Betrunken im Forum

Hier kannst Du Erfahrungsberichte verfassen (MF übernimmt keine Haftung oder Verantwortung bei den Angaben)
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

Mannomann dä huere Appleton isch d'Härti... aso wänn mal öper nöd chan penne... Appleton-Redbullcoke... 5 Stund Uusziit *lolol*
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

i wird glaub alt...

oder dänn isch mit baarer hopfemändli afange, uf cragganmore fassstärchi wächsle, zum nacher äs glas cune reserva zum zn8 gnüsse, und dänn nomal än cragganmore zum dessert, und wieder retour uf quöllfrisch, zum mit appleton-rbc abschlüsse, definitiv nöd schlau...
crazyeye
vada

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von vada »

Bier und hertere Alk wie Wy oder Schnaps am gliche Abig vertreit sich nöd. Das git Grindweh und Tuet em Mage au nid guet. Aber das weissmer ja ;-)
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

nö, wär scho gange... het eifach dä appleton-rbc müse silah am schluss.. und oder dä güff ;)
das hät mer dä rescht gäh.. aber fuck it, was eim nöd killt macht eim härter :-D

ps. null grindweh aber sus delirium.. ;)
Benutzeravatar
SO FUCKING DETERMINED
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Mi 5. Okt 2011, 20:58
Wohnort: Muuuh!

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von SO FUCKING DETERMINED »

Dass dir so viu verträget.... Isch jo Wahnsinn! I loh eigentlich meistens d Finger vo Schnaps und Likör. Wii au nume säute. Ab und zue mou e Dose Starchbier, wenn denn aber no e zwöiti drzuechunnt isch meistens scho glii mou fertig.
Die wichtigste Kompetenz des Philosophen ist die Inkompetenzkompensationskompetenz
Benutzeravatar
SO FUCKING DETERMINED
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Mi 5. Okt 2011, 20:58
Wohnort: Muuuh!

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von SO FUCKING DETERMINED »

Nein. ich bin glaube ich zumindesz nicht betrrunken. Das siehht man an meiner schönen, gleichmässigen Schönschriftt. Die ist ja glücklicherweise sowieso leichmässig. Merke: Weisswein zehrt und rotwein näghrt. Also bin ich wohl jetzt zirmlich ausgezehrt. Wobei es auch nicht typischer Weisswein ist, sondern Dessertwein. Auf mich wartet dann noch eine Dose 8.8. Es ist ja schliesslich Wochenende. Und ich hab eine strenge erste Schulwoche in der landwirtschsftlichen Schule Liebegg in Gränichen hinter mir. Ab jetzt nur noch ein Tag Schule pro Woche. UFF!!! Es ist echt kein Zuckerschlecken, als bald 24 jähriger Knacker mit lauter schlecht erzogenen Bauernsöhnen im Alter zwischen 15 und 17 in der Klasse zu sein.

An Goas wird man mich übrigens nicht mehr sehen in den nächsten...agen wir mal...11 Moanten...oder so. Ev. dann wieder an der nächsten Auagabe des SNEF. We will see.

So long liebe Abstürze. Weiterhin fröhliches Zusaufen.

dder angehende Biobauer
Die wichtigste Kompetenz des Philosophen ist die Inkompetenzkompensationskompetenz
Benutzeravatar
Averakedavera
Beiträge: 24
Registriert: Mo 9. Jan 2012, 17:01

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von Averakedavera »

so sei es wohl. sie is weg und ich bleib hier. schicksal hat entschieden. träume bleiben, aber gefühle müssen erst damit klar komme, verdammt. zugeschüttet und doch noch in der realität. klare gedanken bei schlendrigen emotionen. wieso nur? soll wohl so sein. sie geht mir nich mehr aus dem kopf. ablenkung pur. nütz ja mal gar nix. buuuuuhh. könnte heuelen. was nun?
Benutzeravatar
nexus
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 1993
Registriert: Mi 7. Nov 2007, 15:08
Wohnort: am See

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von nexus »

@ Averakedavera: min tipp bi liebeschummer, läb genau glich witer wie vorher, es isch erscht es umgwöhne halt ohni die person. gah grad go fiire und gspüür die leeri, das bruchts vilicht amigs au. und red drüber mitme kolleg odr besser en fründ, de begleited di eh s'ganze läbe, wil das bringt eim wieder anderi perspektive, s'läbe gaht ja glich witer. isch doch ähnlich wie bi verletzige, de alk dämpft zwar de schmerz, doch wunde bruched halt zit zum heile. guti besserig n-smile_2724.gif
Liebe Respekt Anarchie
Benutzeravatar
Averakedavera
Beiträge: 24
Registriert: Mo 9. Jan 2012, 17:01

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von Averakedavera »

danke für dini wort @ nexus, es isch halt en prozess wo ich dure muess. dä alkohol isch i dem momänt nur en betäubig gsi, und trotzdem en dämpfer i mim erläbte. dass es am nächschte tag immer no rägnet isch halt so, aber au dass ghört dezue. dä himmel liechtet nur langsam. keep smiling :)
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

hips* crazyeye

das huerä pflüümli isch göttlich :-D
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

Bild

Leider nur das rechte... drum lüge ich eigentlich wenn ich in diesem Thread schreibe jetzt :-$ :-D
Benutzeravatar
SO FUCKING DETERMINED
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 486
Registriert: Mi 5. Okt 2011, 20:58
Wohnort: Muuuh!

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von SO FUCKING DETERMINED »

The Dude hat geschrieben:Bild

Leider nur das rechte... drum lüge ich eigentlich wenn ich in diesem Thread schreibe jetzt :-$ :-D
:lol: Dein Gekrakel in dem blöden Thread in der Flirt-Area spricht aber eine andere Sprache.
Die wichtigste Kompetenz des Philosophen ist die Inkompetenzkompensationskompetenz
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

ach, ha bgrad kein bock mir mühe zu geben.. zudem dient es bestwens als anschaulliches beispiel wie erfspweklos so konswequenzeets keleinschreibereiezgues ist...

da kanmn majm ja gradosgute die beiträage unkorörigiert abdschiken wen nman extra fehler einaut
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

dfür ha bic hden post jetuzt in drei sekunden geschrieböen gehabet
The Dude

Re: Betrunken im Forum

Beitrag von The Dude »

und iok zwei grossi häz au no gäh zudä pizza
Antworten