31.12.07 - Raum der Zeit im quadratischen Kreis

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Psydgeridoo
artist
artist

31.12.07 - Raum der Zeit im quadratischen Kreis

Beitrag von Psydgeridoo »

..phew.. endlich Zuhause ;)

hey, euch allen, die dabei mitgeholfen haben, diese Party zustande zu bringen, Vielen Dank!!! :) war wirklich wunderschön!! :D

hey Sandra (mit den blonden dreaddies ;) ), hab dir's zwar schon gesagt und drei Mal von dir Abschied genommen und trotzdem habe ich da noch eine Stimme in mir, die es noch einmal sagen möchte: Vielen herzlichen Dank!! :D ..für diesen einen Augenblick der Ewigkeit in Vertrautheit und Verbundenheit!! :ove: (ich hoffe, die Message kommt an ;) hehe, vielleicht kennt sie ja wer ;) :D

bald werde ich für 2 Jahre auf reisen sein.. war eine schöne Abschiedsparty für mich! :) ..werde die schönen schweizer Parties vermissen und all die guten Leute, die ich in den letzten anderthalb Jahren habe kennen lernen dürfen! :D

Danke nochmals für Alles!! :) ..viele hüpfende und ausgelassene, fröhliche, wie auch tiefsinnige und herzliche Momente, die ich in der ganzen Zeit erleben durfte! :mrgreen:

alles Gute und bis ?? :)
von meinem letzen Reislein von Alaska nach Argentinien auf einem BMW 650 GS Dakar :mrgreen:

http://www.planeshifterx.blogspot.com/

http://picasaweb.google.com/PlaneshifterX
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Re: 31.12.07 - Raum der Zeit im quadratischen Kreis

Beitrag von bloodflower_of_psy »

ja n allie wo derte gsie sind!!! =D> =D> =D> =D> schön das er cho sind unds isch soo en geilie party gsie :-({|= :-({|=
hure viel erlebt und i han gmerkt wie guet mer die oudoor nach der indoors dah het!!!!!i muss sege bie glaub no nie soo friedliche silveschter ka!!
tschtimmig alles het passt wirklich sind all sehr agnehm gsie und den der schnee!!!!!!!!¨¨ soooooooooo schön gsie an dorganisation! fetss mercie n-smile_2730.gif :jump: :jumper: :peace: :peace: n-smile_3_7_11v.gif
in hoff das i eu bald wieder treff!!! bis bald im wald grüesslie bastian
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

Da ich scho siet langer Zyt in Oberweninge jetz in Niederweninge wohne hani gfunde dases recht passet mit mine liebstä i eusä huuswald gogä silvesterfiire....

Mer sind zwar ned so lieb begrüässt wordä---->??? alles wäremer ned willkomme....
abr dem typ sind dnerve warschindli scho ziemli blankgläge....

nichtsdestotroz hanis gnossä...
dä sound hani recht enttüschänd gfunde viel zlieslig und überhaupt ned min gschmack.....

wierd abr allne psychodelisch konsumierende recht passet ha.....

decko isch ned eso speziell gsie... abr shet en mega schöne ihdruck ghä das gsammt bild....
wie es chlises dörfli.... ;)

danke viel mal....

viellicht es anders mal wieder...
*poca

Beitrag von *poca »

mmhh..schön dass d party na schön worde isch..!!

an boris, robin, nici und co: sorry dass mer eifach wieder gange sind aber hoffe das eu euisi paar fädeli troztdem kli freud bereitet hend durd nacht... 8-[
eu allne e schön guets neus jahr und bis bald..

nadia
bloodflower_of_psy
Gold Member
Gold Member

Beitrag von bloodflower_of_psy »

bloodflower_of_psy hat geschrieben:ja n allie wo derte gsie sind!!! =D> =D> =D> =D> schön das er cho sind unds isch soo en geilie party gsie :-({|= :-({|=
hure viel erlebt und i han gmerkt wie guet mer die oudoor nach der indoors dah het!!!!!i muss sege bie glaub no nie soo friedliche silveschter ka!!
tschtimmig alles het passt wirklich sind all sehr agnehm gsie und den der schnee!!!!!!!!¨¨ soooooooooo schön gsie an dorganisation! fetss mercie n-smile_2730.gif :jump: :jumper: :peace: :peace: n-smile_3_7_11v.gif
in hoff das i eu bald wieder treff!!! bis bald im wald grüesslie bastian

sory weg der viele fehler hans nach der party gschriebe
losset immer uf eui innere schtimm sie will nur sbeschte für eu
dalamascus
Platin Member
Platin Member

Beitrag von dalamascus »

basti schriebsch du suscht amels normalerwiis dini party-reports im vorus...? heheh ;)
hillybilly

Beitrag von hillybilly »

isch ganz e tolli party xi,vorallem danke a: boris robin claudio vrodo und breuti für die toll untrstützig...!!und mim schatz für di schön musig wo mr dän am morge ändlich becho händ =D> =D> =D> (ich mag di trotzdem remo) :P

und für di nächste parties chöndr widr uf mich zellä ade bar,het wie immer meeega spass gmacht 8) =P~

bis bald...froii mii...nicii... :-D
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

dalamascus hat geschrieben:basti schriebsch du suscht amels normalerwiis dini party-reports im vorus...? heheh ;)
die idee isch doch geil, den wäre ich ( glaubs o anderi?) chli nüchtere :-#
eon

Beitrag von eon »

Dankä vill mal für de super Rutsch is neuä Jahr!
Än tanzigä Silväschter mit guetä Morgämusig und Schnee am Neujahrstag, wie chönt mer besser im neuä Jahr aacho??

Än ganz bsundärä Dank gat a die Heinzelmänndlifraueli wo nachher no ufgrumet händ. Villä villä Dank für alles!
k.h.
Silver Member
Silver Member

Beitrag von k.h. »

salü
äntli gschafft au mal anezhocke. Merci vilmal allne Hälfer, Fädeler, Barlüüt, Chaistand, Ässensbruzzler, Fahrer, Autouslehner, Dj's, Live Act, Partygäst, Gmeind Oberweningen, Ste, Vibrative Sounds, DMT, und allne suscht wo was bitreit händ. Es sorry a alli für di chaotische Zuäständ. Mir händ irgendwiä en Teil vom halbwarme Chilloutzält dihei vergässe, sorry, hoff ihr sind trotzdem nöd verfrohre. Es isch aber trotz allem geil ussecho, s het Spass gmacht diä Party ufd Bei z stelle, mit allne zämezschaffe und z fiere.
Leider sind mega viil Lüt chrank gsi. Mercy oi trotzdem au. isch schaad händer nöd chöne debi si.
Mercy au für di grosszügige Spändä, mir wäred fast usecho (, wäred nöd zwei Ster Holz vo de Holzbiege verfacklet worde, vo dene wo z fuul gsi sind drü Meter witer in Wald z laufe.)
mercy nomal alne für alles
partiorg. und co.
Wer die Freiheit aufgibt um Sicherheit zu gewinnen, der wird am Ende beides verlieren!
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

Eine ganz hübsche junge Dame ist in den Morgenstunden mit dem Fotoapparat rumgelaufen und hat tolle Fotos geschossen.

Gibts die irgendwo zu betrachten?

Liebe Grüsse
Ajanix
parabellum
Silver Member
Silver Member

Beitrag von parabellum »

@ ajanix:

bin nöd ganz sicher öb ich mich da mues aagsproche fühle, uf all fäll han ich es paar pics gmacht. uf de dideldum-server ufeglade sinds au scho sit einiger ziit, jez liits nur no am administrator, die au ufzschalte...

ad arbet, alex!!
corrupting a life's just trouble and strife.
Ajanix
dj
dj

Beitrag von Ajanix »

vermutlich :) hattest du so ne grosse proficam? (also für mich als laie sah es wie eine proficam aus :P )
parabellum
Silver Member
Silver Member

Beitrag von parabellum »

ja logisch! kei outdoor ohni mini olympus. e proficam ischs zwar definitiv nöd, aber immerhin nöd schlächt zum aafange...
corrupting a life's just trouble and strife.
*Manik*

Beitrag von *Manik* »

Hey lüüt voll verhangt, scho wdr 2 moths spöter, ech han nämli es natel gfonde em warterümli am bhf z oberwienigä.

Typ Siemens ???
, bitte PM melden

Gruess
In Zeiten von Universeller Täuschung ist das ausprechen von Wahrheit ein Revolutionärer Akt.
Antworten