ARIANE & GOAGIL/ in Drebkau/Göritz 16.06.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Tatzuwurm

ARIANE & GOAGIL/ in Drebkau/Göritz 16.06.07

Beitrag von Tatzuwurm »

Ja was will man dazu noch sagen. ausser ein riesiges "Boah!" :lol:
ein ereigniss das worte nur schlecht beschreiben können, aber ich kannes bekanntermassen ja nicht lassen meinen senf dazuzugeben.

Die location war vom feinsten. die leute von der organisation bis zum partyvolk waren welts sympathisch. es herrschte eine sehr familiäre stimmung. man hatte spass zusammen :-)

am abend war es dann soweit:
Ariane bot den auftakt mit wundervollen instrumentalen dschungelrythmen, die sie gekonnt mit virtuellen geräuschen begann zu paaren.

es erinnerte sehr an den aufbau eines tanz/musik rituals aus den tiefen des dschungels. steigernd und stehts wie mehr psychedelische kontrastsetzung.

da nach ein bis zwei stunden gab sie ab an goagil.
Alleine sein intro stammte nicht von dieser welt. von schranzigverdreht bis
zersplittert/zerhackt.
damit begann sein 26 stunden set. heftigste und derbste "psycho-psychedelische" klänge. Basslines aus der anderswelt. melodieen des absoluten trips.

Er stand einfach hinterm mischpult und strahlte eine warme innere ruhe aus. bereitete uns auf eine akustische achterbahnfahrt der superlative vor.
erzeugte wahre sound hologramme. 4dimensionale projektionen die einfach alles mit dir anstellen konnten,wenn du dich nicht ein bisschen gesammelt hattest. :n55 8-)

Es war eine der genialsten parties vom letzten halben jahr. und eines der geilsten sets denen ich je lauschen durfte. einfach nur "Boah"!!!

ich muss mir fasst überlegen ob ich darüber nicht schon fast einen tripbericht schreiben sollte. hatte zum glück keinerlei drogen intus bis auf 2 züge eines joints. Das hätte mich in kombination mit diesem sound wohl in die klapse gebracht :-D
Mozart
Platin Member
Platin Member

Beitrag von Mozart »

ich hatte mal das Vergnügen Goagil im Jura zu sehen und hören. Intro machte damals Nina Hagen mit Ihren indischen Musikern...sozusagen eine reinigung des platzes...danach kam der gil :-({|= ....mein letzter Pilz Trip... O:) , was ich damals erleben durfte werde ich so schnell nicht wieder vergessen....magie pur

eigentlich schade wusste ich nicht davon das gil in der nähe ist...wäre gerne gegangen... =P~
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

jup .... das hätte ich auch gerne gesehen :-)

habe ihn nur einmal auf der

"Mystery of Eleusis - Hommage for Albert Hoffman"
The 60th Anniversary of LSD - ein unvergessliches Open-Air in der Nähe von Basel 2003

erlebt. Dort hatte er zwei Auftritte durchschnittlicher Länge. Man hat ihn aber häufiger auf der Tanzfläche gesehen. Ich habe erst später erfahren dass ich 3 Meter von ihm entfernt getanzt habe, da ich ihn damals noch nicht kannte. Ich lernte ihn durch die Party kennen. Seine Ausstrahlung wirkte nahezu hypnotisch und beim Auflegen hatte er ein Lächeln, welches ihn einem Märchen-Hexer ähneln ließ .... :n3
meli
Platin Member
Platin Member

Re: ARIANE & GOAGIL/ in Drebkau/Göritz 16.06.07

Beitrag von meli »

Tatzuwurm hat geschrieben:
damit begann sein 26 stunden set.
man bedenke, dass de typ über 60 isch!!!! i hane au a mim 20. geburi a dr hommage dörfe erläbe! obwohl die party süsch scheisse isch gsi het de uftritt vom goagil so ziemlich alles wieder wett gmacht! i ha selte so geile sound a eim stück ghört- hut ab! denke hüt no gern dra zräügg, wiener uf sim klappstüehli vor de turntables ghocket isch- eifach genial!!

übrigens kennt d'nina hagen es paar goa- artiste! sie het ihri tochter cosma meh oder weniger i dem metier gross zoge.. hani dur zuefall mau imene bricht gläse...

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
juerg
Platin Member
Platin Member

Beitrag von juerg »

@ Mozart..da chunnt er au no "id nöchi"
http://www.goatrance.de/goabase/party/details/25993
! nume 1000 lüt..unbedingt presale benütze wenn öbber wurkli wot gaa..
Chaishop und chill set by La magica boutique O:)

( wenn nu a dem cheibe 14 juli nöd soviel gueti partys währed..isch ja leider eine abgseit worde #-o )

Ich hanen au scho paarmal gsee-ghört.. Crystal-Head partys :P :razz: :P dozemal super inechoo
wenn i aber jetzt sini cds lose..nümm so min sound
aber er verstahts ebe glich, e spezielli atmosfere uf da partyplatz z bringe.
In den Momenten, in denen es uns gelingt, zu sein, was wir sind, ohne zu fragen,
was wir sein sollten, funkelt unser Lebenslicht wie ein heller Stern.

Liebe das Leben
aber lebe die Liebe.

***G L O B A L I Z E *** LOVE
psylorg
Gold Member
Gold Member

Beitrag von psylorg »

lol eigentlich erstuunlich:) will wirklich guet mixe het dä typ no nie chöne.
(rein mixtechnisch gseh)
allerdings zelle wenn är chunt glaub anderi wärt.
macht scho spass däm e paar stund zuezluege bzw zuezlose.
aber denn rebelliere mini ohre und mis taktgfühl.
isch schwer z danze wenn dr "dj" (dat-jockey:)) jeede übergang
versiebt.
holperdipolter:)
strigor

Beitrag von strigor »

das muess jo vom jerry cho ;-) wär ä allergie uf "zwitscherwindgeballer" het, cha des halt nid lang ushalte ;-) also mich chasch do monatelang berisle, mit so sound :-)
psylorg
Gold Member
Gold Member

Beitrag von psylorg »

has nid uf dr sound bezoge sondern ufs chöne uflege oder nid:)

find ein wo uflegt sött me nyd nur drnoch beurteile öb eim dr sound gfallt oder nyd. sondern au em mixtechnische sötti beachtig gschänkt wärde.
mir persönlich nutzt nüt wenn ein nur geile sound uflegt, aber nyd cha mixe. eher im gegeteil; es stört, hängt uf dauer ah und nimmt mer schlussändlig d luscht am danze.
vorallem wenn d gschwindigkeit bim inecho nyd stimmt und s ein nid mol merkt und folglich keini astalte unternimmt au nur asatzwiis z korrigiere.

bi scho mängs mol zu eim ane und hanem gseit dass är vollgeil uflegt aber mir dr sound nid gfallt. und die hän dass als komplimänt ufgfasst, was jo au so gmeint gsy isch. find do müesst me biz mehr differenziere.

also ich find dr goagil e luschtigi kultfigur und gseh ihn gärn anere party.
(am beschte mit em hoffmann zämme:))
aber dänk är sött denn lieber eifach nur eins vo sine berüemte intros mache und denn die uflege lo wos chönne:)

mini aller erschti "goa" cd isch eini vo ihm gsy.
und dört isch mr als erschts ufgfalle wie schlächt die gmixt gsy isch.
ha dänk dass chas jo nyd sii:) und so öppis verchaufe die.
dr sound druf wär jo no cool gsy aber grauehafty mixes.

aber jo klar me dörf nyd vergässe : er legt mit dat uf!! lol
me chas jo au kopliziert mache:)

so und jetzt wieder back to topic --->
Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

mir persönlich nutzt nüt wenn ein nur geile sound uflegt, aber nyd cha mixe. eher im gegeteil; es stört, hängt uf dauer ah und nimmt mer schlussändlig d luscht am danze.
ich find das genau umgekehrt. en guete DJ macht für mich einzig und ellei sin musiggschmack und siini wahl us. übergäng sind doch eigentilch wurscht. fü mich wär en guete dj scho eine, wo nur gueti lieder vo afang bis schluss laufe laht. er müsst nödmal übergäng mache. ein CD player wür theoretisch scho lange.

was ich wiederrum Schad find, isch wenn de DJ zum sini mixkünst zzeige, be de lieder geili teil wegmixt.
nitrous
Gold Member
Gold Member
Beitrag von nitrous »

Kollegoli hat geschrieben: fü mich wär en guete dj scho eine, wo nur gueti lieder vo afang bis schluss laufe laht. er müsst nödmal übergäng mache. ein CD player wür theoretisch scho lange.
ernsthaft? autsch..
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Kollegoli hat geschrieben: . er müsst nödmal übergäng mache. ein CD player wür theoretisch scho lange.
uiuiui- genau das isch für mi ke DJ me- wöu das chönnt i au!! vor allemghör is no gern, wenn en dj ab und zue en übergang versauet- das zügt vo menschlichkeit! eifach es programm chaufe und derte alles lo mache findi schwach!!! das cha jedä... sogar ig! i has nämlech au scho mau dörfe probiere und has ehrlich gseit lächerlich gfunde...

aber- jedem das seine!

Freunde sind Engel, die uns wieder auf die Beine helfen, wenn unsere Flügel vergessen haben, wie man fliegt.
meli
Platin Member
Platin Member

Beitrag von meli »

Kollegoli hat geschrieben: . er müsst nödmal übergäng mache. ein CD player wür theoretisch scho lange.
uiuiui- genau das isch für mi ke DJ me- wöu das chönnt i au!! vor allemghör is no gern, wenn en dj ab und zue en übergang versauet- das zügt vo menschlichkeit! eifach es programm chaufe und derte alles lo mache findi schwach!!! das cha jedä... sogar ig! i has nämlech au scho mau dörfe probiere und has ehrlich gseit lächerlich gfunde...

aber- jedem das seine!

Kollegoli
Platin Member
Platin Member
Beitrag von Kollegoli »

@nitrous

im volle ernst.

du weisch ja... komplexi musig und so.... da wärs sogar schön, wennmer nacheme guete lied e churzi ruhepause het und drüber nahdenke/nahfühle chönnt. im ernst. heisst natürli nöd, dass das igendwie so sii muess/sött. aber au das wär imho guet.
psylorg
Gold Member
Gold Member

Beitrag von psylorg »

klar: dass mit em geili parts wägmixe chany nur unterstrieche.
das dörf natürlig nyd si.

e guete dj macht minere meinig noche, us verschiedene einzelne tracks e geili verknüpfig wo eins mues ins andere inefliesse. das ganze sött musikalisch ufgoh und e gwüssi linie ha (gschicht verzelle?).

wenn e dj nur lieder abspiele söll und d übergäng nid wichtig sin, denn isch r überflüssig. denn cha me vorne e jukebox anestelle und jede cha sich für zwei stutz sis lied wünsche. natürlig cha me zwecks arbetsplatzbeschaffig au ein für dä job anestelle:)

ich gang bim danze am meischte ab wenn geili tracks duure laufe bis zur finale phase und denn im richtige momänt gekonnt s nögschte lied dri brocht wird. je nach situation und umständ lang zämme harmoniert, denn nach em kick wägsel s neue lied dominiert indäm z.b. d low regler kippt wärde und s alte langsam usbländet wird (wenns nyd eh fertig isch und liesliger wird). dass natürlig alles schön im takt und synchron. um das z bewärstellige gits x variatione und möglichkeite wo jede dj individuell cha uswähle und awände.
aber dass isch uflege. alles andere isch minere meinig noch jukebox oder irgend e gewurschtel.

velllicht tönt das jetzt biz komisch wie ich dass do beschriebe ha:)

klar isch geile sound sehr wichtig. aber nur geile sound ellai längt nyd.
ämmel mir nyd:)

git nüt geilers als e dj wo guete sound spielt und drzue au no guet uflege cha.
Zuletzt geändert von psylorg am Mi 20. Jun 2007, 14:48, insgesamt 1-mal geändert.
Capablanca

Beitrag von Capablanca »

Ich finde gute Übergänge wichtig. Allerdings wenn die Lieder, von und zu denen die Übergänge gemacht werden, schlecht sind, ist alles schlecht. Somit zählt in erster Linie der Inhalt, und wenn die Übergänge auch noch passen, ist alles perfekt. Ein Übergang darf halt nicht auffallend schlecht sein. Aber selbst wenn es das ist, sind es nur relativ kurze Momente verglichen mit den eigentlichen Tracklänge. Kaufe ich mir eine Orginial-CD, gibt es gar keine Übergänge, trotzdem genieße ich jedes Lied.

@psylorg
du machst auf jeden Fall gute Übergänge, davon habe ich mich am Samstag überzeugen lassen ;-)

peace
Antworten