das Teil durch alli dunkle Nächt bringe. D' Erlüchtig strahlt ide Regle vorne usere Hallogenlampe, oder hinedüre als Schlussliecht.

Ab und zue uf de Sattel chlopfe gfallt'em au; chasch sogar mitem rede, hehe, würklich! Er treit (trägt) eim nämlich durch dick und dünn (smile).

Mis Velo heisst Prisma und lost ufem Hinterrad Klassik, ufem Vorderrad PSY-Trance. Und zwüschedine alles Mögliche, de choge Rocker. Isch amigs richtig lässig, mir zwei!

Und jetzt zu de Bremse: die sind au für nüt da! Ab und zue en Stopper bruchts doch eifach! Und d Gangschaltig erscht ..... . Au läck! Jetzt hani no d' Klingle vergässe! Die isch au no für öppis da,, nämlich zum die Lüt weg 'zschälle, wo eim eh ned verstönd.

Und zum Schluss git's ja no e Velohantle. Diejenige, wo dich durch's Ganze führt und immertreu warted uf warmi Händ.

D'Chettle flügt mängmal use. Jäh nu, hehe. Wieder inemontiere isch ja es Chinderspiel, usser ich müess im Google defür naluege. Guets Oel und echli drülle, denn isch ja alles wieder guet.

Fählt no de Gepäckträger: Ahoi, grosse Helfer! Ohni dich chönti mit mim vollgladene Rucksack niemals ane Party gah! Müesst alles elleige schleppe. Mini chnöche danked dir defür.

Ich liebe mis Velo!
biberfreund

Re: My Lovemobile

Beitrag von biberfreund »

Ginger hat geschrieben:Wennt Goasowieso mit eme Velo chöntisch vergliche, so isches es guets Ventil und macht d Luft und de Druck ide Reiffe us. S'Läbe muesch aber mit de Pedale düretrample. Währschafti Felge und es guets Pneuprofil stützed s'Hauptgstell ebe erscht durch fini Nebedsache und Vielfältigkeit. Süsch git's öppis Chlapperigs.

S'lohnt sich jedefalls, ines Velo öppis z'investiere: Es hebet, wenn't em guet luegsch mind. es halbs Läbe lang. Und wenn denn en geile Dynamo und es rot-fluereszierendes Rückliecht fachmännisch ibausch, wird dich das Teil durch alli dunkle Nächt bringe. D' Erlüchtig strahlt ide Regle vorne usere Hallogenlampe, oder hinedüre als Schlussliecht.

Ab und zue uf de Sattel chlopfe gfallt'em au; chasch sogar mitem rede, hehe, würklich! Er treit (trägt) eim nämlich durch dick und dünn (smile).

Mis Velo heisst Prisma und lost ufem Hinterrad Klassik, ufem Vorderrad PSY-Trance. Und zwüschedine alles Mögliche, de choge Rocker. Isch amigs richtig lässig, mir zwei!

Und jetzt zu de Bremse: die sind au für nüt da! Ab und zue en Stopper bruchts doch eifach! Und d Gangschaltig erscht ..... . Au läck! Jetzt hani no d' Klingle vergässe! Die isch au no für öppis da,, nämlich zum die Lüt weg 'zschälle, wo eim eh ned verstönd.

Und zum Schluss git's ja no e Velohantle. Diejenige, wo dich durch's Ganze führt und immertreu warted uf warmi Händ.

D'Chettle flügt mängmal use. Jäh nu, hehe. Wieder inemontiere isch ja es Chinderspiel, usser ich müess im Google defür naluege. Guets Oel und echli drülle, denn isch ja alles wieder guet.

Fählt no de Gepäckträger: Ahoi, grosse Helfer! Ohni dich chönti mit mim vollgladene Rucksack niemals ane Party gah! Müesst alles elleige schleppe. Mini chnöche danked dir defür.

Ich liebe mis Velo!
Sehr cool... :wink: Es Tandem esch aber ebe scho no besser als es normals Velo :lol:
Dani

Beitrag von Dani »

ich hab auch eine zeit durchgemacht wo partys zimlich im mittelpunkt meines lebens wahren!! andere interessen naja nicht wircklich und wenn dann hatte es auch mit goa zu tun ... konnte nicht genug bekommen! das machen vieleicht auch viele andere durch! aber das wahr schon ok dass ich das so durchgelebt habe..musste irgendwie sein..mittlerweile ist mier auch vieles klar geworden..zb.dass man das so intensiv nicht weiter durchziehen kann(will)! es wahr höchste zeit etwas zu ändern an meinem lebenstiel...ich liebe partys immer noch aber alles im mass..man darf sich sonst einfacht nicht vergessen(verlieren).. schlussendlich muss ja jeder selber wissen was er mit seinem leben machen will..aber ich geb mier mühe auch anderseitig mein horizont zu erweitern nach all den Partyjahren..
Benutzeravatar
Cat
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 503
Registriert: Di 18. Apr 2006, 18:10
Wohnort: Uf em Land
Kontaktdaten:

Beitrag von Cat »

@ Ginger

=D>

Thx. für den Lacher...
"It's not reality, it's just the way you feel." Mark Knopfler
Benutzeravatar
stampfi
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 83
Registriert: Do 27. Jul 2006, 15:14
Wohnort: Zigeuner

Beitrag von stampfi »

@Ginger

Merci, dies Posting isch där Hammer!! Scho lang nümmä so glachät währäd äm schaffä. :lol: =D> :lol:
Antworten