Liebe bzw Geilheit an Partys?

suchst du eine passende goaliebe dann suche sie hier?
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

also los düemer zeige dasmer eus gern hen und händ wilde hemmigslose sex :wink: :lol:
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
ayam
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 120
Registriert: Sa 7. Okt 2006, 10:31
Wohnort: Züri

Beitrag von ayam »

Conclusion hat geschrieben: isch mer schliimig wemmer kei verfilzti haar hät und nid gern inere arschchälti zu 150 bpm umegumped? ....

da muess i jetzt schono min senf dezue geh, isch zwar scho es paar siite alt...
nei schliimig isch, wenn: kei respekt umme isch vorere frau, wenn d'selbschdischätzig wiit vo de realität entfernt isch... das no mit de richtige wort und em richtige blick kombiniert, denn bisch schliimig! das hed weniger mit em ussehe z'tue, obwohl i ja scho zuegeh muess das es mer chli angschd macht wenn en typ so ussebutzt isch, dass er wahrschindli 3x so lang wie ich vor em spiegel gstande isch... naja, aber das isch e anderi gschicht :wink:

Psymäleon hat geschrieben: Yep, spätestens dann wird klar, dass die Frauen uns Männer in dieser Beziehung so ziemlich überholt haben. Was man da für Geschichten hört von solchen Frauengesprächen... Dagegen ist eine Männerrunde beinahe ein Treffen der Chorknaben.
du müsstisch dich mal anere gayparty oder ähnliches miteme maa unterhalte, denn wirsch merke das es i dere beziehig ned ums gschlächt gaht, sondern einzig und allei um istellig und offeheit! denke jede isch chli tier, nur jede lebt das wieder andersch us... nur sind mir halt (wahrschindli) zu gued erzoge worde :wink:
macht mer doch alles ned, bösi & unaständige sache :-D :-) :wink:
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

Zum eine isches glaub ich no e wichtigi Erkänntnis, dass wänn eim e Frau vom üssere her gfallt, mer durchus nöd grad i sie verliebt isch. Sälbscht wänn sie eim vom Charakter her gfallt, heisst das no gar nüt. Wenn e Frau schön isch und en guete charakter hät, dänn isch sie halt eifach e cooli Frau. Nöd meh nöd weniger, aber ganz bestimmt nöd d'liebi vo dim Läbe. Scho gar nöd wänn nur luegsch...

Fraue sind widersprüchlich:
1. sie wänd nöd agluägt werde
2. sie wänd beachtet werde

D'frag isch nöd, was mer macht, sondern WIE mer's macht. Was nöd gaht, isch astarre und NÖD aspräche. Oder Aspräche, aber en anderi astarre. Oder überhaupt starre. Starren verboten. Labern erwünscht.

Also andersch gseit: wer zwenig muet hät e frau azspräche sött sich mit Alk voll pumpe, um entweder de muet z'becho (was aber ufgrund vo de Alkfahne nüt bringt), oder aber überhaupt nüt meh wahrzneh. Isch allerdings au kei würklichi lösig.

Ich glaube was sowohl frigidi wie freyzügigi fraue eifach mal so grundsätzlich gseit ganz gern händ, isch wämmer sich NÖD grad wienen Wüsseschaftler verhaltet, wo grad es Alien entdeckt hät. Allerdings isch das nöd zwingend. Es gitt mit sicherheit au Fraue wo genau das wänd. (aso naja, mir isch no keini begägnet wo das cool findt, aber das heisst nöd soo viel bi 2.5-3 Milliarde Girls uf dere Welt...)

Aber die meischte Fraue wänd eifach als Mänsche mit Titte wahrgno werde, und behandlet wie en mänsch, nöd wiene prinzessin, nöd wienes sexobjekt, nöd wie en alte baum, nöd wienes ufo, en frosch, es velo oder e zimmerpflanze...!!!

Und DAS isch für die einte chli eifacher (das sind dänn gueti kollege) und für die andere e chli schwerer (das sind dänn d'Schleimer :) ).
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 865
Registriert: So 11. Sep 2005, 19:50

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Ich glaube was sowohl frigidi wie freyzügigi fraue eifach mal so grundsätzlich gseit ganz gern händ, isch wämmer sich NÖD grad wienen Wüsseschaftler verhaltet, wo grad es Alien entdeckt hät.
:lol: :lol: :lol: da chasch ja fascht nümme, so geil...hahahaaa
Benutzeravatar
Waldgeischtli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 155
Registriert: Mo 24. Jul 2006, 08:53
Wohnort: Baden

Beitrag von Waldgeischtli »

aso ehr mached da ein hehl drus!! :roll:

Von Fallen Angel

Fraue sind widersprüchlich:
1. sie wänd nöd agluägt werde
2. sie wänd beachtet werde

guet, fraue send halt velecht scho chli kompliziert, dass säg ich sälber als es wiiblichs wese. aber wie, wo was wenn me e frau aspricht mit welem blick, ob me e fahne het oder ned....wenn e person de muet ned ufbringt (hani au scho erfahre) denn sött ers lah und velecht ufs negscht mal warte...

wenn sech 2 persone zuenand hiizoge fühled, denn wird das scho irgendwie klappe, ned?

hät bi mer bis jetzt au so klappet, gäll spätzli? :-D
Fallen Angel

Beitrag von Fallen Angel »

ich glaub soo kompliziert sind Fraue nöd mal - ich dänk eifach - insbesondere a goapartys - wänd IHR (*hehl* :lol: ) s'guet ha und chli quassle und s'lustig ha, und nöd nur eifach aghimmlet oder ageiferet werde. wänn en maa sich nöd "komisch" verhaltet, sondern chli öppis verzellt, dänn hätt er schomal gueti charte - nöd dass dadurch grad öppis muss entstah, aber es entstaht dänn e gueti atmospähre. Und ebe au gans bsunders, wänn sie au vo eim azoge isch! ich mein wänn eine sie jedesmal aluägt und dänkt wie toll sie doch isch, aber er reddt nie mit ihre, wie chunt sie sich denn dänn vor?

guet mängisch verschlahts eim villicht würkli d'spraach, das gitts halt, gitts dänki au für fraue, dass sie en typ gsehnd wo eifach dr Hammer isch und sie nöd wüssed was söölleds bloss mache..

aber das isch ehner d'angst vorem unbekante (womit mer wieder bide aliens wäred hihi) und die chammer nur überwinde, idem mer enand kännelernt. Und es isch mit sicherheit au es iesteigere: wänn eini soo toll isch, und sooo herzig, und soooo lieb und sooooo cool, wämmer sie uf irged es podest setzt, hey ja dänn isches ja logisch, dass mer niemals a sones halbgöttlichs wese anechunt.

und das hani ebe gmeint mit dem erste biitrag: mer söll sich nöd iibilde sich grad verliebt z'haa, sondern eifach mal chli labere (wänn sich's ergitt) oder gschider gar nüt mache (au nöd starre).

Frauen sind auch nur Menschen!
stärNdli
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 54
Registriert: Fr 27. Jul 2007, 12:03
Wohnort: Zug

Beitrag von stärNdli »

Von Fallen Angel

Fraue sind widersprüchlich:
1. sie wänd nöd agluägt werde
2. sie wänd beachtet werde


hehe aso da isch echt bie de einte fraue öbsi dra...
aso solang mer nur guckt machts mir eigentli nüd us...
usserd es isch so en psycho blick vo mer angst becho muess.. :n55
oder wen de eine chund und findet aso mit dere frau heti letst nacht au gern gschlafe und du nebed zue stasch und nur denksch igitigit...
das isch den scho z viel...aber echt jungs wen euch en süessi madam es lächle schenkt probierets eifach chönd ja nix debie verlüre... O:)
salüüüü xD
atlant
Beiträge: 24
Registriert: Sa 21. Jul 2007, 05:32
Wohnort: ahornweg 22 95100 selb west germany
Kontaktdaten:

ja bekanntschften

Beitrag von atlant »

ich war da in gampel ja bin 900 km gefahren

bis ich erst mal von meinen fahr stress aufwachte merkte ich das schon

alles vorbei war

am liebsten wuerde ich das wie ein film alles wiederholen und alles besser machen

viele waren zu mir freundlich wollten mit mir kontakt leider war ich koerberlich da aber geistig ein wenig abwesend

ok meine e mail manuel.cat@gmx.de
telefon 09287 67211

0049 9287 67211


mein skype skype.com ist atlantistown
http://www.myspace.com/manuelzeitler

http://forum.indigokinder-forum.info
Bild
illusion
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1112
Registriert: Mo 19. Sep 2011, 08:33
Wohnort: hab ich

Re: Liebe bzw Geilheit an Partys?

Beitrag von illusion »

jungs, also fraue sind eifach weniger ufdringläch, will sie nid dehärzlaufe chömmed, as hättest sechs Kilo irgendwas die hose, das sie umlaufe müend, oder ihri letzschte drü beziehige die letzschte zä johr nur no mit de Ana gführt hend, die bispielswiis alli au no zuefällig bolica geheisse hend. wenns nur drum gieng, öper abzschleppe, de hends die oberflächlich schöne, geile, sälbschtbewusste mönsche verdammt viel eifacher.

de momänt und s inträssi sind nid z unterschätze, und au d tatsach, das de kolleg z.r. nümme mit de us vierhundert meter aghimmlete zämme isch, und es wär au no gut z wüsse, was und wie lang sies so mitem adere kolleg triebe het, also mit: R. G; f.W, S.B, M.A; und dene sächsedachzg andere, woni gar nid initialtechnisch kenne.

ich sälber find mich a Partys so geil, das i nie uf d Idee cho würd, eine azbaggere, abzschleppe, oder eifach nur min trieb welle uszläbe. und alles andere chont mit de ziit, wett ide freizit ufbout wärde, und isch verdammt schwierig ufrächt z erhalte, wemmer merkt, dass es au schüchi und verwirrti wibli uf dem planet het, die halt ade Partys schoooo auu chliii Andersch sind und sich presentiered, als im alltag :?

d Männer döffed durchus au mal d erfahrig mache, das sex meh cha zerstöre, als gä, und das s ursi nid so hübsch si muess, wie s fränzi, demit sie e gueti partie abgit, und das es schöner isch, eini nid so fescht müesse z liebe, defür aber länger :-D

und losed nid uf mich! ich bi ja nor en impotänte Eunuch, wo gärn wieder mal würd, was er e nid chönt :-D
there is nothing real outside our perception of reality
Antworten