So, entlich erholt, schrieb ich doch au no öppis. Als ersts, es riesigs Dankeschön a alli, wo üs bi däre Sponti Party so tatchräftig unterschtütz händ. Dä Kulti für’s spontane zuesäge, spezielle dir Rene für’s Götti sie. Am Willi und sinere Truppe für dä super Isatz. Dir Chris (D.M.T) für din Support, hammer Alag chan ich do nume säge. Dä ostdütsche Fraktion für Uf - und Abbau. Dä Barcrew: Danny , Annette. Losi, Denise, Michèle, Claudia, Barbara, Bobo, Fi, Angi, Tom, Adriana, Harry, Heinz, Sonja, Andre, Mäge, Bettina. Ha riesigs Kompliment übercho. S’Kasse Team nöd z’vergesse: Tina, Fabienne, Larissa, Armando und Guy. Souverän sind ihr gsie. Und natürlich eusne Musiker: Terranostra, Beat Brothers, Sokrates, Pinky&Brain, Tassili&Cassipeya, Adda&Marcosis, Synthax und Bi – Molecular; han nume guets ghört. Selbstverständlich au eu Partybsuecher gebührt dä Dank. Entlich wieder mol fast nume lachendi Gsichter gseh.
Das mit dä zwei Gäst wo leider händ müesse is Spitol, het nöd müesse sie.

Zum Glück sind beidi wieder Dehei und ufem Wäg zur besserig.
Jetzt han ich gnueg gseit. Hoffe eu Alli demnächst wieder anere Party aztreffe. Wills Summer isch, natürlich Outdoor.
Im Name vo Aphonix Records äs
PEACE, LOVE and RESPECT
Georg und Roberto