Liebe bzw Geilheit an Partys?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
strigor

Beitrag von strigor »

also i bi froh, wenn i efach rueh ha...goas si für mi definitv kei geigniti ort für amachtoure - hie gots um meh als plumpi sexuelli befridigung ;-)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

Allso ich han au scho paar mal müesse säge : läck isch das en schöhni frau aber getrau mi gar ned die denne azschpräche will i denke denn immer, hey alte mir sind da annnere goa party und ned imne klub oder konzi! i denke annere goa wet kei frau agmacht werde!

ahh eimal in splüege ade atmosphere hani denn doch mit einere mal afah schnurre aber ned willi schpitz oder so gsie bin ha scho denkt das isch e herzigi aber ned meh,wer au ned mini altersklass gsi!aber es isch denn doch passiert dasmer de schlafsack gno hend und chi wiiter weg euse schpass gha hend, isch denn aber au einigi zyyt nach de party was gloffe!

denke wenns passier denn passierts söll au so sie aber so macho amacher type sind für mi anere goa a falscher schtell zum eini "ufrise"!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
David Fraka
label
label
Beiträge: 388
Registriert: Mo 31. Jan 2005, 12:03
Wohnort: Zürich
Kontaktdaten:

Beitrag von David Fraka »

Joss hat geschrieben: denke denn immer, hey alte mir sind da annnere goa party und ned imne klub oder konzi! i denke annere goa wet kei frau agmacht werde!
!
hmm, wenn du so denkst, hast du woll noch nicht die "richtigen" mädels getroffen :-D

eine frau ist auch eine frau wenn sie auf einer goa party ist. will damit sagen das es auch genug mädels gibt die wissen wie man typen aufreisst und ihnen regelrecht die sinne vor lauter liebesgefühle rauben und nicht zu knapp!! hehe

ein beispiel: auf der psychedelic carneval party hat ne kollegin (ziemlich druffe gsi :lol: ) von mir sich einen einen typen ausgesucht und ihn regelrecht nach allen regeln der kunst mindesten 2std abgeknuscht. ich war die ganze zeit mit ihrer besten freundin im sicheren abstand daneben gewesen um auf sie aufpassen ... nicht dass der unbekannt kerl noch etwas schlimmes mit ihr anstellt.

jedenfalls, der arme typ hat nach dieser heissen session gar nicht mehr gewusst wie ihm geschehen ist. LOL
Tribal Vision Records - Label DJ [ Progressive / Techno ]
Benutzeravatar
müstik
administrator
administrator
Beiträge: 2568
Registriert: Do 16. Okt 2003, 21:53

Beitrag von müstik »

Nygma hat geschrieben:
Joss hat geschrieben: denke denn immer, hey alte mir sind da annnere goa party und ned imne klub oder konzi! i denke annere goa wet kei frau agmacht werde!
!
hmm, wenn du so denkst, hast du woll noch nicht die "richtigen" mädels getroffen :-D

eine frau ist auch eine frau wenn sie auf einer goa party ist. will damit sagen das es auch genug mädels gibt die wissen wie man typen aufreisst und ihnen regelrecht die sinne vor lauter liebesgefühle rauben und nicht zu knapp!! hehe

ein beispiel: auf der psychedelic carneval party hat ne kollegin (ziemlich druffe gsi :lol: ) von mir sich einen einen typen ausgesucht und ihn regelrecht nach allen regeln der kunst mindesten 2std abgeknuscht. ich war die ganze zeit mit ihrer besten freundin im sicheren abstand daneben gewesen um auf sie aufpassen ... nicht dass der unbekannt kerl noch etwas schlimmes mit ihr anstellt.

jedenfalls, der arme typ hat nach dieser heissen session gar nicht mehr gewusst wie ihm geschehen ist. LOL
frauen können ja sowas von KRASS sein !!!! *loool* wie heisst denn deine kollegn *ahahahahahahahahahah*
Bild

facebook: Mystica Fanseite
facebook: Akustik Fanseite
facebook: Müstik Fanseite
strigor

Beitrag von strigor »

mich hat mal ne ältere dame an der schitzophriends massiv belästigt. sie war bestimmt so um die 45ig und hat mich umtänzelt, begrabscht, belabert - habe dann immer wieder mal meine "standorte" gewechselt. aber ohne grossen erfolg - sie klebte förmlich an mir. langsam aber sicher führte ihre vorgehensweise dazu, dass mein hervorragender trip zu einem absturz führte. die frau machte mir einfach nur noch angst. plötzlich hatte ich das gefühl, dass jeder mensch an dieser party das gesicht von dieser frau trug. ich war regelrecht umzingelt von ihr. ausserdem hatte ich das gefühl, dass mein ganzer körper nach ihrem parfüm roch. ich steigerte mich dann so in etwas hinen, dass ich die party rennend verlassen habe und dadurch atriohm verpasst habe!....das leben ist machmal hart ;-)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

Nygma hat geschrieben:
Joss hat geschrieben: denke denn immer, hey alte mir sind da annnere goa party und ned imne klub oder konzi! i denke annere goa wet kei frau agmacht werde!
!
hmm, wenn du so denkst, hast du woll noch nicht die "richtigen" mädels getroffen :-D
Doch doch kei angscht aber ich denke au ich wird sie nie annere goa träffe!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
ayam
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 120
Registriert: Sa 7. Okt 2006, 10:31
Wohnort: Züri

Beitrag von ayam »

Joss hat geschrieben: denke denn immer, hey alte mir sind da annnere goa party und ned imne klub oder konzi! i denke annere goa wet kei frau agmacht werde!
!
Interessiert hani de thread mal durre gläse… grins…

hmmm, denksch du den fraue wennd lieber annere süschtige party vo schliimige type a gmacht werde?!? den lieber ded wo es no chli "normali" lüüd hed...

goaszene isch da doch eh chli "verstaubt" i dere sach?! nur mut... i mein mer chan ja a chli "fiinfühlig" a die sach gah. und nur scho mal chli flirte dued doch gued ... de reschd ergid sich oder ned...
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
strigor

Beitrag von strigor »

also i bi villicht i dere beziehig scho chli verchlemmt (muess i dänk fascht als theolog LOL)...aber eigentlich isch für mi d "stimmig ällei" gnue...wenn mä die absoluti liebi u akzeptanz cha gspüre (vor allem uf m) und mä überall aglächlet wird, lägnt mir das eigentlich vollkomme...das gfüehl isch für mich scho regelrächt zur sucht worde. u alles andere würd mi gloub überfordere :-) ... isch das schräg?
Waldgnurpf
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 355
Registriert: Sa 5. Aug 2006, 16:38
Wohnort: Am schöne Bielersee
Kontaktdaten:

Beitrag von Waldgnurpf »

strigor hat geschrieben:...das gfüehl isch für mich scho regelrächt zur sucht worde. u alles andere würd mi gloub überfordere :-) ... isch das schräg?
Nei es isch noramu 8)


Es isch doch eh für jede angers :-D
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

maya hat geschrieben:
Joss hat geschrieben: denke denn immer, hey alte mir sind da annnere goa party und ned imne klub oder konzi! i denke annere goa wet kei frau agmacht werde!
!


hmmm, denksch du den fraue wennd lieber annere süschtige party vo schliimige type a gmacht werde?!? den lieber ded wo es no chli "normali" lüüd hed...
Nei sicher ned wends das net isch mer scho klar! wenn ich e frau alueg und sie mir gfallt wie si isch und ich dur das es wärmers gfühl bechum denn langed mir das eigentlich scho aber wens denn wiiter gaht ligts ned ah mier :-D
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
ktk
Beiträge: 24
Registriert: Mo 17. Jul 2006, 13:10
Wohnort: Biel/Bienne

Beitrag von ktk »

Joss hat geschrieben: Nei sicher ned wends das net isch mer scho klar! wenn ich e frau alueg und sie mir gfallt wie si isch und ich dur das es wärmers gfühl bechum denn langed mir das eigentlich scho aber wens denn wiiter gaht ligts ned ah mier :-D
hehe welcome to the club. D Maya het scho chli rächt, ig gloub mir Goaner stärbe wäge däm mau us ;)
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Ich finde die Diskussion immer wie amüsanter. Goas sind kein Ort um eine Frau bzw. ein Mann kennenzulernen? Macht man das nur in Clubs und auf Konzerten, wo es zu der oberflächlichen Stimmung passt und die Frauen mit schleimiger Annmache rechnen müssen? Zum Glück ist jedes Ansprechen einer Frau immer gerade mit Hintergedanken verbunden und zudem sind wir an Parties ja immer zu asexuellen Eunuchen verdammt, die sich nur in ihrer eigenen kleinen (egoistischen) Tanzwelt bewegen. :lol:

Es ist wohl doch was an der Aussage einer Kollegin, die die Goaszene als die unerotischste überhaupt bezeichnete. Also bitte Scheuhklappen mitnehmen und immer brav auf den Boden schauen.
Zuletzt geändert von Psymäleon am Do 16. Nov 2006, 07:49, insgesamt 1-mal geändert.
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Conclusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 418
Registriert: Do 31. Mär 2005, 14:56
Wohnort: Balkonien

Beitrag von Conclusion »

Ihr haltet euch scho für was bessers hä? Redet dauernd vo anderne schliimige type i andere szene, vo oberflächlichkeit a anderne parties, vo normalos und normalsterbliche was für mich so de underton von langwiilig hät.

isch mer schliimig wemmer kei verfilzti haar hät und nid gern inere arschchälti zu 150 bpm umegumped? isches normal und langwiilig wämmer sich nid jede tag de grind zuekifft und anere party am morge nid auge hät wie zwei vollmönd und e gsichtfarb wie es blatt papier?

ich weiss jo ned, genau die achso tollerant psywält isch i sache tolleranz all den "schlimers" und "normalos" meilewiit hinedrii.


so, jetzt hani eifach es paar wort do ine pauschalisiert.
genau das was ihr mached mit rede über lüüt i anderne szene.
Benutzeravatar
Melliandra
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1011
Registriert: Mi 24. Mai 2006, 13:14
Wohnort: Affoltere am schöne Albis
Kontaktdaten:

Beitrag von Melliandra »

Conclusion hat geschrieben:Ihr haltet euch scho für was bessers hä? Redet dauernd vo anderne schliimige type i andere szene, vo oberflächlichkeit a anderne parties, vo normalos und normalsterbliche was für mich so de underton von langwiilig hät.

isch mer schliimig wemmer kei verfilzti haar hät und nid gern inere arschchälti zu 150 bpm umegumped? isches normal und langwiilig wämmer sich nid jede tag de grind zuekifft und anere party am morge nid auge hät wie zwei vollmönd und e gsichtfarb wie es blatt papier?

ich weiss jo ned, genau die achso tollerant psywält isch i sache tolleranz all den "schlimers" und "normalos" meilewiit hinedrii.


so, jetzt hani eifach es paar wort do ine pauschalisiert.
genau das was ihr mached mit rede über lüüt i anderne szene.
Es gad da glaubs ums a gamcht z'werde und nid um de Style.

UND da muess isch au säge, dass mer anere House/elektro/Suuffäscht- Party
wesentlich meh a gmacht wird als anere Goa.

Hehe was ich aber allerdings am Alkohohl zueschriebe :-) anere Goa
wo viel Alkohol flüsst stürchlet au ehnder mal öber zu eim ane. :wink:
Psymäleon
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 885
Registriert: Sa 13. Aug 2005, 14:37
Wohnort: Bern

Beitrag von Psymäleon »

Conclusion hat geschrieben:Ihr haltet euch scho für was bessers hä? Redet dauernd vo anderne schliimige type i andere szene, vo oberflächlichkeit a anderne parties, vo normalos und normalsterbliche was für mich so de underton von langwiilig hät.
Klar, hast du noch nicht bemerkt, dass ein Goaner - natürlich nur die richtigen, die auch den Spirit in sich tragen und nicht die Kommerz- und Partygoaner - bessere Menschen und allen Normalen meilenweit überlegen sind? :lol: :lol: :lol:
Es ist nicht wenig Zeit die wir haben. Sondern viel Zeit, die wir nicht nutzen.
Antworten