waldtänzli in Dagmersellen

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Antworten
glöglipfüdi

waldtänzli in Dagmersellen

Beitrag von glöglipfüdi »

am letschtä samschtig (16.6.07) het ä chlini eigentlich ganz härzigi party in der nechi vo Dagmersellen stattgfundä. Weis öper wär da z organisatorische gfüehrt het?
Vilicht für z nägschte mal düet chli gugä i weli richtig dasder böxli düet richte, so öpis komischs hani nu nie gseh u de würd de när o dr Sound guet töne. Wil mir ischer nämli net igfahre, und da bini net alinzigä gsi.
liebs grüessli vom glöglipfüdi
Gnömlii
Platin Member
Platin Member
Re: waldtänzli in Dagmersellen

Beitrag von Gnömlii »

glöglipfüdi hat geschrieben:am letschtä samschtig (16.6.07) het ä chlini eigentlich ganz härzigi party in der nechi vo Dagmersellen stattgfundä. Weis öper wär da z organisatorische gfüehrt het?
Vilicht für z nägschte mal düet chli gugä i weli richtig dasder böxli düet richte, so öpis komischs hani nu nie gseh u de würd de när o dr Sound guet töne. Wil mir ischer nämli net igfahre, und da bini net alinzigä gsi.
liebs grüessli vom glöglipfüdi
guck mal HIER!!!
http://www.mysticalforum.ch/viewtopic.php?t=6428
ॐPeace & Blüemliiॐ
ॐReAdY tO fLyॐ
ॐMasala-Chaiॐ
·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠ meine zeit lass ich mir nicht stehlen - von niemandem ·٠•●☆* ॐ ♥ ☮ * ☆●•٠
glöglipfüdi

Beitrag von glöglipfüdi »

Merci für dä tip Gnömlii, ich bewegä mi grad dr erscht tag i däm Forum i mues das nu chli kennälehrä. I wis aber ging nu net wär die party gmacht het!
Crazy Goblin
Beitrag von Crazy Goblin »

sali du
die party hed de tschisses gmacht. Esch ihm sini geburiparty gsii
.::Crazy-Goblin::. Swiss Psy Live.Act
(Train Town Psy Syndicate)
http://www.myspace.com/crazygoblin
Antworten