Ab wann ist man süchtig!
- schanti-schanti
- Silver Member

Ab wann ist man süchtig!
ab wann ist es kein genuss sondern ein missbrauch?
-
Waldgnurpf
- Platin Member

leicht süchtig : 3 x kiffen pro Woche
süchtig : jeden Tag 10 Zigis rauchen
zimli süchtig : jeden abend 1 Kiste Bier
sehr süchtig : täglich Koks und Valium
total abhängig : täglich Heroin
schwerstsüchtig : täglich Talkshows wie Vera am Mittag, oder Gerichtssendungen und Kochsendungen am TV gucken.
cheers
leicht süchtig : 3 x kiffen pro Woche
süchtig : jeden Tag 10 Zigis rauchen
zimli süchtig : jeden abend 1 Kiste Bier
sehr süchtig : täglich Koks und Valium
total abhängig : täglich Heroin
schwerstsüchtig : täglich Talkshows wie Vera am Mittag, oder Gerichtssendungen und Kochsendungen am TV gucken.
cheers
- Waldfrieden
- Gold Member

das esch för mech i dem fall wenn ech s gfühl han jetzt wetti gärn. jetzt hani grad mega loscht, es wär so geil jetzt...
fredlech eis räuchle fend ech easy. sobalds zur regelmässigkeit werd eschs för mech en sucht. regelmässig esch för ömech je nach droge individuell. han bi mer sälber gse das ganz ufhöre werkli schwär esch. wenn mer nämli seid: ok, nor no all 3 mönet (was do enne för veli sehr, sehr wenig dörfti si) esch shco es ganz es andersw gfühl als wenn mer seid: ok, ech höre ganz uf...
aber ech dänke ech ben do sälber met mer mega sträng, han aber au vell kollege gse wo wenig konsumiert hend und zwar set jahre wettet ganz höre, schaffeds aber ned...
fredlech eis räuchle fend ech easy. sobalds zur regelmässigkeit werd eschs för mech en sucht. regelmässig esch för ömech je nach droge individuell. han bi mer sälber gse das ganz ufhöre werkli schwär esch. wenn mer nämli seid: ok, nor no all 3 mönet (was do enne för veli sehr, sehr wenig dörfti si) esch shco es ganz es andersw gfühl als wenn mer seid: ok, ech höre ganz uf...
aber ech dänke ech ben do sälber met mer mega sträng, han aber au vell kollege gse wo wenig konsumiert hend und zwar set jahre wettet ganz höre, schaffeds aber ned...
- Morgaine le Fay
- Silver Member

mhmm....ich denke, das variert. denn nicht jeder mensch tickt gleich, daher auch immer verschiedene Auswirkungen.
Doch für mich fängt die Sucht prinzipielle dann an, wenn man an nix anderes denken kann und sich der Droge mit Körper und geist hingibt und nur noch an sie denken kann. dann, würde ich sagen, ist was nicht in ordnung.
Gruss Morgaine le fay
Doch für mich fängt die Sucht prinzipielle dann an, wenn man an nix anderes denken kann und sich der Droge mit Körper und geist hingibt und nur noch an sie denken kann. dann, würde ich sagen, ist was nicht in ordnung.
Gruss Morgaine le fay
A dhaoine Sidhe,
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.
O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
A Tuatha Dé Danann,
Beannachtai Dé Danann oraibh aqus orainn.
O ihr menschen der Sidhe,
O du Stamm der Göttin Danu,
Der Segen der Göttin Danu ruhe auf euch und auf uns.
alles sollte im gleichgewicht sein.meiner meinung nach, sobald man merkt das irgendwas nicht stimmt, geht man schon wieder den ersten schritt in richtung gleichgewicht...
...seine art,..
stay in balance
domi
ja aufjeden....ich finde, auch hatt jeder mensch und jedes wesen seine eigene art wieder in sein gleichgewicht oder mittelmas zu finden...ein guter freund von mir sagte mal : ich renne immer total in´s dunkle, und mache dann das Licht anMorgaine le Fay hat geschrieben:mhmm....ich denke, das variert. denn nicht jeder mensch tickt gleich, daher auch immer verschiedene Auswirkungen.
stay in balance
domi
facebook.com/twonezero
naja .. jedem das seine, aber wenn man nicht mehr sein kann ohne am WE, ist das meiner Meinung nach trotzdem ein klares Suchtverhalten.wallaby hat geschrieben:Nicht süchtig : acid am Weekend
http://www.mrsgreen.ch
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
"Jeder, der glaubt, exponentielles Wachstum könnte endlos weitergehen, ist entweder ein Verrückter oder ein Ökonom.“
Im Titel vom Thread stad was vo süchtig aber im erste Post fragt de Autor ab wann s Missbruch isch. aber das isch doch be wiitem nöd s gliiche...
Wenn öpper 1 mal i sim lebe so vill MDMA frisst bis ihm de Chifer wod devolaufe isch das defintiv Missbruuch (zumindest miner Meinig nah) aber no lang kei sucht.
Also ich definier das so:
Missbruch = E nöd Zweckenstrpechendi überdosierig
Sucht = Wenn nüme chasch höre regelmässig dini Ration inezlah (au 1 mal im Monet isch minere meinig nah gnueg zums als sucht z bezeichne, s gid hald verschideni arte vo sücht (so vo wäge jedes WE Acid seg ke Sucht*lach*))
Wenn öpper 1 mal i sim lebe so vill MDMA frisst bis ihm de Chifer wod devolaufe isch das defintiv Missbruuch (zumindest miner Meinig nah) aber no lang kei sucht.
Sucht = Wenn nüme chasch höre regelmässig dini Ration inezlah (au 1 mal im Monet isch minere meinig nah gnueg zums als sucht z bezeichne, s gid hald verschideni arte vo sücht (so vo wäge jedes WE Acid seg ke Sucht*lach*))
"Drogenmissbrauch (lat. Abusus) bezeichnet den übermäßigen, meist suchtgesteuerten Konsum von Rauschmitteln jeder Art."ZWIEBACK hat geschrieben:Im Titel vom Thread stad was vo süchtig aber im erste Post fragt de Autor ab wann s Missbruch isch. aber das isch doch be wiitem nöd s gliiche...
http://de.wikipedia.org/wiki/Drogenmissbrauch
Missbrauch schliess somit Ueberdosierung, sowie Sucht ein ..
Jo nei, scho guet. Du weisch es jo schinbar besser ...ZWIEBACK hat geschrieben:Öhm, luut Wikipedia heissts ja "...meist suchtgesteurten Konsum"!!!
Missbrauch schliesst somit Überdosierung aber nicht zwingend Sucht mit ein...
Oder müemer ez s Wort meistens au no gah nahschlah???
hehe, scho easy
tue halt mängisch au gärn chli stechle 
-
Fallen Angel
also mal devo abgseh, dass das was i de wikipedia staht, vo irgedöpperem gschribe wore isch (...) - isch de satz so wiener det drin staht doch gar nöd mal so schlecht.
missbrauch =
1. über em mass
2. meistens dure sucht
3. gesteuert
mir händ als usgangslag d'fraag: ab wänn mer süchtig isch. und konkretisierig, dass es eigetlich um d'fraag genuss oder missbrauch gaht. so gseh gaht d'usgangsfrag mal devo us, das e sucht gliichbedütend mit missbruch isch.
es isch also so gseh gar nöd nötig (inerhalb vo de fragestellig um die's da inne gaht) drüber z'diskutiere ob e sucht und missbruch s'gliche sind. de thread gaht jetzt halt mal devo us, dadurch chömmer üs uf e anderi frag konzentriere nämmli:
isch es en gnuss jedes we lsd z'konsumiere oder isch es e sucht (=missbrauch, im sinn vo dem thread).
Bzw: allgemeiner formuliert: ab wänn gilts als sucht, was dütet uf en missbruch hii? worin unterscheidet sich missbruch vo gnuss?
Was ich für mich als Entscheidigskriterium definiere: wänn ich mich nöd wohl fühl debii, und es trotzdem mach isch es e sucht. ich würd dänn d'droge dezue missbruche öppis z'erreiche, was ich dur die inahm vo de droge nöd erreiche chan, willi mi wägem konsum (oder sinere würkig) nöd guet, glücklich, frey fühle.
mer chönt au säge, wämmer sich sälber verarscht ischt es mit sicherheit kein gnuss...
wänn eine es glas oder vo mir us au 3 gläser rotwii suuft und sich wohl fühlt debii und er das gniesst und nöd drüber nadenkt, dänn schiint mir das en gnuss z'sii. wänner aber dänkt - oh shit das hani doch gester au scho gsoffe und das WE bini au wieder abgstürzt und mini lebere zwickt au ständig - aber naja no eis glas cha ja nöd schade... DÄNN würd ich nöd zwingend voneme gnuss usgah.
missbrauch =
1. über em mass
2. meistens dure sucht
3. gesteuert
mir händ als usgangslag d'fraag: ab wänn mer süchtig isch. und konkretisierig, dass es eigetlich um d'fraag genuss oder missbrauch gaht. so gseh gaht d'usgangsfrag mal devo us, das e sucht gliichbedütend mit missbruch isch.
es isch also so gseh gar nöd nötig (inerhalb vo de fragestellig um die's da inne gaht) drüber z'diskutiere ob e sucht und missbruch s'gliche sind. de thread gaht jetzt halt mal devo us, dadurch chömmer üs uf e anderi frag konzentriere nämmli:
isch es en gnuss jedes we lsd z'konsumiere oder isch es e sucht (=missbrauch, im sinn vo dem thread).
Bzw: allgemeiner formuliert: ab wänn gilts als sucht, was dütet uf en missbruch hii? worin unterscheidet sich missbruch vo gnuss?
Was ich für mich als Entscheidigskriterium definiere: wänn ich mich nöd wohl fühl debii, und es trotzdem mach isch es e sucht. ich würd dänn d'droge dezue missbruche öppis z'erreiche, was ich dur die inahm vo de droge nöd erreiche chan, willi mi wägem konsum (oder sinere würkig) nöd guet, glücklich, frey fühle.
mer chönt au säge, wämmer sich sälber verarscht ischt es mit sicherheit kein gnuss...
wänn eine es glas oder vo mir us au 3 gläser rotwii suuft und sich wohl fühlt debii und er das gniesst und nöd drüber nadenkt, dänn schiint mir das en gnuss z'sii. wänner aber dänkt - oh shit das hani doch gester au scho gsoffe und das WE bini au wieder abgstürzt und mini lebere zwickt au ständig - aber naja no eis glas cha ja nöd schade... DÄNN würd ich nöd zwingend voneme gnuss usgah.