20.10.07 TaLeS fRoM sPaCe:::episode1:::PAINKILLER Nutek Rec

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Colin
Platin Member
Platin Member

20.10.07 TaLeS fRoM sPaCe:::episode1:::PAINKILLER Nutek Rec

Beitrag von Colin »

Das war super ! blieb zwar nur bis am 03.15 aber hans mega gnosse bis dann! Danke ad Space Nomads

Zum Glück het de Solaris so früh gspiellt, denn es het mi mega agschisse het i nid könne zu siem Sound tanze
... Also i wett säge das de Dj Solaris a de obere Gränze vo Wältklass isch und i hoff er bekommt no ganz viel Bookings de isch eifach geil!!!
also sälte rockt e tanz flächi so früh!!!!

no en bit ade Club besitzer vo loop38 bitte wenns wieder mal en Goa bi dir git dann mach bitte dieni getränk priese billiger oder lah eus doch eifach de eigener bier inne neh will so kann me sich nid viel leischte :(

Ach ja das mit de 2 clubs/tanzflächi find i also au en super konzept!¨!!

sali hoi
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

eigentlich mag ich indoor partys überhaupt nicht mehr, aber nach der primitif III und tales from space muss ich sagen, dass das ein seeehr anstrengender winter werden könnte...

die party war klasse - die liveacts haben mich positiv überrascht - bis auf painkiller, bei dem wusst ich schon, dasses mir gefällt... :-D

die barpreise waren leider (auch für schweizer verhältnisse) überzogen, schade, sonst hat der club nen recht guten eindruck hinterlassen (hab dieses mal sogar die toiletten auf anhieb gefunden :lol: )...

bleibt zu sagen:
merci space nomads!!!
---**schnöftepüppel**---
Catweazle
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Catweazle »

Party isch de hammer gsi, vom Sound här tip top, es het bis in spohte morge ihne gregglet :) Deko isch au schön gsi, und ich ha wieder mal es paar Mysticals troffe.

Jedoch sind getränk wirklich zu tüür gsi, 5.- für e Glas wasser isch denn scho chli sehr viel. Aber ja so isch es halt im Club, was wotsch mache. Die Securitis sind also zum teil völlig denäbe gsi.

Also wenn dä Winter alli Indoor Partys e so wärdet cha me sich ja richtig druff freue :)

Gretz
Next Gigs:

07.01.2012 PSY TRIP / INDRA,SPADE,POPART / Stadthalle Dietikon
14.01.2012 Neon Beats 2--> Freedom Fighters-<->Lachfalter<--
28.01.2012 Partynoodles (B-Day Dominik und Max)
10.02.2012 Kernspalterparty im Borderline
18.02.2012 ANIMI¨NATURE¨ -> Kulti, Wetzikon!!

Deko chlaue isch Pfuiii !!!!

http://www.myspace.com/cateazle
Linda

Beitrag von Linda »

Party war super, abgesehen davon das sie in einem Club war, wie schon oft erwähnt. Isch irgendwie nid so mein Ding.... alle 30 sec angerempelt werden weils so eng ist - da ist nach kurzer Zeit die beste Laune verdorben. Hab irgendwann mal im Labitzke vorbeigeschaut und weils da so schön viel Platz gab bin ich dort ziemlich lange hängengeblieben und hab *ärgerärger* Painkiller und überhaupt ziemlich viel verpasst.... Naja selber Schuld!

Trotzdem hats ma gut gefallen =D>
( (( {-_{-_-}_-} )) )
Platin Member
Platin Member

Beitrag von ( (( {-_{-_-}_-} )) ) »

Linda hat geschrieben:Hab irgendwann mal im Labitzke vorbeigeschaut und weils da so schön viel Platz gab bin ich dort ziemlich lange hängengeblieben und hab *ärgerärger* Painkiller und überhaupt ziemlich viel verpasst....
ich war auch die meiste zeit im labitzke, denke aber nicht, dass ich etwas verpasst habe *gg*... schön schubiger, deeper progi : ) mit viiiiel platz und luft zum shaken... und nicht zu vergessen die soundanlage, die im labitzke echt gut klingt... hat wirklich spass gemacht! mir kam diese abwechslung zum fullon-alltag einmal mehr gerade recht.... ; )
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

Ja das labitze war ganz gut
Im loop war die luft, der platz, die soundanlage und vorallem die securtias ziemlich übel... So was von unfreundlich ...tzzzzz
Zum glück gibt es nächste woche outdoor =P~
clonekarma

Beitrag von clonekarma »

Sound war gut!!!( Solaris de Ma cha mixe!) Ha einigi bekanti People droffe 8-[ Dass i nid gnueg Platz ha zum Tanze!! Isch mer eigentlich scho am Afang klar gsi!!! Grad wenn me gärn sini 4 Quadratmeter hätt!!!! Trotzdämm danke de Orgs O:) ( en Party Organisiere isch nid eifach!!!!!!)
Alle für einen einer für alle!
Samuel
Silver Member
Silver Member

Beitrag von Samuel »

Ja stimmt, die Orgs haben ihren Job sehr gut gemacht, hab noch mit einem gesprochen am Morgen. Schön wäre einfach, wenn sie einen besseren Club finden würden für die Vorsetzung ?
Fractal Records
label
label

Beitrag von Fractal Records »

Thanks to Space Nomads team for this first party in ch...

That was a pleasure to play there in Zurich !!!

Good vibe,nice deco,nice music :-)

Just i was a bit surprised of the price at the bar....very expensive for a goa party.

But anyway that was a succes !

I hope to see you all soon amigos:-)

Regards,

Roland /Solaris
sSummi

Beitrag von sSummi »

Also mir häts unglaublich guet ta, wiedermal e ganzi Nacht lang chöne z'hüpfe! :-) han es paar mal mega Freud gha n-smile_2720.gif und obwohli mich am Mittag nach sonere astrengende Nacht, chum me ha möge uf de Bei halte, hät de lieb Midimal mini Reserve no chöne fürehole (s1. Lied isch würkli de Hammer gsi! n-smile_bow.gif)

Nur muess mer sich nach some schöne Outdoor-Summer wieder a die verrauchti und stickigi Luft im Club gwöhne seufz :kiff:

Aber isch e suuuuuuuuper Nacht gsi mit eu, hät echt Spass gmacht! n-smile_0436.gif han au wieder es paar neui, interessanti und liebi Bekanntschafte därfe mache...

cu next time! Und bliebed schön brav bis dänn... O:)

Maja

PS: gits no noimets Föteli vo dere Nacht?
"Die längste Reise ist die Reise nach innen."

Was Du schenkst, bleibt immer Dein Eigen; was Du behälst, ist für immer verloren!
Mahakala
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mahakala »

pics sind @ dideldum.ch
---**schnöftepüppel**---
sSummi

Beitrag von sSummi »

@ Mahakala: merci... Dideldum weissi, aber es händ ebe mehreri Fötis gmacht, drum hani no gfraget...
"Die längste Reise ist die Reise nach innen."

Was Du schenkst, bleibt immer Dein Eigen; was Du behälst, ist für immer verloren!
souris
Silver Member
Silver Member

Beitrag von souris »

Hat mir seehr gut gefallen im labitzke : )
super sound, schöön viel platz und die Stimmung wieder mal wunderbar : ) (An dieser Stelle ein liebes grüsschen an die 2 Jungs die da die Tanzfläche echt hammer gerockt haben : )

Hat echt alles gepasst : )
Lila
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Lila »

hmm..

barprise..sauteuer ..aber ebe club halt..

türsteherin:nervig^^

huere clubszene..isch ebe scho na strub..en grosse unterschied zude outdoorpartys..isch halt scho so..

es hed aber doch na vil bekannti gsichter gha so isches na easy gsi..

im loop isch d stimmig biz wärmer gsi aber de sound ned immer min gschmack..

labitzke..geile sound..aber die atmospäre..zimli chalt halt..

strubi szene halt..für clubbers normal..aber ebe..

mag etz ned na meh über so sache verzelle..

party ansich isch ja guet gsi.. ;-)
Dän
dj
dj
Beitrag von Dän »

So jetzt muss ich mich au no herzlich bim Flavio und de ganze Space Nomads crew bedanke für dea hammer party. Es hat richtig spass kmacht vo afang bis zum end und sounde isch eifach de hammer gsi mit denne lüt n-smile_2175.gif
Danke
Dän
Antworten