und ich suech eigendlich scho lang lüt wos intresse a dance, eigini party mache und so wend teile
chume us züri
und bin ganz lieb
peace love and a nice trip
wiblichi nackte shultere? höjürg hat geschrieben:...ohni es foti, wod gern au uf dsiite luege dörfsch, aber dini wibliche nackte schultere, sötted scho ersichtlich sii...
wecksch warschindli eher wenig interesse![]()
trotzdem viel glück!
goa_fever hat geschrieben:wiblichi nackte shultere? höjürg hat geschrieben:...ohni es foti, wod gern au uf dsiite luege dörfsch, aber dini wibliche nackte schultere, sötted scho ersichtlich sii...
trotzdem viel glück!
Cherokee hat geschrieben:goa_fever hat geschrieben:wiblichi nackte shultere? höjürg hat geschrieben:...ohni es foti, wod gern au uf dsiite luege dörfsch, aber dini wibliche nackte schultere, sötted scho ersichtlich sii...
trotzdem viel glück!
sowas wie da
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?f=32&t=14420
goa_fever hat geschrieben:bin kei frau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
partypeople? giz nöd. i dem forum sowieso nödgoa_fever hat geschrieben:wed doch eifach mal lüt kene lerne wo au viel a partys gönd
Cherokee hat geschrieben:goa_fever hat geschrieben:bin kei frau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!has mer no halbe dänkt. ich scho
partypeople? giz nöd. i dem forum sowieso nödgoa_fever hat geschrieben:wed doch eifach mal lüt kene lerne wo au viel a partys gönd

goa_fever hat geschrieben:Bobbymarley hat geschrieben:Hätt scho öpper gfrogt öber e frau isch?![]()
*scnr*
wtf!!!! man lueged eui s pic ah bin en maaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hmmabraxas hat geschrieben: häsch glaub s'falsche ufeglade?? ich gseh nur eis vomene typ mit piercing. wo bisch du det druf?