auf der suche nach neuen (gruppenmitgliedern) :)

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Benutzeravatar
Luthien
Beiträge: 5
Registriert: Fr 3. Jan 2014, 06:37
Wohnort: Schaffhausen

Re: auf der suche nach neuen (gruppenmitgliedern) :)

Beitrag von Luthien »

Also ich schrieb etz au mol was! :)

Ich chume usem Kanton Schaffhuse, bin 19ni und wür mi freue zum Lüüt us de Umgebig kenne z lerne. So zums chli chille oder au um a Partys z goh! ;)
Bin meistens im UG unterwägs oder ide Rote, wenns goht natürli immer gern a Outdoors! :) Ich ghöre zu dene Mensche wo kei Droge bruched (und au nid nehmed) und trotzdem 10h duretanzed.

Wenn ich dich gwunderig gmacht han, denn schrieb mir doch eifach! :mrgreen:
Das Leben ist kein Problem, das es zu lösen, sondern eine Wirklichkeit, die es zu erfahren gilt - Siddhartha Gautama
zisg
Beiträge: 3
Registriert: Mo 13. Aug 2012, 17:04

Re: auf der suche nach neuen (gruppenmitgliedern) :)

Beitrag von zisg »

Hey,
das Thema het jo vor langer Zit sin Anfang gno /wurm ! Aber es schient immer no sehr aktuell z´si!
Da ich gmerkt han, dass sich in dem Forum schu Mensche wo 30-gi sind als alt empfindet crazyeye , chan ich das nid uf sich beruhe lo /yo !
Ich bin ebe schu liecht über de 40-zgi /aaahh !! Aber ebe immer no voll im Saft /happy und immer no Luscht zum dance!!
Wenns also do usse no meh vu dene veruckte Hüehner git, wär mega, wenn mier emol e Nacht duretanze chöntet mitenand!
ZB lauft am 25. Oktober goafamily in dr alte Kaserne /happy /yo ! Ich chume vum Zürcher Unterland!
Ich würd mich würklich freue, wenn sich öper meldet /bigs
Grüessli zisg
barfuss77
Beiträge: 1
Registriert: Do 6. Nov 2014, 03:28

Re: auf der suche nach neuen (gruppenmitgliedern) :)

Beitrag von barfuss77 »

hallo girls bitte melden sms an 0774301012 suche neue Bekannten
Antworten