Gesucht, DAS Elmazing Girl überhaupt...
- ElmazingGirl
- ElmazingGirl
Re: Gesucht, DAS Elmazing Girl überhaupt...
Äs isch sowiit, Elmazing 2008 staht a, Elmazing Gö-höööööööörl... 
Hoffen wir, dein Elmazing Girl ist wasserdicht und du nicht all zu dicht, sodass du SIE dieses Jahr ansprechen kannst
Wehe du eröffnest wieder einen Thread im Goaflirt!!!!!
Wehe du eröffnest wieder einen Thread im Goaflirt!!!!!
-(°_o)/¯ ┐(-。ー ┌ ヽ(´ー`)ノ ٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩͡[๏̯͡๏]۶ ͡๏_͡๏ ٩(●̮̮̃•̃)۶ ≧△≦ 凸'へ'凸 ☽ (°ロ°)☝ ε(●̮̮̃•̃)з
Liebi Lüt mal ganz erhlich, ganä doch scho äs paar jahr in usgang und so. Am afang, so mit 18i, hani so ä phasä gha woni dänkt han, Ich ganä furt und triffä det mini Traumfrau. Falsch! Ich han bis jetzt 1 frau kenne glärn woni au jetzt no privatä kontakt han. Alli anderä trift mär hal mal ab und zuä widär ä mal und schnorrt chli mitänand. meh au nid. isch sonä sach mit lüt im usgang kennäzlärnä, vorallem wäns für ä beziäig sötti langä. Im usgang, oder a dä party sind diä meischtä doch eh chli anderscht underwägs als privat.
Also bi mir isch das anderscht, Luusbuäb.
Ich han scho viel Mensche im Usgang kenneglernt und es sind die verschiedenste Arte vo Beziehige drus entstande. Sogar tiäfi Fründschafte hei sich so ergeh. Ich glaub das kann mer nid so pauschal säge.
Wäge Paarbeziehig und so....locker bleiben meine Damen und Herren
Es ergit sich oder es ergit sich nid. Gäbet euch ziit, zerscht für euch zum usfinde wos euch hizieht und wer dir sit und denn werded ihr am ehnschte e passendes Huustier finde.. 
Ich han scho viel Mensche im Usgang kenneglernt und es sind die verschiedenste Arte vo Beziehige drus entstande. Sogar tiäfi Fründschafte hei sich so ergeh. Ich glaub das kann mer nid so pauschal säge.
Wäge Paarbeziehig und so....locker bleiben meine Damen und Herren
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
-
Psychobella
- Platin Member

da gib ich dir ganz recht...ich ha uf die Art s letscht Jahr mis Chüngeli gfunde uf de Strasssatropa hat geschrieben:...und denn werded ihr am ehnschte e passendes Huustier finde..
Sei das Wunder, das du erleben willst! 
Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!

Man bekommt im Leben nicht das, was man sich wünscht, sondern das, woran man glaubt oder was man für möglich hält!
doch, momol genau so hanis gmeint...höhöhö 
Hörst du zu, lernst du meistens etwas.
-
piraña
und...het sie dich gfunde?
(oder bisch du s elmazing girl überhaupt, und bisch uf de suechi nach dir sälber
)
(oder bisch du s elmazing girl überhaupt, und bisch uf de suechi nach dir sälber
- ElmazingGirl
Nüt isch worde mit dä Suechi nach mim Elmazing Girl 2007 - bi schlichtweg nöd det xi, us wettertechnische Gründ... Ja ja, Wöschlappe...
.
die liebe des lebens und er bleibt zu hause weils regnet tztztz ,-)
-
piraña
wieso?trilobyte hat geschrieben:die liebe des lebens und er bleibt zu hause weils regnet tztztz ,-)
isch doch vernünftig.
en clubberin wär bi däm wätter au nid ufem hoger obe azträffe gsi
EDIT: de nimmi zrock. schints sind meh clubberine wätterfescht, als ich jemals dänkt hätti
Hallo Suchender l!Chasch di Tröschte,die Frau wo du suechsch isch au nid a wesend gsi! Die hed im Moment wichtigers ztue! Die hed en Fründ und isch im 3 Monet Schwanger!
Sorry 
daniels hat geschrieben:Hallo Suchender l!Chasch di Tröschte,die Frau wo du suechsch isch au nid a wesend gsi! Die hed im Moment wichtigers ztue! Die hed en Fründ und isch im 3 Monet Schwanger!Sorry
uuuuups, das isch dümmer
Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.