Static Crew - MONDOSHIVA Part 2 26. - 28.05.07

Hier kannst Du kleine Party/Photo-Reports eintragen
Benutzeravatar
Moon Boots
dj
dj
Beiträge: 112
Registriert: Fr 9. Feb 2007, 16:40
Wohnort: Im Gliche Dorf wie de GalakticVibes :D

Static Crew - MONDOSHIVA Part 2 26. - 28.05.07

Beitrag von Moon Boots »

Hmm also ich muess sege, dass esch wedermal ganz edel gsi. Ide Nacht vom Samstig uf de Sunntig heds Wetter voll geil mitgmacht und glaubs nume churz mal gregnet. s'Set vom Sokrates esch wedermal unglaublich gsi und mer hetti eifach chönne 2 stund lang duretanze wenn ned das problem mete Alag itroffe wär. Als chlini Verschnufpause hetts scho guet ta, aber es hett d'Lüüt au chli usem Konzept bracht. Ich möcht do kein Vorwurf anestelle, mir hets eigentli gar nix usgmacht, dass de Sound 2 mal wegg gsi esch und das chan ja passiere und esch ja eigentlich scheissegal. Öhm Fidimohnius hett mer au ganz guet gfalle und drum esch das chline Malheur schnell vergesse gsi.
Wasi chli schad gfunde han, esch dass es chli wenig Deko gha hett und drum esches für mich eher en Party gsi als öbbis anders, hoffe ihr wüsset wie ich das meine :lol: ,
Jedefalls esch de Ort ned schlecht gsi und mer hett viel Platz gha zum sis Züüg ergenwo anetue. De Dancefloor esch au me oder weniger gnueg gross gsi, ich hett voll ned denkt gha, dass so viel Lüüt chömet. So aber im allgemeine hetts mega Spass gmacht und ich möcht mich für d'Party und för de hammergeil Sound bedanke!!!

Do na es Filmli und paar Bilder:

http://www.myvideo.de/watch/1552048


Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

So das wär en Teil devo :mrgreen: , bis zur nächste Party ...
Benutzeravatar
Colin
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 407
Registriert: Do 10. Jun 2004, 04:53
Wohnort: Dubikon am See

Beitrag von Colin »

wow viel lüt, hmm gseht aber nach wenig Deko us...ufallfall mit so viel ppl isch viel geld umme für org. hoffe djs händ wenigstens genug becho denn mit sowenig ufwand und so viel lüt isch sicher öpper riech worde...

nimmt wie wunder?
(be)COZ(mopolitan)
next bookings:
Full Moon Party 25.6 Zürich
Engadiner Spirit 1-4.7 Graubünden

http://www.radioradius.ch
Benutzeravatar
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 169
Registriert: Di 16. Jan 2007, 17:50
Wohnort: Luzern

Beitrag von Napf-Zwärgli »

jojo uv spieder do hesch voll rächt die party orgs hend voll glust am afang hanis jo no en cooli party gfonde aber was ie de letste paar stond ab glofe esch esch voll de näbet gse saund us alli lüt hei scheke vorallem wen die meiste no voll barat gse sind das esch eifach voll onzuerächnigs fehig das kammer voll ned brenge sorry at orgs aber äbe das met de pulle esch halt so aber hätit das gliuch könne besser regle bewellligt esches jo gse auso de kamer ned eifach fierobe mache ond das so schnell er hätet eifach witter mache könne hätet nor en witteri bues öber ko aber so wie ech das gseh han hät das eu eh nüd us gmacht hend jo gnueg kole gmacht.

alles im allem esches aber glich cool gse gueti viebs geile saund aber be de deko hets halt scho klie gmanglet.

so no es legsts sätzli lueget tsnöchst moll daser ned alles zb ts liecht ond de saund öber de glich geni bzw strom usgang nämet söst bassier äbe das wo basiert esch ond das met em bier mönder au luege so gange etz go schlofe has glaub mol nötig noch sonere party hehe ond möchetz no guet

=P~ =D>
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Benutzeravatar
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 532
Registriert: Do 8. Feb 2007, 07:59
Wohnort: Lenzburg

Beitrag von SäureRaver303 »

ich schaffe selber set 3 johr inere eventagentur und muss säge das de met de schmier nöd immer ganz so eifach esch... zum glück han ich's nu mit de aargauerschmier z'due, wöt jo nöd wüsse wie d'zürcher schmier so druff sind...

ich has en mega geili party gfunde, scheiss uf die 2 stromusfäll unbd das es wenig deko gha het. optimierä chame immer... :wink:

@ static crew:

THX für die fäiss party! freu mi scho uf d'mondoshiva part III
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Benutzeravatar
funtom
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 381
Registriert: Fr 27. Mai 2005, 07:34
Wohnort: One World!

Beitrag von funtom »

sorry aber ich kann dieses dialekt-gesabbel nicht lesen.

die party war echt ein knüller. klar wenig deko. aber
der wald hat echt alles wettgemacht. musik eigentlich durchwegs ok.
vor allem der sonntagmorgen mit den ambient-klängen war fein.
auch das zwischenzeitliche aufräumen war perfekt. so muss es sein.

aber wieder musste ich feststellen: die grössten pseude-goa-freaks im aussehen sind die grössten grüsel und lassen alles liegen.
und was der öffentliche konsum betrifft, da bleibt mir die spucke weg....

danke an die orgs und die vielen aufgestellten partypeople.

gruss aus züri-city. das funtom.
Benutzeravatar
sokrates
artist
artist
Beiträge: 104
Registriert: Mo 19. Feb 2007, 17:52
Wohnort: winterthur
Kontaktdaten:

Beitrag von sokrates »

Danke vielmol fürs kompliment. Äs hät huärä gfägät (trotz äm Stromusfall). Nur schad das d´schlümpf so rabiat igfahrä sind (mit Gummischrot) und ois diä Party händ mösä (wiedärmol) vermiesä.
PsYch0m0n
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 510
Registriert: Mi 16. Feb 2005, 15:07
Wohnort: Bern City
Kontaktdaten:

Beitrag von PsYch0m0n »

sokrates hat geschrieben: Nur schad das d´schlümpf so rabiat igfahrä sind (mit Gummischrot) und ois diä Party händ mösä (wiedärmol) vermiesä.

WTF? voll im ärnscht?
ॐ Om Asato ma sat gamaya, Tamaso ma jyotir gamaya, Mrityor maamritam gamaya ॐ
("Das Om führe mich vom Unwirklichen zum Wirklichen, Von der Dunkelheit zum Licht, Von der Sterblichkeit zur Unsterblichkeit")
Benutzeravatar
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 532
Registriert: Do 8. Feb 2007, 07:59
Wohnort: Lenzburg

Beitrag von SäureRaver303 »

was? esch jo anderi liga!! verwächsle die en goa party meter demo. find ich jetz rächt übertribe... die hend doch vol d'verschiebig i de schüssle!!!

BildBildBildBildBildBild
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Benutzeravatar
Moon Boots
dj
dj
Beiträge: 112
Registriert: Fr 9. Feb 2007, 16:40
Wohnort: Im Gliche Dorf wie de GalakticVibes :D

Beitrag von Moon Boots »

Hmm ich han nume de Bus vode Schmier am Samstigobe gseh und suscht eschmer eigentli nüüt ufgfalle, usser dass ab und zue de Sound chli lislig worde esch, aber uf em Dancefloor oder ide nöchi eschmer kein Pozilist ufgfalle, esch dass denn am Sunntignamitag/abe respektive Mäntigmorge vorgfalle?
Moonboots = DJ Eletriptan & DJ E Tea
Free Flow Foundation
http://www.myspace.com/djmoonboots
http://www.myspace.com/djeletriptan
Benutzeravatar
sokrates
artist
artist
Beiträge: 104
Registriert: Mo 19. Feb 2007, 17:52
Wohnort: winterthur
Kontaktdaten:

Beitrag von sokrates »

han ich au dänkt wo ich das gseh han :n55
Benutzeravatar
Napf-Zwärgli
Gold Member
Gold Member
Beiträge: 169
Registriert: Di 16. Jan 2007, 17:50
Wohnort: Luzern

Beitrag von Napf-Zwärgli »

sali zäme d schlömpf sind ca 6 mol a de party gse oser dene sind au mol d ambulanz uf platz gse ond hend angäbli zwöi jongi wos öbertrebe hend go holle

das met de schlömpf wo sie met gommi schrot ko sind esch am sonntig obe gse has au nömme verstande so schad
ॐ The Last Maya Dance 21.12.2012 ॐ
Bhabrâ
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 74
Registriert: Di 21. Nov 2006, 15:21
Wohnort: Paradies

Beitrag von Bhabrâ »

es gugus
e paar lüüt findet es het z wenig deko ade party gha mini meinig dezue:
ich mues säge i finds absolut cool wens ned emmer so vil deko het u us aune egge lüchtet u s schwarzliecht het.
äm schönschte fändis sowiso wens me partys würd geh wo eifach nur e paar finnenkerze oder so het. oder eifach d natur zum deko mache?
de wald het doch so vili schöni sache z biete.
würd mi no intressiere ob anderi lüt au so denke wie ig?
vilicht wärd die frog no wert für i tread allgeimein z setzte, gloub da machi grad.
liecht u liebi
Das GLÜCK kommt meist zu dieser Tür hinein, bei welcher man vergessen hat das mann sie offen gelassen hat.
--
Ein Paradisvogel landet nur auf einer Hand die nicht nach Ihm greift.
Joss
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 441
Registriert: Di 16. Mai 2006, 17:12
Wohnort: Berikon-Widen
Kontaktdaten:

Beitrag von Joss »

war nur samstag an der party bis 3 uhr morgens als ich hoch gekommen bin waren ziemlich wenig leute da aber so gegn 11 12 uhr wurde es richtig voll und alles sprühte vor energie, weis ja nicht ob das nur an den Drogen lag aber hoffe es mal nicht!! schade fand ich dass es fast keine abfalleimer gab und wenn man an einer party schon flaschenbier verkauft sollte man doch einen extra glasabfalleimer aufstellen oder 2oder3! am sonsten war ich vom sound her völlig weggeschmissen hatt mir echt gut gefallen

nur das licht beim dj pullt war ein bisschen zuviel und hoofe das nebelmaschinen jetzt nicht zum trend werden an partys!!!
http://www.schutz-vor-waffengewalt.chBild
Benutzeravatar
SäureRaver303
Platin Member
Platin Member
Beiträge: 532
Registriert: Do 8. Feb 2007, 07:59
Wohnort: Lenzburg

Beitrag von SäureRaver303 »

@ Bhabrâ:

ich has eigentli au sehr guet überläbt mit wenig deko. has ergendwie au no cool gfunde. muess jo nöd jedi party "glich" usgseh...
...wo Atmosphäre zu Plasma wird...

Bild
Benutzeravatar
ayam
Silver Member
Silver Member
Beiträge: 120
Registriert: Sa 7. Okt 2006, 10:31
Wohnort: Züri

Beitrag von ayam »

halli hallo
erschdmals es grosses merci! ich hans mega gnosse direkt vor de huustür e party zha. so viel lüüd kennt :-) stimmig und sound hend mer sehr pässled...

das es faschd kei deko kha hed findi voll ok. für mich isch die ziit wo alles farbig muess lüchte eh chli verbii...

schad hanis eifach gfunde das mer so es geils plätzli i de city so missbrucht. sorry, aber bewilligung isch für öppe 600 lüüd gsi so wie mer zu ohre cho isch und naja, das sind wahrschindli öppe sdrüfache uf em platz gstande!
wenig abfalleimer und KEIS wc. sorry, das isch voll die sau... hend galubs gnueg kohle verdient zum es paar wc's ded uffe z'bringe...
irgendwie schiint das mode z'wörde, kei wcs uf em platz ... mensch, das chent er echt ned bringe!!!

u weg de schlümpf, ich weiss ned recht. en chrankewage isch cho, und de hani no derfe beobachte wie es paar volldrüffni d'fuessgänge vollglabered hend. naja, die werded sich ded wohl a no gmolde ha ... chent a druf gah das zivis uf em platz gsii sind und vo dem her......

wie gseit, mir heds mega gfäged und i has gnosse.... aber bitte mached de wald suuber !!!! sed ja gnueg chligeld umme sii jetzt...
Fantasie ist wichtiger als Wissen, den Wissen ist begrenzt (A.E.)
Antworten